quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:33 schreef Dennis101 het volgende:
Ik weet niet of het anderen is opgevallen, maar bij mij werkt de optische trackpad een stuk beter na de Froyo update.
Ja, om te navigeren door websites en soms om typefouten te corrigeren als je een tekst typt.quote:
Vooral op fok is het handig als je een lange quote maakt enzo...quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:30 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
[..]
Ja, om te navigeren door websites en soms om typefouten te corrigeren als je een tekst typt.
Traag op wat voor manier?quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:30 schreef Zwansen het volgende:
Gister geprobeerd een post op fok te plaatsen. Typen ging echt verschrikkelijk traag, heel vreemd.
Voor dat laatste is ie erg handig inderdaad, ook om te copy-pasten in tekst, Met een vinger kan je niet nauwkeurig genoeg tekst selecteren.quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:30 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
[..]
Ja, om te navigeren door websites en soms om typefouten te corrigeren als je een tekst typt.
Ja. Merkte trouwens ook dat het bij smsen af en toe voorkwam. Probeer nu wat apps te verwijden/verplaatsen van mn telefoon, kijken of het daar aan ligt.quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:34 schreef APK het volgende:
[..]
Traag op wat voor manier?
Lange tijd tussen het aantoetsen van een letter voor 'ie in het reactiescherm verschijnt?
Hetzelfde geldt voor bijvoorbeeld de topiclijsten van FOK als je de baggerlay-out gebruikt. Dan moet je of heel ver inzoomen, of je gebruikt die trackpad om snel te scrollen zegmaar.quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:36 schreef Flurry het volgende:
[..]
Voor dat laatste is ie erg handig inderdaad, ook om te copy-pasten in tekst, Met een vinger kan je niet nauwkeurig genoeg tekst selecteren.
Ik heb er zelf geen last van, maar draai ook nauwelijks apps.quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:38 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ja. Merkte trouwens ook dat het bij smsen af en toe voorkwam. Probeer nu wat apps te verwijden/verplaatsen van mn telefoon, kijken of het daar aan ligt.
Draai je 2.2 of nog 2.1? Onder 2.1 had ik er ook nog wel eens last van, na de update totaal niet meer.quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:30 schreef Zwansen het volgende:
Gister geprobeerd een post op fok te plaatsen. Typen ging echt verschrikkelijk traag, heel vreemd.
Hmm ja 't klinkt zo wel handig inderdaad.. Misschien moet 'k het mezelf toch maar eens aanleren, was al gewend geraakt aan gewoon misklikken en opnieuw proberenquote:Op zondag 8 augustus 2010 22:39 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Hetzelfde geldt voor bijvoorbeeld de topiclijsten van FOK als je de baggerlay-out gebruikt. Dan moet je of heel ver inzoomen, of je gebruikt die trackpad om snel te scrollen zegmaar.
ja.quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:45 schreef Enchanter het volgende:
Is het een beetje een makkelijke telefoon voor een simpele ziel zoals ik ?
Dat dus, hiervoor leek het wel of dat ding een eigen wil had.quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:47 schreef erikkll het volgende:
Mij was het ook opgevallen dat de optische trackball véél beter luistert naar wat ik wilHet is voornamelijk dat hij niet meer naar omhoog/omlaag gaat als ik naar links/rechts beweeg en andersom
-zorgen dat je geen vodafone branded toestel hebtquote:
Door even handmatig te zoeken naar updates. Of je moet een branded telefoon hebben, dan moet je nog even geduld hebben. Heel het vorige topic gaat hier ongeveer over.quote:
Nah, browser schokt me teveel en die gebruik ik best veel...quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:49 schreef Warrick21 het volgende:
Wat een slecht topic title, mijn froyo is heerlijk!
Dat is het enige minpunt wat ik heb kunnen vinden, daar tegenover staan zeer veel voordelen.quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:54 schreef Fendy het volgende:
[..]
Nah, browser schokt me teveel en die gebruik ik best veel...
Zeer veel...720p video kan ik me nog voorstellen, al schokt dat bij afspelen op de telefoon zelf. Verder de trackball, al gebruik ik die niet heel veel. Apps op SD wordt nog maar door 2 apps bij mij ondersteund...zaklampje...quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:55 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Dat is het enige minpunt wat ik heb kunnen vinden, daar tegenover staan zeer veel voordelen.
Wifi hotspot, wat ik momenteel gebruik bijvoorbeeld, verder ziet het er allemaal weer wat gelikter uit en werkt het gewoon soepeler. En van die zaklamp heb ik afgelopen week al dankbaar gebruik gemaakt. Daarbij nog wat kleine dingen gefixed die me eerder negatief opvielen.quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:57 schreef Fendy het volgende:
[..]
Zeer veel...720p video kan ik me nog voorstellen, al schokt dat bij afspelen op de telefoon zelf. Verder de trackball, al gebruik ik die niet heel veel. Apps op SD wordt nog maar door 2 apps bij mij ondersteund...zaklampje...
Wat verder nog?
Wel even wennen, maar daarna zeker.quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:45 schreef Enchanter het volgende:
Is het een beetje een makkelijke telefoon voor een simpele ziel zoals ik ?
week weggeweest, dus vorige topic geheel gemist. Ik heb geen branded toestel, maar bij nu controleren heeft hij geen updates. Ik zal vorige topic maar eens doorlezen.quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:53 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Door even handmatig te zoeken naar updates. Of je moet een branded telefoon hebben, dan moet je nog even geduld hebben. Heel het vorige topic gaat hier ongeveer over.
Jammer van dat vodafone, voor de restquote:Op zondag 8 augustus 2010 23:30 schreef progje het volgende:
ikvan mijn Desire..
Echt mijn beste toestel sinds tijden!
Vodafone heeft toch het eerste jaar de abonnementskosten voor de helft van de prijs?quote:Op zondag 8 augustus 2010 23:36 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik zit in de fase van het vergelijken van abonnementen. Omdat ik heb begrepen dat Vodafone goede snelheden haalt en soepel is in zijn Fair Use Policy, lijkt Vodafone de beste optie, maar daarentegen zijn ze duurder dan KPN, Hi en T-Mobile.
Ik heb gekozen voor de (2 jarige abo) Vodafone Bel + SMS + Web 150 (150 belminuten of 150 SMS).
Maandelijkse kosten 22,50 e/pm (in plaats van 29,50 e/pm).
Kosten los toestel 113e (+ 7e verzendkosten + 24,50 aansluitkosten).
Uitgerekend totale kosten: 684,5 euro.
Goede deal of niet?
Ik wil hem bestellen via Typhone.nl maar daar was de enige actie die ze met dit abo hebben dat ik over de 24 maanden 22,50e betaal in plaats van de normale 29,50e.quote:Op zondag 8 augustus 2010 23:38 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Vodafone heeft toch het eerste jaar de abonnementskosten voor de helft van de prijs?
Dat komt dus op hetzelfde neerquote:Op zondag 8 augustus 2010 23:39 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ik wil hem bestellen via Typhone.nl maar daar was de enige actie die ze met dit abo hebben dat ik over de 24 maanden 22,50e betaal in plaats van de normale 29,50e.
Swype.quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:31 schreef Fendy het volgende:
Iemand nog een idee hoe je aan Swype komt sinds de beta niet meer te downen is van de officiele site?
9 euro duurder over de 24 maanden? Dat is toch niets?quote:
1e jaar: 14,75quote:Op zondag 8 augustus 2010 23:42 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
9 euro duurder over de 24 maanden? Dat is toch niets?
Heb ik al gedaan. Het verschil is 9 euro.quote:Op zondag 8 augustus 2010 23:44 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
1e jaar: 14,75
2e jaar: 29,50
You do the math
Het is inderdaad een iets andere actie dan eerst, maar goed, ik vind het wel een redelijk bedrag. Ik heb zelf de 200 versie. Er zit ook een gratis sms verdubbelaar bij, dus het is in jouw geval 150 minuten of 300 smsjes.quote:Op zondag 8 augustus 2010 23:50 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Heb ik al gedaan. Het verschil is 9 euro.
(14,75x12) + (29,50x12) = 531.
22,50x24 = 540
Ik zat net het contract door te lezen en inderdaad 300 SMS'jes.quote:Op zondag 8 augustus 2010 23:52 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Het is inderdaad een iets andere actie dan eerst, maar goed, ik vind het wel een redelijk bedrag. Ik heb zelf de 200 versie. Er zit ook een gratis sms verdubbelaar bij, dus het is in jouw geval 150 minuten of 300 smsjes.
Waarbij je de kans hebt dat hij branded is, dan zou ik hem gewoon in een andere winkel halen.quote:Op maandag 9 augustus 2010 00:07 schreef APK het volgende:
Je kunt 'em ook gewoon in een Vodafoneshop halen, of zit dat niet in de buurt?
Dat was die van mij niet en je kunt 'em binnen 7 dagen terugbrengen....quote:Op maandag 9 augustus 2010 00:08 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Waarbij je de kans hebt dat hij branded is, dan zou ik hem gewoon in een andere winkel halen.
In principe niet? Wat wordt er niet goed weergegeven van?quote:Op maandag 9 augustus 2010 00:17 schreef Michie23 het volgende:
Even iets anders, de weergave van Fok is niet helemaal lekker op mijn Desire. Moet ik dingen instellen?
2-jarige abonnementen:quote:Op zondag 8 augustus 2010 23:36 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik zit in de fase van het vergelijken van abonnementen. Omdat ik heb begrepen dat Vodafone goede snelheden haalt en soepel is in zijn Fair Use Policy, lijkt Vodafone de beste optie, maar daarentegen zijn ze duurder dan KPN, Hi en T-Mobile.
Ik heb gekozen voor de (2 jarige abo) Vodafone Bel + SMS + Web 150 (150 belminuten of 150 SMS).
Goede deal of niet?
damn, da's verdomd goedkoopquote:Op maandag 9 augustus 2010 00:58 schreef Zwansen het volgende:
[..]
2-jarige abonnementen:
Bel lekker naar je provider en vraag wanneer je abo is afgelopen. Dan gaan zij wel een leuk prijsje voor je maken. Zo heb ik de Desire voor 19.95 per maand, 1 jaar abonnement en niets bijbetalen.
Die grote kortingen moeten alsnog betaald worden, die krijg je pas vaak als je vaak buiten je bundel belt, daar verdienen ze pas mee.quote:Op maandag 9 augustus 2010 00:58 schreef Zwansen het volgende:
[..]
2-jarige abonnementen:
Bel lekker naar je provider en vraag wanneer je abo is afgelopen. Dan gaan zij wel een leuk prijsje voor je maken. Zo heb ik de Desire voor 19.95 per maand, 1 jaar abonnement en niets bijbetalen.
Wat is daarquote:Op maandag 9 augustus 2010 07:17 schreef marcel-o het volgende:
en weer een die er niet mee om kan gaan[TK] HTC Desire
wel als ie m met n i-Phail vervangtquote:Op maandag 9 augustus 2010 07:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wat is daaraan? Als iemand het toestel niet bevalt doet diegene het weg, zo raar is dat toch niet?
Iedereen z'n eigen smaak hequote:Op maandag 9 augustus 2010 08:11 schreef marcel-o het volgende:
[..]
wel als ie m met n i-Phail vervangt
Nou ja, zo'n fail is het niet, als je de verkoopcijfers bekijkt. Jee, ieder zijn smaak, de een wil een appstore dat gecontroleerd wordt, de ander een open store. Ik heb nu een Desire, maar ook een iPad en voor beide Stores is wat te zeggen. Overigens ben ik met beide producten erg tevreden.quote:Op maandag 9 augustus 2010 08:11 schreef marcel-o het volgende:
[..]
wel als ie m met n i-Phail vervangt
niet officieel verkrijgbaar, maar wel via een downloadlink te downloaden:quote:
Deze deal heb ik zaterdag bij de vodafone shop (Rotterdam Centrum) gehad, zonder bij te hoeven betalen. Ook GSMEasy had deze, en kreeg je er nog een XboX 360 bij (zij leveren de Desire tijdelijk niet meer)! Even verder kijken zou ik zeggen voor dit abonnement.quote:Op zondag 8 augustus 2010 23:36 schreef Asskicker14 het volgende:
Goede deal of niet?
Ja, maar het afgelopen jaar heb ik vrij weinig boven mijn bundel gebeld. Sowieso nooit een rekening hoger dan 50 euro gehad.quote:Op maandag 9 augustus 2010 01:27 schreef Adames het volgende:
[..]
Die grote kortingen moeten alsnog betaald worden, die krijg je pas vaak als je vaak buiten je bundel belt, daar verdienen ze pas mee.
Had je dit gisteren niet kunnen melden?quote:Op maandag 9 augustus 2010 10:18 schreef Tim21 het volgende:
[..]
Deze deal heb ik zaterdag bij de vodafone shop (Rotterdam Centrum) gehad, zonder bij te hoeven betalen. Ook GSMEasy had deze, en kreeg je er nog een XboX 360 bij (zij leveren de Desire tijdelijk niet meer)! Even verder kijken zou ik zeggen voor dit abonnement.
daar heb je toch die mooie 'Volg Topic' knop voor tegenwoordig!quote:Op maandag 9 augustus 2010 11:31 schreef MuRKie het volgende:
Mijn TerugVindPhone was weg![]()
Mag dat niet meer?
- Nee.quote:Op maandag 9 augustus 2010 11:36 schreef IceDustbin2 het volgende:
[..]
daar heb je toch die mooie 'Volg Topic' knop voor tegenwoordig!
Ontopic:
Is er nou een applicatie voor pingen oid voor android?
en what is dat swipe oid waar mensen het over hebben?
ok, geinstalleerd, lijkt me handig.quote:Op maandag 9 augustus 2010 11:39 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
- Nee.
- Swype is een toetsenbord, zoek maar eens op youtube/google. Ik zag dat deze ook standaard op de Samsung Galaxy S zit, daar maken ze zelfs reclame mee.
-Ja, whatsapp is uit in beta fase voor android, link staat een paar posts naar boven.quote:Op maandag 9 augustus 2010 11:39 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
- Nee.
- Swype is een toetsenbord, zoek maar eens op youtube/google. Ik zag dat deze ook standaard op de Samsung Galaxy S zit, daar maken ze zelfs reclame mee.
Even naar instellingen - Taal en toetsenbord en daar swype aantikkenquote:Op maandag 9 augustus 2010 12:00 schreef IceDustbin2 het volgende:
[..]
ok, geinstalleerd, lijkt me handig.
maar, hoe 'run' ik t nu? Geen shortcut, en ook niet 'geactiveerd' als ik sms probeer te typen?
Swype is toch een standaard fuctie in Android 2.2?quote:Op maandag 9 augustus 2010 12:13 schreef GieJay het volgende:
[..]
-Ja, whatsapp is uit in beta fase voor android, link staat een paar posts naar boven.
[..]
Even naar instellingen - Taal en toetsenbord en daar swype aantikken
In sommige telefoons wel, maar niet in de Desire.quote:Op maandag 9 augustus 2010 12:22 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Swype is toch een standaard fuctie in Android 2.2?
quote:Op maandag 9 augustus 2010 11:36 schreef IceDustbin2 het volgende:
[..]
daar heb je toch die mooie 'Volg Topic' knop voor tegenwoordig!
Ontopic:
Is er nou een applicatie voor pingen oid voor android?
en what is dat swipe oid waar mensen het over hebben?
Sterker nog, ik heb het vrijdag (was dus ook vrijdag dat ik daar was) al gemeld in het Desire topic: HTC Desire #19: Waar we Froyo steeds meer uitpluizen!quote:Op maandag 9 augustus 2010 11:11 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Had je dit gisteren niet kunnen melden?
Dit is een beetje mosterd na de maaltijd, ik ben uitgegaan van de Tweakers Pricewatch. Ik heb doorbij ook gekeken naar de shopreviews. En GSMeasy heeft overwegend slechte klantbeoordelingen. Daarnaast heb ik niet echt overwogen om het in een Vodafone shop te kopen aangezien ik ervan uitging dat het via internet haast altijd goedkoper moest zijn. Beetje jammer wel, als ik had geweten dat ik niet hoefde bij te betalen, dan had ik het wel daar besteld.
De wildfire heeft toch ook een 'glazen' scherm? die bekras je in principe niet zomaar hoor. Je merkt best goed dat zo'n screenprotector er op zit, vind ik. Scherm reageert minder snel en minder nauwkeurig.quote:Op maandag 9 augustus 2010 13:09 schreef Loveless85 het volgende:
Ik vraag het maar even hier, aangezien de Wildfire geen eigen topique heeft en het centrale Android topic ook momenteel ff op z'n gat ligt;
Wat zijn jullie ervaringen met screenprotectors? Ik zie ze bij DealExtreme voor 1$ - 2$ per 2 stuks. Zijn dit fijne dingen? Heb je er 'last' van in het gebruik (bijv. dat je aanrakingen minder snel geregistreerd worden oid?) en kan je zomaar iedere screenprotector er op plakken of moet je nog goed opletten welke ivm beschadigen aan je scherm oid?
?quote:Op maandag 9 augustus 2010 12:05 schreef HardRemy het volgende:
als ik hem nu koop bij vodafone, issie dan AMOLED of niet?
Ik weet het niet, tis nl. wel een wat ander scherm dan de Desire hoor, Desire heeft iig qua afmeting en resolutie/helderheid een beter schermquote:Op maandag 9 augustus 2010 13:11 schreef erikkll het volgende:
[..]
De wildfire heeft toch ook een 'glazen' scherm? die bekras je in principe niet zomaar hoor. Je merkt best goed dat zo'n screenprotector er op zit, vind ik. Scherm reageert minder snel en minder nauwkeurig.
Geen AMOLED.. De reden dat ze zo slecht leverbaar zijn komt doordat ze nu met SLCD geleverd gaan worden.. Deze moeten ook eerste geproduceerd worden. Dus hoogst waarschijnlijk krijg jij er ook 1 met SLCD.. Tenzij je er nog een krijgt uit een voorraad die nog beschikbaar was..?quote:
kan dus niks vinden.quote:Op zondag 8 augustus 2010 23:12 schreef Adames het volgende:
[..]
week weggeweest, dus vorige topic geheel gemist. Ik heb geen branded toestel, maar bij nu controleren heeft hij geen updates. Ik zal vorige topic maar eens doorlezen.
Hij is tijdelijk uitverkocht, maar is er nog een groot verschil tussen die 2 schermen in bijv. resolutie of zo?quote:Op maandag 9 augustus 2010 13:41 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Geen AMOLED.. De reden dat ze zo slecht leverbaar zijn komt doordat ze nu met SLCD geleverd gaan worden.. Deze moeten ook eerste geproduceerd worden. Dus hoogst waarschijnlijk krijg jij er ook 1 met SLCD.. Tenzij je er nog een krijgt uit een voorraad die nog beschikbaar was..?
done that, maar als ik een nieuw bericht wil typen krijg ik t standaard android toetsenbord...quote:Op maandag 9 augustus 2010 12:13 schreef GieJay het volgende:
[..]
Even naar instellingen - Taal en toetsenbord en daar swype aantikken
en dan gaan swypen!quote:Op maandag 9 augustus 2010 13:54 schreef IceDustbin2 het volgende:
[..]
done that, maar als ik een nieuw bericht wil typen krijg ik t standaard android toetsenbord...
SLCD is beter leesbaar in zonlicht, AMOLED heeft hoger contrast.. SLCD is zuiniger met weergave van lichte beelden, AMOLED is zuiniger met donkere weergave..quote:Op maandag 9 augustus 2010 13:43 schreef HardRemy het volgende:
[..]
Hij is tijdelijk uitverkocht, maar is er nog een groot verschil tussen die 2 schermen in bijv. resolutie of zo?
Oké bedankt, neem ik hem tochquote:Op maandag 9 augustus 2010 13:57 schreef MuRKie het volgende:
[..]
SLCD is beter leesbaar in zonlicht, AMOLED heeft hoger contrast.. SLCD is zuiniger met weergave van lichte beelden, AMOLED is zuiniger met donkere weergave..
dan krijg ik elke keer 1 letters, zoals altijd.. hint was meer; nothing changed... heb de swype tutorial wel (stukje) gedaan, snap hoe t werkt. Maar mn toetsenbord is niet swype-baar..quote:
Is Bel+Sms+Web 150 niet 150min/300sms, en dus met sms-verdubbelaar 600sms?quote:Op zondag 8 augustus 2010 23:52 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Het is inderdaad een iets andere actie dan eerst, maar goed, ik vind het wel een redelijk bedrag. Ik heb zelf de 200 versie. Er zit ook een gratis sms verdubbelaar bij, dus het is in jouw geval 150 minuten of 300 smsjes.
Nee, bij GSMWijzer krijg je het toestel namenlijk gratis (icm hetzelfde abonnement).quote:Op zondag 8 augustus 2010 23:36 schreef Asskicker14 het volgende:
Goede deal of niet?
Ik kan het me niet voorstellen. Ik kan je wel adviseren bij een BC of Phonehouse je telefoon te kopen om gezeik met branding te voorkomen (wat ik zelf dus niet heb gedaanquote:Op maandag 9 augustus 2010 13:58 schreef HardRemy het volgende:
[..]
Oké bedankt, neem ik hem toch
hopelijk krijg ik er geen spijt van
Ik was eigenlijk van plan hem te kopen in de online Vodafone winkelquote:Op maandag 9 augustus 2010 15:04 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Ik kan het me niet voorstellen. Ik kan je wel adviseren bij een BC of Phonehouse je telefoon te kopen om gezeik met branding te voorkomen (wat ik zelf dus niet heb gedaan)
Heb ik ook gedaan maar ik kan het je afraden..quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:27 schreef HardRemy het volgende:
[..]
Ik was eigenlijk van plan hem te kopen in de online Vodafone winkel
Wat bedoel je met unbranded?quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:57 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Heb ik ook gedaan maar ik kan het je afraden..
Dan kan je beter via de BC webshop doen ofzo..
Dan krijg je ten minste een unbranded toestel zonder gekloot van dat Vodafone personeel wat niet weet waar ze het over hebben..
Dat er geen provider gerelateerde bloatware op staat. Zoals 360, vodafone live en widgets en troep. Gewoon zoals de fabrikant hem bedoeld heeft so to say...quote:
Kloptquote:Op maandag 9 augustus 2010 11:31 schreef MuRKie het volgende:
Mijn TerugVindPhone was weg![]()
Mag dat niet meer?
Behalve in de mooie lay outquote:Op maandag 9 augustus 2010 16:29 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Klopt.
Er is een speciale knop gemaakt om de TVP's overbodig te maken. Zo komt het topic toch in je MyAT terecht, zonder een reactie/TVP gemaakt te hebben.
In de mobiele layout zit een 'plaats tvp' button.quote:
Zei iemand dat het hip moest zijn dan?quote:Op maandag 9 augustus 2010 16:51 schreef Adames het volgende:
die lay-out zou 10 jaar geleden misschien hip zijn geweest.
Ja.quote:Op maandag 9 augustus 2010 17:11 schreef APK het volgende:
In de mobiele layout zit een 'plaats tvp' button.
Geen idee of dat hetzelfde is als 'volg topic'.
en je tikt bij je opties ff gebruik bagger ook mobielquote:Op maandag 9 augustus 2010 17:11 schreef APK het volgende:
[..]
In de mobiele layout zit een 'plaats tvp' button.
Geen idee of dat hetzelfde is als 'volg topic'.
Nee, want froyo komt gewoon als android 2.2 update in beeld.quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:04 schreef BasNijmegen het volgende:
Krijg melding op mijn branded desire (vodafone) dat er een update is (eindelijk Froyo!?).
systeemupgrade 2.09.405.8
Is dit Froyo of die vodafone spam update?
(en sorry dat ik geen nieuwe topic geopend had, had niet door dat ik laatste was)
Dan ga ik het proberenquote:Op maandag 9 augustus 2010 20:05 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Nee, want froyo komt gewoon als android 2.2 update in beeld.
Edit: Blijkbaar niet, want bij mij staat momenteel hetzelfde softwarenummer (met froyo dus).
Ik heb em gekochtquote:Op maandag 9 augustus 2010 07:17 schreef marcel-o het volgende:
en weer een die er niet mee om kan gaan[TK] HTC Desire
Had je niet al eentje?quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:33 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ik heb em gekochtEn ook al in mijn bezit
Nee hoor. Froyo kwam bij mij als 2.04 of 2.09 ofzoiets.quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:05 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Nee, want froyo komt gewoon als android 2.2 update in beeld.
Edit: Blijkbaar niet, want bij mij staat momenteel hetzelfde softwarenummer (met froyo dus).
Scroll eens naar onder.. daar staat gewoon iets van HTC Android 2.2 update. Als 't 90mb groot is, heb je beet.quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:04 schreef BasNijmegen het volgende:
Krijg melding op mijn branded desire (vodafone) dat er een update is (eindelijk Froyo!?).
systeemupgrade 2.09.405.8
Is dit Froyo of die vodafone spam update?
(en sorry dat ik geen nieuwe topic geopend had, had niet door dat ik laatste was)
Is dat dan inclusief bloatware?quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:05 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Scroll eens naar onder.. daar staat gewoon iets van HTC Android 2.2 update. Als 't 90mb groot is, heb je beet.
En ook ik had beet vanmiddag. Vodafone sim erin en *floep* Update 2.2 beschikbaar
Dooie musquote:Op maandag 9 augustus 2010 21:25 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Niks van te vinden.. maar 'k heb hem wel bij BelCompany gekocht.
Nope. Had een E71 van de baas.quote:
Die zijn non brandedquote:Op maandag 9 augustus 2010 21:25 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Niks van te vinden.. maar 'k heb hem wel bij BelCompany gekocht.
Ah nu weer welquote:Op maandag 9 augustus 2010 21:22 schreef BasNijmegen het volgende:
2.2 geinstalled..... kan alleen geen locatie meer doorgeven. hij kan me locatie niet vinden :S
Even in het sms-scherm het invoerveld ingedrukt houden dan kun je kiezen voor een andere invoer -> Swype.quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:06 schreef IceDustbin2 het volgende:
[..]
dan krijg ik elke keer 1 letters, zoals altijd.. hint was meer; nothing changed... heb de swype tutorial wel (stukje) gedaan, snap hoe t werkt. Maar mn toetsenbord is niet swype-baar..
danku, daar heb ik wat aanquote:Op maandag 9 augustus 2010 23:42 schreef poepeneesje het volgende:
[..]
Even in het sms-scherm het invoerveld ingedrukt houden dan kun je kiezen voor een andere invoer -> Swype.
Heb je een nieuw abonnement of verlenging afgesloten? of ga je over van je oude provider naar VF? Indien het laatste het geval is, kan het best zo zijn dat de overgang nog niet geregeld is.quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:42 schreef Konev het volgende:
Ik heb vandaag mijn Desire ontvangen, prachtig toestel met super veel mogelijkheden enzo:) Maar ik heb nog geen bereik/ ontvangst van Vodafone en van mijn GPS signaal.. Is dit altijd zo? Moet ik mijn simkaart nog activeren of moet ik wachten totdat vodafone hem activeert ofzo?
Hoe lang is even, want bij mij gebeurt er helemaal nietsquote:Op maandag 9 augustus 2010 23:42 schreef poepeneesje het volgende:
[..]
Even in het sms-scherm het invoerveld ingedrukt houden dan kun je kiezen voor een andere invoer -> Swype.
Heb je 10 uren geslapenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 10:34 schreef Ireyon het volgende:
'k Had wel iets gelezen over langere batterijduur met Froyo maar dit.. Gisteren tot 100% opgeladen voor het slapengaan, daarna gewoon unplugged op m'n nachtkastje met Wifi (en dus updates e.d.) aan.. 10 uur later staat-ie nog op 98%.
'k Heb nog vakantiequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 10:39 schreef Fendy het volgende:
[..]
Heb je 10 uren geslapen
Luie donder
Ik heb een nieuw abbo zonder nummerbehoud van mijn vorige provider afgesloten..quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 07:52 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Heb je een nieuw abonnement of verlenging afgesloten? of ga je over van je oude provider naar VF? Indien het laatste het geval is, kan het best zo zijn dat de overgang nog niet geregeld is.
Even een sms-conversatie openen en dan even "tap to compose" aantikken zodat je het originele toetsenbord ziet. Waarna deze getoond is kun je het "tap to compose" veld ingedrukt houden, waarna je het juiste toetsenbord kunt selecteren.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 10:31 schreef BasNijmegen het volgende:
[..]
Hoe lang is even, want bij mij gebeurt er helemaal niets
Gebeurt hier niets... Zal wel komen dat ik het op NL heb staan?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 10:53 schreef poepeneesje het volgende:
[..]
Even een sms-conversatie openen en dan even "tap to compose" aantikken zodat je het originele toetsenbord ziet. Waarna deze getoond is kun je het "tap to compose" veld ingedrukt houden, waarna je het juiste toetsenbord kunt selecteren.
Bij telefooninstellingen al Swype geselecteerd? Swype heeft ook gewoon NL-woordenboek, dus het zou gewoon moeten werken.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:04 schreef BasNijmegen het volgende:
[..]
Gebeurt hier niets... Zal wel komen dat ik het op NL heb staan?
Ja, straks krijg je het dus gewoon ingebakken bij de Froyo update..quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:16 schreef Slomy het volgende:
Volgens mij heeft Vodafone de verspreiding van die 360 rommel update stop gezet.
Ik had mijn Desire, gelukkig, nog niet ge-update met die rotzooi. Zojuist gecontroleerd op updates en hij kan nu niets meer vinden.
nvm hij doet het hier nu ookquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 10:50 schreef kikoooooo het volgende:
Hah, na 10x proberen werkt WhatsApp Beta ook
Ik ken dus ook mensen met een BB maar die zie ik niet in mijn Whats App, hoe zit dit?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:59 schreef kikoooooo het volgende:
Heb al even met mijn zusje (blackberry) en vriendin (iphone) zitten te whatsappen en het werkt echt perfect
Ze moeten wel whatsapp draaien. Je ziet geen pinggebruikers volgens mij.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:03 schreef Michie23 het volgende:
[..]
Ik ken dus ook mensen met een BB maar die zie ik niet in mijn Whats App, hoe zit dit?
Nee, meer als Ping op de blackberry. Gratis onderling smsen (via internet).quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:04 schreef MuRKie het volgende:
Is dat whatsapp niet een beetje net zoals msn messenger?
Of ben ik nu aan het vloeken?
Maar dat is msn toch ook in feite?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:07 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ze moeten wel whatsapp draaien. Je ziet geen pinggebruikers volgens mij.
[..]
