ja, wat?quote:
ik houd niet van uitgaan. niet mijn vorm van plezierquote:Op maandag 13 september 2010 09:30 schreef macondo het volgende:
[..]
Je komt nooit in de horeca? Hoezo niet?
ot. doe even een beetje ontspannen met je zoektocht naar een date. Dat gehijg over "nog steeds niets op paiq" is niet de bedoeling. Werkt niet
die tegenwoordigheid van geest had ik nietquote:Op maandag 13 september 2010 21:59 schreef Arnax het volgende:
[..]
Haha, heb je ook duidelijkere foto's van haar dan? Die FoBo foto is nogal vaag en daarop kan ik haar niet beoordelen
OKcupid vind ik een slechte site op paiq en rp staan er genoeg. Maar ik zeg niet dat ze niet lekker is maar zo lekker is ze ook weer niet hoor.quote:Op maandag 13 september 2010 21:57 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Wat is je type dan wel eigenlijk? Omdat je ook al schreef dat er op heel OkCupid niks leuks voor je bij zat?
Je breekt mn hart... alweer...quote:Op maandag 13 september 2010 21:59 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ja, wat?
ik lees net dat jij een "ik krijg altijd m'n zin"-type bent... dan ben je niet mijn type
Nog geen nesteldrang?quote:Op maandag 13 september 2010 21:51 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Dan wil ik ook nog wel gillen tijdens het wegrennen; hard gillend wegrennen, lekker dramatisch
alweer?quote:
Totdat de eierstokken beginnen te ratelenquote:Op maandag 13 september 2010 22:03 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Nee en die ga ik ook niet krijgen
Oh nee jij hebt al een hondje he?quote:Op maandag 13 september 2010 22:03 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Nee en die ga ik ook niet krijgen
Ik ben de 30 al gepasseerd, geloof me maar, hier gaat niks rammelenquote:Op maandag 13 september 2010 22:05 schreef Arnax het volgende:
[..]
Totdat de eierstokken beginnen te ratelen
Een hond van 30+ kilo is geen hondje meerquote:Op maandag 13 september 2010 22:06 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Oh nee jij hebt al een hondje he?
Is dat een leuke site?quote:Op maandag 13 september 2010 22:14 schreef brunette82 het volgende:
ik ga maar eens wat berichten sturen op knuz
Fok!Dating is er ook nogquote:
Silenus haalde er dikke vrouwen en gehandicapten vandaan.quote:Op maandag 13 september 2010 22:26 schreef Karina het volgende:
De meeste dates die ik heb gehad waren ook via Knuz, maar dat waren wel allemaal flops, dat zegt misschien wel iets over die site
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |