quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:47 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dus ik mag geen topic openen dat er vorig jaar een vliegtuig op bill clinton is ingevlogen?
Ik vind dit geen leuke grapjes.quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:47 schreef naatje_1 het volgende:
Daarnaast zou Achmed natuurlijk ook de terrorist zijn die in het vliegtuig zat... Begrijp ik ineens hoe zijn bildelen door zijn mond konden gaan...
daarom. ik wil niet iedereen per stuk afzeiken, dat kost nogal wat topicsquote:Op vrijdag 10 september 2010 22:46 schreef TigerXtrm het volgende:
Herdenken hoeft toch niet percé met tranen, of wel dan? Niemand zegt hier dat ze geen respect hebben voor de slachtoffers of meeleven met de nabestaanden, maar ik herdenk zoiets liever met een lach en niet met een traan.
quote:Zo herdenk ik Hiroshima ieder jaar door verkleed als atoombom bij de lokale Japanner binnen te stappen. Kunnen ze wel om lachen hoor.
Perse. Verder hoeft het niet met tranen, maar van die semi-grappige gifjes zijn nou ook niet dé manier om iets te herdenken, wel?quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:46 schreef TigerXtrm het volgende:
Herdenken hoeft toch niet percé met tranen, of wel dan? Niemand zegt hier dat ze geen respect hebben voor de slachtoffers of meeleven met de nabestaanden, maar ik herdenk zoiets liever met een lach en niet met een traan.
Zo herdenk ik Hiroshima ieder jaar door verkleed als atoombom bij de lokale Japanner binnen te stappen. Kunnen ze wel om lachen hoor.
Helemaal niet, Achmed was dood gegaan bij een autobom volgens mij.quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:47 schreef naatje_1 het volgende:
Daarnaast zou Achmed natuurlijk ook de terrorist zijn die in het vliegtuig zat... Begrijp ik ineens hoe zijn bildelen door zijn mond konden gaan...
Dat van mij was geen grapje, het was een constateringquote:Op vrijdag 10 september 2010 22:48 schreef RitseB het volgende:
[..]
[..]
Ik vind dit geen leuke grapjes.
quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:37 schreef naatje_1 het volgende:
[ afbeelding ]
Hoog in de blauwe lucht
gingen ze voor Osama
recht op de Twin-Towers af
euuuhh...
tra-la, tra-la, tra-la
oke, ik zal wel stoppenquote:Op vrijdag 10 september 2010 22:48 schreef RitseB het volgende:
[..]
[..]
Ik vind dit geen leuke grapjes.
Dan was hij nog niet leuk.quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:48 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat van mij was geen grapje, het was een constatering
vind jijquote:Op vrijdag 10 september 2010 22:48 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Perse. Verder hoeft het niet met tranen, maar van die semi-grappige gifjes zijn nou ook niet dé manier om iets te herdenken, wel?
Ik vraag het, ik geef nergens mijn mening.quote:
We lachen ook niet de slachtoffers uit, we lachen om een parodie op de situatie zoals die 9 jaar geleden afspeelde. Als iemand hier een plaatje post van iemand die tijdens de aanval uit het raam springt ofzo dan vind ik dat ook niet grappig, maar een neger die op de Twin Towers staat te dansen vind ik wel fucking humor ja.quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:48 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Perse. Verder hoeft het niet met tranen, maar van die semi-grappige gifjes zijn nou ook niet dé manier om iets te herdenken, wel?
Hij vind dat je het vraagt, "mening".quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:50 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik vraag het, ik geef nergens mijn mening.
dat doe je wel door de vraag zo te formuleren. En het gaat hier niet om herdenken, maar om grappige dingen posten.quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:50 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik vraag het, ik geef nergens mijn mening.
.. juistquote:Op vrijdag 10 september 2010 22:51 schreef RitseB het volgende:
[..]
Hij vind dat je het vraagt, "mening".
Het merendeel van de gifjes gaat volgens mij wel iets anders dan een neger boven op de Twin Towers.quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:51 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
We lachen ook niet de slachtoffers uit, we lachen om een parodie op de situatie zoals die 9 jaar geleden afspeelde. Als iemand hier een plaatje post van iemand die tijdens de aanval uit het raam springt ofzo dan vind ik dat ook niet grappig, maar een neger die op de Twin Towers staat te dansen vind ik wel fucking humor ja.
Waarom zorgt een barrel roll voor een explosie?quote:
Ja die is 100% legitquote:Op vrijdag 10 september 2010 22:53 schreef Snaavel het volgende:
Ik ben dronken op 9/11, Is die foto in de OP trouwens echt?
Het gaat om het idee, achmed is een terrorist, bij een terrorist gaan er sowieso altijd mensen dood. Maar toch lach je erom. Ik vind, maar dat is een hele andere discussie, dat bepaalde grapjes over WOII ook gewoon mogen. Dat er duizenden mensen zijn doodgegaan, heel erg, natuurlijk, maar toch, life goes on.quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:48 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Helemaal niet, Achmed was dood gegaan bij een autobom volgens mij.
Wat denk je nou zelf.quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:53 schreef Snaavel het volgende:
Ik ben dronken op 9/11, Is die foto in de OP trouwens echt?
semi-grappig is jouw meningquote:Op vrijdag 10 september 2010 22:48 schreef Zeroku het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |