quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:47 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dus ik mag geen topic openen dat er vorig jaar een vliegtuig op bill clinton is ingevlogen?
Ik vind dit geen leuke grapjes.quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:47 schreef naatje_1 het volgende:
Daarnaast zou Achmed natuurlijk ook de terrorist zijn die in het vliegtuig zat... Begrijp ik ineens hoe zijn bildelen door zijn mond konden gaan...
daarom. ik wil niet iedereen per stuk afzeiken, dat kost nogal wat topicsquote:Op vrijdag 10 september 2010 22:46 schreef TigerXtrm het volgende:
Herdenken hoeft toch niet percé met tranen, of wel dan? Niemand zegt hier dat ze geen respect hebben voor de slachtoffers of meeleven met de nabestaanden, maar ik herdenk zoiets liever met een lach en niet met een traan.
quote:Zo herdenk ik Hiroshima ieder jaar door verkleed als atoombom bij de lokale Japanner binnen te stappen. Kunnen ze wel om lachen hoor.
Perse. Verder hoeft het niet met tranen, maar van die semi-grappige gifjes zijn nou ook niet dé manier om iets te herdenken, wel?quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:46 schreef TigerXtrm het volgende:
Herdenken hoeft toch niet percé met tranen, of wel dan? Niemand zegt hier dat ze geen respect hebben voor de slachtoffers of meeleven met de nabestaanden, maar ik herdenk zoiets liever met een lach en niet met een traan.
Zo herdenk ik Hiroshima ieder jaar door verkleed als atoombom bij de lokale Japanner binnen te stappen. Kunnen ze wel om lachen hoor.
Helemaal niet, Achmed was dood gegaan bij een autobom volgens mij.quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:47 schreef naatje_1 het volgende:
Daarnaast zou Achmed natuurlijk ook de terrorist zijn die in het vliegtuig zat... Begrijp ik ineens hoe zijn bildelen door zijn mond konden gaan...
Dat van mij was geen grapje, het was een constateringquote:Op vrijdag 10 september 2010 22:48 schreef RitseB het volgende:
[..]
[..]
Ik vind dit geen leuke grapjes.
quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:37 schreef naatje_1 het volgende:
[ afbeelding ]
Hoog in de blauwe lucht
gingen ze voor Osama
recht op de Twin-Towers af
euuuhh...
tra-la, tra-la, tra-la
oke, ik zal wel stoppenquote:Op vrijdag 10 september 2010 22:48 schreef RitseB het volgende:
[..]
[..]
Ik vind dit geen leuke grapjes.
Dan was hij nog niet leuk.quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:48 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat van mij was geen grapje, het was een constatering
vind jijquote:Op vrijdag 10 september 2010 22:48 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Perse. Verder hoeft het niet met tranen, maar van die semi-grappige gifjes zijn nou ook niet dé manier om iets te herdenken, wel?
Ik vraag het, ik geef nergens mijn mening.quote:
We lachen ook niet de slachtoffers uit, we lachen om een parodie op de situatie zoals die 9 jaar geleden afspeelde. Als iemand hier een plaatje post van iemand die tijdens de aanval uit het raam springt ofzo dan vind ik dat ook niet grappig, maar een neger die op de Twin Towers staat te dansen vind ik wel fucking humor ja.quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:48 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Perse. Verder hoeft het niet met tranen, maar van die semi-grappige gifjes zijn nou ook niet dé manier om iets te herdenken, wel?
Hij vind dat je het vraagt, "mening".quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:50 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik vraag het, ik geef nergens mijn mening.
dat doe je wel door de vraag zo te formuleren. En het gaat hier niet om herdenken, maar om grappige dingen posten.quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:50 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik vraag het, ik geef nergens mijn mening.
.. juistquote:Op vrijdag 10 september 2010 22:51 schreef RitseB het volgende:
[..]
Hij vind dat je het vraagt, "mening".
Het merendeel van de gifjes gaat volgens mij wel iets anders dan een neger boven op de Twin Towers.quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:51 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
We lachen ook niet de slachtoffers uit, we lachen om een parodie op de situatie zoals die 9 jaar geleden afspeelde. Als iemand hier een plaatje post van iemand die tijdens de aanval uit het raam springt ofzo dan vind ik dat ook niet grappig, maar een neger die op de Twin Towers staat te dansen vind ik wel fucking humor ja.
Waarom zorgt een barrel roll voor een explosie?quote:
Ja die is 100% legitquote:Op vrijdag 10 september 2010 22:53 schreef Snaavel het volgende:
Ik ben dronken op 9/11, Is die foto in de OP trouwens echt?
Het gaat om het idee, achmed is een terrorist, bij een terrorist gaan er sowieso altijd mensen dood. Maar toch lach je erom. Ik vind, maar dat is een hele andere discussie, dat bepaalde grapjes over WOII ook gewoon mogen. Dat er duizenden mensen zijn doodgegaan, heel erg, natuurlijk, maar toch, life goes on.quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:48 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Helemaal niet, Achmed was dood gegaan bij een autobom volgens mij.
Wat denk je nou zelf.quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:53 schreef Snaavel het volgende:
Ik ben dronken op 9/11, Is die foto in de OP trouwens echt?
semi-grappig is jouw meningquote:Op vrijdag 10 september 2010 22:48 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Mijn mening is ook dat je fucking irritant bezig bent.quote:
Die kan ik nog herinneren.quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
Klassieker:
10 september, WTC
Geen grappen over 9/11, maar over 9/10
Lang leve de bookmark functie, beste feature op FOK!quote:
Dat dacht ik nou ookquote:Op vrijdag 10 september 2010 22:57 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Mijn mening is ook dat je ik fucking irritant bezig bent.
Eens, maar het ligt aan de manier waarop dat gedaan wordt.quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:59 schreef the_legend_killer het volgende:
Over alles mogen grappen gemaakt worden
Dus racistische grappen zouden ook mogen?quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:02 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Eens, maar het ligt aan de manier waarop dat gedaan wordt.
Want die foto camera hebben ze ook echt intact tussen het puin gevondenquote:Op vrijdag 10 september 2010 23:03 schreef JanPiraat het volgende:
Mjah grapje is leuk maar die gast op de 3e of 4e foto met dat vliegtuig die is nu dus morsdood dat deed me wel een beetje pijn
Ja.quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:04 schreef PsychoTheRapist het volgende:
[..]
Dus racistische grappen zouden ook mogen?
Gaan ook vaak genoeg rond op Fok, alleen dan hoor je ze er niet over.quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:04 schreef PsychoTheRapist het volgende:
[..]
Dus racistische grappen zouden ook mogen?
Als het een Canon is sowieso wel die zijn aanslagproofquote:Op vrijdag 10 september 2010 23:04 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Want die foto camera hebben ze ook echt intact tussen het puin gevonden
Net als het paspoort van 1 van de terroristen zeker?
was dat ook op 11 september?quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:06 schreef Geerd het volgende:
Waar blijven trouwens de grappen over die paki's en hun verstopte goot?
Jonge dat is echt niet grappig, daar zijn mensen dood gegaan hoorquote:Op vrijdag 10 september 2010 23:06 schreef Geerd het volgende:
Waar blijven trouwens de grappen over die paki's en hun verstopte goot?
Boeit dat nou grapjes staan tegenwoordig geprikt op een bepaalde datum?quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:08 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
was dat ook op 11 september?
heb jij de kalender niet bekeken?quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:10 schreef Geerd het volgende:
[..]
Boeit dat nou grapjes staan tegenwoordig geprikt op een bepaalde datum?
Als jij dat aanstaande maandag doet, kijk je niet op de kalender neequote:Op vrijdag 10 september 2010 23:13 schreef Geerd het volgende:
Ik snap je wel, maar maar als straks maandag de toeters weer gaan komen de Duitsers ook weer kijk je toch ook niet op de kalender?
nee, dan kijk ik uit het raamquote:Op vrijdag 10 september 2010 23:13 schreef Geerd het volgende:
Ik snap je wel, maar maar als straks maandag de toeters weer gaan komen de Duitsers ook weer kijk je toch ook niet op de kalender?
Zullen we dan ook maar lachen om de tweede wereldoorlog? HAHA miljoenen mensen dood HAHA!quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:35 schreef MYV het volgende:
Wat een fucking huillies hierRot gewoon op als je niet kan lachen om 9/11 zo simpel is het.
Ja maar zo kunnen we ook beginnen over ziektes, walgelijk dat mensen hier met kanker schelden maar je doet er niks aan.. Als het je raakt lees je erover heen en dat is ook zo met dit, vindt je het niks dan klik je niet en negeer je het.quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:56 schreef Baalhaar het volgende:
[..]
Zullen we dan ook maar lachen om de tweede wereldoorlog? HAHA miljoenn mensen dood HAHA!
Ik wordt vaak bekritiseerd door mensen voor mij verregaande humor maar dit topic vind ik ronduit walgelijk.
En ik vraag me dan ook af hoe het kan dat er mods zijn die dit goedkeuren/aanmoedigen.
Ik vind het niet erg als mensen met kanker schelden. Maar ik ga ook geenquote:Op vrijdag 10 september 2010 23:57 schreef MYV het volgende:
[..]
Ja maar zo kunnen we ook beginnen over ziektes, walgelijk dat mensen hier met kanker schelden maar je doet er niks aan.. Als het je raakt lees je erover heen en dat is ook zo met dit, vindt je het niks dan klik je niet en negeer je het.
Dat zeg ik net maandag plus toeterquote:Op vrijdag 10 september 2010 23:56 schreef Baalhaar het volgende:
[..]
Zullen we dan ook maar lachen om de tweede wereldoorlog? HAHA miljoenen mensen dood HAHA!
Ik wordt vaak bekritiseerd door mensen voor mij verregaande humor maar dit topic vind ik ronduit walgelijk.
En ik vraag me dan ook af hoe het kan dat er mods zijn die dit goedkeuren/aanmoedigen.
Jezusquote:Op vrijdag 10 september 2010 23:56 schreef Baalhaar het volgende:
[..]
Zullen we dan ook maar lachen om de tweede wereldoorlog? HAHA miljoenen mensen dood HAHA!
En kees met zijn kanker kachel dan?quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:59 schreef Baalhaar het volgende:
[..]
Ik vind het niet erg als mensen met kanker schelden. Maar ik ga ook geen
topic openen met "kom laten we is met z'n alle grapprn over kanker maken".
Kijk dit. Ik vindt het echt raar om nu aan deze kant te staan altijd ben ik het degene die humor goedkeurt. De gifs en plaatjes vind ik allemaal prima. Alleen een topic openen voor die plaatjes, dat gaat in mijn ogen gewoon te fur.quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:01 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Jezus![]()
Stel je niet zo aan man
Kutpost.quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:04 schreef Privado het volgende:
Moslims beledigen mag wel, maar zodra het persoonlijk wordt voor de blanken, zijn de grappen niet grappig
???quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:11 schreef Geerd het volgende:
Balhaar heb je al nu nog een paar balletjes groeien jonge
Waarom vind je het dan belachelijk als hier grappen over worden gemaakt maar over een religie waar miljoenen mensen achterstaan mag het wel?quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:07 schreef Baalhaar het volgende:
[..]
Kutpost.
Hoezo zou dit nou weer persoonlijk voor mij zijn? Ik woon niet in Amerika, toen ik het gebeurde was ik een jaar of 8 en nog te jong om alles te begrijpen. En er is ook geen familie of iets dergelijks omgekomen..
het probleem dat er geen grapje over gemaakt mag worden.quote:
dus eerst laten ontploffen en dan opblazen?quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:17 schreef Privado het volgende:
[..]
Je mam's poesje, nadat ik mijn bom in haar heb laten ontploffen
http://en.wikipedia.org/wiki/Everybody_Draw_Mohammed_Dayquote:Op zaterdag 11 september 2010 00:19 schreef Baalhaar het volgende:
Tering zeg ook weer zo iets typisch voor moslims/christenen.
Zodra ze denken dat hun geloof wordt aangevallen gaan ze meteen het offensief in. En in die haast vergeten ze posts van mij te lezen. Want als je dat wel had gedaan had je duidelijk kunnen lezen dat ik die plaatjes en gifs prima vindt, lach er ook vaak om, maar alleen het feit dat er een topic wordt geopend om dit uit te lokken stoort mij. Evenals het mij zou storen dat er een topic zou worden geopend speciaal voor beledigende plaatsjes van mohammed.
Dit word bijna gcquote:Op zaterdag 11 september 2010 00:19 schreef Baalhaar het volgende:
Tering zeg ook weer zo iets typisch voor moslims/christenen.
Zodra ze denken dat hun geloof wordt aangevallen gaan ze meteen het offensief in. En in die haast vergeten ze posts van mij te lezen. Want als je dat wel had gedaan had je duidelijk kunnen lezen dat ik die plaatjes en gifs prima vindt, lach er ook vaak om, maar alleen het feit dat er een topic wordt geopend om dit uit te lokken stoort mij. Evenals het mij zou storen dat er een topic zou worden geopend speciaal voor beledigende plaatsjes van mohammed.
Rasgenoten.quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:22 schreef Privado het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Everybody_Draw_Mohammed_Day
Zeg dat maar tegen je rasgenoten.
Kijk dan maar eens op de facebook.quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:26 schreef Baalhaar het volgende:
[..]
Rasgenoten.
Nooit van gehoord. Plaatjes zijn igg niet van kaliber 'nekschot'
Oke je hebt me overtuigd. Die dag slaat echt helemaal nergens op. En nu?quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:38 schreef Privado het volgende:
[..]
Kijk dan maar eens op de facebook.
Mag ik ook lekker grappen maken over de WTCquote:Op zaterdag 11 september 2010 00:44 schreef Baalhaar het volgende:
[..]
Oke je hebt me overtuigd. Die dag slaat echt helemaal nergens op. En nu?
Zal ik niet doen.quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:53 schreef Baalhaar het volgende:
Prima hoor.
Maar stop me niet in hetzelfde hokje als die andere mogolen.
Oke. Want ik voelde me best aangesproken. Komt denk ik door het gequote enzow.quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:54 schreef Privado het volgende:
[..]
Zal ik niet doen.
Maar ik vind het belachelijk dat mensen die grappen over de Islam maken opeens boos worden als iemand het over de WTC heeft.
En daar bedoel ik niet jou mee.
OT:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:53 schreef Baalhaar het volgende:
Prima hoor.
Maar stop me niet in hetzelfde hokje als die andere mogolen.
Whaha, jullie zijn beide rasmongolen, als je nou gewoon lekker de humor er van in ziet (of niet en gewoon het lekker laat gaan), dan kunnen we tenminste in harmonie levenquote:Op zaterdag 11 september 2010 00:48 schreef Privado het volgende:
[..]
Mag ik ook lekker grappen maken over de WTC![]()
Ik ben in de building als een vliegtuig in de WTC
Die topics zijn er al geweest op FOK!quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:59 schreef Baalhaar het volgende:
[..]
Ik vind het niet erg als mensen met kanker schelden. Maar ik ga ook geen
topic openen met "kom laten we is met z'n alle grapprn over kanker maken".
Dat dus.quote:Op zaterdag 11 september 2010 07:35 schreef Chau het volgende:
Mensen die het te ver vinden gaan, ga naar feedback of maak een topic in KLB aan..
Dat doet hij al veel langer, maar ben benieuwd in welke mate hij het idd vandaag weer gaat doen.quote:Op zaterdag 11 september 2010 05:47 schreef Schenkstroop het volgende:
Onze Jullie Wilders (ehem) gaat morgen Nederland voor schut zetten wedden?
quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:19 schreef Baalhaar het volgende:
Tering zeg ook weer zo iets typisch voor moslims/christenen nagenoeg elke aanhanger van een geloof.
Zodra ze denken dat hun geloof wordt aangevallen gaan ze meteen het offensief in.
Graag gedaanquote:
Ja doe dan meteen allesquote:Op zaterdag 11 september 2010 08:09 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Graag gedaan
(en dit was alleen het WTC, dan heb je ook nog Flight 11 | Flight 175 | Pentagon | Flight 77 | Flight 93)
Nou vooruit dan.....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door SwJ op 11-09-2010 11:30:47 ]Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |