Kijk dan maar eens op de facebook.quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:26 schreef Baalhaar het volgende:
[..]
Rasgenoten.
Nooit van gehoord. Plaatjes zijn igg niet van kaliber 'nekschot'
Oke je hebt me overtuigd. Die dag slaat echt helemaal nergens op. En nu?quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:38 schreef Privado het volgende:
[..]
Kijk dan maar eens op de facebook.
Mag ik ook lekker grappen maken over de WTCquote:Op zaterdag 11 september 2010 00:44 schreef Baalhaar het volgende:
[..]
Oke je hebt me overtuigd. Die dag slaat echt helemaal nergens op. En nu?
Zal ik niet doen.quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:53 schreef Baalhaar het volgende:
Prima hoor.
Maar stop me niet in hetzelfde hokje als die andere mogolen.
Oke. Want ik voelde me best aangesproken. Komt denk ik door het gequote enzow.quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:54 schreef Privado het volgende:
[..]
Zal ik niet doen.
Maar ik vind het belachelijk dat mensen die grappen over de Islam maken opeens boos worden als iemand het over de WTC heeft.
En daar bedoel ik niet jou mee.
OT:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:53 schreef Baalhaar het volgende:
Prima hoor.
Maar stop me niet in hetzelfde hokje als die andere mogolen.
Whaha, jullie zijn beide rasmongolen, als je nou gewoon lekker de humor er van in ziet (of niet en gewoon het lekker laat gaan), dan kunnen we tenminste in harmonie levenquote:Op zaterdag 11 september 2010 00:48 schreef Privado het volgende:
[..]
Mag ik ook lekker grappen maken over de WTC![]()
Ik ben in de building als een vliegtuig in de WTC
Die topics zijn er al geweest op FOK!quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:59 schreef Baalhaar het volgende:
[..]
Ik vind het niet erg als mensen met kanker schelden. Maar ik ga ook geen
topic openen met "kom laten we is met z'n alle grapprn over kanker maken".
Dat dus.quote:Op zaterdag 11 september 2010 07:35 schreef Chau het volgende:
Mensen die het te ver vinden gaan, ga naar feedback of maak een topic in KLB aan..
Dat doet hij al veel langer, maar ben benieuwd in welke mate hij het idd vandaag weer gaat doen.quote:Op zaterdag 11 september 2010 05:47 schreef Schenkstroop het volgende:
Onze Jullie Wilders (ehem) gaat morgen Nederland voor schut zetten wedden?
quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:19 schreef Baalhaar het volgende:
Tering zeg ook weer zo iets typisch voor moslims/christenen nagenoeg elke aanhanger van een geloof.
Zodra ze denken dat hun geloof wordt aangevallen gaan ze meteen het offensief in.
Graag gedaanquote:
Ja doe dan meteen allesquote:Op zaterdag 11 september 2010 08:09 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Graag gedaan
(en dit was alleen het WTC, dan heb je ook nog Flight 11 | Flight 175 | Pentagon | Flight 77 | Flight 93)
Nou vooruit dan.....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door SwJ op 11-09-2010 11:30:47 ]Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
quote:Op zaterdag 11 september 2010 12:25 schreef DemonRage het volgende:
Wie doet er mee voodoo-vliegtuigjes vouwen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |