Hier werkt het prima. Op je parrot onder instellingen, advanced wel even aanzetten dat je wilt pairen he?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:07 schreef kikoooooo het volgende:
Heeft iemand van jullie trouwens ervaring met de Desire + een parrot bluetooth carkit? Ik krijg het niet aan de praat
Ja ik snap hoe ik moet pairen met het ding. Mijn desire start alleen opnieuw op zodra hij verbinding maakt en vervolgens staat er in de parrot 'Niet verboden'.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:42 schreef erikkll het volgende:
[..]
Hier werkt het prima. Op je parrot onder instellingen, advanced wel even aanzetten dat je wilt pairen he?
Ook contactenlijst sync enzo gaat hier goed.
volgens mij is 2.1 vereist. stond op dequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:26 schreef Renesite het volgende:
Zou je WhatsApp ook op android 1.6 werken? (tattoo)
Verdomme...quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:02 schreef Salatrel het volgende:
[..]
volgens mij is 2.1 vereist. stond op de
Ja dat wel, maar ik wil dat graag alvast weten voordat inderdaad blijkt dat ik een branded toestel heb.. Ze hebben bij Vodafone wel 4 keer aangegeven dat ze unbranded zijn maargoed..quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:00 schreef APK het volgende:
Ik zou eerst even afwachten of 'ie branded is.
Er zijn volgens mij een stuk of vier mensen in deze reeks met een branded toestel, de rest (ook Vodafoneklanten) lijkt weinig problemen te hebben.
Om in de Beta te komen moet je enkel een mailtje sturen naar info@whatsapp.com vragend voor beta toegang, meld ook gelijk je telefoon nummer (in internationaal stijl, dus met +31). In mijn geval hebben ze niet eens gereageerd. De volgende dag probeerde ik het gewoon weer en kon registreren.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:19 schreef Loveless85 het volgende:
Die error met die unauthorized BETA hoort bij WhatsApp?
Tis wel op een Wildfire, maar zelfde Android versie als de Desire (2.1)
Fikse korting! Maarliefst 100%quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:42 schreef Warrick21 het volgende:
[..]
Om in de Beta te komen moet je enkel een mailtje sturen naar info@whatsapp.com vragend voor beta toegang, meld ook gelijk je telefoon nummer (in internationaal stijl, dus met +31). In mijn geval hebben ze niet eens gereageerd. De volgende dag probeerde ik het gewoon weer en kon registreren.
Ik heb zelfs nu een Paid license voor tot 6 augustus 2011. Wat normaal dus 80 cent kost als het uit is.
Ze zeggen toch juist: DO NOT EMAIL US ?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:42 schreef Warrick21 het volgende:
[..]
Om in de Beta te komen moet je enkel een mailtje sturen naar info@whatsapp.com vragend voor beta toegang, meld ook gelijk je telefoon nummer (in internationaal stijl, dus met +31). In mijn geval hebben ze niet eens gereageerd. De volgende dag probeerde ik het gewoon weer en kon registreren.
Ik heb zelfs nu een Paid license voor tot 6 augustus 2011. Wat normaal dus 80 cent kost als het uit is.
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:36 schreef MuRKie het volgende:
Ik lees net op het forum van Vodafone dat binnen 7-10 werkdagen de Android 2.2 update uitgegeven wordt met de mogelijkheid om de 360 meuk te verwijderen met later de KEUZE het alsnog te installeren. Zie http://forum.vodafone.nl/(...)7__st__160#entry1767
Oppassen dus in de nabije toekomst.quote:We streven ernaar om de 360 applicaties op een latere datum via een aparte update voor de HTC Desire beschikbaar te maken om zodoende onze klanten een keuze te geven om deze te downloaden.
Thank god gaat het wegquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:55 schreef APK het volgende:
[..]
[..]
Oppassen dus in de nabije toekomst.
het is ook helemaal niet nodig om te emailen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:54 schreef Genius-F het volgende:
[..]
Ze zeggen toch juist: DO NOT EMAIL US ?
Hoe kom je er dan aan?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:33 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
het is ook helemaal niet nodig om te emailen.
Ik krijg dat "Unauthorized Beta Users" blablabla..quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:01 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Gewoon downloaden en installeren...
Ik kon er opeens in. Heb wel gemaildquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:11 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Ik krijg dat "Unauthorized Beta Users" blablabla..
Ik kon er net ook in en heb niet gemaild. Kwestie van blijven proberen dus. Ik kon er na de 9e keer pas inquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:15 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik kon er opeens in. Heb wel gemaildMaar je moet soms ook geluk hebben in principe
Nog nooit last van gehad.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:17 schreef ehqo. het volgende:
Gaat die van jullie fatsoenlijk uit? Die van mij blijft vaker wel dan niet hangen in het "Shutting Down" schermpje. Waardoor ik de accu er even uit moet wippen.
Hoppende en hangende apps...quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:17 schreef ehqo. het volgende:
Gaat die van jullie fatsoenlijk uit? Die van mij blijft vaker wel dan niet hangen in het "Shutting Down" schermpje. Waardoor ik de accu er even uit moet wippen.
Het leek me al dubieus. Het rare is dat er niet echt een aanleiding voor lijkt te zijn. Maar goed, ik zet hem nooit uit eigenlijk, ik kwam erachter tijdens vakantie waar ik wat zuiniger moest met de accu.quote:
Ik zal eens klooien met een appkiller, maar zelfs als ik bij het opstarten de pincode nog in moet voeren blijft hij soms wel en soms niet hangen. Bedankt tho.quote:
ik kan er nu ook in ja, zonder mailen..quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:22 schreef Genius-F het volgende:
[..]
Ik kon er net ook in en heb niet gemaild. Kwestie van blijven proberen dus. Ik kon er na de 9e keer pas in.
[..]
Nog nooit last van gehad.
Naja wanneer blijft-ie hangen hè.. Toen 'k hem net had deed-ie er gerust een kwartiertje over om af te sluiten. Na een kleine update was dat flink ingekort en nu met Froyo is het gewoon Afsluiten -> .. 1.. 2.. Uit.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:17 schreef ehqo. het volgende:
Ik ben juist van een appkiller afgestapt, omdat die voor mij meer problemen/irritatie veroorzaakte dan oploste. Ik moet er wel bij zeggen dat ik hem om de paar dagen even aan en uit zet zodat hij weer "schoon" is.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:25 schreef ehqo. het volgende:
[..]
Ik zal eens klooien met een appkiller, maar zelfs als ik bij het opstarten de pincode nog in moet voeren blijft hij soms wel en soms niet hangen. Bedankt tho.
Heb je een vreemde app?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:25 schreef ehqo. het volgende:
[..]
Ik zal eens klooien met een appkiller, maar zelfs als ik bij het opstarten de pincode nog in moet voeren blijft hij soms wel en soms niet hangen. Bedankt tho.
Poh, vreemd weet ik niet. Ik probeer hem zo schoon mogelijk te houden. Een appkiller heb ik ook nog niet. Verder een Meridian voor .flac en dingen als layar, shazam en zulks. Ik zal eens een schoonmaak houden. Bedankt in elk geval.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:30 schreef Renesite het volgende:
[..]
Heb je een vreemde app?
APPKILLER IS VREEMD
Okee.
Maar relatief vreemde app die zou kúnnen hangen?
met welke telefoon is dat niet zo? mijn oude nokia had dat ook als je aan het msnnen en aan het browsen was...quote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:20 schreef DennisMoore het volgende:
Accu lijkt idd langer mee te gaan met Froyo (iig als je de foon verder weinig gebruikt, slechts op standby houdt).
Zodra ik in de trein ga zitten internetten, tikken de accu-procentjes flink af.
Staat gewoon op dezelfde plek, instellingen - taal en toetsenbord - touch input - tekstinvoer.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 09:08 schreef JoshuaL het volgende:
Weet iemand waar je dat irritante gevibreer kunt uitzetten als je het toetsenbord gebruikt? In 2.1 kon ik het zo uitzetten, in 2.2 niet meer..
Ik vind die feedback dat je iets intikt ook wel prettig juist.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 09:14 schreef Renesite het volgende:
Dat gevibreer is juist makkelijk![]()
Maar dat dat uit kon heb ik nooit weten te vinden
http://tweakers.net/nieuw(...)-van-htc-desire.htmlquote:Vodafone zal met de Android 2.2-update voor de HTC Desire applicaties van zijn dienst 360 wissen van die toestellen. Vodafone-klanten met een branded versie van de Desire kregen deze applicaties ongevraagd op hun toestel geïnstalleerd
http://tweakers.net/nieuw(...)-van-htc-desire.htmlquote:Vodafone zal met de Android 2.2-update voor de HTC Desire applicaties van zijn dienst 360 wissen van die toestellen. Vodafone-klanten met een branded versie van de Desire kregen deze applicaties ongevraagd op hun toestel geïnstalleerd.
Hoe ik daar overheen heb kunnen kijken. Bedankt.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 09:13 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Staat gewoon op dezelfde plek, instellingen - taal en toetsenbord - touch input - tekstinvoer.
Alstuquote:Op woensdag 11 augustus 2010 10:52 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
Hoe kan ik aan Swype komen? Ik zie hem niet op de market of op hun site...
ik tik gewoon op het envelopjequote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:09 schreef Loveless85 het volgende:
Iemand hier weet vast wel wat ook alweer de FOK! PM link voor PDA's is?
ik had dat de hele tijd, super irritant..quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:17 schreef ehqo. het volgende:
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:06 schreef progje het volgende:
[..]
ik had dat de hele tijd, super irritant..
Nu ik over ben naar de nieuwe versie heb ik er geen last meer van gehad.
Instellingen, over de telefoon, updates, nu controlerenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:03 schreef Adolecens het volgende:
Ik heb geen branded Vodafone Desire. Iemand een idee over hoe ik dan over Froyo kan gaan beschikken (zonder te rooten)?
Staat echt al 309 keer in dit topic.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:03 schreef Adolecens het volgende:
Ik heb geen branded Vodafone Desire. Iemand een idee over hoe ik dan over Froyo kan gaan beschikken (zonder te rooten)?
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:04 schreef Adames het volgende:
[..]
Instellingen, over de telefoon, updates, nu controleren
Bij mij deed die het ook pas sinds gisteren.
Ik had snel gekeken, maar kon het niet zo snel vindenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:07 schreef Fendy het volgende:
[..]
Staat echt al 309 keer in dit topic.
Als je hem nu ondersteboven in een glas water stopt hoor je Rick Astleyquote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:29 schreef Adolecens het volgende:
En ge-updated. Zie geen verschil, behalve het versienummer
Is er ergens een goeie verbetering of verschil?
Volgens sommigen hier wel ja, ik vind van nietquote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:29 schreef Adolecens het volgende:
Ik heb hem twee weken terug in een rioolput laten flikkeren en uit de drek moeten vissen om hem vervolgens onder de kraan met koud stromend water af- en door te spoelen. 1 dag laten drogen, batterij er weer ingedaan en niks aan de handquote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Als je hem nu ondersteboven in een glas water stopt hoor je Rick Astley
Stukje sneller, menuutje openen gaat iig stuk sneller. Verder paar leuke nieuwe apps meegeleverd.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:29 schreef Adolecens het volgende:
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:33 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik heb hem twee weken terug in een rioolput laten flikkeren en uit de drek moeten vissen om hem vervolgens onder de kraan met koud stromend water af- en door te spoelen. 1 dag laten drogen, batterij er weer ingedaan en niks aan de hand![]()
Ik geloof het dus wel van Rick Astley
Ligt er dus maar net aan wat je veel gebruikt, en of die algehele snelheid dusdanig is dat het 'merkbaar' is in dagelijks gebruikquote:Changes included:[46]
* General Android OS speed, memory, and performance optimizations[47]
* Additional application speed improvements courtesy of JIT implementation[48]
* Integration of Chrome's V8 JavaScript engine into the Browser application
* Increased Microsoft Exchange support (security policies, auto-discovery, GAL look-up, calendar synchronization, remote wipe)
* Improved application launcher with shortcuts to Phone and Browser applications
* USB tethering and WiFi hotspot functionality
* Added an option to disable data access over mobile network
* Updated Market application with batch and automatic update features[47]
* Quick switching between multiple keyboard languages and their dictionaries
* Voice dialing and contact sharing over Bluetooth
* Support for numeric and alphanumeric passwords
* Support for file upload fields in the Browser application[49]
* Browser can now display animated GIFs (instead of just the first frame)
* Support for installing applications to the expandable memory[50]
* Adobe Flash 10.1 support[51]
Ik zie twee of drie nieuwe apps ja, maar wel eentje van WiFi hotspot (Router). Dat is wel een grandioze app!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:35 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Maar aldus de Wiki;
[..]
Ligt er dus maar net aan wat je veel gebruikt, en of die algehele snelheid dusdanig is dat het 'merkbaar' is in dagelijks gebruik
Naar de winkel een nieuwe eisenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:49 schreef Jesse_ het volgende:
Buh, Desire terug van HTC om hem vervolgens direct weer terug te sturen omdat ze het probleem niet verholpen hebben. Kan ik weer wachten
En die zijn er dus nietquote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:56 schreef Renesite het volgende:
[..]
Naar de winkel een nieuwe eisen
Ik gebruik zelf een Brando Ultra Clear geloof ik, geen slecht woord over te zeggen.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:11 schreef Asskicker14 het volgende:
Welke screen protector gebruiken jullie?
Dat kan met shuffle hèquote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:12 schreef Slomy het volgende:
Ligt het overigens aan mij of is de shuffle functie van de standaard music player enorm slecht? Ik krijg soms na 10 nummers weer dezelfde nummers als daarvoor, redelijk irritant.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |