Een lijst met veel namen.quote:Op zaterdag 11 september 2010 22:23 schreef j0rdiiii het volgende:
wat is dit voor lijst???
[...blaat...]
quote:Op zaterdag 11 september 2010 23:24 schreef ouderejongere het volgende:
Jammer, dit had een leuk topic kunnen worden, maar op dit ultra-rechtse forum, met gebruikers waarvan de meesten nog niet eens geboren waren op 9/11 is het geen succes geworden. Volgend jaar, op de tiende verjaardag probeer ik het op een forum waar de mensen wat gezelliger zijn.
Welke lijst?quote:Op zaterdag 11 september 2010 23:30 schreef ToT het volgende:
Okee luitjes, gaan we nou ff heel snel de graftyfus krijgen met die lijst?
Dank u!
quote:
En dat heeft te maken met 9/11 omdat?quote:Op zaterdag 11 september 2010 23:35 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
post dan de lijst met 6 miljoen slachtoffers van WO-II
Het posten van lijstjes leuk is.quote:Op zaterdag 11 september 2010 23:40 schreef Wootism het volgende:
[..]
En dat heeft te maken met 9/11 omdat?
C'mon het staat in ONZ en iedereen sommige maar serieus doen over de slachtoffersquote:Op zaterdag 11 september 2010 23:40 schreef Wootism het volgende:
[..]
En dat heeft te maken met 9/11 omdat?
Meh. Ik denk niet dat die slachtoffers zich niet zo lenen voor grapjes enzo...quote:Op zaterdag 11 september 2010 23:42 schreef kalejapie het volgende:
[..]
C'mon het staat in ONZ en iedereen maar serieus doen over de slachtoffers
Precies, er zijn ook genoeg grappen over W.O.II.quote:Op zaterdag 11 september 2010 23:42 schreef kalejapie het volgende:
[..]
C'mon het staat in ONZ en iedereen maar serieus doen over de slachtoffers
Flikker op met je kutgrap.quote:Op zaterdag 11 september 2010 23:42 schreef ToT het volgende:
Er zitten ook chinezen tussen. Wat hebben de chinezen Bin Laden misdaan?
Oh ja, het zijn ongelovigen!
Dubbele ontkenning, dus wél!quote:Op zaterdag 11 september 2010 23:44 schreef Wootism het volgende:
[..]
Meh. Ik denk niet dat die slachtoffers zich niet zo lenen voor grapjes enzo...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slachtoffers van Moluks (=christelijk) geweldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jezus redt
[-== Arch Linux ==-]
Oh wist ik niet!quote:Op zaterdag 11 september 2010 23:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Dubbele ontkenning, dus wél!
En tja idd; ze laten zich er wel voor lenen, want ze kunnen toch niet protesteren ertegen!
Dat vond ik weer niet kunnen. Dichter bij huis + het gaat om een koter en het is erg visueel.quote:Op zaterdag 11 september 2010 23:48 schreef naatje_1 het volgende:
Wat dacht je van het sleekind tijdens koninginnedag
quote:Op zaterdag 11 september 2010 23:49 schreef Adelante het volgende:
Lijst met 3000 namen posten = ban vanaf hier!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |