Hier werkt het prima. Op je parrot onder instellingen, advanced wel even aanzetten dat je wilt pairen he?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:07 schreef kikoooooo het volgende:
Heeft iemand van jullie trouwens ervaring met de Desire + een parrot bluetooth carkit? Ik krijg het niet aan de praat
Ja ik snap hoe ik moet pairen met het ding. Mijn desire start alleen opnieuw op zodra hij verbinding maakt en vervolgens staat er in de parrot 'Niet verboden'.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:42 schreef erikkll het volgende:
[..]
Hier werkt het prima. Op je parrot onder instellingen, advanced wel even aanzetten dat je wilt pairen he?
Ook contactenlijst sync enzo gaat hier goed.
volgens mij is 2.1 vereist. stond op dequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:26 schreef Renesite het volgende:
Zou je WhatsApp ook op android 1.6 werken? (tattoo)
Verdomme...quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:02 schreef Salatrel het volgende:
[..]
volgens mij is 2.1 vereist. stond op de
Ja dat wel, maar ik wil dat graag alvast weten voordat inderdaad blijkt dat ik een branded toestel heb.. Ze hebben bij Vodafone wel 4 keer aangegeven dat ze unbranded zijn maargoed..quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:00 schreef APK het volgende:
Ik zou eerst even afwachten of 'ie branded is.
Er zijn volgens mij een stuk of vier mensen in deze reeks met een branded toestel, de rest (ook Vodafoneklanten) lijkt weinig problemen te hebben.
Om in de Beta te komen moet je enkel een mailtje sturen naar info@whatsapp.com vragend voor beta toegang, meld ook gelijk je telefoon nummer (in internationaal stijl, dus met +31). In mijn geval hebben ze niet eens gereageerd. De volgende dag probeerde ik het gewoon weer en kon registreren.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:19 schreef Loveless85 het volgende:
Die error met die unauthorized BETA hoort bij WhatsApp?
Tis wel op een Wildfire, maar zelfde Android versie als de Desire (2.1)
Fikse korting! Maarliefst 100%quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:42 schreef Warrick21 het volgende:
[..]
Om in de Beta te komen moet je enkel een mailtje sturen naar info@whatsapp.com vragend voor beta toegang, meld ook gelijk je telefoon nummer (in internationaal stijl, dus met +31). In mijn geval hebben ze niet eens gereageerd. De volgende dag probeerde ik het gewoon weer en kon registreren.
Ik heb zelfs nu een Paid license voor tot 6 augustus 2011. Wat normaal dus 80 cent kost als het uit is.
Ze zeggen toch juist: DO NOT EMAIL US ?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:42 schreef Warrick21 het volgende:
[..]
Om in de Beta te komen moet je enkel een mailtje sturen naar info@whatsapp.com vragend voor beta toegang, meld ook gelijk je telefoon nummer (in internationaal stijl, dus met +31). In mijn geval hebben ze niet eens gereageerd. De volgende dag probeerde ik het gewoon weer en kon registreren.
Ik heb zelfs nu een Paid license voor tot 6 augustus 2011. Wat normaal dus 80 cent kost als het uit is.
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:36 schreef MuRKie het volgende:
Ik lees net op het forum van Vodafone dat binnen 7-10 werkdagen de Android 2.2 update uitgegeven wordt met de mogelijkheid om de 360 meuk te verwijderen met later de KEUZE het alsnog te installeren. Zie http://forum.vodafone.nl/(...)7__st__160#entry1767
Oppassen dus in de nabije toekomst.quote:We streven ernaar om de 360 applicaties op een latere datum via een aparte update voor de HTC Desire beschikbaar te maken om zodoende onze klanten een keuze te geven om deze te downloaden.
Thank god gaat het wegquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:55 schreef APK het volgende:
[..]
[..]
Oppassen dus in de nabije toekomst.
het is ook helemaal niet nodig om te emailen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:54 schreef Genius-F het volgende:
[..]
Ze zeggen toch juist: DO NOT EMAIL US ?
Hoe kom je er dan aan?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:33 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
het is ook helemaal niet nodig om te emailen.
Ik krijg dat "Unauthorized Beta Users" blablabla..quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:01 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Gewoon downloaden en installeren...
Ik kon er opeens in. Heb wel gemaildquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:11 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Ik krijg dat "Unauthorized Beta Users" blablabla..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |