Je vergelijking klopt niet helemaal.quote:Op zondag 12 september 2010 00:35 schreef Doublepain het volgende:
Sowieso mensen die niet tegen een grapje kunnen![]()
Er zijn meer dan 3000 mensen gedood..
Tuurlijk is het erg, maar grappen over moslims kunnen wel..
quote:In 2001, The Coup released Party Music to widespread praise. However, in part because of distribution problems, sales of the album were low. The original album cover art depicted group members Pam the Funkstress and Riley standing in front of the twin towers of the World Trade Center as they are destroyed by huge explosions, and Riley is pushing the button on a guitar tuner. The cover art was finished in June 2001, and was scheduled to be released just after the September 11, 2001, attacks. In response to the uncanny similarity of the artwork with the Sept. 11 attacks, the album release was held back until alternative cover art could be prepared.
Sowieso..quote:Op zondag 12 september 2010 01:48 schreef TripleP het volgende:
[..]
Je vergelijking klopt niet helemaal.
quote:
Fok! is gewoon de nederlandse versie van 4chanquote:Op zondag 12 september 2010 11:40 schreef Svubeqak het volgende:
Wat een laag niveau, op 4chan zie je in 20 posts meer humor dan in deze hele topicje.
Komt vooral doordat mensen vinden dat dit niet kan.quote:Op zondag 12 september 2010 11:40 schreef Svubeqak het volgende:
Wat een laag niveau, op 4chan zie je in 20 posts meer humor dan in deze hele topicje.
quote:Op zondag 12 september 2010 11:45 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Fok! is gewoon de nederlandse versie van 4chan
WELquote:
Wat is /B/?quote:Op zondag 12 september 2010 11:56 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
WEL![]()
eens kijken:
bagger-users:CHECK
Mods die soms de boel de boel laten:CHECK
meerdere boards met sterk verschillende onderwerpen:CHECK
/B/-achtig-sub-forum:CHECK
Zielepoot. Ga eens vrienden maken, ofzo.quote:
Tissue?quote:Op zondag 12 september 2010 16:50 schreef TwisterNederland het volgende:
Ik vind het echt allemaal slechte kutgrappen. Heb om nog geen 1 kunnen lachen om eerlijk te zijn. En dat terwijl ik om een heleboel dingen kan lachen.
Maar om dit dus niet. Lachen omdat terroristen 3000 doden op hun geweten hebben. Normale mensen met gezinnen die naar hun werk toegingen maar nooit meer thuis zijn gekomen. Denk daar maar aan wanneer sommigen van jullie lachen wanneer iemand DENKT grappig te zijn door een plaatje te maken met een neger die een WTC toren kapot danst. Dit krijgen diegenen van mij cadeau.
[ afbeelding ]
post dan op ze minst dezequote:Op zondag 12 september 2010 16:50 schreef TwisterNederland het volgende:
Ik vind het echt allemaal slechte kutgrappen. Heb om nog geen 1 kunnen lachen om eerlijk te zijn. En dat terwijl ik om een heleboel dingen kan lachen.
Maar om dit dus niet. Lachen omdat terroristen 3000 doden op hun geweten hebben. Normale mensen met gezinnen die naar hun werk toegingen maar nooit meer thuis zijn gekomen. Denk daar maar aan wanneer sommigen van jullie lachen wanneer iemand DENKT grappig te zijn door een plaatje te maken met een neger die een WTC toren kapot danst. Dit krijgen diegenen van mij cadeau.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |