Geen geld voor zo'n leuk twee onder één kappertjequote:Op zondag 15 augustus 2010 11:31 schreef Bluezz het volgende:
Opmerkelijk
[ afbeelding ]
En belachelijk goedkoop toch?![]()
LINK
quote:Op zondag 15 augustus 2010 11:31 schreef Bluezz het volgende:
Opmerkelijk
[ afbeelding ]
LINK
quote:Op zondag 15 augustus 2010 11:31 schreef Bluezz het volgende:
Opmerkelijk
[ afbeelding ]
LINK
Nou ja, als dat al opmerkelijk isquote:Op maandag 16 augustus 2010 17:29 schreef Hiddendoe het volgende:
Waarom in een hoekje gaan zitten met zo'n ruime keuken![]()
[ afbeelding ]
Linkje
Ow en wat is er nou mis aan de plaatsing van deze speakers??quote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:35 schreef k_man het volgende:
[ link | afbeelding ]
Er loopt een stenen pad dwars door de woonkamer?
Dan lijkt de ruimte groter. Daar komt nog bij dat het beeld vertekend door de foto. Mijn keuken op funda ziet er ook zo ruim uit op deze manierquote:Op maandag 16 augustus 2010 17:29 schreef Hiddendoe het volgende:
[ afbeelding ]
Linkje
Ik vind die indeling wel goed eigenlijk.quote:Op maandag 16 augustus 2010 17:29 schreef Hiddendoe het volgende:
[ afbeelding ]
Linkje
Ik vind het ook niet mooi, maar het zal wel bedoeld zijn voor het 3D effect; het is net alsof je over golvend papier loopt.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:22 schreef Gwywen het volgende:
Ik vind plavuizen in de woonkamer al lelijk, maar om ze dan ook nog eens zo te leggen![]()
[ link | afbeelding ]
Zullen ook wel veel windmachines in dat huis zitten. Zie het niet in de omschrijving.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 09:56 schreef Tulping het volgende:
Dat soort scheve foto's geven ook toch totaal geen goed beeld van het huis? Maja, rare jongens die makelaars![]()
Hier nog een beetje een flauwe, deze is een tijdje geleden ook al eens geplaatst
[ afbeelding ]
maar nu heeft Hans Klok zichzelf weggetoverd![]()
[ afbeelding ]
alhoewel je "klok" nog steeds kunt zien [/flauwemodusoff]
Hier en hier te vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |