abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 11 augustus 2010 @ 22:10:46 #251
46802 Visitor.Q
Neemt alles op!
pi_85159820
Bij mij heeft Froyo hem wel sneller gemaakt... En de batterij lijkt langer mee te gaan, terwijl ik ongeveer evenveel doe met dat ding op een dag. Wel nice... De browser werkt soepel, ik krijg ontzettend snel contact met GPS (in vergelijking met onze 5jr oude tomtom).

Ik heb contacten geimporteerd van Google, Exchange en van mijn oude telefoon (simkaart). Die bevat (uiteraard) veel dubbele namen en die kun je fijn linken aan elkaar, maar toch wil ik het liefste een contact echt samenvoegen (dus alle stukjes informatie in 1 contact item zetten). Kan dat? Is dat handig dat ik dat wil? Ik zie nu nog steeds waar een contact eigenlijk vandaan komt, dat wil ik veranderen in 'telefoon'. Oh, en kan ik (daarna) de lijst backuppen naar CSV formaat ofzo?

Ik zag trouwens die photo gallery voor de Nexus One, die is wel vele malen vetter dan de huidige gallery op de Desire.. Jammer dat deze niet in de market staat, als iemand een sjieke manier weet om hem er op te krijgen hoor ik het graag. Market heeft (voorlopig) wel mijn voorkeur ivm updates (ben gewend aan repositories, niet stand-alone installs).
  woensdag 11 augustus 2010 @ 22:16:41 #252
24492 Flurry
Het was een mooie tijd
pi_85160136
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 19:18 schreef JoshuaL het volgende:

[..]

Dat is gewoon niet de bedoeling van Android. Applicaties opnieuw opstarten kost meer rekenkracht en dus uiteindelijk meer stroom dan dat ze gewoon open blijven in het RAM geheugen.
Ik merkte ook al dat killen zinloos was en soms rare neveneffecten geeft, maar bijvoorbeeld die 9292ov applicatie is irritant en laat de GPS de hele dag aanstaan als ie op de achtergrond draait :(
We cross our bridges when we come to them and burn them behind us, with nothing to show for our progress except a memory of the smell of smoke, and a presumption that once our eyes watered.
pi_85160494
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 22:10 schreef Visitor.Q het volgende:
Ik zag trouwens die photo gallery voor de Nexus One, die is wel vele malen vetter dan de huidige gallery op de Desire.. Jammer dat deze niet in de market staat, als iemand een sjieke manier weet om hem er op te krijgen hoor ik het graag. Market heeft (voorlopig) wel mijn voorkeur ivm updates (ben gewend aan repositories, niet stand-alone installs).
http://cocaman.ch/wp/2010(...)load-for-htc-desire/
pi_85160588
PingChat is uit de beta!

quote:
We have concluded the beta of PingChat! 1.0 for Android and would like to thank you for all your help and support! The official version can be downloaded directly from the Market by navigating to this link from your phone:

http://market.android.com/details?id=com.enflick.android.ping

To thank you, we are giving every beta tester a FREE lifetime subscription to remove Ads from PingChat! The ad removal has been automatically applied to your PingChat! account.

To receive future updates, please be sure to follow us:

Website: PingChat.com
Facebook: http://www.facebook.com/PingChat
Twitter: twitter.com/PingChat

- The PingChat! Team
Jammer alleen dat ik geen vrienden heb die het gebruiken. Tja, blijf maar bij WhatsApp dan. Heb toch een lifetime license :D
pi_85163575
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 20:50 schreef IkBenOzan het volgende:

[..]

Mijne met 17FPS.

:')
Niet echt last van serieuze haperingen... maar er zit wel een class 4 SD-kaartje in i.p.v. de standaard class 2 kaart.
pi_85173952
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 22:10 schreef Visitor.Q het volgende:
Ik heb contacten geimporteerd van Google, Exchange en van mijn oude telefoon (simkaart). Die bevat (uiteraard) veel dubbele namen en die kun je fijn linken aan elkaar, maar toch wil ik het liefste een contact echt samenvoegen (dus alle stukjes informatie in 1 contact item zetten). Kan dat? Is dat handig dat ik dat wil? Ik zie nu nog steeds waar een contact eigenlijk vandaan komt, dat wil ik veranderen in 'telefoon'. Oh, en kan ik (daarna) de lijst backuppen naar CSV formaat ofzo?
Ja dat kan. Dat doe je het makkelijkst door via GMail naar contactpersonen te gaan en dan onder meer acties te kiezen voor 'Dubbele vermeldingen zoeken en samenvoegen'.

Je kunt daar uiteraard ook handmatig contacten samenvoegen door ze te selecteren en te kiezen voor 'Contactpersonen samenvoegen'
One cannot make an omelette without
breaking eggs -- but it is amazing how
many eggs one can break without making
a decent omelette.
pi_85174216
je kan ook gewoon even op menu klikken. weergeven kiezen een aangeven dat bijvoorbeeld sim contacten niet weergegeven hoeven te worden (ervanuitgaande dat het telefoonnummer ook in je google contacten staat.
pi_85175115
quote:
Werkt ook op Legend

quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 22:25 schreef Warrick21 het volgende:
PingChat is uit de beta!
[..]

Jammer alleen dat ik geen vrienden heb die het gebruiken. Tja, blijf maar bij WhatsApp dan. Heb toch een lifetime license :D
Grappig, heb het geïnstalleerd, alsmede op de Legend van mijn vriendin. Gratis sms'en en foto's en video's versturen dus?! :P

Is dit het zelfde Pingen als Blackberry gebruikers etc. of kan je die mensen niet toevoegen en is dat weer anders :?
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
pi_85175141
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 09:19 schreef Adolecens het volgende:

[..]

Grappig, heb het geïnstalleerd, alsmede op de Legend van mijn vriendin. Gratis sms'en en foto's en video's versturen dus?! :P

Is dit het zelfde Pingen als Blackberry gebruikers etc. of kan je die mensen niet toevoegen en is dat weer anders :?
Dat blijven gescheiden systemen afaik. Ping is echt een BlackBerry iets, en er zijn ondertussen genoeg 'klonen', maar niks wat echt direct met Ping van Blackberry werkt.

Maar een hoop dingen als WhatsApp en PingChat is (of komt) er ook voor BB-gebruikers
pi_85175236
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 09:21 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Dat blijven gescheiden systemen afaik. Ping is echt een BlackBerry iets, en er zijn ondertussen genoeg 'klonen', maar niks wat echt direct met Ping van Blackberry werkt.

Maar een hoop dingen als WhatsApp en PingChat is (of komt) er ook voor BB-gebruikers
Tof om te zien hoe de maatschappij (en commercie) alternatieven bedenken en wat uiteindelijk aanslaat :Y

Straks maar ff bij vrienden van me erop laten zetten, die hebben ook een Desire :P
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
  donderdag 12 augustus 2010 @ 12:02:14 #261
47809 ikookhier
>hijdiehieris<
pi_85180038
Mn Desire binnen van de phonehouse op de doos staat Amoled :9 nog geen Slcd :)
Fok vrienden top 50###Powered by Akrapovic
*Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
Pax & Pry Free download
  donderdag 12 augustus 2010 @ 12:06:03 #262
67938 MuRKie
..warm as butters..
pi_85180190
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 12:02 schreef ikookhier het volgende:
Mn Desire binnen van de phonehouse op de doos staat Amoled :9 nog geen Slcd :)
GVD! Ik wil de mijne ook.. Via Vodafone.. :')
Zou volgens hun deze week in de bus moeten vallen.. Er is alleen niemand thuis, dus als hij uberhaupt al deze week komt heb ik hem pas op z'n vroegst zaterdag bij het postkantoor..
pi_85188367
Heeft iemand nog leuke apps?
pi_85190822
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 15:11 schreef kikoooooo het volgende:
Heeft iemand nog leuke apps?
Ik heb zelf ook niet zoveel. Momenteel geïnstalleerd:
ASTRO File Manager
Barcode Scanner (Scan ook QR Codes)
Dropbox
eBuddy
Facebook
gReader (Google Reader App)
IMDb (App van de site)
Shazam
WhatsApp
  donderdag 12 augustus 2010 @ 16:14:50 #265
67938 MuRKie
..warm as butters..
pi_85191200
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 16:06 schreef Warrick21 het volgende:

[..]

Ik heb zelf ook niet zoveel. Momenteel geïnstalleerd:
ASTRO File Manager
Barcode Scanner (Scan ook QR Codes)
Dropbox
eBuddy
Facebook
gReader (Google Reader App)
IMDb (App van de site)
Shazam
WhatsApp
Mag ik vragen hoezo jij hebt gekozen voor eBuddy?
Ik heb bij mijn vriendin op d'r LG GW620 InTouch MSNDroid geïnstalleerd omdat deze naar mijn mening het dichtst in de buurt kwam van MSN. Opzich dus geen hele uitgebreide selectieronde gehad dus :)
Daarom zou ik graag willen weten wat jouw keuze voor eBuddy heeft bepaald..
pi_85191770
Nu met Froyo is niet alleen de browser minder geworden, maar ook de YouTube app is bagger.

Zo'n 9 vd 10 filmpjes kunnen niet in 1x gekeken worden. Ik krijg dan eerst de melding "Sorry, this video cannot be played. There was a problem while playing." Vervolgens klik ik een video nog een keer aan en dat doet ie 't wel gewoon. Ook is vooruit spoelen binnen een video nauwelijks meer mogelijk, dan verschijnt dezelfde foutmelding.

}:|.
pi_85193527
Om de een of andere reden kan ik die Facebook for Android app niet meer verwijderen :? Ik heb alleen de optie om de update te verwijderen en daarna is de verwijder knop grijs. 8)7

Maar dit is nu wel m'n 3e dag op één acculading! En dat bij "normaal" gebruik. Surfen, twitteren, Talk, Market apps installeren/verwijderen. _O_
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
pi_85194724
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 16:27 schreef DennisMoore het volgende:
Nu met Froyo is niet alleen de browser minder geworden, maar ook de YouTube app is bagger.

Zo'n 9 vd 10 filmpjes kunnen niet in 1x gekeken worden. Ik krijg dan eerst de melding "Sorry, this video cannot be played. There was a problem while playing." Vervolgens klik ik een video nog een keer aan en dat doet ie 't wel gewoon. Ook is vooruit spoelen binnen een video nauwelijks meer mogelijk, dan verschijnt dezelfde foutmelding.

}:|.
Ik dacht al dat het aan de mijne lag, maart blijkbaar hebben dus meer mensen dit probleem.
pi_85194767
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 17:10 schreef DaFrenk het volgende:
Om de een of andere reden kan ik die Facebook for Android app niet meer verwijderen :? Ik heb alleen de optie om de update te verwijderen en daarna is de verwijder knop grijs. 8)7

Maar dit is nu wel m'n 3e dag op één acculading! En dat bij "normaal" gebruik. Surfen, twitteren, Talk, Market apps installeren/verwijderen. _O_
Het is een applicatie die standaard op de Desire zit en die kun je, mits je root hebt, niet verwijderen.
  Moderator donderdag 12 augustus 2010 @ 17:42:41 #270
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_85194805
Apndroid is nog een mooie app. Mobiel internet killen met een druk op de knop
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_85195455
En nu kan ik ineens geen andere achtergrond meer instellen... :').

*reboot*

En nu wel weer.
pi_85197156
Ik kan geen muziek afspelen met de Grooveshark app, ik krijg telkens een 'unknown mediaplayer error'.
(Op Android 2.2). Wie heeft nog meer dit probleem?
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_85197876
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 17:42 schreef Renesite het volgende:
Apndroid is nog een mooie app. Mobiel internet killen met een druk op de knop
Er staat al standaard zoiets op, op een homescreen staan bij mij apps om bluetooth, gps, mobiel internet, wifi en vliegtuig aan/uit te zetten.

En internet is inderdaad bagger geworden, of je scrolt nauwelijks (lees niet) of je raast direct helemaal naar beneden. Terwijl dat internetten altijd zo lekker ging.
pi_85198093
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 18:41 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik kan geen muziek afspelen met de Grooveshark app, ik krijg telkens een 'unknown mediaplayer error'.
(Op Android 2.2). Wie heeft nog meer dit probleem?
Settings -> Advance -> Prefer low-bitrate files uitzetten.
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleend.
pi_85198094
Gebruiken jullie de standaard browser? Dolphin Browser HD werkt gewoon perfect. Dat probleem met de Youtube app heb ik ook, maar met Flash 10.1 zijn de videos toch vloeiend in de browser zelf te bekijken..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')