ik had dat de hele tijd, super irritant..quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:17 schreef ehqo. het volgende:
Gaat die van jullie fatsoenlijk uit? Die van mij blijft vaker wel dan niet hangen in het "Shutting Down" schermpje. Waardoor ik de accu er even uit moet wippen.
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:06 schreef progje het volgende:
[..]
ik had dat de hele tijd, super irritant..
Nu ik over ben naar de nieuwe versie heb ik er geen last meer van gehad.
Instellingen, over de telefoon, updates, nu controlerenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:03 schreef Adolecens het volgende:
Ik heb geen branded Vodafone Desire. Iemand een idee over hoe ik dan over Froyo kan gaan beschikken (zonder te rooten)?
Staat echt al 309 keer in dit topic.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:03 schreef Adolecens het volgende:
Ik heb geen branded Vodafone Desire. Iemand een idee over hoe ik dan over Froyo kan gaan beschikken (zonder te rooten)?
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:04 schreef Adames het volgende:
[..]
Instellingen, over de telefoon, updates, nu controleren
Bij mij deed die het ook pas sinds gisteren.
Ik had snel gekeken, maar kon het niet zo snel vindenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:07 schreef Fendy het volgende:
[..]
Staat echt al 309 keer in dit topic.
Als je hem nu ondersteboven in een glas water stopt hoor je Rick Astleyquote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:29 schreef Adolecens het volgende:
En ge-updated. Zie geen verschil, behalve het versienummer
Is er ergens een goeie verbetering of verschil?
Volgens sommigen hier wel ja, ik vind van nietquote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:29 schreef Adolecens het volgende:
Ik heb hem twee weken terug in een rioolput laten flikkeren en uit de drek moeten vissen om hem vervolgens onder de kraan met koud stromend water af- en door te spoelen. 1 dag laten drogen, batterij er weer ingedaan en niks aan de handquote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Als je hem nu ondersteboven in een glas water stopt hoor je Rick Astley
Stukje sneller, menuutje openen gaat iig stuk sneller. Verder paar leuke nieuwe apps meegeleverd.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:29 schreef Adolecens het volgende:
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:33 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik heb hem twee weken terug in een rioolput laten flikkeren en uit de drek moeten vissen om hem vervolgens onder de kraan met koud stromend water af- en door te spoelen. 1 dag laten drogen, batterij er weer ingedaan en niks aan de hand![]()
Ik geloof het dus wel van Rick Astley
Ligt er dus maar net aan wat je veel gebruikt, en of die algehele snelheid dusdanig is dat het 'merkbaar' is in dagelijks gebruikquote:Changes included:[46]
* General Android OS speed, memory, and performance optimizations[47]
* Additional application speed improvements courtesy of JIT implementation[48]
* Integration of Chrome's V8 JavaScript engine into the Browser application
* Increased Microsoft Exchange support (security policies, auto-discovery, GAL look-up, calendar synchronization, remote wipe)
* Improved application launcher with shortcuts to Phone and Browser applications
* USB tethering and WiFi hotspot functionality
* Added an option to disable data access over mobile network
* Updated Market application with batch and automatic update features[47]
* Quick switching between multiple keyboard languages and their dictionaries
* Voice dialing and contact sharing over Bluetooth
* Support for numeric and alphanumeric passwords
* Support for file upload fields in the Browser application[49]
* Browser can now display animated GIFs (instead of just the first frame)
* Support for installing applications to the expandable memory[50]
* Adobe Flash 10.1 support[51]
Ik zie twee of drie nieuwe apps ja, maar wel eentje van WiFi hotspot (Router). Dat is wel een grandioze app!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:35 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Maar aldus de Wiki;
[..]
Ligt er dus maar net aan wat je veel gebruikt, en of die algehele snelheid dusdanig is dat het 'merkbaar' is in dagelijks gebruik
Naar de winkel een nieuwe eisenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:49 schreef Jesse_ het volgende:
Buh, Desire terug van HTC om hem vervolgens direct weer terug te sturen omdat ze het probleem niet verholpen hebben. Kan ik weer wachten
En die zijn er dus nietquote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:56 schreef Renesite het volgende:
[..]
Naar de winkel een nieuwe eisen
Ik gebruik zelf een Brando Ultra Clear geloof ik, geen slecht woord over te zeggen.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:11 schreef Asskicker14 het volgende:
Welke screen protector gebruiken jullie?
Dat kan met shuffle hèquote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:12 schreef Slomy het volgende:
Ligt het overigens aan mij of is de shuffle functie van de standaard music player enorm slecht? Ik krijg soms na 10 nummers weer dezelfde nummers als daarvoor, redelijk irritant.
Nouja je zou zeggen dat ie eerst de hele playlist langsgaat voordat ie weer met dezelfde nummers verder gaat, niet? (Tenminste dat deed mij ipheun wel)quote:
Is de scherm dan niet ontzettend krasgevoelig?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:12 schreef Slomy het volgende:
Ligt het overigens aan mij of is de shuffle functie van de standaard music player enorm slecht? Ik krijg soms na 10 nummers weer dezelfde nummers als daarvoor, redelijk irritant.
[..]
Ik gebruik zelf een Brando Ultra Clear geloof ik, geen slecht woord over te zeggen.
Overigens is het niet eens noodzakelijk er een te gebruiken, maar het geeft mij iets meer gemoedsrust
Shuffle is toch gewoon een random functie? Dus in theorie zou het ook moeten kunnen dat je hetzelfde liedje 2 keer achter elkaar moet kunnen krijgen..quote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:15 schreef Slomy het volgende:
[..]
Nouja je zou zeggen dat ie eerst de hele playlist langsgaat voordat ie weer met dezelfde nummers verder gaat, niet? (Tenminste dat deed mij ipheun wel)
Ik heb na een maand nog geen krassen.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:18 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Is de scherm dan niet ontzettend krasgevoelig?
Ik gebruik er geen en heb regelmatig sleutels in dezelfde zak zitten. Geen krasje te zien.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:18 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Nee shuffle is ook vaak (eigenlijk vaker) dat hij alle liedjes in een willekeurige volgorde zet. Dus dat je inderdaad maar 1 keer hetzelfde liedje hebt totdat alles is afgespeeld.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:23 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Shuffle is toch gewoon een random functie? Dus in theorie zou het ook moeten kunnen dat je hetzelfde liedje 2 keer achter elkaar moet kunnen krijgen..
Ik maak gebruik van de Brando Ultra Clear, geen last met het scherm... reageert net zo goed als zonder screenprotectorquote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:15 schreef MuRKie het volgende:
Zijn er veel mensen die een screenprotector gebruiken? Is dat juist niet enorm hinderlijk met een capacitive scherm?
Ik had de eerste 2 maanden een ishield, maar die is kaduuk. Moet nog wel een nieuwe...quote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:15 schreef MuRKie het volgende:
Zijn er veel mensen die een screenprotector gebruiken? Is dat juist niet enorm hinderlijk met een capacitive scherm?
Ik gebruik deze:quote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:15 schreef MuRKie het volgende:
Dat is gewoon niet de bedoeling van Android. Applicaties opnieuw opstarten kost meer rekenkracht en dus uiteindelijk meer stroom dan dat ze gewoon open blijven in het RAM geheugen.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:25 schreef Crank het volgende:
Even terug komend op de Task Killers, hoor dus dat het slecht is voor de telefoon, wat moet er dan slechter aan worden?
Gebruik task killer nog wel regelmatig omdat wat app's waaronder Hyves gewoon niet goed afsluiten bij terug gaan naar home screen.
Krijgt bv een krabbel, moet je eerst task killer gebruik en dan kan je hem pas lezen.
Integendeel. Het scherm is van glas, daar krijg je echt geen krassen in of je moet heel bewust met de scherpe punt van bijv. een passer eroverheen gaan. Als je het met een sleutel zou proberen, lukt het je ook niet.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:18 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Het gaat om de pincode van je simkaart inderdaad... Die moet jij weten, zal in je papieren staan die je hebt gehad.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:13 schreef Asskicker14 het volgende:
Misschien een stomme vraag. Maar ik start mijn Desire voor het eerst op en vraagt om een PIN code, is dit 0000 of moet ik ergens uit de handleiding / contract / sim-kaart kunnen aflezen wat mijn PIN code is?
Uhm, nee? Ik heb alleen een kopie van een contract meegekregen en daar staat absoluut geen 4-nummerig pincode op.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:14 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Het gaat om de pincode van je simkaart inderdaad... Die moet jij weten, zal in je papieren staan die je hebt gehad.
Dan probeer je 0000 als je die niet werkt zou ik je provider maar eens gaan bellen, is het een nieuwe simkaart/abonnement?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:16 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Uhm, nee? Ik heb alleen een kopie van een contract meegekregen en daar staat absoluut geen pincode op.
* Proest!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Als je hem nu ondersteboven in een glas water stopt hoor je Rick Astley
Neen, ik heb geen screen protector, stop hem gewoon in mijn zak, in mijn tas met vanalles en nogwat erin, heb 'm zelfs 1 keer screen down op de tegels laten vallen en niks aan de hand.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:18 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Vaak staat het op de brief/in het boekje waar je simkaart op heeft gezeten.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:21 schreef Asskicker14 het volgende:
Wanneer ik 0000 intyp, komt er een melding dat ik een ongeldige code heb ingevoerd.
Mijne met 17FPS.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:49 schreef Fendy het volgende:
Ik snap alleen niet waarom opgenomen filmpjes in 720 bij mij afspelen met 10fps
Zou dat aan het geheugen kunnen liggen? Dat ie het met een snelle SD card wel goed doet?
Oké maar hoe stop jij dan app's die zich zelf niet goed afsluiten? of is dat wachten tot dat ze een update krijgen?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:18 schreef JoshuaL het volgende:
[..]
Dat is gewoon niet de bedoeling van Android. Applicaties opnieuw opstarten kost meer rekenkracht en dus uiteindelijk meer stroom dan dat ze gewoon open blijven in het RAM geheugen.
Ik merkte ook al dat killen zinloos was en soms rare neveneffecten geeft, maar bijvoorbeeld die 9292ov applicatie is irritant en laat de GPS de hele dag aanstaan als ie op de achtergrond draaitquote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:18 schreef JoshuaL het volgende:
[..]
Dat is gewoon niet de bedoeling van Android. Applicaties opnieuw opstarten kost meer rekenkracht en dus uiteindelijk meer stroom dan dat ze gewoon open blijven in het RAM geheugen.
http://cocaman.ch/wp/2010(...)load-for-htc-desire/quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:10 schreef Visitor.Q het volgende:
Ik zag trouwens die photo gallery voor de Nexus One, die is wel vele malen vetter dan de huidige gallery op de Desire.. Jammer dat deze niet in de market staat, als iemand een sjieke manier weet om hem er op te krijgen hoor ik het graag. Market heeft (voorlopig) wel mijn voorkeur ivm updates (ben gewend aan repositories, niet stand-alone installs).
Jammer alleen dat ik geen vrienden heb die het gebruiken. Tja, blijf maar bij WhatsApp dan. Heb toch een lifetime licensequote:We have concluded the beta of PingChat! 1.0 for Android and would like to thank you for all your help and support! The official version can be downloaded directly from the Market by navigating to this link from your phone:
http://market.android.com/details?id=com.enflick.android.ping
To thank you, we are giving every beta tester a FREE lifetime subscription to remove Ads from PingChat! The ad removal has been automatically applied to your PingChat! account.
To receive future updates, please be sure to follow us:
Website: PingChat.com
Facebook: http://www.facebook.com/PingChat
Twitter: twitter.com/PingChat
- The PingChat! Team
Niet echt last van serieuze haperingen... maar er zit wel een class 4 SD-kaartje in i.p.v. de standaard class 2 kaart.quote:
Ja dat kan. Dat doe je het makkelijkst door via GMail naar contactpersonen te gaan en dan onder meer acties te kiezen voor 'Dubbele vermeldingen zoeken en samenvoegen'.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:10 schreef Visitor.Q het volgende:
Ik heb contacten geimporteerd van Google, Exchange en van mijn oude telefoon (simkaart). Die bevat (uiteraard) veel dubbele namen en die kun je fijn linken aan elkaar, maar toch wil ik het liefste een contact echt samenvoegen (dus alle stukjes informatie in 1 contact item zetten). Kan dat? Is dat handig dat ik dat wil? Ik zie nu nog steeds waar een contact eigenlijk vandaan komt, dat wil ik veranderen in 'telefoon'. Oh, en kan ik (daarna) de lijst backuppen naar CSV formaat ofzo?
Werkt ook op Legendquote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:23 schreef Ireyon het volgende:
[..]
http://cocaman.ch/wp/2010(...)load-for-htc-desire/
Grappig, heb het geïnstalleerd, alsmede op de Legend van mijn vriendin. Gratis sms'en en foto's en video's versturen dus?!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:25 schreef Warrick21 het volgende:
PingChat is uit de beta!
[..]
Jammer alleen dat ik geen vrienden heb die het gebruiken. Tja, blijf maar bij WhatsApp dan. Heb toch een lifetime license
Dat blijven gescheiden systemen afaik. Ping is echt een BlackBerry iets, en er zijn ondertussen genoeg 'klonen', maar niks wat echt direct met Ping van Blackberry werkt.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 09:19 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Grappig, heb het geïnstalleerd, alsmede op de Legend van mijn vriendin. Gratis sms'en en foto's en video's versturen dus?!
Is dit het zelfde Pingen als Blackberry gebruikers etc. of kan je die mensen niet toevoegen en is dat weer anders
Tof om te zien hoe de maatschappij (en commercie) alternatieven bedenken en wat uiteindelijk aanslaatquote:Op donderdag 12 augustus 2010 09:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat blijven gescheiden systemen afaik. Ping is echt een BlackBerry iets, en er zijn ondertussen genoeg 'klonen', maar niks wat echt direct met Ping van Blackberry werkt.
Maar een hoop dingen als WhatsApp en PingChat is (of komt) er ook voor BB-gebruikers
GVD! Ik wil de mijne ook.. Via Vodafone..quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:02 schreef ikookhier het volgende:
Mn Desire binnen van de phonehouse op de doos staat Amolednog geen Slcd
Ik heb zelf ook niet zoveel. Momenteel geïnstalleerd:quote:
Mag ik vragen hoezo jij hebt gekozen voor eBuddy?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:06 schreef Warrick21 het volgende:
[..]
Ik heb zelf ook niet zoveel. Momenteel geïnstalleerd:
ASTRO File Manager
Barcode Scanner (Scan ook QR Codes)
Dropbox
eBuddy
gReader (Google Reader App)
IMDb (App van de site)
Shazam
Ik dacht al dat het aan de mijne lag, maart blijkbaar hebben dus meer mensen dit probleem.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:27 schreef DennisMoore het volgende:
Nu met Froyo is niet alleen de browser minder geworden, maar ook de YouTube app is bagger.
Zo'n 9 vd 10 filmpjes kunnen niet in 1x gekeken worden. Ik krijg dan eerst de melding "Sorry, this video cannot be played. There was a problem while playing." Vervolgens klik ik een video nog een keer aan en dat doet ie 't wel gewoon. Ook is vooruit spoelen binnen een video nauwelijks meer mogelijk, dan verschijnt dezelfde foutmelding..
Het is een applicatie die standaard op de Desire zit en die kun je, mits je root hebt, niet verwijderen.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:10 schreef DaFrenk het volgende:
Om de een of andere reden kan ik die Facebook for Android app niet meer verwijderenIk heb alleen de optie om de update te verwijderen en daarna is de verwijder knop grijs.
Maar dit is nu wel m'n 3e dag op één acculading! En dat bij "normaal" gebruik. Surfen, twitteren, Talk, Market apps installeren/verwijderen.![]()
Er staat al standaard zoiets op, op een homescreen staan bij mij apps om bluetooth, gps, mobiel internet, wifi en vliegtuig aan/uit te zetten.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:42 schreef Renesite het volgende:
Apndroid is nog een mooie app. Mobiel internet killen met een druk op de knop
Settings -> Advance -> Prefer low-bitrate files uitzetten.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 18:41 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik kan geen muziek afspelen met de Grooveshark app, ik krijg telkens een 'unknown mediaplayer error'.
(Op Android 2.2). Wie heeft nog meer dit probleem?
Dat heeft het probleem niet opgelost. En Spotify kan ik ook niet gebruiken omdat ik geen Premium account heb.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:02 schreef poepeneesje het volgende:
[..]
Settings -> Advance -> Prefer low-bitrate files uitzetten.
Welke provider?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:14 schreef Asskicker14 het volgende:
Hoeveel mag je eigenlijk maximaal per maand verbruiken? Ik zit na één dag al op 125 mb (mind you, alles uittesten, firmware updaten, apps downloaden)
Ligt aan je provider. Heb je geen wifi?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:14 schreef Asskicker14 het volgende:
Hoeveel mag je eigenlijk maximaal per maand verbruiken? Ik zit na één dag al op 125 mb (mind you, alles uittesten, firmware updaten, apps downloaden)
Praktisch onbeperkt, in andere woorden, een paar GB maand levert geen problemen op. Tethering trouwens ook niet heb ik gemerkt, of misschien als je het heel bont maakt.quote:
Ja, die ben ik nu ook maar 's aan 't proberen. Heeft ook addons zie ik, dat kan ook wel handig zijn.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:02 schreef Ireyon het volgende:
Gebruiken jullie de standaard browser? Dolphin Browser HD werkt gewoon perfect.
Niet in HQ toch?quote:Dat probleem met de Youtube app heb ik ook, maar met Flash 10.1 zijn de videos toch vloeiend in de browser zelf te bekijken..
heeel goedquote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:16 schreef Justinn het volgende:
Nu mijn HTC Touch HD het langzaam aan begeven (constant van die freezes) is ben ik ook op zoek naar een nieuwe telefoon en de HTC Desire lijkt me erg interessant!
Mijn linker-achterkant sluit ook 'naadlozer' aan dan rechts idd.. Niet dat t echt cm's is, maar toch... ach.. Jammer dan..quote:Op donderdag 12 augustus 2010 20:59 schreef TheGloaming het volgende:
Weet niet of dit al aan bod is gekomen in eerdere topics maar zijn er meer mensen waarbij het batterijklepje niet helemaal aasluit. Lijkt wat speling tussen te zitten en kraakt zo nu en dan.
Het is bij mij ook niet veel. Vind het nu ook niet zo erg als het klepje er op de langere termijn maar niet zomaar afvalt :pquote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:41 schreef Koepert het volgende:
[..]
Mijn linker-achterkant sluit ook 'naadlozer' aan dan rechts idd.. Niet dat t echt cm's is, maar toch... ach.. Jammer dan..
Krijg het niet aan de praatquote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:53 schreef Salatrel het volgende:
zodan. die batterij is me wel een partij snel leeg sinds ik whatsapp geinstalleerd heb
ja dat had ik dus 21 keer... Werkt nog nietquote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:52 schreef Devolution het volgende:
Hoe krijgen jullie dat voor elkaar? Ik krijg elke keer de melding dat ik een beta tester moet zijn?
Ik probeer het als volgt:quote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:07 schreef Ireyon het volgende:
'k Heb 2x dat sms'je laten sturen, na de tweede keer gewoon niks meer mee gedaan en een paar uur later kon ik inloggen
zo deed ik het ook. Gewoon blijven proberen.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:21 schreef Fendy het volgende:
[..]
Ik probeer het als volgt:
Open whatsapp
nummer invullen
Sms ontvangen
Naam tiepen
verder, blabla beta user
appkiller openen
appkiller en whatsapp sluiten
Opnieuw proberen.
Maar ik probeer het later nog wel een keer...
Dan is dat sinds 2.2? Ik heb deze officiële Facebook app toch echt zelf geïnstalleerd. Staat ook als zodanig in mijn market downloads.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:42 schreef JoshuaL het volgende:
[..]
Het is een applicatie die standaard op de Desire zit en die kun je, mits je root hebt, niet verwijderen.
Dat is dus wat ik 2x heb gedaan, minus het afsluiten van de app. Misschien als je die gewoon 'actief' op de achtergrond laat staan .. ?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:21 schreef Fendy het volgende:
[..]
Open whatsapp
nummer invullen
Sms ontvangen
Naam tiepen
verder, blabla beta user
appkiller openen
Opnieuw proberen.
Tnx, hoewel geen market toch maar geinstalleerd. En hij is echt heel erg mooi... Het duurt even voor hij de foto's heeft ingeladen maar dit is de fancy shit.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:23 schreef Ireyon het volgende:
[..]
http://cocaman.ch/wp/2010(...)load-for-htc-desire/
Je hoeft t niet te sluiten hoor.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:21 schreef Fendy het volgende:
[..]
Open whatsapp
nummer invullen
Sms ontvangen
Naam tiepen
verder, blabla beta user
appkiller openen
Opnieuw proberen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |