Geen geld voor zo'n leuk twee onder één kappertjequote:Op zondag 15 augustus 2010 11:31 schreef Bluezz het volgende:
Opmerkelijk
[ afbeelding ]
En belachelijk goedkoop toch?![]()
LINK
quote:Op zondag 15 augustus 2010 11:31 schreef Bluezz het volgende:
Opmerkelijk
[ afbeelding ]
LINK
quote:Op zondag 15 augustus 2010 11:31 schreef Bluezz het volgende:
Opmerkelijk
[ afbeelding ]
LINK
Nou ja, als dat al opmerkelijk isquote:Op maandag 16 augustus 2010 17:29 schreef Hiddendoe het volgende:
Waarom in een hoekje gaan zitten met zo'n ruime keuken![]()
[ afbeelding ]
Linkje
Ow en wat is er nou mis aan de plaatsing van deze speakers??quote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:35 schreef k_man het volgende:
[ link | afbeelding ]
Er loopt een stenen pad dwars door de woonkamer?
Dan lijkt de ruimte groter. Daar komt nog bij dat het beeld vertekend door de foto. Mijn keuken op funda ziet er ook zo ruim uit op deze manierquote:Op maandag 16 augustus 2010 17:29 schreef Hiddendoe het volgende:
[ afbeelding ]
Linkje
Ik vind die indeling wel goed eigenlijk.quote:Op maandag 16 augustus 2010 17:29 schreef Hiddendoe het volgende:
[ afbeelding ]
Linkje
Ik vind het ook niet mooi, maar het zal wel bedoeld zijn voor het 3D effect; het is net alsof je over golvend papier loopt.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:22 schreef Gwywen het volgende:
Ik vind plavuizen in de woonkamer al lelijk, maar om ze dan ook nog eens zo te leggen![]()
[ link | afbeelding ]
Zullen ook wel veel windmachines in dat huis zitten. Zie het niet in de omschrijving.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 09:56 schreef Tulping het volgende:
Dat soort scheve foto's geven ook toch totaal geen goed beeld van het huis? Maja, rare jongens die makelaars![]()
Hier nog een beetje een flauwe, deze is een tijdje geleden ook al eens geplaatst
[ afbeelding ]
maar nu heeft Hans Klok zichzelf weggetoverd![]()
[ afbeelding ]
alhoewel je "klok" nog steeds kunt zien [/flauwemodusoff]
Hier en hier te vinden
Dat is gewoon een modern bidet.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 02:50 schreef k_man het volgende:
Lijkt alsof (een deel van) de wastafel ontbreekt, maar het leidingwerk en de kraan zijn achtergebleven.
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 03:01 schreef Stali het volgende:
[..]
Dat is gewoon een modern bidet.
Dat jullie dat niet kennen.
Het is een latere en efficiente variant. De handvaten zijn bijv. functioneel in de muur gemonteerd en ook in gebruik biedt het meer comfort en qua reiniging helemaal.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 03:24 schreef k_man het volgende:
[..]
Nou trap ik óf in de grap óf je mag even uitleggen hoe dat dan werkt.
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 03:01 schreef Stali het volgende:
[..]
Dat is gewoon een modern bidet.
Dat jullie dat niet kennen.
Dat hele huis is helemaal okayquote:
Het is gewoon een klysma dingesquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 03:30 schreef Stali het volgende:
[..]
Het is een latere en efficiente variant. De handvaten zijn bijv. functioneel in de muur gemonteerd en ook in gebruik biedt het meer comfort en qua reiniging helemaal.
Het huis van Ole heeft meer opvallende foto's vind ik.quote:Op zondag 15 augustus 2010 11:31 schreef Bluezz het volgende:
Opmerkelijk
[ afbeelding ]
LINK
675.000 euro krijg je dan de hele provincie ofzoquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:19 schreef Snoopyfrl het volgende:
Wanstaltige badkamer![]()
[ afbeelding ]
In een huis van 675.000 in Leeuwarden, en dat is duur voor Friesland..
Ook goedkoop keukentje trouwens in datzelfde huis met los gasstel:
[ afbeelding ]
Je vindt het hier:
http://www.funda.nl/koop/(...)al-45/fotos/#foto-12
snap em niet?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 18:45 schreef vluchtstrook het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/(...)aat-30/fotos/#foto-2
Het zal lang duren voor ze een koper hebben gevonden die hierin trapt...
maar waarom niet gewoon rechtdoor laten lopen?? erg eng iigquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 21:12 schreef Lottekoekkie het volgende:
Ik denk het wel te snappen, ik zou in een jaar tijd al 65 keer van die trap afgedingesd zijn, wat een eng ding
quote:
snap ikquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 21:26 schreef vluchtstrook het volgende:
[..]
Ik snap niet dat jij em niet snapt!
Elektrische/inductieplaat met inbouwknoppen in het blad wellicht?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:47 schreef Gwywen het volgende:
Hadden we deze al gehad? De keukenhaard!
(Zie overigens nergens een fornuis??)
Ieuw, wat een enge ramen... Maar wel een prachtig uitzicht.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 21:38 schreef Lottekoekkie het volgende:
Heb toch lichtelijk het idee dat ik die ramen nooit zou durven openen...
[ afbeelding ]
Volgens mij mis ik het.... Wat is er mis met deze foto?quote:Op zondag 22 augustus 2010 00:28 schreef dweo het volgende:
Dit zijn wel hele smalle kastjes. Of te wel hoe blind denken makelaars dat kopers zijn.
[ afbeelding ]
Link
Dat is gewoon een foto genomen met een groothoeklens.quote:Op zondag 22 augustus 2010 00:28 schreef dweo het volgende:
Dit zijn wel hele smalle kastjes. Of te wel hoe blind denken makelaars dat kopers zijn.
[ afbeelding ]
Link
Mensen die hun huis te koop aanbieden laten meubels erin staan maar halen spullen van waarde eruit vanwege inbraken.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:12 schreef Snoopyfrl het volgende:
[..]
Het huis van Ole heeft meer opvallende foto's vind ik.
Gezellig met zijn allen naar de muur kijken (geen tv te bekennen, anders zou ik die opstelling nog enigszins snappen):
[ afbeelding ]
Bad waarbij je op moet passen dat je niet tegen de luiken klapt met je hoofd:
[ afbeelding ]
Wel leuk geplaatst trouwens, dat bad, bad met uitzicht!
Gaaf huis!quote:Op zondag 22 augustus 2010 09:03 schreef Freddeh het volgende:
Heb er nog wel eentje. Je moet er eigenlijk geweest zijn wil je het een beetje weten (afgelopen vrijdag bezichtiging gehad), maar deze kant van de keuken heeft warm water en een gootsteen:
[ afbeelding ]
En als je je omdraait heb je nog een gootsteen, met alleen koud water...
[ afbeelding ]
En ook de badkuip. Zónder water toe- en afvoer.
[ afbeelding ]
Je vindt hem hier.
Waarom dan een bad onder/voor het raam? Voegt niets toe dan, en als je een vrije tuin hebt, zou ik er geen moeite mee hebben om in mijn blote kont voor dat raam te staan.quote:Op zondag 22 augustus 2010 00:41 schreef Stali het volgende:
Verder lijkt het me niet gewoon dat je met je blote kont voor het raam in bad gaat en daarom die luiken gewoon dichtdoet.
Zitten totaal 5 bedstedes in dat huis. Allemaal recentelijk erin gebouwd door de huidige eigenaar. Als de deal doorgaat zijn die er érg snel weer uit overigensquote:Op zondag 22 augustus 2010 10:21 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Gaaf huis!
Het heeft ook nog een (of twee?) echte bedstee![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 23 augustus 2010 19:26 schreef Kefmania het volgende:
Voetenbad? Ook lekker veilig met zo'n stekkertje ernaast......
quote:een volwaardige sauna-afdeling (2001) met sauna, douche, Turks stoombad, voetbad en een prachtige ontspanningsruimte met open haard
die ramen zitten waarschijnlijk aan het balkonquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:13 schreef vluchtstrook het volgende:
[..]
Ieuw, wat een enge ramen... Maar wel een prachtig uitzicht.
Pijnlijk...quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:53 schreef Soury het volgende:
Opmerkelijk deze foto ? In dit huis is Milly Boele vermoord.
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/dordrecht/huis-47889080-schuilenburg-67/
zou zoiets de prijs nou erg beinvloeden vraag ik me af? niet dat ik geinteresseerd ben (woon al in Dord) maar toch...quote:
quote:...De woning heeft een ruime achter- en zijtuin gelegen op het zuiden.
Tuinhuisje met elektra aanwezig.
In de achtertuin is ook een carport aanwezig.
Goed onderhouden 2-laagse hoekwoning (type "lego") met ruime woonkamer en 3 slaapkamers. In de directe omgeving vindt u diverse scholen, winkels en uitvalswegen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:53 schreef Soury het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker, zit je daar in de tuin.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:53 schreef Soury het volgende:
[ afbeelding ]
aan de andere kant ik heb ook in een huis gewoont waar een man eenzaam en alleen aan de longkanker dood is gegaan... tis dat je het weet maarja..quote:Op woensdag 25 augustus 2010 01:37 schreef Mercer het volgende:
[..]
Lekker, zit je daar in de tuin.Dat huis staat nog heeeeeel lang te koop denk ik. Totdat één of andere debiel het koopt.
Een gezond mens wil daar toch niet wonen lijkt me.
![]()
Ja, maar dit is toch heel wat heftiger. Ik zou er voor geen goud gaan wonen iig.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 01:43 schreef Pollewoppie het volgende:
[..]
aan de andere kant ik heb ook in een huis gewoont waar een man eenzaam en alleen aan de longkanker dood is gegaan... tis dat je het weet maarja..
Och als alle eventuele bloedresten opgeruimd zijn. Een band met dat meisje of haar familie heb ik niet. Maar ik heb ook een blauwe maandag in het huis van Murat D. gewoond. Je weet wel, die de rector vermoorde. Wat een klote buurt was dat zeg, de Transvaal.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 01:49 schreef Mercer het volgende:
[..]
Ja, maar dit is toch heel wat heftiger. Ik zou er voor geen goud gaan wonen iig.
Hier in de stad heeft ook heel lang een huis te koop gestaan met bloedvlekken en al nog in 't tapijt (nou ja, dat zullen ze er wel uit gehaald hebben). Na ongeveer anderhalf jaar was 't verkocht, ziet er heel gezellig uit nu, maar ik zou er van m'n levensdagen niet willen wonen.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 01:37 schreef Mercer het volgende:
[..]
Lekker, zit je daar in de tuin.Dat huis staat nog heeeeeel lang te koop denk ik. Totdat één of andere debiel het koopt.
Een gezond mens wil daar toch niet wonen lijkt me.
![]()
Idd zeg...quote:Op woensdag 25 augustus 2010 09:50 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Hier in de stad heeft ook heel lang een huis te koop gestaan met bloedvlekken en al nog in 't tapijt (nou ja, dat zullen ze er wel uit gehaald hebben). Na ongeveer anderhalf jaar was 't verkocht, ziet er heel gezellig uit nu, maar ik zou er van m'n levensdagen niet willen wonen.![]()
Mijn bijdrage voor vandaag:
Je koopt een huis uit 1644![]()
[ afbeelding ]
En maakt er van binnen een standaard nieuwbouwwoning van![]()
[ afbeelding ]
Waarom niet? Wij hebben ook een dubbele inloopdouche. Als je de ruimte er voor hebt is daar toch niks mis mee?quote:
Laat dat nou nét andersom zijn... check de tijden van plaatsingquote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:06 schreef Mercer het volgende:
Het hoog intellectuele Geenstijlleest duidelijk ook mee op Fok, dan wel zijn getipt adhv dit topic.
http://www.geenstijl.nl/m(...)ander_vreeswijk.html
haha ik heb niks gezegdquote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:40 schreef KillerBee4ever het volgende:
[..]
Laat dat nou nét andersom zijn... check de tijden van plaatsing
Oeps, trapte ik op je putje?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:37 schreef pdiscs het volgende:
Waarom niet? Wij hebben ook een dubbele inloopdouche. Als je de ruimte er voor hebt is daar toch niks mis mee?
Hehe. Zit geen putje in, maar twee "quickdrains".quote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:09 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Oeps, trapte ik op je putje?
Ik vind het echt iets van deze onzinnigeoverdetopluxemaatschappij. Maar als het kan, het wil & kan betalen waarom niet![]()
Als je zoveel ruimte hebt in een badkamer zou ik liever een (extra groot) bad doen.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:09 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Oeps, trapte ik op je putje?
Ik vind het echt iets van deze onzinnigeoverdetopluxemaatschappij. Maar als het kan, het wil & kan betalen waarom niet![]()
Nadeel van een extra groot bad is dat het heeeeeeeeeeeeel lang duurt voordat het weer vol isquote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:19 schreef klausmeister het volgende:
[..]
Als je zoveel ruimte hebt in een badkamer zou ik liever een (extra groot) bad doen.
Net 19 geworden?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:19 schreef Beije het volgende:
[..]
Appelscha... ik wil er nog niet dood gevonden worden. Komt vooral ook omdat ik 18 lange jaren in dit gat heb rond gelopen
Ik zou iedere morgen mijn teen stoten tegen die (*^*&%%#$$##%&&^ rand. Lekker weggecamoufleerd met dat dambordtegelpatroon.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:42 schreef Xs2Shanna het volgende:
Douchen als in een voetbalkleedkamer..
[ afbeelding ]
Maar verder wel een prachtig huis...
Haha nee, ik ga richting de 30. Tsja, wat kan ik over Appelscha zeggen... Niet veel te beleven, weinig sociale mensen, weinig werkgelegenheid. Zo noemen ze mij steevast een Hollander, puur en alleen vanwege het feit dat ik niet ben blijven hangen in het boerendorp maar naar het westen ben verhuisd. Integreren is best lastig in het dorp. Maar respect voor jou dat je de uitdaging aan gaat!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 19:44 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Net 19 geworden?![]()
Wat is er mis met Appelscha? Ben zelf het stadsleven een beetje zat, zeker hier in het westen. Hier hebben mensen al haast met het laten van een scheet.
Kun je wel elke keer als je doortrekt zien hoeveel water dat nou kost om je hoopje door te spoelenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:48 schreef milia het volgende:
Leuk huis hoor, maar dit viel me zomaar op!
[ afbeelding ]
klik hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |