Wat ergquote:Op maandag 13 september 2010 21:09 schreef Karina het volgende:
Nou ik heb de kortste date in historie gehad (letterlijk en figuurlijk). Hij kwam sowieso al later, maar belde van "als ik wegga bel ik, want ik ben er binnen 5 minuten". Ik weer naar huis, 3 minuten lopen, dus niet zo een ramp.
Ok tijdje later, ik sta te wachten hij was er al en hij stapt uit de auto, is hij dus 2 misschien wel 3 koppen kleiner dan ikIk heb meteen gezegd, sorry maar je bent veel te klein en ben weer naar huis gegaan (nog iets gemompeld van, "voor jou ook niet leuk" of zoiets). Tja, weer vergeten te vertellen hoe lang ik ben en niet gevraagd hoe lang hij was
Het gekke is dat ik merk dat veel mannen toch kleiner zijn of net ietsje groter. @silenus: ik denk dat hij 1.60 was of zo, ik had wel hakken aan, maar niet hele hoge, centimeter of 6/7.quote:Op maandag 13 september 2010 21:36 schreef brunette82 het volgende:
ooh, ik dacht dat je misschien 2 meter was ofzo...ooh dan valt het nog mee...
Na 1 date al vragen hoe je het verder ziet..brrr. Dat zou al genoeg zijn om mij hard weg te willen laten rennenquote:Op maandag 13 september 2010 21:30 schreef douche-eendje het volgende:
Nou, deze held is ook weer handig bezig geweest op het gebied van eerlijkheid. Hij vroeg gisteravond wat ik nou van de date vond en hoe ik het "verder zie", waarbij ik wel heb aangegeven dat ik niet zeker weet of hij wel hetgeen is waar ik naar op zoek ben. Dus de vervolgdate zit er ook niet meer in.
Zo, nu ik alle blunders heb begaan op het gebied van daten zou ik nu toch wel mogen verwachten dat de volgende date een gigantisch succes moet gaan worden.
Karina, jouw date was dus ook een daverend succes....![]()
'Verder zien' is een ruim begrip. Het kan ook bedoeld zijn of er een vervolgdate in zit, dan is het ineens niet zo vreemd meerquote:Op maandag 13 september 2010 21:39 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Na 1 date al vragen hoe je het verder ziet..brrr. Dat zou al genoeg zijn om mij hard weg te willen laten rennen![]()
Volgende x inderdaad gewoon beter![]()
Het was niet in de context van een vervolgdatequote:Op maandag 13 september 2010 21:42 schreef Arnax het volgende:
[..]
'Verder zien' is een ruim begrip. Het kan ook bedoeld zijn of er een vervolgdate in zit, dan is het ineens niet zo vreemd meer
Is hij al minder verlegen?quote:Op maandag 13 september 2010 21:05 schreef Spirit82 het volgende:
Hier ook alles goedIets gecompliceerder dan ik had gedacht, maar donderdag zie ik hem weer
Dan wordt het inderdaad wel eng...quote:Op maandag 13 september 2010 21:43 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Het was niet in de context van een vervolgdate.
Gewoon een serieus gesprek beginnen over trouwen en kindertjes krijgen....quote:Op maandag 13 september 2010 21:39 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Na 1 date al vragen hoe je het verder ziet..brrr. Dat zou al genoeg zijn om mij hard weg te willen laten rennen![]()
Volgende x inderdaad gewoon beter![]()
Ik denk dat de meeste mannen wel "into you" zijn, maar deze zit denk ik toch alweer op de schopstoel als je nu al bang bent snel op hem uitgekeken te zijn.quote:Op maandag 13 september 2010 21:16 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ben nu alleen alweer een beetje bang voor mezelf. Leuke vent, hij is ook into me blijkbaar, maar toch ben ik nu al bang dat ik weer heel snel op hem uitgekeken ga raken
Wat is dat toch met spirit de hele tijd zo lekker is ze echt niet hoor!quote:Op maandag 13 september 2010 21:46 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Ik denk dat de meeste mannen wel "into you" zijn, maar deze zit denk ik toch alweer op de schopstoel als je nu al bang bent snel op hem uitgekeken te zijn.
Oh? Hebben jullie elkaar ontmoet dan?quote:Op maandag 13 september 2010 21:49 schreef picardmike het volgende:
[..]
Wat is dat toch met spirit de hele tijd zo lekker is ze echt niet hoor!
Dan wil ik ook nog wel gillen tijdens het wegrennen; hard gillend wegrennen, lekker dramatischquote:Op maandag 13 september 2010 21:46 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Gewoon een serieus gesprek beginnen over trouwen en kindertjes krijgen....
Even in haar FoBo gekeken en ze is een erg leuke vrouw om te zien hoor, ik snap de mannen hier welquote:Op maandag 13 september 2010 21:49 schreef picardmike het volgende:
[..]
Nee, daarom vraag ik ook "wat is dat toch de hele tijd"?quote:Op maandag 13 september 2010 21:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh? Hebben jullie elkaar ontmoet dan?
;Dquote:Op maandag 13 september 2010 21:49 schreef picardmike het volgende:
[..]
resistance is futile...quote:Op maandag 13 september 2010 21:53 schreef picardmike het volgende:
[..]
Nee, daarom vraag ik ook "wat is dat toch de hele tijd"?
Je zegt zo lekker is ze echt niet hoor, hoe weet je dat? Trouwens, lekker en leuk hoeven niet samen te gaan hoorquote:Op maandag 13 september 2010 21:53 schreef picardmike het volgende:
[..]
Ervaringsdeskundige?quote:
Wat is je type dan wel eigenlijk? Omdat je ook al schreef dat er op heel OkCupid niks leuks voor je bij zat?quote:Op maandag 13 september 2010 21:53 schreef picardmike het volgende:
[..]
de fok!-meet in Utrecht was een slecht ideequote:
quote:Op maandag 13 september 2010 21:55 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
resistance is futile...
edit: ik snap het wel overigens, maar ik heb me laten vertellen dat ik niet haar type ben![]()
Haha, heb je ook duidelijkere foto's van haar dan? Die FoBo foto is nogal vaag en daarop kan ik haar niet beoordelenquote:Op maandag 13 september 2010 21:57 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
de fok!-meet in Utrecht was een slecht idee
Misschien moet ik dat maar eens gaan doen. En natuurlijk gelijk om sleutels gaan vragenquote:Op maandag 13 september 2010 21:46 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Gewoon een serieus gesprek beginnen over trouwen en kindertjes krijgen....
ja, wat?quote:
ik houd niet van uitgaan. niet mijn vorm van plezierquote:Op maandag 13 september 2010 09:30 schreef macondo het volgende:
[..]
Je komt nooit in de horeca? Hoezo niet?
ot. doe even een beetje ontspannen met je zoektocht naar een date. Dat gehijg over "nog steeds niets op paiq" is niet de bedoeling. Werkt niet
die tegenwoordigheid van geest had ik nietquote:Op maandag 13 september 2010 21:59 schreef Arnax het volgende:
[..]
Haha, heb je ook duidelijkere foto's van haar dan? Die FoBo foto is nogal vaag en daarop kan ik haar niet beoordelen
OKcupid vind ik een slechte site op paiq en rp staan er genoeg. Maar ik zeg niet dat ze niet lekker is maar zo lekker is ze ook weer niet hoor.quote:Op maandag 13 september 2010 21:57 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Wat is je type dan wel eigenlijk? Omdat je ook al schreef dat er op heel OkCupid niks leuks voor je bij zat?
Je breekt mn hart... alweer...quote:Op maandag 13 september 2010 21:59 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ja, wat?
ik lees net dat jij een "ik krijg altijd m'n zin"-type bent... dan ben je niet mijn type
Nog geen nesteldrang?quote:Op maandag 13 september 2010 21:51 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Dan wil ik ook nog wel gillen tijdens het wegrennen; hard gillend wegrennen, lekker dramatisch
alweer?quote:
Totdat de eierstokken beginnen te ratelenquote:Op maandag 13 september 2010 22:03 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Nee en die ga ik ook niet krijgen
Oh nee jij hebt al een hondje he?quote:Op maandag 13 september 2010 22:03 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Nee en die ga ik ook niet krijgen
Ik ben de 30 al gepasseerd, geloof me maar, hier gaat niks rammelenquote:Op maandag 13 september 2010 22:05 schreef Arnax het volgende:
[..]
Totdat de eierstokken beginnen te ratelen
Een hond van 30+ kilo is geen hondje meerquote:Op maandag 13 september 2010 22:06 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Oh nee jij hebt al een hondje he?
Is dat een leuke site?quote:Op maandag 13 september 2010 22:14 schreef brunette82 het volgende:
ik ga maar eens wat berichten sturen op knuz
Fok!Dating is er ook nogquote:
Silenus haalde er dikke vrouwen en gehandicapten vandaan.quote:Op maandag 13 september 2010 22:26 schreef Karina het volgende:
De meeste dates die ik heb gehad waren ook via Knuz, maar dat waren wel allemaal flops, dat zegt misschien wel iets over die site
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |