Hier stopte ik al met lezen. Die plaatjes zijn ook verre van grappig trouwens.quote:dit piepkleine incidentje.
We moeten allemaal lachen hierom? Of jij moet hierom lachen en vindt het gek dat anderen het niet grappig vinden?quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:19 schreef zarGon het volgende:
Haha, al die mensen die op hun tenen zijn getrapt. You gotta be shitting me..
quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:19 schreef zarGon het volgende:
Dit.quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:23 schreef RitseB het volgende:
Jezus, hier ga je je toch niet over opwinden?
Dit 'kleine incidentje' heeft ten eerste ongeveer 2800 mensen het leven gekost en daarna alle slachtoffers van de oorlog in irak / afghanistan.quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:23 schreef RitseB het volgende:
GMTA.quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:24 schreef willemwaus het volgende:
[..]
Dit 'kleine incidentje' heeft ten eerste ongeveer 2800 mensen het leven gekost en daarna alle slachtoffers van de oorlog in irak / afghanistan.
TS mag van mij de kliko in
quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:24 schreef willemwaus het volgende:
[..]
Dit 'kleine incidentje' heeft ten eerste ongeveer 2800 mensen het leven gekost en daarna alle slachtoffers van de oorlog in irak / afghanistan.
Dankzij wasmachines hebben we een gat in de ozon laag.quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:24 schreef willemwaus het volgende:
[..]
ALS-JE-BLIEFT zeg, jij zat nog praktisch in je luiers toen dit gebeurde.quote:
quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:25 schreef RitseB het volgende:
[..]
ALS-JE-BLIEFT zeg, jij zat nog praktisch in je luiers toen dit gebeurde.
www.spatiegebruik.nlquote:Op vrijdag 10 september 2010 22:25 schreef RitseB het volgende:
[..]
Dankzij wasmachines hebben we een gat in de ozon laag.
quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:19 schreef zarGon het volgende:
dit dusquote:Op vrijdag 10 september 2010 22:23 schreef RitseB het volgende:
Ouwe lul.quote:
Maak hem eens kloppend.quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:27 schreef RitseB het volgende:
[..]
En van dat weet je vast ook niet wat het betekend.
Jezus was waarschijnlijk een hoerenloper.quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:26 schreef ouderejongere het volgende:
Wat is dit voor politiek correct kutforum?
[ afbeelding ]
www.spatiegebruik.nlquote:Op vrijdag 10 september 2010 22:27 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ouwe lul.
[..]
Maak hem eens kloppend.
Je hebt hem al gebookmarkt zie ik?quote:
Dat is mijn start pagina.quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:28 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Je hebt hem al gebookmarkt zie ik?
Great minds think alike.quote:
Dit is nu een Marokkanen/Turken/neger grappen topic.quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:26 schreef ouderejongere het volgende:
Wat is dit voor politiek correct kutforum?
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe noem je 2 Turken op de maan ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe noem je alle Turken op de maan ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
iemand een colaatje?Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*![]()
Hier man, dit heb ik meegemaakt vanwege dat ene incidentje, onzin of niet, over sommige dingen moet je gewoon je smoelwerk dichthoudenOp 31-12-2010 20:01 schreef ViezeFreddiey
meest baas van FoK 2010 _O_![]()
Ik moest giechelen als een 7-jarig meisje dat haar tweede barbie krijgt.quote:Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+![]()
aaquote:Op vrijdag 10 september 2010 22:29 schreef PsychoTheRapist het volgende:
[..]
Great minds think alike.
Op 31-12-2010 20:01 schreef ViezeFreddiey
Je moeder is er de schuld van dat je bent geboren.quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:29 schreef willemwaus het volgende:
Hier man, dit heb ik meegemaakt vanwege dat ene incidentje, onzin of niet, over sommige dingen moet je gewoon je smoelwerk dichthoudenDo androids dream of electric sheep?![]()
Voor alle chagrijnen hier: iedereen heeft zijn eigen manier om 9/11 te verwerken, als het je niet bevalt, klik dan een ander topic aan.Jezus redt
[-== Arch Linux ==-]![]()
Dit is ook echt verwerken jaquote:Op vrijdag 10 september 2010 22:30 schreef ouderejongere het volgende:
Voor alle chagrijnen hier: iedereen heeft zijn eigen manier om 9/11 te verwerken, als het je niet bevalt, klik dan een ander topic aan..
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
En dat allemaal om een oorlog te starten..
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.![]()
Stoer man, kanker nou maar op naar je frontpage en ga je review voor een of andere game schrijven, nerd.quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:30 schreef RitseB het volgende:
[..]
Je moeder is er de schuld van dat je bent geboren.
Op 31-12-2010 20:01 schreef ViezeFreddiey
tuurlijk overal mag je grappen over maken behalve als het je persoonlijk raakt zeker?quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:29 schreef willemwaus het volgende:
Hier man, dit heb ik meegemaakt vanwege dat ene incidentje, onzin of niet, over sommige dingen moet je gewoon je smoelwerk dichthouden
Begrijp me niet verkeerd, ik ben er helemaal voor om voorzichtig met gevoelige onderwerpen om te gaan![]()
Maar op internet kom je een hoop selectieve verontwaardiging tegen.![]()
Hahahaha, Willem heeft zand in z'n vagina!quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:31 schreef willemwaus het volgende:
[..]
Stoer man, kanker nou maar op naar je frontpage en ga je review voor een of andere game schrijven, nerd.
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.![]()
Ik heb vorige week nog gepaintballd met mijn collega's, maar dit is iets heel anders...quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:29 schreef willemwaus het volgende:
Hier man, dit heb ik meegemaakt vanwege dat ene incidentje, onzin of niet, over sommige dingen moet je gewoon je smoelwerk dichthoudenJezus redt
Tenen getrapt? Hele voeten zijn verpletterd door die flats!quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:19 schreef zarGon het volgende:
![]()
Whehehehquote:Op vrijdag 10 september 2010 22:32 schreef Aestivate het volgende:
[..]
Tenen getrapt? Hele voeten zijn verpletterd door die flats!Do androids dream of electric sheep?![]()
Nee, het is mijn recht om 9/11 grappig te vinden.quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:31 schreef willemwaus het volgende:
[..]
Stoer man, kanker nou maar op naar je frontpage en ga je review voor een of andere game schrijven, nerd.Do androids dream of electric sheep?![]()
Dit gaat veel verder dan dat man, ik heb vrienden zien sterven vanwege deze shit dus dit dig ik totaal niet, kben nu ook weg uit dit topic zo krijg ik nog een ban aan m'n broek vanwege ritsequote:Op vrijdag 10 september 2010 22:32 schreef DeZoektocht het volgende:
[..]
tuurlijk overal mag je grappen over maken behalve als het je persoonlijk raakt zeker?
Begrijp me niet verkeerd, ik ben er helemaal voor om voorzichtig met gevoelige onderwerpen om te gaan![]()
Maar op internet kom je een hoop selectieve verontwaardiging tegen.
doei.Op 31-12-2010 20:01 schreef ViezeFreddiey
Had je niet het leger in moeten gaan als je daar niet heen wou. Je kiest ervoor om zulke shit mee te maken als je je inschrijft.quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:29 schreef willemwaus het volgende:
Hier man, dit heb ik meegemaakt vanwege dat ene incidentje, onzin of niet, over sommige dingen moet je gewoon je smoelwerk dichthouden
![]()
omdat jij dat hebt meegemaakt moeten wij ons inhouden?quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:29 schreef willemwaus het volgende:
mijn bedovergrootmoeder is ook gestorven aan kankerLearn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
Zegt iemand die het grappig vind om te zeggen dat hij xenofoob is.quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:33 schreef willemwaus het volgende:
[..]
Dit gaat veel verder dan dat man, ik heb vrienden zien sterven vanwege deze shit dus dit dig ik totaal niet, kben nu ook weg uit dit topic zo krijg ik nog een ban aan m'n broek vanwege ritse
doei.Do androids dream of electric sheep?![]()
grote jongenquote:Op vrijdag 10 september 2010 22:33 schreef willemwaus het volgende:
[..]
Dit gaat veel verder dan dat man, ik heb vrienden zien sterven vanwege deze shit dus dit dig ik totaal niet, kben nu ook weg uit dit topic zo krijg ik nog een ban aan m'n broek vanwege ritse
doei.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
9 jaar later en mensen kunnen nog steeds niet lachen om een paar luchtige grapjes. Kom op hoor mensen...No amount of money ever bought a second of time.![]()
![]()
m'n haar staat in brandLearn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
Ik vond het repetitor nog al stoffig.quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:36 schreef TigerXtrm het volgende:
9 jaar later en mensen kunnen nog steeds niet lachen om een paar luchtige grapjes. Kom op hoor mensen...Do androids dream of electric sheep?![]()
![]()
Bi-j mien achter 't huus steet een Amerikaanse slee,
Bi-j de aanschaf mos ik erg diep in de portomonee.
't Is een 8-cilinder met veel chroom en een linnen kap,
Ik hol 'm moeilijk in toom as ik 'm op zien donder trap.![]()
Dus je vind het grappig dat duizenden mensen zijn gestorven ?quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:33 schreef RitseB het volgende:
[..]
Nee, het is mijn recht om 9/11 grappig te vinden.![]()
![]()
![]()
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
quote:quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:37 schreef PsychoTheRapist het volgende:
[..]
Zegt genoeg.
Dus je vind het grappig dat duizenden mensen zijn gestorven ?Do androids dream of electric sheep?![]()
ik vond de bedenker nogal hoog van de toren blazenquote:Op vrijdag 10 september 2010 22:36 schreef RitseB het volgende:
[..]
Ik vond het repetitor nog al stoffig.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
Normaal sterven er nooit mensen onschuldigquote:Op vrijdag 10 september 2010 22:37 schreef PsychoTheRapist het volgende:
[..]
Dus je vind het grappig dat duizenden mensen zijn gestorven ?
.
✈ ▌▌This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.![]()
Ja, en hij had het nogal hoog in zijn bol zitten.quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:38 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik vond de bedenker nogal hoog van de toren blazenDo androids dream of electric sheep?![]()
tjah, anders waren ze ook wel doodgegaan, alleen het vliegtuig naar de hemel kwam wat eerderquote:Op vrijdag 10 september 2010 22:37 schreef PsychoTheRapist het volgende:
[..]
Dus je vind het grappig dat duizenden mensen zijn gestorven ?Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
http://www.worldometers.info/nl/quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:38 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Normaal sterven er nooit mensen onschuldig.
✈ ▌▌
![]()
quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:37 schreef PsychoTheRapist het volgende:
[..]
Cry some more.No amount of money ever bought a second of time.![]()
Ik vind dit eigenlijk niet kunnen
Mod's doe iets svpOp dinsdag 24 april 2012 20:19 schreef Spouwerranger het volgende:
Hmm, ik wist niet dat Kakpizza homo was. Nouja, weer wat geleerd.![]()
dan klik je toch gauw wegquote:Op vrijdag 10 september 2010 22:40 schreef Kakpizza het volgende:
Mod's doe iets svp
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
Beter een vliegtuig om on-topic te blijvenquote:Op vrijdag 10 september 2010 22:40 schreef larzzzman het volgende:
Mag er misschien een bommetje op dit topic ????
No amount of money ever bought a second of time.![]()
quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:40 schreef Kakpizza het volgende:
Mod's doe iets svp
![]()
Mwah. Zo grof zijn de grappen eigenlijk niet. En een goede discussie over wat wel en wat niet kan, is ook eens goed.quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:40 schreef Kakpizza het volgende:
Mod's doe iets svpF.K.A. SuperwormJim![]()
![]()
![]()
1.) Dit is ONZquote:Op vrijdag 10 september 2010 22:37 schreef PsychoTheRapist het volgende:
[..]
2.) Jij kijkt toch zeker ook wel Achmed the dead terrorist? Daarin vertelt hij een grap over 2 mensen die vechten tot de dood, daar kan ik ook om lachen.
3.) Tuurlijk vind ik het erg dat er heel veel mensen zijn gestorven, maar dat betekent niet dat je er geen grappen over kan maken.![]()
maar goed dat hij een vliegende start hadquote:Op vrijdag 10 september 2010 22:38 schreef RitseB het volgende:
[..]
Ja, en hij had het nogal hoog in zijn bol zitten.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
2.) is een mooie drogredenen, er zijn namelijk geen echte mensen gestorven zoals achemed dat verteld.quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:42 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
1.) Dit is ONZ
2.) Jij kijkt toch zeker ook wel Achmed the dead terrorist? Daarin vertelt hij een grap over 2 mensen die vechten tot de dood, daar kan ik ook om lachen.
3.) Tuurlijk vind ik het erg dat er heel veel mensen zijn gestorven, maar dat betekent niet dat je er geen grappen over kan maken.Do androids dream of electric sheep?![]()
Reden, het is er maar een. Verder is 1 ook een mooie, ONZ staat namelijk niet gelijk aan regelvrij, waar alles kan.quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:43 schreef RitseB het volgende:
[..]
2.) is een mooie drogredenen, er zijn namelijk geen echte mensen gestorven zoals achemed dat verteld.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Klopt, maar dat maakt de grap niet minder erg, want als we grappen over 9/11 maakten, terwijl het nooit was gebeurd, dan is het ook erg.quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:43 schreef RitseB het volgende:
[..]
2.) is een mooie drogredenen, er zijn namelijk geen echte mensen gestorven zoals achemed dat verteld.![]()
je doet een beetje uit de hoogtequote:Op vrijdag 10 september 2010 22:42 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
maar goed dat hij een vliegende start had
![]()
![]()
![]()
sorry hoor maar dan had ik hier al helemaal niet gepostquote:Op vrijdag 10 september 2010 22:33 schreef willemwaus het volgende:
[..]
doei.
![]()
![]()
Herdenken hoeft toch niet percé met tranen, of wel dan? Niemand zegt hier dat ze geen respect hebben voor de slachtoffers of meeleven met de nabestaanden, maar ik herdenk zoiets liever met een lach en niet met een traan.
Zo herdenk ik Hiroshima ieder jaar door verkleed als atoombom bij de lokale Japanner binnen te stappen. Kunnen ze wel om lachen hoor.No amount of money ever bought a second of time.![]()
Wel even je argumentatie op orde hebben, staat zo ongelukkig..quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:45 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Klopt, maar dat maakt de grap niet minder erg, want als we grappen over 9/11 maakten, terwijl het nooit was gebeurd, dan is het ook erg.Do androids dream of electric sheep?![]()
dus ik mag geen topic openen dat er vorig jaar een vliegtuig op bill clinton is ingevlogen?quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:45 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Klopt, maar dat maakt de grap niet minder erg, want als we grappen over 9/11 maakten, terwijl het nooit was gebeurd, dan is het ook erg.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
Daarnaast zou Achmed natuurlijk ook de terrorist zijn die in het vliegtuig zat... Begrijp ik ineens hoe zijn bildelen door zijn mond konden gaan...![]()
quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:47 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dus ik mag geen topic openen dat er vorig jaar een vliegtuig op bill clinton is ingevlogen?Ik vind dit geen leuke grapjes.quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:47 schreef naatje_1 het volgende:
Daarnaast zou Achmed natuurlijk ook de terrorist zijn die in het vliegtuig zat... Begrijp ik ineens hoe zijn bildelen door zijn mond konden gaan...Do androids dream of electric sheep?![]()
daarom. ik wil niet iedereen per stuk afzeiken, dat kost nogal wat topicsquote:Op vrijdag 10 september 2010 22:46 schreef TigerXtrm het volgende:
Herdenken hoeft toch niet percé met tranen, of wel dan? Niemand zegt hier dat ze geen respect hebben voor de slachtoffers of meeleven met de nabestaanden, maar ik herdenk zoiets liever met een lach en niet met een traan.quote:Zo herdenk ik Hiroshima ieder jaar door verkleed als atoombom bij de lokale Japanner binnen te stappen. Kunnen ze wel om lachen hoor.![]()
Perse. Verder hoeft het niet met tranen, maar van die semi-grappige gifjes zijn nou ook niet dé manier om iets te herdenken, wel?quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:46 schreef TigerXtrm het volgende:
Herdenken hoeft toch niet percé met tranen, of wel dan? Niemand zegt hier dat ze geen respect hebben voor de slachtoffers of meeleven met de nabestaanden, maar ik herdenk zoiets liever met een lach en niet met een traan.
Zo herdenk ik Hiroshima ieder jaar door verkleed als atoombom bij de lokale Japanner binnen te stappen. Kunnen ze wel om lachen hoor.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Helemaal niet, Achmed was dood gegaan bij een autobom volgens mij.quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:47 schreef naatje_1 het volgende:
Daarnaast zou Achmed natuurlijk ook de terrorist zijn die in het vliegtuig zat... Begrijp ik ineens hoe zijn bildelen door zijn mond konden gaan...
Dat van mij was geen grapje, het was een constateringquote:Op vrijdag 10 september 2010 22:48 schreef RitseB het volgende:
[..]
[..]
Ik vind dit geen leuke grapjes.![]()
quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:37 schreef naatje_1 het volgende:
[ afbeelding ]
Hoog in de blauwe lucht
gingen ze voor Osama
recht op de Twin-Towers af
euuuhh...
tra-la, tra-la, tra-la
![]()
![]()
oke, ik zal wel stoppenquote:Op vrijdag 10 september 2010 22:48 schreef RitseB het volgende:
[..]
[..]
Ik vind dit geen leuke grapjes.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
Dan was hij nog niet leuk.quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:48 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat van mij was geen grapje, het was een constateringDo androids dream of electric sheep?![]()
vind jijquote:Op vrijdag 10 september 2010 22:48 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Perse. Verder hoeft het niet met tranen, maar van die semi-grappige gifjes zijn nou ook niet dé manier om iets te herdenken, wel?Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
Ik vraag het, ik geef nergens mijn mening.quote:Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
We lachen ook niet de slachtoffers uit, we lachen om een parodie op de situatie zoals die 9 jaar geleden afspeelde. Als iemand hier een plaatje post van iemand die tijdens de aanval uit het raam springt ofzo dan vind ik dat ook niet grappig, maar een neger die op de Twin Towers staat te dansen vind ik wel fucking humor ja.quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:48 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Perse. Verder hoeft het niet met tranen, maar van die semi-grappige gifjes zijn nou ook niet dé manier om iets te herdenken, wel?
Hij vind dat je het vraagt, "mening".quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:50 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik vraag het, ik geef nergens mijn mening.Do androids dream of electric sheep?![]()
The fuck wat een zinloze discussies allemaal... Net alsof alle moraalridders hier nog nooit een grapje hebben gemaakt over de 2de wereldoorlog waar 1000x zoveel mensen in zijn omgebracht.
Serieus, ga anders even huilen ofzo![]()
![]()
At first I ✈ ▌▌ but then, _ _This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.![]()
dat doe je wel door de vraag zo te formuleren. En het gaat hier niet om herdenken, maar om grappige dingen posten.quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:50 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik vraag het, ik geef nergens mijn mening.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
.. juistquote:Op vrijdag 10 september 2010 22:51 schreef RitseB het volgende:
[..]
Hij vind dat je het vraagt, "mening"..
Het merendeel van de gifjes gaat volgens mij wel iets anders dan een neger boven op de Twin Towers.quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:51 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
We lachen ook niet de slachtoffers uit, we lachen om een parodie op de situatie zoals die 9 jaar geleden afspeelde. Als iemand hier een plaatje post van iemand die tijdens de aanval uit het raam springt ofzo dan vind ik dat ook niet grappig, maar een neger die op de Twin Towers staat te dansen vind ik wel fucking humor ja.Waarom zorgt een barrel roll voor een explosie?quote:Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ja die is 100% legitquote:Op vrijdag 10 september 2010 22:53 schreef Snaavel het volgende:
Ik ben dronken op 9/11, Is die foto in de OP trouwens echt?
![]()
![]()
Het gaat om het idee, achmed is een terrorist, bij een terrorist gaan er sowieso altijd mensen dood. Maar toch lach je erom. Ik vind, maar dat is een hele andere discussie, dat bepaalde grapjes over WOII ook gewoon mogen. Dat er duizenden mensen zijn doodgegaan, heel erg, natuurlijk, maar toch, life goes on.quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:48 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Helemaal niet, Achmed was dood gegaan bij een autobom volgens mij.![]()
Wat denk je nou zelf.quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:53 schreef Snaavel het volgende:
Ik ben dronken op 9/11, Is die foto in de OP trouwens echt?Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list![]()
semi-grappig is jouw meningquote:Op vrijdag 10 september 2010 22:48 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Perse. Verder hoeft het niet met tranen, maar van die semi-grappige gifjes zijn nou ook niet dé manier om iets te herdenken, wel?![]()
Mijn mening is ook dat je fucking irritant bezig bent.quote:Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Die kan ik nog herinneren.quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
Klassieker:
10 september, WTC
Geen grappen over 9/11, maar over 9/10![]()
![]()
Lang leve de bookmark functie, beste feature op FOK!quote:The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list![]()
Dat dacht ik nou ookquote:Op vrijdag 10 september 2010 22:57 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Mijn mening is ook dat je ik fucking irritant bezig bent.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
Eens, maar het ligt aan de manier waarop dat gedaan wordt.quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:59 schreef the_legend_killer het volgende:
Over alles mogen grappen gemaakt wordenF.K.A. SuperwormJim![]()
Mjah grapje is leuk maar die gast op de 3e of 4e foto met dat vliegtuig die is nu dus morsdood dat deed me wel een beetje pijn![]()
![]()
Dus racistische grappen zouden ook mogen?quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:02 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Eens, maar het ligt aan de manier waarop dat gedaan wordt.![]()
Want die foto camera hebben ze ook echt intact tussen het puin gevondenquote:Op vrijdag 10 september 2010 23:03 schreef JanPiraat het volgende:
Mjah grapje is leuk maar die gast op de 3e of 4e foto met dat vliegtuig die is nu dus morsdood dat deed me wel een beetje pijn
Net als het paspoort van 1 van de terroristen zeker?
Ja.quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:04 schreef PsychoTheRapist het volgende:
[..]
Dus racistische grappen zouden ook mogen?F.K.A. SuperwormJim![]()
Ik kom op fok! herhaaldelijk grapjes tegen over 5 miljoen vergaste joden, maar hier ontvlamt een discussie om
*popcorn pakt*With bloody fists I'll batter like a ten ton hammer, son.![]()
Gaan ook vaak genoeg rond op Fok, alleen dan hoor je ze er niet over.quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:04 schreef PsychoTheRapist het volgende:
[..]
Dus racistische grappen zouden ook mogen?
Tevens mensen die gaan huilen dat ze uitgezonden worden door 9/11. Had je je contract beter moeten lezen, gek he dat je uitgezonden kunt worden..![]()
Als het een Canon is sowieso wel die zijn aanslagproofquote:Op vrijdag 10 september 2010 23:04 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Want die foto camera hebben ze ook echt intact tussen het puin gevonden
Net als het paspoort van 1 van de terroristen zeker?
![]()
![]()
was dat ook op 11 september?quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:06 schreef Geerd het volgende:
Waar blijven trouwens de grappen over die paki's en hun verstopte goot?Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
Jonge dat is echt niet grappig, daar zijn mensen dood gegaan hoorquote:Op vrijdag 10 september 2010 23:06 schreef Geerd het volgende:
Waar blijven trouwens de grappen over die paki's en hun verstopte goot?
![]()
![]()
I kid, I kid, die was wel grappig
Boeit dat nou grapjes staan tegenwoordig geprikt op een bepaalde datum?quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:08 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
was dat ook op 11 september?Ik zwaai naar dieren.![]()
heb jij de kalender niet bekeken?quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:10 schreef Geerd het volgende:
[..]
Boeit dat nou grapjes staan tegenwoordig geprikt op een bepaalde datum?Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
Ik snap je wel, maar maar als straks maandag de toeters weer gaan komen de Duitsers ook weer kijk je toch ook niet op de kalender?Ik zwaai naar dieren.![]()
Als jij dat aanstaande maandag doet, kijk je niet op de kalender neequote:Op vrijdag 10 september 2010 23:13 schreef Geerd het volgende:
Ik snap je wel, maar maar als straks maandag de toeters weer gaan komen de Duitsers ook weer kijk je toch ook niet op de kalender?![]()
nee, dan kijk ik uit het raamquote:Op vrijdag 10 september 2010 23:13 schreef Geerd het volgende:
Ik snap je wel, maar maar als straks maandag de toeters weer gaan komen de Duitsers ook weer kijk je toch ook niet op de kalender?Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
even kijken of ik al tanks zie.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
Zullen we dan ook maar lachen om de tweede wereldoorlog? HAHA miljoenen mensen dood HAHA!quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:35 schreef MYV het volgende:
Wat een fucking huillies hierRot gewoon op als je niet kan lachen om 9/11 zo simpel is het.
Ik wordt vaak bekritiseerd door mensen voor mij verregaande humor maar dit topic vind ik ronduit walgelijk.
En ik vraag me dan ook af hoe het kan dat er mods zijn die dit goedkeuren/aanmoedigen.
woensdag 8 september 2010 20:32 schreef Lurk_Kloon het volgende:[/b]
Hoe word je een gewaardeerd user op fok?
Ik word nooit gequete enzo... ;( ;( ;( ;(![]()
Ja maar zo kunnen we ook beginnen over ziektes, walgelijk dat mensen hier met kanker schelden maar je doet er niks aan.. Als het je raakt lees je erover heen en dat is ook zo met dit, vindt je het niks dan klik je niet en negeer je het.quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:56 schreef Baalhaar het volgende:
[..]
Zullen we dan ook maar lachen om de tweede wereldoorlog? HAHA miljoenn mensen dood HAHA!
Ik wordt vaak bekritiseerd door mensen voor mij verregaande humor maar dit topic vind ik ronduit walgelijk.
En ik vraag me dan ook af hoe het kan dat er mods zijn die dit goedkeuren/aanmoedigen.
![]()
Ik vind het niet erg als mensen met kanker schelden. Maar ik ga ook geenquote:Op vrijdag 10 september 2010 23:57 schreef MYV het volgende:
[..]
Ja maar zo kunnen we ook beginnen over ziektes, walgelijk dat mensen hier met kanker schelden maar je doet er niks aan.. Als het je raakt lees je erover heen en dat is ook zo met dit, vindt je het niks dan klik je niet en negeer je het.
topic openen met "kom laten we is met z'n alle grapprn over kanker maken".woensdag 8 september 2010 20:32 schreef Lurk_Kloon het volgende:[/b]
Dat zeg ik net maandag plus toeterquote:Op vrijdag 10 september 2010 23:56 schreef Baalhaar het volgende:
[..]
Zullen we dan ook maar lachen om de tweede wereldoorlog? HAHA miljoenen mensen dood HAHA!
Ik zwaai naar dieren.![]()
Jezusquote:Op vrijdag 10 september 2010 23:56 schreef Baalhaar het volgende:
[..]
Zullen we dan ook maar lachen om de tweede wereldoorlog? HAHA miljoenen mensen dood HAHA!
En ik vraag me dan ook af hoe het kan dat er mods zijn die dit goedkeuren/aanmoedigen.![]()
Stel je niet zo aan man
![]()
![]()
En kees met zijn kanker kachel dan?quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:59 schreef Baalhaar het volgende:
[..]
Ik vind het niet erg als mensen met kanker schelden. Maar ik ga ook geen
topic openen met "kom laten we is met z'n alle grapprn over kanker maken".Ik zwaai naar dieren.![]()
Kijk dit. Ik vindt het echt raar om nu aan deze kant te staan altijd ben ik het degene die humor goedkeurt. De gifs en plaatjes vind ik allemaal prima. Alleen een topic openen voor die plaatjes, dat gaat in mijn ogen gewoon te fur.quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:01 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Jezus![]()
Stel je niet zo aan man
Moslims beledigen mag wel, maar zodra het persoonlijk wordt voor de blanken, zijn de grappen niet grappig![]()
![]()
Kutpost.quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:04 schreef Privado het volgende:
Moslims beledigen mag wel, maar zodra het persoonlijk wordt voor de blanken, zijn de grappen niet grappig
Hoezo zou dit nou weer persoonlijk voor mij zijn? Ik woon niet in Amerika, toen ik het gebeurde was ik een jaar of 8 en nog te jong om alles te begrijpen. En er is ook geen familie of iets dergelijks omgekomen..woensdag 8 september 2010 20:32 schreef Lurk_Kloon het volgende:[/b]
![]()
laten we even denken aan de momenten dat de torens er nog warenLearn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
???quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:11 schreef Geerd het volgende:
Balhaar heb je al nu nog een paar balletjes groeien jongewoensdag 8 september 2010 20:32 schreef Lurk_Kloon het volgende:[/b]
Waarom vind je het dan belachelijk als hier grappen over worden gemaakt maar over een religie waar miljoenen mensen achterstaan mag het wel?quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:07 schreef Baalhaar het volgende:
[..]
Kutpost.
Hoezo zou dit nou weer persoonlijk voor mij zijn? Ik woon niet in Amerika, toen ik het gebeurde was ik een jaar of 8 en nog te jong om alles te begrijpen. En er is ook geen familie of iets dergelijks omgekomen..
Ik ben zelf moslim en vind het eigenlijk niet erg dat europeanen en alle andere volkeren grappen maken over de Islam.
Maar zodra je iets zegt over de 2e Wereld oorlog of over de WTC enz. is het meteen '' ja dit kan je niet maken, het is beledigend ''
Schei toch uit aub![]()
![]()
het probleem dat er geen grapje over gemaakt mag worden.quote:Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
dus eerst laten ontploffen en dan opblazen?quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:17 schreef Privado het volgende:
[..]
Je mam's poesje, nadat ik mijn bom in haar heb laten ontploffenLearn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
Tering zeg ook weer zo iets typisch voor moslims/christenen.
Zodra ze denken dat hun geloof wordt aangevallen gaan ze meteen het offensief in. En in die haast vergeten ze posts van mij te lezen. Want als je dat wel had gedaan had je duidelijk kunnen lezen dat ik die plaatjes en gifs prima vindt, lach er ook vaak om, maar alleen het feit dat er een topic wordt geopend om dit uit te lokken stoort mij. Evenals het mij zou storen dat er een topic zou worden geopend speciaal voor beledigende plaatsjes van mohammed.woensdag 8 september 2010 20:32 schreef Lurk_Kloon het volgende:[/b]
http://en.wikipedia.org/wiki/Everybody_Draw_Mohammed_Dayquote:Op zaterdag 11 september 2010 00:19 schreef Baalhaar het volgende:
Zodra ze denken dat hun geloof wordt aangevallen gaan ze meteen het offensief in. En in die haast vergeten ze posts van mij te lezen. Want als je dat wel had gedaan had je duidelijk kunnen lezen dat ik die plaatjes en gifs prima vindt, lach er ook vaak om, maar alleen het feit dat er een topic wordt geopend om dit uit te lokken stoort mij. Evenals het mij zou storen dat er een topic zou worden geopend speciaal voor beledigende plaatsjes van mohammed.
Zeg dat maar tegen je rasgenoten.![]()
Dit word bijna gcquote:Op zaterdag 11 september 2010 00:19 schreef Baalhaar het volgende:
Zodra ze denken dat hun geloof wordt aangevallen gaan ze meteen het offensief in. En in die haast vergeten ze posts van mij te lezen. Want als je dat wel had gedaan had je duidelijk kunnen lezen dat ik die plaatjes en gifs prima vindt, lach er ook vaak om, maar alleen het feit dat er een topic wordt geopend om dit uit te lokken stoort mij. Evenals het mij zou storen dat er een topic zou worden geopend speciaal voor beledigende plaatsjes van mohammed.Ik zwaai naar dieren.![]()
Rasgenoten.quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:22 schreef Privado het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Everybody_Draw_Mohammed_Day
Zeg dat maar tegen je rasgenoten.
Nooit van gehoord. Plaatjes zijn igg niet van kaliber 'nekschot'
Kijk dan maar eens op de facebook.quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:26 schreef Baalhaar het volgende:
[..]
Rasgenoten.
Nooit van gehoord. Plaatjes zijn igg niet van kaliber 'nekschot'
![]()
Oke je hebt me overtuigd. Die dag slaat echt helemaal nergens op. En nu?quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:38 schreef Privado het volgende:
[..]
Kijk dan maar eens op de facebook.
Mag ik ook lekker grappen maken over de WTCquote:Op zaterdag 11 september 2010 00:44 schreef Baalhaar het volgende:
[..]
Oke je hebt me overtuigd. Die dag slaat echt helemaal nergens op. En nu?
![]()
Ik ben in de building als een vliegtuig in de WTC![]()
![]()
Prima hoor.
Maar stop me niet in hetzelfde hokje als die andere mogolen.
Zal ik niet doen.quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:53 schreef Baalhaar het volgende:
Prima hoor.
Maar ik vind het belachelijk dat mensen die grappen over de Islam maken opeens boos worden als iemand het over de WTC heeft.
En daar bedoel ik niet jou mee.
OT:![]()
![]()
Oke. Want ik voelde me best aangesproken. Komt denk ik door het gequote enzow.quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:54 schreef Privado het volgende:
[..]
Zal ik niet doen.
Maar ik vind het belachelijk dat mensen die grappen over de Islam maken opeens boos worden als iemand het over de WTC heeft.
En daar bedoel ik niet jou mee.
OT:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:53 schreef Baalhaar het volgende:
Prima hoor.
Whaha, jullie zijn beide rasmongolen, als je nou gewoon lekker de humor er van in ziet (of niet en gewoon het lekker laat gaan), dan kunnen we tenminste in harmonie levenquote:Op zaterdag 11 september 2010 00:48 schreef Privado het volgende:
[..]
Mag ik ook lekker grappen maken over de WTC![]()
Ik ben in de building als een vliegtuig in de WTC
. Doe niet zo moeilijk, groei een schild. Dat gaat je een hoop gedoe besparen.
Onze Jullie Wilders (ehem) gaat morgen Nederland voor schut zetten wedden?heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk![]()
Die topics zijn er al geweest op FOK!quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:59 schreef Baalhaar het volgende:
[..]
Ik vind het niet erg als mensen met kanker schelden. Maar ik ga ook geen
topic openen met "kom laten we is met z'n alle grapprn over kanker maken".
dus jij zou in herhaling vervallen
![]()
![]()
Dat dus.quote:Op zaterdag 11 september 2010 07:35 schreef Chau het volgende:
Mensen die het te ver vinden gaan, ga naar feedback of maak een topic in KLB aan..
![]()
Dat doet hij al veel langer, maar ben benieuwd in welke mate hij het idd vandaag weer gaat doen.quote:Op zaterdag 11 september 2010 05:47 schreef Schenkstroop het volgende:
Onze Jullie Wilders (ehem) gaat morgen Nederland voor schut zetten wedden?
![]()
quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:19 schreef Baalhaar het volgende:
Tering zeg ook weer zo iets typisch voor moslims/christenen nagenoeg elke aanhanger van een geloof.
Zodra ze denken dat hun geloof wordt aangevallen gaan ze meteen het offensief in.
![]()
Graag gedaanquote:
(en dit was alleen het WTC, dan heb je ook nog Flight 11 | Flight 175 | Pentagon | Flight 77 | Flight 93)Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst![]()
Ja doe dan meteen allesquote:Op zaterdag 11 september 2010 08:09 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Graag gedaan
(en dit was alleen het WTC, dan heb je ook nog Flight 11 | Flight 175 | Pentagon | Flight 77 | Flight 93)
Pedicabo ego vos et irrumabo.![]()
Nou vooruit dan.....quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door SwJ op 11-09-2010 11:30:47 ]Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst![]()
quote:Op zaterdag 11 september 2010 12:25 schreef DemonRage het volgende:
Wie doet er mee voodoo-vliegtuigjes vouwen?
![]()
ik kan m'n lol niet op
Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Waarom zijn jouw topics altijd zo awesome _O_
Op maandag 11 april 2011 schreef Myraela:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.![]()
Juup gefeliciteerd met je kwartet.
[ Bericht 0% gewijzigd door Baalhaar op 11-09-2010 14:15:33 ]woensdag 8 september 2010 20:32 schreef Lurk_Kloon het volgende:[/b]
Zo, mijn dag is weer helemaal goed nadat ik dit topic vol luchtige humor heb gelezen...![]()
Houdoe![]()
*Naar speeltuin op de hoek gaat*You are watching the family learning channel...![]()
velen van jullie weten dit niet, of willen het niet weten.. maar de illuminatie heeft een aantal fotos bemachtigd waaruit blijkt dat het WTC niet door vliegtuigenen is getroffen maar door....
HULK MANIA BABY!!![]()
![]()
waarom mag je er geen grappen over maken?
Maak ook grappen over Diana, de bijlmer ramp, de watersnoodsramp, de tweede wereldoorlog, vietnam, hongersnood in afrika, etc etc
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.![]()
Jouw posthistorie kennende heb je een dansje gedaan en een biertje opengetrokken toen je zag dat die torens in elkaar donderden.quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:30 schreef ouderejongere het volgende:
Voor alle chagrijnen hier: iedereen heeft zijn eigen manier om 9/11 te verwerken, als het je niet bevalt, klik dan een ander topic aan.
![]()
![]()
TS is een mongool, maargoed het blijft ONZ
Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.![]()
Sommige zielige moraalriddertjes hier. Ik vind dat na verloop van tijd humor juist nodig is om dingen te relativeren.
![]()
![]()
Wat een moraalridders opeens hier
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.![]()
Doe jij dat, maak ik voodoo wtc's..quote:Op zaterdag 11 september 2010 12:25 schreef DemonRage het volgende:
Wie doet er mee voodoo-vliegtuigjes vouwen?
Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon![]()
Volgens mij vraagt er hier iemand om een reprimande van een modje!
Anyway, als er hier IEMAND een moraalridder is, dan ben ik het wel, en ik zeg nog:
Edit: Never mind @ moraalridder eigenlijk: ik vind negergrappen ook leuk namelijk!![]()
![]()
quote:Op zaterdag 11 september 2010 21:23 schreef Flodder450 het volgende:
Een deel van mijn 9/11 shizzle
[ link | afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
HEBT U VUILNISMETAAL DIE U NIET MEER NODIG HEBT ?!![]()
Een lijst met veel namen.quote:Op zaterdag 11 september 2010 22:23 schreef j0rdiiii het volgende:
wat is dit voor lijst???
[...blaat...]
![]()
![]()
De lijst met slachtoffers is niet compleet
oa Mohammed Atta en Satam Al Suqami ontbreken.
Zij zijn net zo goed slachtoffer.Jezus redt
Jammer, dit had een leuk topic kunnen worden, maar op dit ultra-rechtse forum, met gebruikers waarvan de meesten nog niet eens geboren waren op 9/11 is het geen succes geworden. Volgend jaar, op de tiende verjaardag probeer ik het op een forum waar de mensen wat gezelliger zijn.Jezus redt
quote:Op zaterdag 11 september 2010 23:24 schreef ouderejongere het volgende:
Jammer, dit had een leuk topic kunnen worden, maar op dit ultra-rechtse forum, met gebruikers waarvan de meesten nog niet eens geboren waren op 9/11 is het geen succes geworden. Volgend jaar, op de tiende verjaardag probeer ik het op een forum waar de mensen wat gezelliger zijn.
Gast, Fok ultra rechts? Als je zegt dat Wilders af en toe wel een goed punt maakt, word je al van je snikkel tot je adamsappel opengehaald met een gekarteld mes!
![]()
Welke lijst?quote:Op zaterdag 11 september 2010 23:30 schreef ToT het volgende:
Okee luitjes, gaan we nou ff heel snel de graftyfus krijgen met die lijst?
Dank u!
[b]Op vrijdag 27 april 2012 23:21 schreef AldoTheApache het volgende:[/b]
_O_ jij bent de grootste baas op FOK!
Aller tijden :D _O_ _O_![]()
quote:Ja duh, ik ga 'm niet quoten!
Anyway, gewoon ff lollige dingen hier posten of zo.
Kan iemand nog een leuk photoshopje maken van Wilders bij Ground Zero of zo?![]()
En dat heeft te maken met 9/11 omdat?quote:Op zaterdag 11 september 2010 23:35 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
post dan de lijst met 6 miljoen slachtoffers van WO-II
Het posten van lijstjes leuk is.quote:Op zaterdag 11 september 2010 23:40 schreef Wootism het volgende:
[..]
En dat heeft te maken met 9/11 omdat?Jezus redt
C'mon het staat in ONZ en iedereen sommige maar serieus doen over de slachtoffersquote:Op zaterdag 11 september 2010 23:40 schreef Wootism het volgende:
[..]
En dat heeft te maken met 9/11 omdat?
![]()
![]()
Er zitten ook chinezen tussen. Wat hebben de chinezen Bin Laden misdaan?
Oh ja, het zijn ongelovigen!![]()
![]()
Meh. Ik denk niet dat die slachtoffers zich niet zo lenen voor grapjes enzo...quote:Op zaterdag 11 september 2010 23:42 schreef kalejapie het volgende:
[..]
C'mon het staat in ONZ en iedereen maar serieus doen over de slachtoffers
Precies, er zijn ook genoeg grappen over W.O.II.quote:Op zaterdag 11 september 2010 23:42 schreef kalejapie het volgende:
[..]
C'mon het staat in ONZ en iedereen maar serieus doen over de slachtoffers
Bij rampen en moorden enzo worden vaak dezelfde dag al grove grappen verzonnen. (Denk maar aan Haïti enzo.)
Okee, die van Haïti gingen soms wel wat te ver (wat plaatjes betreft enzo), maar verder? Boeiuh!
Een beetje relativeren moet kunnen.![]()
Flikker op met je kutgrap.quote:Op zaterdag 11 september 2010 23:42 schreef ToT het volgende:
Er zitten ook chinezen tussen. Wat hebben de chinezen Bin Laden misdaan?
Oh ja, het zijn ongelovigen!
黑人![]()
Dubbele ontkenning, dus wél!quote:Op zaterdag 11 september 2010 23:44 schreef Wootism het volgende:
[..]
Meh. Ik denk niet dat die slachtoffers zich niet zo lenen voor grapjes enzo...
En tja idd; ze laten zich er wel voor lenen, want ze kunnen toch niet protesteren ertegen!![]()
![]()
Hieronder de lijst van slachtoffers van moslimgeweld in NederlandSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slachtoffers van Moluks (=christelijk) geweldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jezus redt
Oh wist ik niet!quote:Op zaterdag 11 september 2010 23:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Dubbele ontkenning, dus wél!
En tja idd; ze laten zich er wel voor lenen, want ze kunnen toch niet protesteren ertegen!
Maar waarom ben ik dan nog nooit een goed grapje tegengekomen dan?
Lijst met 3000 namen posten = ban vanaf hier!"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."![]()
Dat vond ik weer niet kunnen. Dichter bij huis + het gaat om een koter en het is erg visueel.quote:Op zaterdag 11 september 2010 23:48 schreef naatje_1 het volgende:
Wat dacht je van het sleekind tijdens koninginnedag
![]()
quote:Op zaterdag 11 september 2010 23:49 schreef Adelante het volgende:
Lijst met 3000 namen posten = ban vanaf hier!
![]()
![]()
Ik wilde maar even benadrukken dat er al vrij snel grappen worden gemaakt...quote:Op zaterdag 11 september 2010 23:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat vond ik weer niet kunnen. Dichter bij huis + het gaat om een koter en het is erg visueel.![]()
quote:Op zaterdag 11 september 2010 23:48 schreef naatje_1 het volgende:
Wat dacht je van het sleekind tijdens koninginnedag
En de Oklahoma-bomberJezus redt
Da's precies wat ik bedoel!quote:Op zaterdag 11 september 2010 23:50 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik wilde maar even benadrukken dat er al vrij snel grappen worden gemaakt...
Alleen ligt de grens voor wat acceptabel is bij iedereen anders.![]()
Oke nu nog ff snel proberen voordat het 9/12 of 12/9 is.
Wat riepen de personen die uit het WTC gebouw sprongen?
'' I believe i can fly ''![]()
![]()
Dus smakeloze grappen maken over slachtoffers mag wel.quote:Op zaterdag 11 september 2010 23:49 schreef Adelante het volgende:
Maar de slachtoffers laten zien waar de grappen over gaan mag niet.
goed man!
quote:Op zaterdag 11 september 2010 23:51 schreef Privado het volgende:
Oke nu nog ff snel proberen voordat het 9/12 of 12/9 is.
Wat riepen de personen die uit het WTC gebouw sprongen?
'' I believe i can fly ''
Bijna 12/9 of 9/12, zometeen de Hockeyfinaleop Nederland 3
Jezus redt
Die kutlijst zorgt er gewoon voor dat je steeds enorm moet scrollen.quote:Op zaterdag 11 september 2010 23:52 schreef Wootism het volgende:
[..]
Dus smakeloze grappen maken over slachtoffers mag wel.
goed man!
Er is een verschil tussen grappig en irritant zijn.![]()
Maak een apart topic aan in klaagbaak ofzoquote:Op zaterdag 11 september 2010 23:52 schreef Wootism het volgende:
[..]
goed man!
![]()
![]()
1x is wel genoeg, ik heb 9 jaar gewacht met grappen maken, die lijst kwam al na een paar dagen en die lijst werd elke keer korter omdat bleek dat de meesten nog leefden.quote:Op zaterdag 11 september 2010 23:52 schreef Wootism het volgende:
[..]
goed man!
Jezus redt
al die mensen die hier huilenkom op zeg, alsof het 9 jaar nadat het is gebeurt opeens erger is.
over deze shit moet je gewoon grappen kunnen maken, stelletje rechtse nichten![]()
![]()
Gemeenquote:Op zaterdag 11 september 2010 23:49 schreef Adelante het volgende:
![]()
![]()
Dank jequote:Op zaterdag 11 september 2010 23:49 schreef Adelante het volgende:
P.S.
Met minder dan 3000 namen mag er ook wel gebanned worden hoor![]()
![]()
Ik vind het eigenlijk maar niets dat men een moskee van alle plekken daar neerzet. De domste mens ter wereld kan door hebben dat dat gevoelig ligt bij Amerikanen. Maar nee hoor, we bouwen daar even een Moskee. Dan vraag je om oproer. Het zal waarschijnlijk niet als provocatie bedoeld zijn maar ik kan me voorstellen dat het wel zo over komt bij veel Amerikanen.
On-topic:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 12 september 2010 00:07 schreef Wruijff het volgende:
Ik vind het eigenlijk maar niets dat men een moskee van alle plekken daar neerzet. De domste mens ter wereld kan door hebben dat dat gevoelig ligt bij Amerikanen. Maar nee hoor, we bouwen daar even een Moskee. Dan vraag je om oproer. Het zal waarschijnlijk niet als provocatie bedoeld zijn maar ik kan me voorstellen dat het wel zo over komt bij veel Amerikanen.
On-topic:het gaat hier om een 'cultureel centrum', dat is iets heul andersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Waarom zijn jouw topics altijd zo awesome _O_
Op maandag 11 april 2011 schreef Myraela:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.![]()
Omdat RitseB geen gevoel heeftquote:Op vrijdag 10 september 2010 23:56 schreef Baalhaar het volgende:
[..]
En ik vraag me dan ook af hoe het kan dat er mods zijn die dit goedkeuren/aanmoedigen.Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same![]()
Straks krijgen we nog brandweermannen die gaan klagen dat het vuur zo heet was van die brand.quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:29 schreef willemwaus het volgende:
To most Christians, the Bible is like a software license. Nobody actually reads it. They just scroll down to the bottom and click "I agree."
#allmightygod![]()
Die mensen die naar Uruzgan zijn gestuurd wisten voordat ze bij defensie kwamen voor het geld dat ze uitgezonden konden worden naar waar of wie dan ook
Niet klagen maar dragen zeggen ze dan, had je maar een beroep moeten leren![]()
![]()
Niet echt hoogvliegers die jongens..Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_![]()
En ze hebben ook nog een kort lontjequote:Op zondag 12 september 2010 00:28 schreef henkde_j het volgende:
Niet echt hoogvliegers die jongens..
![]()
![]()
Sowieso mensen die niet tegen een grapje kunnen![]()
Er zijn meer dan 3000 mensen gedood..
Tuurlijk is het erg, maar grappen over moslims kunnen wel..
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 12-09-2010 00:36:04 ]![]()
Je vergelijking klopt niet helemaal.quote:Op zondag 12 september 2010 00:35 schreef Doublepain het volgende:
Sowieso mensen die niet tegen een grapje kunnen![]()
Er zijn meer dan 3000 mensen gedood..
Tuurlijk is het erg, maar grappen over moslims kunnen wel..She said she wanna be dentist really badly
She's in school paying
For tuition doing porn in the valley
At least you working![]()
![]()
deze CD cover stamt uit juni 2001![]()
http://en.wikipedia.org/wiki/The_Coup
MEMBER VAN DE BILDENBERG ILLUMINATIE?!quote:In 2001, The Coup released Party Music to widespread praise. However, in part because of distribution problems, sales of the album were low. The original album cover art depicted group members Pam the Funkstress and Riley standing in front of the twin towers of the World Trade Center as they are destroyed by huge explosions, and Riley is pushing the button on a guitar tuner. The cover art was finished in June 2001, and was scheduled to be released just after the September 11, 2001, attacks. In response to the uncanny similarity of the artwork with the Sept. 11 attacks, the album release was held back until alternative cover art could be prepared.![]()
Sowieso..quote:Op zondag 12 september 2010 01:48 schreef TripleP het volgende:
[..]
Je vergelijking klopt niet helemaal.
![]()
de US heeft iig wel het aantal burger slachtoffers weer ingehaald in Irak en Afghanistan ten opzichte van 9/11. Maar daar hoor je ook geen kip over.![]()
![]()
quote:
Weet je wat dit? Dit kost me niet alleen 10.000 en shit. Dit kost me 10.000, en gevangenisstraf. Tot hoeverre kan ik een black-out beheersen. Niemand kan mijn black-out beheersen.![]()
Fok! is gewoon de nederlandse versie van 4chanquote:Op zondag 12 september 2010 11:40 schreef Svubeqak het volgende:
Wat een laag niveau, op 4chan zie je in 20 posts meer humor dan in deze hele topicje.
![]()
![]()
Komt vooral doordat mensen vinden dat dit niet kan.quote:Op zondag 12 september 2010 11:40 schreef Svubeqak het volgende:
Wat een laag niveau, op 4chan zie je in 20 posts meer humor dan in deze hele topicje.
Minder discussie = meer humor.![]()
quote:Op zondag 12 september 2010 11:45 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Fok! is gewoon de nederlandse versie van 4chan![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
NEE.![]()
WELquote:![]()
eens kijken:
bagger-users:CHECK
Mods die soms de boel de boel laten:CHECK
meerdere boards met sterk verschillende onderwerpen:CHECK
/B/-achtig-sub-forum:CHECK![]()
Wat is /B/?quote:Op zondag 12 september 2010 11:56 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
WEL![]()
eens kijken:
bagger-users:CHECK
Mods die soms de boel de boel laten:CHECK
meerdere boards met sterk verschillende onderwerpen:CHECK
/B/-achtig-sub-forum:CHECK![]()
Ik vind deze ook wel humor gemaakt:
(Vanaf 0:45)
Heerlijk over the top, en uiteraard zwaar fake. Met irritant kutgeluid kun je veel verdoezelen.
Het is niet als humor bedoeld (juist als vals bewijs voor een conspiracy), maar hij is gewoon zo heerlijk slecht!![]()
![]()
Zielepoot. Ga eens vrienden maken, ofzo.quote:Ik vecht met zwervers voor mijn plezier. Binnenkort ook op YouTube!![]()
Ik vind het echt allemaal slechte kutgrappen. Heb om nog geen 1 kunnen lachen om eerlijk te zijn. En dat terwijl ik om een heleboel dingen kan lachen.
Maar om dit dus niet. Lachen omdat terroristen 3000 doden op hun geweten hebben. Normale mensen met gezinnen die naar hun werk toegingen maar nooit meer thuis zijn gekomen. Denk daar maar aan wanneer sommigen van jullie lachen wanneer iemand DENKT grappig te zijn door een plaatje te maken met een neger die een WTC toren kapot danst. Dit krijgen diegenen van mij cadeau.![]()
![]()
Tissue?quote:Op zondag 12 september 2010 16:50 schreef TwisterNederland het volgende:
Ik vind het echt allemaal slechte kutgrappen. Heb om nog geen 1 kunnen lachen om eerlijk te zijn. En dat terwijl ik om een heleboel dingen kan lachen.
Maar om dit dus niet. Lachen omdat terroristen 3000 doden op hun geweten hebben. Normale mensen met gezinnen die naar hun werk toegingen maar nooit meer thuis zijn gekomen. Denk daar maar aan wanneer sommigen van jullie lachen wanneer iemand DENKT grappig te zijn door een plaatje te maken met een neger die een WTC toren kapot danst. Dit krijgen diegenen van mij cadeau.
[ afbeelding ]
![]()
post dan op ze minst dezequote:Op zondag 12 september 2010 16:50 schreef TwisterNederland het volgende:
Maar om dit dus niet. Lachen omdat terroristen 3000 doden op hun geweten hebben. Normale mensen met gezinnen die naar hun werk toegingen maar nooit meer thuis zijn gekomen. Denk daar maar aan wanneer sommigen van jullie lachen wanneer iemand DENKT grappig te zijn door een plaatje te maken met een neger die een WTC toren kapot danst. Dit krijgen diegenen van mij cadeau.
[ afbeelding ]
humor = soort van vorm van relativering en verwerking, deal with it.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: