Mijn mening is ook dat je fucking irritant bezig bent.quote:
Die kan ik nog herinneren.quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
Klassieker:
10 september, WTC
Geen grappen over 9/11, maar over 9/10
Lang leve de bookmark functie, beste feature op FOK!quote:
Dat dacht ik nou ookquote:Op vrijdag 10 september 2010 22:57 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Mijn mening is ook dat je ik fucking irritant bezig bent.
Eens, maar het ligt aan de manier waarop dat gedaan wordt.quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:59 schreef the_legend_killer het volgende:
Over alles mogen grappen gemaakt worden
Dus racistische grappen zouden ook mogen?quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:02 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Eens, maar het ligt aan de manier waarop dat gedaan wordt.
Want die foto camera hebben ze ook echt intact tussen het puin gevondenquote:Op vrijdag 10 september 2010 23:03 schreef JanPiraat het volgende:
Mjah grapje is leuk maar die gast op de 3e of 4e foto met dat vliegtuig die is nu dus morsdood dat deed me wel een beetje pijn
Ja.quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:04 schreef PsychoTheRapist het volgende:
[..]
Dus racistische grappen zouden ook mogen?
Gaan ook vaak genoeg rond op Fok, alleen dan hoor je ze er niet over.quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:04 schreef PsychoTheRapist het volgende:
[..]
Dus racistische grappen zouden ook mogen?
Als het een Canon is sowieso wel die zijn aanslagproofquote:Op vrijdag 10 september 2010 23:04 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Want die foto camera hebben ze ook echt intact tussen het puin gevonden
Net als het paspoort van 1 van de terroristen zeker?
was dat ook op 11 september?quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:06 schreef Geerd het volgende:
Waar blijven trouwens de grappen over die paki's en hun verstopte goot?
Jonge dat is echt niet grappig, daar zijn mensen dood gegaan hoorquote:Op vrijdag 10 september 2010 23:06 schreef Geerd het volgende:
Waar blijven trouwens de grappen over die paki's en hun verstopte goot?
Boeit dat nou grapjes staan tegenwoordig geprikt op een bepaalde datum?quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:08 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
was dat ook op 11 september?
heb jij de kalender niet bekeken?quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:10 schreef Geerd het volgende:
[..]
Boeit dat nou grapjes staan tegenwoordig geprikt op een bepaalde datum?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |