Ik merkte ook al dat killen zinloos was en soms rare neveneffecten geeft, maar bijvoorbeeld die 9292ov applicatie is irritant en laat de GPS de hele dag aanstaan als ie op de achtergrond draaitquote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:18 schreef JoshuaL het volgende:
[..]
Dat is gewoon niet de bedoeling van Android. Applicaties opnieuw opstarten kost meer rekenkracht en dus uiteindelijk meer stroom dan dat ze gewoon open blijven in het RAM geheugen.
http://cocaman.ch/wp/2010(...)load-for-htc-desire/quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:10 schreef Visitor.Q het volgende:
Ik zag trouwens die photo gallery voor de Nexus One, die is wel vele malen vetter dan de huidige gallery op de Desire.. Jammer dat deze niet in de market staat, als iemand een sjieke manier weet om hem er op te krijgen hoor ik het graag. Market heeft (voorlopig) wel mijn voorkeur ivm updates (ben gewend aan repositories, niet stand-alone installs).
Jammer alleen dat ik geen vrienden heb die het gebruiken. Tja, blijf maar bij WhatsApp dan. Heb toch een lifetime licensequote:We have concluded the beta of PingChat! 1.0 for Android and would like to thank you for all your help and support! The official version can be downloaded directly from the Market by navigating to this link from your phone:
http://market.android.com/details?id=com.enflick.android.ping
To thank you, we are giving every beta tester a FREE lifetime subscription to remove Ads from PingChat! The ad removal has been automatically applied to your PingChat! account.
To receive future updates, please be sure to follow us:
Website: PingChat.com
Facebook: http://www.facebook.com/PingChat
Twitter: twitter.com/PingChat
- The PingChat! Team
Niet echt last van serieuze haperingen... maar er zit wel een class 4 SD-kaartje in i.p.v. de standaard class 2 kaart.quote:
Ja dat kan. Dat doe je het makkelijkst door via GMail naar contactpersonen te gaan en dan onder meer acties te kiezen voor 'Dubbele vermeldingen zoeken en samenvoegen'.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:10 schreef Visitor.Q het volgende:
Ik heb contacten geimporteerd van Google, Exchange en van mijn oude telefoon (simkaart). Die bevat (uiteraard) veel dubbele namen en die kun je fijn linken aan elkaar, maar toch wil ik het liefste een contact echt samenvoegen (dus alle stukjes informatie in 1 contact item zetten). Kan dat? Is dat handig dat ik dat wil? Ik zie nu nog steeds waar een contact eigenlijk vandaan komt, dat wil ik veranderen in 'telefoon'. Oh, en kan ik (daarna) de lijst backuppen naar CSV formaat ofzo?
Werkt ook op Legendquote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:23 schreef Ireyon het volgende:
[..]
http://cocaman.ch/wp/2010(...)load-for-htc-desire/
Grappig, heb het geïnstalleerd, alsmede op de Legend van mijn vriendin. Gratis sms'en en foto's en video's versturen dus?!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:25 schreef Warrick21 het volgende:
PingChat is uit de beta!
[..]
Jammer alleen dat ik geen vrienden heb die het gebruiken. Tja, blijf maar bij WhatsApp dan. Heb toch een lifetime license
Dat blijven gescheiden systemen afaik. Ping is echt een BlackBerry iets, en er zijn ondertussen genoeg 'klonen', maar niks wat echt direct met Ping van Blackberry werkt.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 09:19 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Grappig, heb het geïnstalleerd, alsmede op de Legend van mijn vriendin. Gratis sms'en en foto's en video's versturen dus?!
Is dit het zelfde Pingen als Blackberry gebruikers etc. of kan je die mensen niet toevoegen en is dat weer anders
Tof om te zien hoe de maatschappij (en commercie) alternatieven bedenken en wat uiteindelijk aanslaatquote:Op donderdag 12 augustus 2010 09:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat blijven gescheiden systemen afaik. Ping is echt een BlackBerry iets, en er zijn ondertussen genoeg 'klonen', maar niks wat echt direct met Ping van Blackberry werkt.
Maar een hoop dingen als WhatsApp en PingChat is (of komt) er ook voor BB-gebruikers
GVD! Ik wil de mijne ook.. Via Vodafone..quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:02 schreef ikookhier het volgende:
Mn Desire binnen van de phonehouse op de doos staat Amolednog geen Slcd
Ik heb zelf ook niet zoveel. Momenteel geïnstalleerd:quote:
Mag ik vragen hoezo jij hebt gekozen voor eBuddy?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:06 schreef Warrick21 het volgende:
[..]
Ik heb zelf ook niet zoveel. Momenteel geïnstalleerd:
ASTRO File Manager
Barcode Scanner (Scan ook QR Codes)
Dropbox
eBuddy
gReader (Google Reader App)
IMDb (App van de site)
Shazam
Ik dacht al dat het aan de mijne lag, maart blijkbaar hebben dus meer mensen dit probleem.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:27 schreef DennisMoore het volgende:
Nu met Froyo is niet alleen de browser minder geworden, maar ook de YouTube app is bagger.
Zo'n 9 vd 10 filmpjes kunnen niet in 1x gekeken worden. Ik krijg dan eerst de melding "Sorry, this video cannot be played. There was a problem while playing." Vervolgens klik ik een video nog een keer aan en dat doet ie 't wel gewoon. Ook is vooruit spoelen binnen een video nauwelijks meer mogelijk, dan verschijnt dezelfde foutmelding..
Het is een applicatie die standaard op de Desire zit en die kun je, mits je root hebt, niet verwijderen.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:10 schreef DaFrenk het volgende:
Om de een of andere reden kan ik die Facebook for Android app niet meer verwijderenIk heb alleen de optie om de update te verwijderen en daarna is de verwijder knop grijs.
Maar dit is nu wel m'n 3e dag op één acculading! En dat bij "normaal" gebruik. Surfen, twitteren, Talk, Market apps installeren/verwijderen.![]()
Er staat al standaard zoiets op, op een homescreen staan bij mij apps om bluetooth, gps, mobiel internet, wifi en vliegtuig aan/uit te zetten.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:42 schreef Renesite het volgende:
Apndroid is nog een mooie app. Mobiel internet killen met een druk op de knop
Settings -> Advance -> Prefer low-bitrate files uitzetten.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 18:41 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik kan geen muziek afspelen met de Grooveshark app, ik krijg telkens een 'unknown mediaplayer error'.
(Op Android 2.2). Wie heeft nog meer dit probleem?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |