Als jij dat aanstaande maandag doet, kijk je niet op de kalender neequote:Op vrijdag 10 september 2010 23:13 schreef Geerd het volgende:
Ik snap je wel, maar maar als straks maandag de toeters weer gaan komen de Duitsers ook weer kijk je toch ook niet op de kalender?
nee, dan kijk ik uit het raamquote:Op vrijdag 10 september 2010 23:13 schreef Geerd het volgende:
Ik snap je wel, maar maar als straks maandag de toeters weer gaan komen de Duitsers ook weer kijk je toch ook niet op de kalender?
Zullen we dan ook maar lachen om de tweede wereldoorlog? HAHA miljoenen mensen dood HAHA!quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:35 schreef MYV het volgende:
Wat een fucking huillies hierRot gewoon op als je niet kan lachen om 9/11 zo simpel is het.
Ja maar zo kunnen we ook beginnen over ziektes, walgelijk dat mensen hier met kanker schelden maar je doet er niks aan.. Als het je raakt lees je erover heen en dat is ook zo met dit, vindt je het niks dan klik je niet en negeer je het.quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:56 schreef Baalhaar het volgende:
[..]
Zullen we dan ook maar lachen om de tweede wereldoorlog? HAHA miljoenn mensen dood HAHA!
Ik wordt vaak bekritiseerd door mensen voor mij verregaande humor maar dit topic vind ik ronduit walgelijk.
En ik vraag me dan ook af hoe het kan dat er mods zijn die dit goedkeuren/aanmoedigen.
Ik vind het niet erg als mensen met kanker schelden. Maar ik ga ook geenquote:Op vrijdag 10 september 2010 23:57 schreef MYV het volgende:
[..]
Ja maar zo kunnen we ook beginnen over ziektes, walgelijk dat mensen hier met kanker schelden maar je doet er niks aan.. Als het je raakt lees je erover heen en dat is ook zo met dit, vindt je het niks dan klik je niet en negeer je het.
Dat zeg ik net maandag plus toeterquote:Op vrijdag 10 september 2010 23:56 schreef Baalhaar het volgende:
[..]
Zullen we dan ook maar lachen om de tweede wereldoorlog? HAHA miljoenen mensen dood HAHA!
Ik wordt vaak bekritiseerd door mensen voor mij verregaande humor maar dit topic vind ik ronduit walgelijk.
En ik vraag me dan ook af hoe het kan dat er mods zijn die dit goedkeuren/aanmoedigen.
Jezusquote:Op vrijdag 10 september 2010 23:56 schreef Baalhaar het volgende:
[..]
Zullen we dan ook maar lachen om de tweede wereldoorlog? HAHA miljoenen mensen dood HAHA!
En kees met zijn kanker kachel dan?quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:59 schreef Baalhaar het volgende:
[..]
Ik vind het niet erg als mensen met kanker schelden. Maar ik ga ook geen
topic openen met "kom laten we is met z'n alle grapprn over kanker maken".
Kijk dit. Ik vindt het echt raar om nu aan deze kant te staan altijd ben ik het degene die humor goedkeurt. De gifs en plaatjes vind ik allemaal prima. Alleen een topic openen voor die plaatjes, dat gaat in mijn ogen gewoon te fur.quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:01 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Jezus![]()
Stel je niet zo aan man
Kutpost.quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:04 schreef Privado het volgende:
Moslims beledigen mag wel, maar zodra het persoonlijk wordt voor de blanken, zijn de grappen niet grappig
???quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:11 schreef Geerd het volgende:
Balhaar heb je al nu nog een paar balletjes groeien jonge
Waarom vind je het dan belachelijk als hier grappen over worden gemaakt maar over een religie waar miljoenen mensen achterstaan mag het wel?quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:07 schreef Baalhaar het volgende:
[..]
Kutpost.
Hoezo zou dit nou weer persoonlijk voor mij zijn? Ik woon niet in Amerika, toen ik het gebeurde was ik een jaar of 8 en nog te jong om alles te begrijpen. En er is ook geen familie of iets dergelijks omgekomen..
het probleem dat er geen grapje over gemaakt mag worden.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |