Ik kon er net ook in en heb niet gemaild. Kwestie van blijven proberen dus. Ik kon er na de 9e keer pas inquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:15 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik kon er opeens in. Heb wel gemaildMaar je moet soms ook geluk hebben in principe
Nog nooit last van gehad.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:17 schreef ehqo. het volgende:
Gaat die van jullie fatsoenlijk uit? Die van mij blijft vaker wel dan niet hangen in het "Shutting Down" schermpje. Waardoor ik de accu er even uit moet wippen.
Hoppende en hangende apps...quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:17 schreef ehqo. het volgende:
Gaat die van jullie fatsoenlijk uit? Die van mij blijft vaker wel dan niet hangen in het "Shutting Down" schermpje. Waardoor ik de accu er even uit moet wippen.
Het leek me al dubieus. Het rare is dat er niet echt een aanleiding voor lijkt te zijn. Maar goed, ik zet hem nooit uit eigenlijk, ik kwam erachter tijdens vakantie waar ik wat zuiniger moest met de accu.quote:
Ik zal eens klooien met een appkiller, maar zelfs als ik bij het opstarten de pincode nog in moet voeren blijft hij soms wel en soms niet hangen. Bedankt tho.quote:
ik kan er nu ook in ja, zonder mailen..quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:22 schreef Genius-F het volgende:
[..]
Ik kon er net ook in en heb niet gemaild. Kwestie van blijven proberen dus. Ik kon er na de 9e keer pas in.
[..]
Nog nooit last van gehad.
Naja wanneer blijft-ie hangen hè.. Toen 'k hem net had deed-ie er gerust een kwartiertje over om af te sluiten. Na een kleine update was dat flink ingekort en nu met Froyo is het gewoon Afsluiten -> .. 1.. 2.. Uit.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:17 schreef ehqo. het volgende:
Ik ben juist van een appkiller afgestapt, omdat die voor mij meer problemen/irritatie veroorzaakte dan oploste. Ik moet er wel bij zeggen dat ik hem om de paar dagen even aan en uit zet zodat hij weer "schoon" is.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:25 schreef ehqo. het volgende:
[..]
Ik zal eens klooien met een appkiller, maar zelfs als ik bij het opstarten de pincode nog in moet voeren blijft hij soms wel en soms niet hangen. Bedankt tho.
Heb je een vreemde app?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:25 schreef ehqo. het volgende:
[..]
Ik zal eens klooien met een appkiller, maar zelfs als ik bij het opstarten de pincode nog in moet voeren blijft hij soms wel en soms niet hangen. Bedankt tho.
Poh, vreemd weet ik niet. Ik probeer hem zo schoon mogelijk te houden. Een appkiller heb ik ook nog niet. Verder een Meridian voor .flac en dingen als layar, shazam en zulks. Ik zal eens een schoonmaak houden. Bedankt in elk geval.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:30 schreef Renesite het volgende:
[..]
Heb je een vreemde app?
APPKILLER IS VREEMD
Okee.
Maar relatief vreemde app die zou kúnnen hangen?
met welke telefoon is dat niet zo? mijn oude nokia had dat ook als je aan het msnnen en aan het browsen was...quote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:20 schreef DennisMoore het volgende:
Accu lijkt idd langer mee te gaan met Froyo (iig als je de foon verder weinig gebruikt, slechts op standby houdt).
Zodra ik in de trein ga zitten internetten, tikken de accu-procentjes flink af.
Staat gewoon op dezelfde plek, instellingen - taal en toetsenbord - touch input - tekstinvoer.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 09:08 schreef JoshuaL het volgende:
Weet iemand waar je dat irritante gevibreer kunt uitzetten als je het toetsenbord gebruikt? In 2.1 kon ik het zo uitzetten, in 2.2 niet meer..
Ik vind die feedback dat je iets intikt ook wel prettig juist.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 09:14 schreef Renesite het volgende:
Dat gevibreer is juist makkelijk![]()
Maar dat dat uit kon heb ik nooit weten te vinden
http://tweakers.net/nieuw(...)-van-htc-desire.htmlquote:Vodafone zal met de Android 2.2-update voor de HTC Desire applicaties van zijn dienst 360 wissen van die toestellen. Vodafone-klanten met een branded versie van de Desire kregen deze applicaties ongevraagd op hun toestel geïnstalleerd
http://tweakers.net/nieuw(...)-van-htc-desire.htmlquote:Vodafone zal met de Android 2.2-update voor de HTC Desire applicaties van zijn dienst 360 wissen van die toestellen. Vodafone-klanten met een branded versie van de Desire kregen deze applicaties ongevraagd op hun toestel geïnstalleerd.
Hoe ik daar overheen heb kunnen kijken. Bedankt.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 09:13 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Staat gewoon op dezelfde plek, instellingen - taal en toetsenbord - touch input - tekstinvoer.
Alstuquote:Op woensdag 11 augustus 2010 10:52 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
Hoe kan ik aan Swype komen? Ik zie hem niet op de market of op hun site...
ik tik gewoon op het envelopjequote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:09 schreef Loveless85 het volgende:
Iemand hier weet vast wel wat ook alweer de FOK! PM link voor PDA's is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |