abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85675021
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 01:43 schreef Pollewoppie het volgende:
[..]
aan de andere kant ik heb ook in een huis gewoont waar een man eenzaam en alleen aan de longkanker dood is gegaan... tis dat je het weet maarja..
Ja, maar dit is toch heel wat heftiger. Ik zou er voor geen goud gaan wonen iig.
pi_85676146
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 01:49 schreef Mercer het volgende:

[..]

Ja, maar dit is toch heel wat heftiger. Ik zou er voor geen goud gaan wonen iig.
Och als alle eventuele bloedresten opgeruimd zijn. Een band met dat meisje of haar familie heb ik niet. Maar ik heb ook een blauwe maandag in het huis van Murat D. gewoond. Je weet wel, die de rector vermoorde. Wat een klote buurt was dat zeg, de Transvaal.
pi_85678431
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 01:37 schreef Mercer het volgende:

[..]

Lekker, zit je daar in de tuin. :r Dat huis staat nog heeeeeel lang te koop denk ik. Totdat één of andere debiel het koopt. :{w Een gezond mens wil daar toch niet wonen lijkt me. :?
Hier in de stad heeft ook heel lang een huis te koop gestaan met bloedvlekken en al nog in 't tapijt (nou ja, dat zullen ze er wel uit gehaald hebben). Na ongeveer anderhalf jaar was 't verkocht, ziet er heel gezellig uit nu, maar ik zou er van m'n levensdagen niet willen wonen. :{

Mijn bijdrage voor vandaag:

Je koopt een huis uit 1644 O+

En maakt er van binnen een standaard nieuwbouwwoning van ;(
pi_85680994
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 09:50 schreef Gwywen het volgende:

[..]

Hier in de stad heeft ook heel lang een huis te koop gestaan met bloedvlekken en al nog in 't tapijt (nou ja, dat zullen ze er wel uit gehaald hebben). Na ongeveer anderhalf jaar was 't verkocht, ziet er heel gezellig uit nu, maar ik zou er van m'n levensdagen niet willen wonen. :{

Mijn bijdrage voor vandaag:

Je koopt een huis uit 1644 O+
[ afbeelding ]

En maakt er van binnen een standaard nieuwbouwwoning van ;(
[ afbeelding ]
Idd zeg... :6 Dat rechte randje plavuizen langs de diagonale ook. Dat hadden ze stukken mooier kunnen doen dan door die tegels in 2 stukken te doen, en dan alsnog naast elkaar te leggen...
  woensdag 25 augustus 2010 @ 11:19:41 #80
249105 BillsGate
Kijkt links en rechts
pi_85681291
Sommige kamers en ruimtes zijn nog redelijk klassiek ingericht, maar sommige andere... ;(
Wat deed Ctrl+W ook alweer?
pi_85682115
Ja, fietsen op de trap, wie deed dat vroeger niet?

En het bed viel iets groter uit dan het matras..

Douchen als in een voetbalkleedkamer..

Maar verder wel een prachtig huis...
pi_85682925
Waarom 2 douches ook :D
En dat fietsje :')
pi_85683105
Oja, en bij mijn onderburen is de man des huizes gestorven aan een hartaanval... IN BAD. Terwijl de kraan nog liep.... Hebben flinke lekkage gehad, daarom is de buurman maar gaan kijken, en die vond hem toen...

De nieuwe bewoners hebben de badkamer helemaal gesloopt, en een nieuwe ingezet, maar er blijft voor hun gevoel wel iets hangen... (maar dat zou ik ook hebben als ik weet dat er in die ruimte iemand een tijdje dood heeft liggen weken.)
pi_85683124
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 12:03 schreef Bluezz het volgende:
omdat met zn tweeen onder 1 douche niet lekker douched (e.d.)
pi_85687342
quote:
Gewoon omdat het kan :W
pi_85687894
Het hoog intellectuele Geenstijl :') leest duidelijk ook mee op Fok, dan wel zijn getipt adhv dit topic.
http://www.geenstijl.nl/m(...)ander_vreeswijk.html
  woensdag 25 augustus 2010 @ 14:37:28 #87
52216 pdiscs
Spruitjes zijn vies!
pi_85689164
quote:

Waarom niet? Wij hebben ook een dubbele inloopdouche. Als je de ruimte er voor hebt is daar toch niks mis mee?
pi_85689287
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 14:06 schreef Mercer het volgende:
Het hoog intellectuele Geenstijl :') leest duidelijk ook mee op Fok, dan wel zijn getipt adhv dit topic.
http://www.geenstijl.nl/m(...)ander_vreeswijk.html
Laat dat nou nét andersom zijn... check de tijden van plaatsing ;)
"Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
pi_85689657
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 14:40 schreef KillerBee4ever het volgende:
[..]
Laat dat nou nét andersom zijn... check de tijden van plaatsing ;)
haha ik heb niks gezegd :P
pi_85692885
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 14:37 schreef pdiscs het volgende:

Waarom niet? Wij hebben ook een dubbele inloopdouche. Als je de ruimte er voor hebt is daar toch niks mis mee?
Oeps, trapte ik op je putje? :+
Ik vind het echt iets van deze onzinnigeoverdetopluxemaatschappij. Maar als het kan, het wil & kan betalen waarom niet ^O^ :')
  woensdag 25 augustus 2010 @ 16:12:03 #91
249105 BillsGate
Kijkt links en rechts
pi_85692999
Jij leeft liever in een bungalowtent dan in een huis met wat (discutabele) luxe? Ik zou mijn douche direkt ruilen tegen zo'n douche :D
Wat deed Ctrl+W ook alweer?
  woensdag 25 augustus 2010 @ 16:14:54 #92
52216 pdiscs
Spruitjes zijn vies!
pi_85693125
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 16:09 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Ik vind het echt iets van deze onzinnigeoverdetopluxemaatschappij. Maar als het kan, het wil & kan betalen waarom niet ^O^ :')
Hehe. Zit geen putje in, maar twee "quickdrains". :)
pi_85693355
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 16:09 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Als je zoveel ruimte hebt in een badkamer zou ik liever een (extra groot) bad doen.
pi_85693363
quote:
Je vindt hem hier.
Appelscha... ik wil er nog niet dood gevonden worden. Komt vooral ook omdat ik 18 lange jaren in dit gat heb rond gelopen -O-
  woensdag 25 augustus 2010 @ 17:02:39 #95
52216 pdiscs
Spruitjes zijn vies!
pi_85695218
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 16:19 schreef klausmeister het volgende:

[..]

Als je zoveel ruimte hebt in een badkamer zou ik liever een (extra groot) bad doen.
Nadeel van een extra groot bad is dat het heeeeeeeeeeeeel lang duurt voordat het weer vol is ;) . Weer on-topic?
pi_85700824
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 16:19 schreef Beije het volgende:

[..]

Appelscha... ik wil er nog niet dood gevonden worden. Komt vooral ook omdat ik 18 lange jaren in dit gat heb rond gelopen -O-
Net 19 geworden? ;)

Wat is er mis met Appelscha? Ben zelf het stadsleven een beetje zat, zeker hier in het westen. Hier hebben mensen al haast met het laten van een scheet.
pi_85703897
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 11:42 schreef Xs2Shanna het volgende:

Douchen als in een voetbalkleedkamer..
[ afbeelding ]

Maar verder wel een prachtig huis...
Ik zou iedere morgen mijn teen stoten tegen die (*^*&%%#$$##%&&^ rand. Lekker weggecamoufleerd met dat dambordtegelpatroon. :%
pi_85707090
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 19:44 schreef Freddeh het volgende:

[..]

Net 19 geworden? ;)

Wat is er mis met Appelscha? Ben zelf het stadsleven een beetje zat, zeker hier in het westen. Hier hebben mensen al haast met het laten van een scheet.
Haha nee, ik ga richting de 30. Tsja, wat kan ik over Appelscha zeggen... Niet veel te beleven, weinig sociale mensen, weinig werkgelegenheid. Zo noemen ze mij steevast een Hollander, puur en alleen vanwege het feit dat ik niet ben blijven hangen in het boerendorp maar naar het westen ben verhuisd. Integreren is best lastig in het dorp. Maar respect voor jou dat je de uitdaging aan gaat! :Y Overigens is de omgeving wél prachtig! Heerlijk bos, prachtig veengebied en mooie plassen in de omgeving ^O^
pi_85709678
Leuk huis hoor, maar dit viel me zomaar op!

klik hier
I like it I like it I like it loud ♥
döp dep döp dededöp döp döp
pi_85710873
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 22:48 schreef milia het volgende:
Leuk huis hoor, maar dit viel me zomaar op!
[ afbeelding ]

klik hier
Kun je wel elke keer als je doortrekt zien hoeveel water dat nou kost om je hoopje door te spoelen :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')