Nee, meer als Ping op de blackberry. Gratis onderling smsen (via internet).
WhatsApp en PingChat zijn 2 verschillende apps. Allebei met hetzelfde doel, maar werken toch een beetje anders en hebben enkele kleine verschillen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:27 schreef Metalfreak het volgende:
Was het eigenlijk al bekend dat er ook een beta van Ping Chat is?
http://pingchat.com/android/PingChat0.95.apk
Of is dat dezelfde als die whatsapp applicatie waar we het hier over hebben. Heb een weekend op Solar gezeten, dus alles beetje gemist
Gister bij mij ook niet, maar volgens Tweakers laten ze mondjesmaat mensen toe. Toen ik vannacht om 3 uur moest pissen probeer ik het, en toen werkte ie in 1xquote:
Hier werkt het prima. Op je parrot onder instellingen, advanced wel even aanzetten dat je wilt pairen he?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:07 schreef kikoooooo het volgende:
Heeft iemand van jullie trouwens ervaring met de Desire + een parrot bluetooth carkit? Ik krijg het niet aan de praat
Ja ik snap hoe ik moet pairen met het ding. Mijn desire start alleen opnieuw op zodra hij verbinding maakt en vervolgens staat er in de parrot 'Niet verboden'.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:42 schreef erikkll het volgende:
[..]
Hier werkt het prima. Op je parrot onder instellingen, advanced wel even aanzetten dat je wilt pairen he?
Ook contactenlijst sync enzo gaat hier goed.
volgens mij is 2.1 vereist. stond op dequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:26 schreef Renesite het volgende:
Zou je WhatsApp ook op android 1.6 werken? (tattoo)
Verdomme...quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:02 schreef Salatrel het volgende:
[..]
volgens mij is 2.1 vereist. stond op de
Ja dat wel, maar ik wil dat graag alvast weten voordat inderdaad blijkt dat ik een branded toestel heb.. Ze hebben bij Vodafone wel 4 keer aangegeven dat ze unbranded zijn maargoed..quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:00 schreef APK het volgende:
Ik zou eerst even afwachten of 'ie branded is.
Er zijn volgens mij een stuk of vier mensen in deze reeks met een branded toestel, de rest (ook Vodafoneklanten) lijkt weinig problemen te hebben.
Om in de Beta te komen moet je enkel een mailtje sturen naar info@whatsapp.com vragend voor beta toegang, meld ook gelijk je telefoon nummer (in internationaal stijl, dus met +31). In mijn geval hebben ze niet eens gereageerd. De volgende dag probeerde ik het gewoon weer en kon registreren.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:19 schreef Loveless85 het volgende:
Die error met die unauthorized BETA hoort bij WhatsApp?
Tis wel op een Wildfire, maar zelfde Android versie als de Desire (2.1)
Fikse korting! Maarliefst 100%quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:42 schreef Warrick21 het volgende:
[..]
Om in de Beta te komen moet je enkel een mailtje sturen naar info@whatsapp.com vragend voor beta toegang, meld ook gelijk je telefoon nummer (in internationaal stijl, dus met +31). In mijn geval hebben ze niet eens gereageerd. De volgende dag probeerde ik het gewoon weer en kon registreren.
Ik heb zelfs nu een Paid license voor tot 6 augustus 2011. Wat normaal dus 80 cent kost als het uit is.
Ze zeggen toch juist: DO NOT EMAIL US ?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:42 schreef Warrick21 het volgende:
[..]
Om in de Beta te komen moet je enkel een mailtje sturen naar info@whatsapp.com vragend voor beta toegang, meld ook gelijk je telefoon nummer (in internationaal stijl, dus met +31). In mijn geval hebben ze niet eens gereageerd. De volgende dag probeerde ik het gewoon weer en kon registreren.
Ik heb zelfs nu een Paid license voor tot 6 augustus 2011. Wat normaal dus 80 cent kost als het uit is.
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:36 schreef MuRKie het volgende:
Ik lees net op het forum van Vodafone dat binnen 7-10 werkdagen de Android 2.2 update uitgegeven wordt met de mogelijkheid om de 360 meuk te verwijderen met later de KEUZE het alsnog te installeren. Zie http://forum.vodafone.nl/(...)7__st__160#entry1767
Oppassen dus in de nabije toekomst.quote:We streven ernaar om de 360 applicaties op een latere datum via een aparte update voor de HTC Desire beschikbaar te maken om zodoende onze klanten een keuze te geven om deze te downloaden.
Thank god gaat het wegquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:55 schreef APK het volgende:
[..]
[..]
Oppassen dus in de nabije toekomst.
het is ook helemaal niet nodig om te emailen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:54 schreef Genius-F het volgende:
[..]
Ze zeggen toch juist: DO NOT EMAIL US ?
Hoe kom je er dan aan?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:33 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
het is ook helemaal niet nodig om te emailen.
Ik krijg dat "Unauthorized Beta Users" blablabla..quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:01 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Gewoon downloaden en installeren...
Ik kon er opeens in. Heb wel gemaildquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:11 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Ik krijg dat "Unauthorized Beta Users" blablabla..
Ik kon er net ook in en heb niet gemaild. Kwestie van blijven proberen dus. Ik kon er na de 9e keer pas inquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:15 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik kon er opeens in. Heb wel gemaildMaar je moet soms ook geluk hebben in principe
Nog nooit last van gehad.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:17 schreef ehqo. het volgende:
Gaat die van jullie fatsoenlijk uit? Die van mij blijft vaker wel dan niet hangen in het "Shutting Down" schermpje. Waardoor ik de accu er even uit moet wippen.
Hoppende en hangende apps...quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:17 schreef ehqo. het volgende:
Gaat die van jullie fatsoenlijk uit? Die van mij blijft vaker wel dan niet hangen in het "Shutting Down" schermpje. Waardoor ik de accu er even uit moet wippen.
Het leek me al dubieus. Het rare is dat er niet echt een aanleiding voor lijkt te zijn. Maar goed, ik zet hem nooit uit eigenlijk, ik kwam erachter tijdens vakantie waar ik wat zuiniger moest met de accu.quote:
Ik zal eens klooien met een appkiller, maar zelfs als ik bij het opstarten de pincode nog in moet voeren blijft hij soms wel en soms niet hangen. Bedankt tho.quote:
ik kan er nu ook in ja, zonder mailen..quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:22 schreef Genius-F het volgende:
[..]
Ik kon er net ook in en heb niet gemaild. Kwestie van blijven proberen dus. Ik kon er na de 9e keer pas in.
[..]
Nog nooit last van gehad.
Naja wanneer blijft-ie hangen hè.. Toen 'k hem net had deed-ie er gerust een kwartiertje over om af te sluiten. Na een kleine update was dat flink ingekort en nu met Froyo is het gewoon Afsluiten -> .. 1.. 2.. Uit.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:17 schreef ehqo. het volgende:
Ik ben juist van een appkiller afgestapt, omdat die voor mij meer problemen/irritatie veroorzaakte dan oploste. Ik moet er wel bij zeggen dat ik hem om de paar dagen even aan en uit zet zodat hij weer "schoon" is.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:25 schreef ehqo. het volgende:
[..]
Ik zal eens klooien met een appkiller, maar zelfs als ik bij het opstarten de pincode nog in moet voeren blijft hij soms wel en soms niet hangen. Bedankt tho.
Heb je een vreemde app?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:25 schreef ehqo. het volgende:
[..]
Ik zal eens klooien met een appkiller, maar zelfs als ik bij het opstarten de pincode nog in moet voeren blijft hij soms wel en soms niet hangen. Bedankt tho.
Poh, vreemd weet ik niet. Ik probeer hem zo schoon mogelijk te houden. Een appkiller heb ik ook nog niet. Verder een Meridian voor .flac en dingen als layar, shazam en zulks. Ik zal eens een schoonmaak houden. Bedankt in elk geval.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:30 schreef Renesite het volgende:
[..]
Heb je een vreemde app?
APPKILLER IS VREEMD
Okee.
Maar relatief vreemde app die zou kúnnen hangen?
met welke telefoon is dat niet zo? mijn oude nokia had dat ook als je aan het msnnen en aan het browsen was...quote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:20 schreef DennisMoore het volgende:
Accu lijkt idd langer mee te gaan met Froyo (iig als je de foon verder weinig gebruikt, slechts op standby houdt).
Zodra ik in de trein ga zitten internetten, tikken de accu-procentjes flink af.
Staat gewoon op dezelfde plek, instellingen - taal en toetsenbord - touch input - tekstinvoer.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 09:08 schreef JoshuaL het volgende:
Weet iemand waar je dat irritante gevibreer kunt uitzetten als je het toetsenbord gebruikt? In 2.1 kon ik het zo uitzetten, in 2.2 niet meer..
Ik vind die feedback dat je iets intikt ook wel prettig juist.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 09:14 schreef Renesite het volgende:
Dat gevibreer is juist makkelijk![]()
Maar dat dat uit kon heb ik nooit weten te vinden
http://tweakers.net/nieuw(...)-van-htc-desire.htmlquote:Vodafone zal met de Android 2.2-update voor de HTC Desire applicaties van zijn dienst 360 wissen van die toestellen. Vodafone-klanten met een branded versie van de Desire kregen deze applicaties ongevraagd op hun toestel geïnstalleerd
http://tweakers.net/nieuw(...)-van-htc-desire.htmlquote:Vodafone zal met de Android 2.2-update voor de HTC Desire applicaties van zijn dienst 360 wissen van die toestellen. Vodafone-klanten met een branded versie van de Desire kregen deze applicaties ongevraagd op hun toestel geïnstalleerd.
Hoe ik daar overheen heb kunnen kijken. Bedankt.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 09:13 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Staat gewoon op dezelfde plek, instellingen - taal en toetsenbord - touch input - tekstinvoer.
Alstuquote:Op woensdag 11 augustus 2010 10:52 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
Hoe kan ik aan Swype komen? Ik zie hem niet op de market of op hun site...
ik tik gewoon op het envelopjequote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:09 schreef Loveless85 het volgende:
Iemand hier weet vast wel wat ook alweer de FOK! PM link voor PDA's is?
ik had dat de hele tijd, super irritant..quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:17 schreef ehqo. het volgende:
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:06 schreef progje het volgende:
[..]
ik had dat de hele tijd, super irritant..
Nu ik over ben naar de nieuwe versie heb ik er geen last meer van gehad.
Instellingen, over de telefoon, updates, nu controlerenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:03 schreef Adolecens het volgende:
Ik heb geen branded Vodafone Desire. Iemand een idee over hoe ik dan over Froyo kan gaan beschikken (zonder te rooten)?
Staat echt al 309 keer in dit topic.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:03 schreef Adolecens het volgende:
Ik heb geen branded Vodafone Desire. Iemand een idee over hoe ik dan over Froyo kan gaan beschikken (zonder te rooten)?
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:04 schreef Adames het volgende:
[..]
Instellingen, over de telefoon, updates, nu controleren
Bij mij deed die het ook pas sinds gisteren.
Ik had snel gekeken, maar kon het niet zo snel vindenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:07 schreef Fendy het volgende:
[..]
Staat echt al 309 keer in dit topic.
Als je hem nu ondersteboven in een glas water stopt hoor je Rick Astleyquote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:29 schreef Adolecens het volgende:
En ge-updated. Zie geen verschil, behalve het versienummer
Is er ergens een goeie verbetering of verschil?
Volgens sommigen hier wel ja, ik vind van nietquote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:29 schreef Adolecens het volgende:
Ik heb hem twee weken terug in een rioolput laten flikkeren en uit de drek moeten vissen om hem vervolgens onder de kraan met koud stromend water af- en door te spoelen. 1 dag laten drogen, batterij er weer ingedaan en niks aan de handquote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Als je hem nu ondersteboven in een glas water stopt hoor je Rick Astley
Stukje sneller, menuutje openen gaat iig stuk sneller. Verder paar leuke nieuwe apps meegeleverd.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:29 schreef Adolecens het volgende:
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:33 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik heb hem twee weken terug in een rioolput laten flikkeren en uit de drek moeten vissen om hem vervolgens onder de kraan met koud stromend water af- en door te spoelen. 1 dag laten drogen, batterij er weer ingedaan en niks aan de hand![]()
Ik geloof het dus wel van Rick Astley
Ligt er dus maar net aan wat je veel gebruikt, en of die algehele snelheid dusdanig is dat het 'merkbaar' is in dagelijks gebruikquote:Changes included:[46]
* General Android OS speed, memory, and performance optimizations[47]
* Additional application speed improvements courtesy of JIT implementation[48]
* Integration of Chrome's V8 JavaScript engine into the Browser application
* Increased Microsoft Exchange support (security policies, auto-discovery, GAL look-up, calendar synchronization, remote wipe)
* Improved application launcher with shortcuts to Phone and Browser applications
* USB tethering and WiFi hotspot functionality
* Added an option to disable data access over mobile network
* Updated Market application with batch and automatic update features[47]
* Quick switching between multiple keyboard languages and their dictionaries
* Voice dialing and contact sharing over Bluetooth
* Support for numeric and alphanumeric passwords
* Support for file upload fields in the Browser application[49]
* Browser can now display animated GIFs (instead of just the first frame)
* Support for installing applications to the expandable memory[50]
* Adobe Flash 10.1 support[51]
Ik zie twee of drie nieuwe apps ja, maar wel eentje van WiFi hotspot (Router). Dat is wel een grandioze app!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:35 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Maar aldus de Wiki;
[..]
Ligt er dus maar net aan wat je veel gebruikt, en of die algehele snelheid dusdanig is dat het 'merkbaar' is in dagelijks gebruik
Naar de winkel een nieuwe eisenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:49 schreef Jesse_ het volgende:
Buh, Desire terug van HTC om hem vervolgens direct weer terug te sturen omdat ze het probleem niet verholpen hebben. Kan ik weer wachten
En die zijn er dus nietquote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:56 schreef Renesite het volgende:
[..]
Naar de winkel een nieuwe eisen
Ik gebruik zelf een Brando Ultra Clear geloof ik, geen slecht woord over te zeggen.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:11 schreef Asskicker14 het volgende:
Welke screen protector gebruiken jullie?
Dat kan met shuffle hèquote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:12 schreef Slomy het volgende:
Ligt het overigens aan mij of is de shuffle functie van de standaard music player enorm slecht? Ik krijg soms na 10 nummers weer dezelfde nummers als daarvoor, redelijk irritant.
Nouja je zou zeggen dat ie eerst de hele playlist langsgaat voordat ie weer met dezelfde nummers verder gaat, niet? (Tenminste dat deed mij ipheun wel)quote:
Is de scherm dan niet ontzettend krasgevoelig?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:12 schreef Slomy het volgende:
Ligt het overigens aan mij of is de shuffle functie van de standaard music player enorm slecht? Ik krijg soms na 10 nummers weer dezelfde nummers als daarvoor, redelijk irritant.
[..]
Ik gebruik zelf een Brando Ultra Clear geloof ik, geen slecht woord over te zeggen.
Overigens is het niet eens noodzakelijk er een te gebruiken, maar het geeft mij iets meer gemoedsrust
Shuffle is toch gewoon een random functie? Dus in theorie zou het ook moeten kunnen dat je hetzelfde liedje 2 keer achter elkaar moet kunnen krijgen..quote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:15 schreef Slomy het volgende:
[..]
Nouja je zou zeggen dat ie eerst de hele playlist langsgaat voordat ie weer met dezelfde nummers verder gaat, niet? (Tenminste dat deed mij ipheun wel)
Ik heb na een maand nog geen krassen.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:18 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Is de scherm dan niet ontzettend krasgevoelig?
Ik gebruik er geen en heb regelmatig sleutels in dezelfde zak zitten. Geen krasje te zien.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:18 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Nee shuffle is ook vaak (eigenlijk vaker) dat hij alle liedjes in een willekeurige volgorde zet. Dus dat je inderdaad maar 1 keer hetzelfde liedje hebt totdat alles is afgespeeld.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:23 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Shuffle is toch gewoon een random functie? Dus in theorie zou het ook moeten kunnen dat je hetzelfde liedje 2 keer achter elkaar moet kunnen krijgen..
Ik maak gebruik van de Brando Ultra Clear, geen last met het scherm... reageert net zo goed als zonder screenprotectorquote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:15 schreef MuRKie het volgende:
Zijn er veel mensen die een screenprotector gebruiken? Is dat juist niet enorm hinderlijk met een capacitive scherm?
Ik had de eerste 2 maanden een ishield, maar die is kaduuk. Moet nog wel een nieuwe...quote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:15 schreef MuRKie het volgende:
Zijn er veel mensen die een screenprotector gebruiken? Is dat juist niet enorm hinderlijk met een capacitive scherm?
Ik gebruik deze:quote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:15 schreef MuRKie het volgende:
Dat is gewoon niet de bedoeling van Android. Applicaties opnieuw opstarten kost meer rekenkracht en dus uiteindelijk meer stroom dan dat ze gewoon open blijven in het RAM geheugen.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:25 schreef Crank het volgende:
Even terug komend op de Task Killers, hoor dus dat het slecht is voor de telefoon, wat moet er dan slechter aan worden?
Gebruik task killer nog wel regelmatig omdat wat app's waaronder Hyves gewoon niet goed afsluiten bij terug gaan naar home screen.
Krijgt bv een krabbel, moet je eerst task killer gebruik en dan kan je hem pas lezen.
Integendeel. Het scherm is van glas, daar krijg je echt geen krassen in of je moet heel bewust met de scherpe punt van bijv. een passer eroverheen gaan. Als je het met een sleutel zou proberen, lukt het je ook niet.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:18 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Het gaat om de pincode van je simkaart inderdaad... Die moet jij weten, zal in je papieren staan die je hebt gehad.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:13 schreef Asskicker14 het volgende:
Misschien een stomme vraag. Maar ik start mijn Desire voor het eerst op en vraagt om een PIN code, is dit 0000 of moet ik ergens uit de handleiding / contract / sim-kaart kunnen aflezen wat mijn PIN code is?
Uhm, nee? Ik heb alleen een kopie van een contract meegekregen en daar staat absoluut geen 4-nummerig pincode op.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:14 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Het gaat om de pincode van je simkaart inderdaad... Die moet jij weten, zal in je papieren staan die je hebt gehad.
Dan probeer je 0000 als je die niet werkt zou ik je provider maar eens gaan bellen, is het een nieuwe simkaart/abonnement?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:16 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Uhm, nee? Ik heb alleen een kopie van een contract meegekregen en daar staat absoluut geen pincode op.
* Proest!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Als je hem nu ondersteboven in een glas water stopt hoor je Rick Astley
Neen, ik heb geen screen protector, stop hem gewoon in mijn zak, in mijn tas met vanalles en nogwat erin, heb 'm zelfs 1 keer screen down op de tegels laten vallen en niks aan de hand.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:18 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Vaak staat het op de brief/in het boekje waar je simkaart op heeft gezeten.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:21 schreef Asskicker14 het volgende:
Wanneer ik 0000 intyp, komt er een melding dat ik een ongeldige code heb ingevoerd.
Mijne met 17FPS.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:49 schreef Fendy het volgende:
Ik snap alleen niet waarom opgenomen filmpjes in 720 bij mij afspelen met 10fps
Zou dat aan het geheugen kunnen liggen? Dat ie het met een snelle SD card wel goed doet?
Oké maar hoe stop jij dan app's die zich zelf niet goed afsluiten? of is dat wachten tot dat ze een update krijgen?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:18 schreef JoshuaL het volgende:
[..]
Dat is gewoon niet de bedoeling van Android. Applicaties opnieuw opstarten kost meer rekenkracht en dus uiteindelijk meer stroom dan dat ze gewoon open blijven in het RAM geheugen.
Ik merkte ook al dat killen zinloos was en soms rare neveneffecten geeft, maar bijvoorbeeld die 9292ov applicatie is irritant en laat de GPS de hele dag aanstaan als ie op de achtergrond draaitquote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:18 schreef JoshuaL het volgende:
[..]
Dat is gewoon niet de bedoeling van Android. Applicaties opnieuw opstarten kost meer rekenkracht en dus uiteindelijk meer stroom dan dat ze gewoon open blijven in het RAM geheugen.
http://cocaman.ch/wp/2010(...)load-for-htc-desire/quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:10 schreef Visitor.Q het volgende:
Ik zag trouwens die photo gallery voor de Nexus One, die is wel vele malen vetter dan de huidige gallery op de Desire.. Jammer dat deze niet in de market staat, als iemand een sjieke manier weet om hem er op te krijgen hoor ik het graag. Market heeft (voorlopig) wel mijn voorkeur ivm updates (ben gewend aan repositories, niet stand-alone installs).
Jammer alleen dat ik geen vrienden heb die het gebruiken. Tja, blijf maar bij WhatsApp dan. Heb toch een lifetime licensequote:We have concluded the beta of PingChat! 1.0 for Android and would like to thank you for all your help and support! The official version can be downloaded directly from the Market by navigating to this link from your phone:
http://market.android.com/details?id=com.enflick.android.ping
To thank you, we are giving every beta tester a FREE lifetime subscription to remove Ads from PingChat! The ad removal has been automatically applied to your PingChat! account.
To receive future updates, please be sure to follow us:
Website: PingChat.com
Facebook: http://www.facebook.com/PingChat
Twitter: twitter.com/PingChat
- The PingChat! Team
Niet echt last van serieuze haperingen... maar er zit wel een class 4 SD-kaartje in i.p.v. de standaard class 2 kaart.quote:
Ja dat kan. Dat doe je het makkelijkst door via GMail naar contactpersonen te gaan en dan onder meer acties te kiezen voor 'Dubbele vermeldingen zoeken en samenvoegen'.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:10 schreef Visitor.Q het volgende:
Ik heb contacten geimporteerd van Google, Exchange en van mijn oude telefoon (simkaart). Die bevat (uiteraard) veel dubbele namen en die kun je fijn linken aan elkaar, maar toch wil ik het liefste een contact echt samenvoegen (dus alle stukjes informatie in 1 contact item zetten). Kan dat? Is dat handig dat ik dat wil? Ik zie nu nog steeds waar een contact eigenlijk vandaan komt, dat wil ik veranderen in 'telefoon'. Oh, en kan ik (daarna) de lijst backuppen naar CSV formaat ofzo?
Werkt ook op Legendquote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:23 schreef Ireyon het volgende:
[..]
http://cocaman.ch/wp/2010(...)load-for-htc-desire/
Grappig, heb het geïnstalleerd, alsmede op de Legend van mijn vriendin. Gratis sms'en en foto's en video's versturen dus?!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:25 schreef Warrick21 het volgende:
PingChat is uit de beta!
[..]
Jammer alleen dat ik geen vrienden heb die het gebruiken. Tja, blijf maar bij WhatsApp dan. Heb toch een lifetime license
Dat blijven gescheiden systemen afaik. Ping is echt een BlackBerry iets, en er zijn ondertussen genoeg 'klonen', maar niks wat echt direct met Ping van Blackberry werkt.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 09:19 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Grappig, heb het geïnstalleerd, alsmede op de Legend van mijn vriendin. Gratis sms'en en foto's en video's versturen dus?!
Is dit het zelfde Pingen als Blackberry gebruikers etc. of kan je die mensen niet toevoegen en is dat weer anders
Tof om te zien hoe de maatschappij (en commercie) alternatieven bedenken en wat uiteindelijk aanslaatquote:Op donderdag 12 augustus 2010 09:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat blijven gescheiden systemen afaik. Ping is echt een BlackBerry iets, en er zijn ondertussen genoeg 'klonen', maar niks wat echt direct met Ping van Blackberry werkt.
Maar een hoop dingen als WhatsApp en PingChat is (of komt) er ook voor BB-gebruikers
GVD! Ik wil de mijne ook.. Via Vodafone..quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:02 schreef ikookhier het volgende:
Mn Desire binnen van de phonehouse op de doos staat Amolednog geen Slcd
Ik heb zelf ook niet zoveel. Momenteel geïnstalleerd:quote:
Mag ik vragen hoezo jij hebt gekozen voor eBuddy?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:06 schreef Warrick21 het volgende:
[..]
Ik heb zelf ook niet zoveel. Momenteel geïnstalleerd:
ASTRO File Manager
Barcode Scanner (Scan ook QR Codes)
Dropbox
eBuddy
gReader (Google Reader App)
IMDb (App van de site)
Shazam
Ik dacht al dat het aan de mijne lag, maart blijkbaar hebben dus meer mensen dit probleem.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:27 schreef DennisMoore het volgende:
Nu met Froyo is niet alleen de browser minder geworden, maar ook de YouTube app is bagger.
Zo'n 9 vd 10 filmpjes kunnen niet in 1x gekeken worden. Ik krijg dan eerst de melding "Sorry, this video cannot be played. There was a problem while playing." Vervolgens klik ik een video nog een keer aan en dat doet ie 't wel gewoon. Ook is vooruit spoelen binnen een video nauwelijks meer mogelijk, dan verschijnt dezelfde foutmelding..
Het is een applicatie die standaard op de Desire zit en die kun je, mits je root hebt, niet verwijderen.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:10 schreef DaFrenk het volgende:
Om de een of andere reden kan ik die Facebook for Android app niet meer verwijderenIk heb alleen de optie om de update te verwijderen en daarna is de verwijder knop grijs.
Maar dit is nu wel m'n 3e dag op één acculading! En dat bij "normaal" gebruik. Surfen, twitteren, Talk, Market apps installeren/verwijderen.![]()
Er staat al standaard zoiets op, op een homescreen staan bij mij apps om bluetooth, gps, mobiel internet, wifi en vliegtuig aan/uit te zetten.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:42 schreef Renesite het volgende:
Apndroid is nog een mooie app. Mobiel internet killen met een druk op de knop
Settings -> Advance -> Prefer low-bitrate files uitzetten.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 18:41 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik kan geen muziek afspelen met de Grooveshark app, ik krijg telkens een 'unknown mediaplayer error'.
(Op Android 2.2). Wie heeft nog meer dit probleem?
Dat heeft het probleem niet opgelost. En Spotify kan ik ook niet gebruiken omdat ik geen Premium account heb.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:02 schreef poepeneesje het volgende:
[..]
Settings -> Advance -> Prefer low-bitrate files uitzetten.
Welke provider?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:14 schreef Asskicker14 het volgende:
Hoeveel mag je eigenlijk maximaal per maand verbruiken? Ik zit na één dag al op 125 mb (mind you, alles uittesten, firmware updaten, apps downloaden)
Ligt aan je provider. Heb je geen wifi?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:14 schreef Asskicker14 het volgende:
Hoeveel mag je eigenlijk maximaal per maand verbruiken? Ik zit na één dag al op 125 mb (mind you, alles uittesten, firmware updaten, apps downloaden)
Praktisch onbeperkt, in andere woorden, een paar GB maand levert geen problemen op. Tethering trouwens ook niet heb ik gemerkt, of misschien als je het heel bont maakt.quote:
Ja, die ben ik nu ook maar 's aan 't proberen. Heeft ook addons zie ik, dat kan ook wel handig zijn.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:02 schreef Ireyon het volgende:
Gebruiken jullie de standaard browser? Dolphin Browser HD werkt gewoon perfect.
Niet in HQ toch?quote:Dat probleem met de Youtube app heb ik ook, maar met Flash 10.1 zijn de videos toch vloeiend in de browser zelf te bekijken..
heeel goedquote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:16 schreef Justinn het volgende:
Nu mijn HTC Touch HD het langzaam aan begeven (constant van die freezes) is ben ik ook op zoek naar een nieuwe telefoon en de HTC Desire lijkt me erg interessant!
Mijn linker-achterkant sluit ook 'naadlozer' aan dan rechts idd.. Niet dat t echt cm's is, maar toch... ach.. Jammer dan..quote:Op donderdag 12 augustus 2010 20:59 schreef TheGloaming het volgende:
Weet niet of dit al aan bod is gekomen in eerdere topics maar zijn er meer mensen waarbij het batterijklepje niet helemaal aasluit. Lijkt wat speling tussen te zitten en kraakt zo nu en dan.
Het is bij mij ook niet veel. Vind het nu ook niet zo erg als het klepje er op de langere termijn maar niet zomaar afvalt :pquote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:41 schreef Koepert het volgende:
[..]
Mijn linker-achterkant sluit ook 'naadlozer' aan dan rechts idd.. Niet dat t echt cm's is, maar toch... ach.. Jammer dan..
Krijg het niet aan de praatquote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:53 schreef Salatrel het volgende:
zodan. die batterij is me wel een partij snel leeg sinds ik whatsapp geinstalleerd heb
ja dat had ik dus 21 keer... Werkt nog nietquote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:52 schreef Devolution het volgende:
Hoe krijgen jullie dat voor elkaar? Ik krijg elke keer de melding dat ik een beta tester moet zijn?
Ik probeer het als volgt:quote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:07 schreef Ireyon het volgende:
'k Heb 2x dat sms'je laten sturen, na de tweede keer gewoon niks meer mee gedaan en een paar uur later kon ik inloggen
zo deed ik het ook. Gewoon blijven proberen.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:21 schreef Fendy het volgende:
[..]
Ik probeer het als volgt:
Open whatsapp
nummer invullen
Sms ontvangen
Naam tiepen
verder, blabla beta user
appkiller openen
appkiller en whatsapp sluiten
Opnieuw proberen.
Maar ik probeer het later nog wel een keer...
Dan is dat sinds 2.2? Ik heb deze officiële Facebook app toch echt zelf geïnstalleerd. Staat ook als zodanig in mijn market downloads.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:42 schreef JoshuaL het volgende:
[..]
Het is een applicatie die standaard op de Desire zit en die kun je, mits je root hebt, niet verwijderen.
Dat is dus wat ik 2x heb gedaan, minus het afsluiten van de app. Misschien als je die gewoon 'actief' op de achtergrond laat staan .. ?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:21 schreef Fendy het volgende:
[..]
Open whatsapp
nummer invullen
Sms ontvangen
Naam tiepen
verder, blabla beta user
appkiller openen
Opnieuw proberen.
Tnx, hoewel geen market toch maar geinstalleerd. En hij is echt heel erg mooi... Het duurt even voor hij de foto's heeft ingeladen maar dit is de fancy shit.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:23 schreef Ireyon het volgende:
[..]
http://cocaman.ch/wp/2010(...)load-for-htc-desire/
Je hoeft t niet te sluiten hoor.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:21 schreef Fendy het volgende:
[..]
Open whatsapp
nummer invullen
Sms ontvangen
Naam tiepen
verder, blabla beta user
appkiller openen
Opnieuw proberen.
Een widget?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:42 schreef Renesite het volgende:
Apndroid is nog een mooie app. Mobiel internet killen met een druk op de knop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |