Je hebt in ieder geval wat te kiezenquote:Op maandag 13 september 2010 22:34 schreef Bombshell het volgende:
Het loopt nog niet echt storm op mn profieltje
1 dikkerd heeft gereageerd met bril en stekels en een heel knap meisje maar die had al een kind en was zwanger van de tweede
Daar moet ik me dus ook al niet inschrijven.quote:Op maandag 13 september 2010 22:38 schreef Arnax het volgende:
Crap, heb ik eindelijk eens een speeddate op Paiq... blijkt het met een 10-tonner te zijn. What a waste of the 15 minutes...
Zolang je 'alles goed jij bent lekker' stuurt zul je ze van je af moeten slaan Bomb!quote:Op maandag 13 september 2010 22:46 schreef Bombshell het volgende:
Ik kijk dit een week aan daarna zeg ik mijn poging op datingsites voorbij denk..
Dus de dames moeten snel zijn
Ik ben nu Paiq aan het ontdekken, inderdaad een totaal andere manier van contact leggen zeg!quote:Op maandag 13 september 2010 22:38 schreef Arnax het volgende:
Crap, heb ik eindelijk eens een speeddate op Paiq... blijkt het met een 10-tonner te zijn. What a waste of the 15 minutes...
Schrijf je dan maar gelijk uit, gaat niet werkenquote:Op maandag 13 september 2010 22:46 schreef Bombshell het volgende:
Ik kijk dit een week aan daarna zeg ik mijn poging op datingsites voorbij denk..
Ik dus dwergen en mannen met vieze tandenquote:Op maandag 13 september 2010 22:29 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Silenus haalde er dikke vrouwen en gehandicapten vandaan.
quote:Op maandag 13 september 2010 22:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik dus dwergen en mannen met vieze tanden
NU word ik nieuwsgierig, wat is je profiel op RPquote:Op maandag 13 september 2010 22:46 schreef Bombshell het volgende:
geen dwergen met vieze tanden?quote:Op maandag 13 september 2010 22:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik dus dwergen en mannen met vieze tanden
Je kan ook af en toe is op www.solomio.nl kijken daar wil ook wel eens wat redelijk normaals rondwandelen.quote:Op maandag 13 september 2010 22:46 schreef Bombshell het volgende:
Dar zit ik niet maar je mag me ook hier een berichtje sturenquote:Op maandag 13 september 2010 22:56 schreef Karina het volgende:
[..]
NU word ik nieuwsgierig, wat is je profiel op RP
quote:Op maandag 13 september 2010 22:56 schreef Karina het volgende:
[..]
NU word ik nieuwsgierig, wat is je profiel op RP
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Barney Stinson: “There are only two reasons to date a girl you've already dated: breast implants.”
Jah wat moet je sturen hele verhalen over jezelf ofzo..quote:Op maandag 13 september 2010 22:50 schreef Silenus het volgende:
[..]
Zolang je 'alles goed jij bent lekker' stuurt zul je ze van je af moeten slaan Bomb!
kijk, daar zegt nou iemand verstandige dingen!quote:Op maandag 13 september 2010 23:05 schreef Bombshell het volgende:
[..]
Jah wat moet je sturen hele verhalen over jezelf ofzo..
Eigenlijk wil ik gelijk daten hele tijd zitten mailen msn zie ik niet zitten.
Gaat veel tijd in zitten en dan weet je nog niks...
Daten?quote:Op maandag 13 september 2010 23:08 schreef brunette82 het volgende:
[..]
kijk, daar zegt nou iemand verstandige dingen!
das wel heel recht door zee!quote:
I do I do LDP.quote:
Jij kunt dit, als vrouw zijnde, wel waarderen?quote:
Jij dan?quote:
Jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |