Ik wilde maar even benadrukken dat er al vrij snel grappen worden gemaakt...quote:Op zaterdag 11 september 2010 23:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat vond ik weer niet kunnen. Dichter bij huis + het gaat om een koter en het is erg visueel.
quote:Op zaterdag 11 september 2010 23:48 schreef naatje_1 het volgende:
Wat dacht je van het sleekind tijdens koninginnedag
Da's precies wat ik bedoel!quote:Op zaterdag 11 september 2010 23:50 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik wilde maar even benadrukken dat er al vrij snel grappen worden gemaakt...
Dus smakeloze grappen maken over slachtoffers mag wel.quote:Op zaterdag 11 september 2010 23:49 schreef Adelante het volgende:
Lijst met 3000 namen posten = ban vanaf hier!
quote:Op zaterdag 11 september 2010 23:51 schreef Privado het volgende:
Oke nu nog ff snel proberen voordat het 9/12 of 12/9 is.
Wat riepen de personen die uit het WTC gebouw sprongen?
'' I believe i can fly ''
Die kutlijst zorgt er gewoon voor dat je steeds enorm moet scrollen.quote:Op zaterdag 11 september 2010 23:52 schreef Wootism het volgende:
[..]
Dus smakeloze grappen maken over slachtoffers mag wel.
Maar de slachtoffers laten zien waar de grappen over gaan mag niet.
goed man!
Maak een apart topic aan in klaagbaak ofzoquote:Op zaterdag 11 september 2010 23:52 schreef Wootism het volgende:
[..]
goed man!
1x is wel genoeg, ik heb 9 jaar gewacht met grappen maken, die lijst kwam al na een paar dagen en die lijst werd elke keer korter omdat bleek dat de meesten nog leefden.quote:Op zaterdag 11 september 2010 23:52 schreef Wootism het volgende:
[..]
goed man!
Gemeenquote:Op zaterdag 11 september 2010 23:49 schreef Adelante het volgende:
Dank jequote:Op zaterdag 11 september 2010 23:49 schreef Adelante het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 12 september 2010 00:07 schreef Wruijff het volgende:
Ik vind het eigenlijk maar niets dat men een moskee van alle plekken daar neerzet. De domste mens ter wereld kan door hebben dat dat gevoelig ligt bij Amerikanen. Maar nee hoor, we bouwen daar even een Moskee. Dan vraag je om oproer. Het zal waarschijnlijk niet als provocatie bedoeld zijn maar ik kan me voorstellen dat het wel zo over komt bij veel Amerikanen.
On-topic:het gaat hier om een 'cultureel centrum', dat is iets heul andersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Waarom zijn jouw topics altijd zo awesome _O_
Op maandag 11 april 2011 schreef Myraela:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.
Omdat RitseB geen gevoel heeftquote:Op vrijdag 10 september 2010 23:56 schreef Baalhaar het volgende:
[..]
Zullen we dan ook maar lachen om de tweede wereldoorlog? HAHA miljoenen mensen dood HAHA!
Ik wordt vaak bekritiseerd door mensen voor mij verregaande humor maar dit topic vind ik ronduit walgelijk.
En ik vraag me dan ook af hoe het kan dat er mods zijn die dit goedkeuren/aanmoedigen.
Straks krijgen we nog brandweermannen die gaan klagen dat het vuur zo heet was van die brand.quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:29 schreef willemwaus het volgende:
Hier man, dit heb ik meegemaakt vanwege dat ene incidentje, onzin of niet, over sommige dingen moet je gewoon je smoelwerk dichthouden
En ze hebben ook nog een kort lontjequote:Op zondag 12 september 2010 00:28 schreef henkde_j het volgende:
Niet echt hoogvliegers die jongens..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |