Ieuw, wat een enge ramen... Maar wel een prachtig uitzicht.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 21:38 schreef Lottekoekkie het volgende:
Heb toch lichtelijk het idee dat ik die ramen nooit zou durven openen...
[ afbeelding ]
Volgens mij mis ik het.... Wat is er mis met deze foto?quote:Op zondag 22 augustus 2010 00:28 schreef dweo het volgende:
Dit zijn wel hele smalle kastjes. Of te wel hoe blind denken makelaars dat kopers zijn.
[ afbeelding ]
Link
Dat is gewoon een foto genomen met een groothoeklens.quote:Op zondag 22 augustus 2010 00:28 schreef dweo het volgende:
Dit zijn wel hele smalle kastjes. Of te wel hoe blind denken makelaars dat kopers zijn.
[ afbeelding ]
Link
Mensen die hun huis te koop aanbieden laten meubels erin staan maar halen spullen van waarde eruit vanwege inbraken.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:12 schreef Snoopyfrl het volgende:
[..]
Het huis van Ole heeft meer opvallende foto's vind ik.
Gezellig met zijn allen naar de muur kijken (geen tv te bekennen, anders zou ik die opstelling nog enigszins snappen):
[ afbeelding ]
Bad waarbij je op moet passen dat je niet tegen de luiken klapt met je hoofd:
[ afbeelding ]
Wel leuk geplaatst trouwens, dat bad, bad met uitzicht!
Gaaf huis!quote:Op zondag 22 augustus 2010 09:03 schreef Freddeh het volgende:
Heb er nog wel eentje. Je moet er eigenlijk geweest zijn wil je het een beetje weten (afgelopen vrijdag bezichtiging gehad), maar deze kant van de keuken heeft warm water en een gootsteen:
[ afbeelding ]
En als je je omdraait heb je nog een gootsteen, met alleen koud water...
[ afbeelding ]
En ook de badkuip. Zónder water toe- en afvoer.
[ afbeelding ]
Je vindt hem hier.
Waarom dan een bad onder/voor het raam? Voegt niets toe dan, en als je een vrije tuin hebt, zou ik er geen moeite mee hebben om in mijn blote kont voor dat raam te staan.quote:Op zondag 22 augustus 2010 00:41 schreef Stali het volgende:
Verder lijkt het me niet gewoon dat je met je blote kont voor het raam in bad gaat en daarom die luiken gewoon dichtdoet.
Zitten totaal 5 bedstedes in dat huis. Allemaal recentelijk erin gebouwd door de huidige eigenaar. Als de deal doorgaat zijn die er érg snel weer uit overigensquote:Op zondag 22 augustus 2010 10:21 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Gaaf huis!
Het heeft ook nog een (of twee?) echte bedstee![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 23 augustus 2010 19:26 schreef Kefmania het volgende:
Voetenbad? Ook lekker veilig met zo'n stekkertje ernaast......
quote:een volwaardige sauna-afdeling (2001) met sauna, douche, Turks stoombad, voetbad en een prachtige ontspanningsruimte met open haard
die ramen zitten waarschijnlijk aan het balkonquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:13 schreef vluchtstrook het volgende:
[..]
Ieuw, wat een enge ramen... Maar wel een prachtig uitzicht.
Pijnlijk...quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:53 schreef Soury het volgende:
Opmerkelijk deze foto ? In dit huis is Milly Boele vermoord.
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/dordrecht/huis-47889080-schuilenburg-67/
zou zoiets de prijs nou erg beinvloeden vraag ik me af? niet dat ik geinteresseerd ben (woon al in Dord) maar toch...quote:
quote:...De woning heeft een ruime achter- en zijtuin gelegen op het zuiden.
Tuinhuisje met elektra aanwezig.
In de achtertuin is ook een carport aanwezig.
Goed onderhouden 2-laagse hoekwoning (type "lego") met ruime woonkamer en 3 slaapkamers. In de directe omgeving vindt u diverse scholen, winkels en uitvalswegen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:53 schreef Soury het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker, zit je daar in de tuin.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:53 schreef Soury het volgende:
[ afbeelding ]
aan de andere kant ik heb ook in een huis gewoont waar een man eenzaam en alleen aan de longkanker dood is gegaan... tis dat je het weet maarja..quote:Op woensdag 25 augustus 2010 01:37 schreef Mercer het volgende:
[..]
Lekker, zit je daar in de tuin.Dat huis staat nog heeeeeel lang te koop denk ik. Totdat één of andere debiel het koopt.
Een gezond mens wil daar toch niet wonen lijkt me.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |