Dat is gewoon een modern bidet.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 02:50 schreef k_man het volgende:
Lijkt alsof (een deel van) de wastafel ontbreekt, maar het leidingwerk en de kraan zijn achtergebleven.
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 03:01 schreef Stali het volgende:
[..]
Dat is gewoon een modern bidet.
Dat jullie dat niet kennen.
Het is een latere en efficiente variant. De handvaten zijn bijv. functioneel in de muur gemonteerd en ook in gebruik biedt het meer comfort en qua reiniging helemaal.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 03:24 schreef k_man het volgende:
[..]
Nou trap ik óf in de grap óf je mag even uitleggen hoe dat dan werkt.
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 03:01 schreef Stali het volgende:
[..]
Dat is gewoon een modern bidet.
Dat jullie dat niet kennen.
Dat hele huis is helemaal okayquote:
Het is gewoon een klysma dingesquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 03:30 schreef Stali het volgende:
[..]
Het is een latere en efficiente variant. De handvaten zijn bijv. functioneel in de muur gemonteerd en ook in gebruik biedt het meer comfort en qua reiniging helemaal.
Het huis van Ole heeft meer opvallende foto's vind ik.quote:Op zondag 15 augustus 2010 11:31 schreef Bluezz het volgende:
Opmerkelijk
[ afbeelding ]
En belachelijk goedkoop toch?![]()
LINK
675.000 euro krijg je dan de hele provincie ofzoquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:19 schreef Snoopyfrl het volgende:
Wanstaltige badkamer![]()
[ afbeelding ]
In een huis van 675.000 in Leeuwarden, en dat is duur voor Friesland..
Ook goedkoop keukentje trouwens in datzelfde huis met los gasstel:
[ afbeelding ]
Je vindt het hier:
http://www.funda.nl/koop/(...)al-45/fotos/#foto-12
snap em niet?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 18:45 schreef vluchtstrook het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/(...)aat-30/fotos/#foto-2
Het zal lang duren voor ze een koper hebben gevonden die hierin trapt...
maar waarom niet gewoon rechtdoor laten lopen?? erg eng iigquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 21:12 schreef Lottekoekkie het volgende:
Ik denk het wel te snappen, ik zou in een jaar tijd al 65 keer van die trap afgedingesd zijn, wat een eng ding
quote:
snap ikquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 21:26 schreef vluchtstrook het volgende:
[..]
Ik snap niet dat jij em niet snapt!
Elektrische/inductieplaat met inbouwknoppen in het blad wellicht?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:47 schreef Gwywen het volgende:
Hadden we deze al gehad? De keukenhaard!
(Zie overigens nergens een fornuis??)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |