Hier stopte ik al met lezen. Die plaatjes zijn ook verre van grappig trouwens.quote:dit piepkleine incidentje.
We moeten allemaal lachen hierom? Of jij moet hierom lachen en vindt het gek dat anderen het niet grappig vinden?quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:19 schreef zarGon het volgende:
Haha, al die mensen die op hun tenen zijn getrapt. You gotta be shitting me..
quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:19 schreef zarGon het volgende:
Dit.quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:23 schreef RitseB het volgende:
Jezus, hier ga je je toch niet over opwinden?
Dit 'kleine incidentje' heeft ten eerste ongeveer 2800 mensen het leven gekost en daarna alle slachtoffers van de oorlog in irak / afghanistan.quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:23 schreef RitseB het volgende:
GMTA.quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:24 schreef willemwaus het volgende:
[..]
Dit 'kleine incidentje' heeft ten eerste ongeveer 2800 mensen het leven gekost en daarna alle slachtoffers van de oorlog in irak / afghanistan.
TS mag van mij de kliko in
quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:24 schreef willemwaus het volgende:
[..]
Dit 'kleine incidentje' heeft ten eerste ongeveer 2800 mensen het leven gekost en daarna alle slachtoffers van de oorlog in irak / afghanistan.
Dankzij wasmachines hebben we een gat in de ozon laag.quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:24 schreef willemwaus het volgende:
[..]
ALS-JE-BLIEFT zeg, jij zat nog praktisch in je luiers toen dit gebeurde.quote:
quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:25 schreef RitseB het volgende:
[..]
ALS-JE-BLIEFT zeg, jij zat nog praktisch in je luiers toen dit gebeurde.
www.spatiegebruik.nlquote:Op vrijdag 10 september 2010 22:25 schreef RitseB het volgende:
[..]
Dankzij wasmachines hebben we een gat in de ozon laag.
quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:19 schreef zarGon het volgende:
dit dusquote:Op vrijdag 10 september 2010 22:23 schreef RitseB het volgende:
Ouwe lul.quote:
Maak hem eens kloppend.quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:27 schreef RitseB het volgende:
[..]
En van dat weet je vast ook niet wat het betekend.
Jezus was waarschijnlijk een hoerenloper.quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:26 schreef ouderejongere het volgende:
Wat is dit voor politiek correct kutforum?
[ afbeelding ]
www.spatiegebruik.nlquote:Op vrijdag 10 september 2010 22:27 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ouwe lul.
[..]
Maak hem eens kloppend.
Je hebt hem al gebookmarkt zie ik?quote:
Dat is mijn start pagina.quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:28 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Je hebt hem al gebookmarkt zie ik?
Great minds think alike.quote:
Dit is nu een Marokkanen/Turken/neger grappen topic.quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:26 schreef ouderejongere het volgende:
Wat is dit voor politiek correct kutforum?
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe noem je 2 Turken op de maan ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe noem je alle Turken op de maan ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
iemand een colaatje?Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*![]()
Hier man, dit heb ik meegemaakt vanwege dat ene incidentje, onzin of niet, over sommige dingen moet je gewoon je smoelwerk dichthoudenOp 31-12-2010 20:01 schreef ViezeFreddiey
meest baas van FoK 2010 _O_![]()
Ik moest giechelen als een 7-jarig meisje dat haar tweede barbie krijgt.quote:Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+![]()
aaquote:Op vrijdag 10 september 2010 22:29 schreef PsychoTheRapist het volgende:
[..]
Great minds think alike.
Op 31-12-2010 20:01 schreef ViezeFreddiey
Je moeder is er de schuld van dat je bent geboren.quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:29 schreef willemwaus het volgende:
Hier man, dit heb ik meegemaakt vanwege dat ene incidentje, onzin of niet, over sommige dingen moet je gewoon je smoelwerk dichthoudenDo androids dream of electric sheep?![]()
Voor alle chagrijnen hier: iedereen heeft zijn eigen manier om 9/11 te verwerken, als het je niet bevalt, klik dan een ander topic aan.Jezus redt
[-== Arch Linux ==-]![]()
Dit is ook echt verwerken jaquote:Op vrijdag 10 september 2010 22:30 schreef ouderejongere het volgende:
Voor alle chagrijnen hier: iedereen heeft zijn eigen manier om 9/11 te verwerken, als het je niet bevalt, klik dan een ander topic aan..
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+![]()
En dat allemaal om een oorlog te starten..
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.![]()
Stoer man, kanker nou maar op naar je frontpage en ga je review voor een of andere game schrijven, nerd.quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:30 schreef RitseB het volgende:
[..]
Je moeder is er de schuld van dat je bent geboren.
Op 31-12-2010 20:01 schreef ViezeFreddiey
tuurlijk overal mag je grappen over maken behalve als het je persoonlijk raakt zeker?quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:29 schreef willemwaus het volgende:
Hier man, dit heb ik meegemaakt vanwege dat ene incidentje, onzin of niet, over sommige dingen moet je gewoon je smoelwerk dichthouden
Begrijp me niet verkeerd, ik ben er helemaal voor om voorzichtig met gevoelige onderwerpen om te gaan![]()
Maar op internet kom je een hoop selectieve verontwaardiging tegen.![]()
Hahahaha, Willem heeft zand in z'n vagina!quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:31 schreef willemwaus het volgende:
[..]
Stoer man, kanker nou maar op naar je frontpage en ga je review voor een of andere game schrijven, nerd.
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.![]()
Ik heb vorige week nog gepaintballd met mijn collega's, maar dit is iets heel anders...quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:29 schreef willemwaus het volgende:
Hier man, dit heb ik meegemaakt vanwege dat ene incidentje, onzin of niet, over sommige dingen moet je gewoon je smoelwerk dichthoudenJezus redt
[-== Arch Linux ==-]![]()
Tenen getrapt? Hele voeten zijn verpletterd door die flats!quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:19 schreef zarGon het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |