tuurlijk overal mag je grappen over maken behalve als het je persoonlijk raakt zeker?quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:29 schreef willemwaus het volgende:
Hier man, dit heb ik meegemaakt vanwege dat ene incidentje, onzin of niet, over sommige dingen moet je gewoon je smoelwerk dichthouden
Hahahaha, Willem heeft zand in z'n vagina!quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:31 schreef willemwaus het volgende:
[..]
Stoer man, kanker nou maar op naar je frontpage en ga je review voor een of andere game schrijven, nerd.
Ik heb vorige week nog gepaintballd met mijn collega's, maar dit is iets heel anders...quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:29 schreef willemwaus het volgende:
Hier man, dit heb ik meegemaakt vanwege dat ene incidentje, onzin of niet, over sommige dingen moet je gewoon je smoelwerk dichthouden
Tenen getrapt? Hele voeten zijn verpletterd door die flats!quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:19 schreef zarGon het volgende:
Haha, al die mensen die op hun tenen zijn getrapt. You gotta be shitting me..
Whehehehquote:Op vrijdag 10 september 2010 22:32 schreef Aestivate het volgende:
[..]
Tenen getrapt? Hele voeten zijn verpletterd door die flats!
Nee, het is mijn recht om 9/11 grappig te vinden.quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:31 schreef willemwaus het volgende:
[..]
Stoer man, kanker nou maar op naar je frontpage en ga je review voor een of andere game schrijven, nerd.
Dit gaat veel verder dan dat man, ik heb vrienden zien sterven vanwege deze shit dus dit dig ik totaal niet, kben nu ook weg uit dit topic zo krijg ik nog een ban aan m'n broek vanwege ritsequote:Op vrijdag 10 september 2010 22:32 schreef DeZoektocht het volgende:
[..]
tuurlijk overal mag je grappen over maken behalve als het je persoonlijk raakt zeker?
Begrijp me niet verkeerd, ik ben er helemaal voor om voorzichtig met gevoelige onderwerpen om te gaan![]()
Maar op internet kom je een hoop selectieve verontwaardiging tegen.
Had je niet het leger in moeten gaan als je daar niet heen wou. Je kiest ervoor om zulke shit mee te maken als je je inschrijft.quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:29 schreef willemwaus het volgende:
omdat jij dat hebt meegemaakt moeten wij ons inhouden?quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:29 schreef willemwaus het volgende:
Zegt iemand die het grappig vind om te zeggen dat hij xenofoob is.quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:33 schreef willemwaus het volgende:
[..]
Dit gaat veel verder dan dat man, ik heb vrienden zien sterven vanwege deze shit dus dit dig ik totaal niet, kben nu ook weg uit dit topic zo krijg ik nog een ban aan m'n broek vanwege ritse
doei.
grote jongenquote:Op vrijdag 10 september 2010 22:33 schreef willemwaus het volgende:
[..]
Dit gaat veel verder dan dat man, ik heb vrienden zien sterven vanwege deze shit dus dit dig ik totaal niet, kben nu ook weg uit dit topic zo krijg ik nog een ban aan m'n broek vanwege ritse
doei.
Ik vond het repetitor nog al stoffig.quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:36 schreef TigerXtrm het volgende:
9 jaar later en mensen kunnen nog steeds niet lachen om een paar luchtige grapjes. Kom op hoor mensen...
Dus je vind het grappig dat duizenden mensen zijn gestorven ?quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:33 schreef RitseB het volgende:
[..]
Nee, het is mijn recht om 9/11 grappig te vinden.
quote:
quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:37 schreef PsychoTheRapist het volgende:
[..]
Zegt genoeg.
Dus je vind het grappig dat duizenden mensen zijn gestorven ?
ik vond de bedenker nogal hoog van de toren blazenquote:Op vrijdag 10 september 2010 22:36 schreef RitseB het volgende:
[..]
Ik vond het repetitor nog al stoffig.
Normaal sterven er nooit mensen onschuldigquote:Op vrijdag 10 september 2010 22:37 schreef PsychoTheRapist het volgende:
[..]
Ja, en hij had het nogal hoog in zijn bol zitten.quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:38 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik vond de bedenker nogal hoog van de toren blazen
tjah, anders waren ze ook wel doodgegaan, alleen het vliegtuig naar de hemel kwam wat eerderquote:Op vrijdag 10 september 2010 22:37 schreef PsychoTheRapist het volgende:
[..]
http://www.worldometers.info/nl/quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:38 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Normaal sterven er nooit mensen onschuldig.
✈ ▌▌
quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:37 schreef PsychoTheRapist het volgende:
[..]
dan klik je toch gauw wegquote:Op vrijdag 10 september 2010 22:40 schreef Kakpizza het volgende:
Ik vind dit eigenlijk niet kunnen
Mod's doe iets svp
Beter een vliegtuig om on-topic te blijvenquote:Op vrijdag 10 september 2010 22:40 schreef larzzzman het volgende:
Mag er misschien een bommetje op dit topic ????
quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:40 schreef Kakpizza het volgende:
Mod's doe iets svp
Mwah. Zo grof zijn de grappen eigenlijk niet. En een goede discussie over wat wel en wat niet kan, is ook eens goed.quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:40 schreef Kakpizza het volgende:
Mod's doe iets svp
1.) Dit is ONZquote:Op vrijdag 10 september 2010 22:37 schreef PsychoTheRapist het volgende:
[..]
maar goed dat hij een vliegende start hadquote:Op vrijdag 10 september 2010 22:38 schreef RitseB het volgende:
[..]
Ja, en hij had het nogal hoog in zijn bol zitten.
2.) is een mooie drogredenen, er zijn namelijk geen echte mensen gestorven zoals achemed dat verteld.quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:42 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
1.) Dit is ONZ
2.) Jij kijkt toch zeker ook wel Achmed the dead terrorist? Daarin vertelt hij een grap over 2 mensen die vechten tot de dood, daar kan ik ook om lachen.
3.) Tuurlijk vind ik het erg dat er heel veel mensen zijn gestorven, maar dat betekent niet dat je er geen grappen over kan maken.
Reden, het is er maar een. Verder is 1 ook een mooie, ONZ staat namelijk niet gelijk aan regelvrij, waar alles kan.quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:43 schreef RitseB het volgende:
[..]
2.) is een mooie drogredenen, er zijn namelijk geen echte mensen gestorven zoals achemed dat verteld.
Klopt, maar dat maakt de grap niet minder erg, want als we grappen over 9/11 maakten, terwijl het nooit was gebeurd, dan is het ook erg.quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:43 schreef RitseB het volgende:
[..]
2.) is een mooie drogredenen, er zijn namelijk geen echte mensen gestorven zoals achemed dat verteld.
je doet een beetje uit de hoogtequote:Op vrijdag 10 september 2010 22:42 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
maar goed dat hij een vliegende start had
sorry hoor maar dan had ik hier al helemaal niet gepostquote:Op vrijdag 10 september 2010 22:33 schreef willemwaus het volgende:
[..]
doei.
Wel even je argumentatie op orde hebben, staat zo ongelukkig..quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:45 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Klopt, maar dat maakt de grap niet minder erg, want als we grappen over 9/11 maakten, terwijl het nooit was gebeurd, dan is het ook erg.
dus ik mag geen topic openen dat er vorig jaar een vliegtuig op bill clinton is ingevlogen?quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:45 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Klopt, maar dat maakt de grap niet minder erg, want als we grappen over 9/11 maakten, terwijl het nooit was gebeurd, dan is het ook erg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |