Dat is het enige minpunt wat ik heb kunnen vinden, daar tegenover staan zeer veel voordelen.quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:54 schreef Fendy het volgende:
[..]
Nah, browser schokt me teveel en die gebruik ik best veel...
Zeer veel...720p video kan ik me nog voorstellen, al schokt dat bij afspelen op de telefoon zelf. Verder de trackball, al gebruik ik die niet heel veel. Apps op SD wordt nog maar door 2 apps bij mij ondersteund...zaklampje...quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:55 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Dat is het enige minpunt wat ik heb kunnen vinden, daar tegenover staan zeer veel voordelen.
Wifi hotspot, wat ik momenteel gebruik bijvoorbeeld, verder ziet het er allemaal weer wat gelikter uit en werkt het gewoon soepeler. En van die zaklamp heb ik afgelopen week al dankbaar gebruik gemaakt. Daarbij nog wat kleine dingen gefixed die me eerder negatief opvielen.quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:57 schreef Fendy het volgende:
[..]
Zeer veel...720p video kan ik me nog voorstellen, al schokt dat bij afspelen op de telefoon zelf. Verder de trackball, al gebruik ik die niet heel veel. Apps op SD wordt nog maar door 2 apps bij mij ondersteund...zaklampje...
Wat verder nog?
Wel even wennen, maar daarna zeker.quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:45 schreef Enchanter het volgende:
Is het een beetje een makkelijke telefoon voor een simpele ziel zoals ik ?
week weggeweest, dus vorige topic geheel gemist. Ik heb geen branded toestel, maar bij nu controleren heeft hij geen updates. Ik zal vorige topic maar eens doorlezen.quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:53 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Door even handmatig te zoeken naar updates. Of je moet een branded telefoon hebben, dan moet je nog even geduld hebben. Heel het vorige topic gaat hier ongeveer over.
Jammer van dat vodafone, voor de restquote:Op zondag 8 augustus 2010 23:30 schreef progje het volgende:
ikvan mijn Desire..
Echt mijn beste toestel sinds tijden!
Vodafone heeft toch het eerste jaar de abonnementskosten voor de helft van de prijs?quote:Op zondag 8 augustus 2010 23:36 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik zit in de fase van het vergelijken van abonnementen. Omdat ik heb begrepen dat Vodafone goede snelheden haalt en soepel is in zijn Fair Use Policy, lijkt Vodafone de beste optie, maar daarentegen zijn ze duurder dan KPN, Hi en T-Mobile.
Ik heb gekozen voor de (2 jarige abo) Vodafone Bel + SMS + Web 150 (150 belminuten of 150 SMS).
Maandelijkse kosten 22,50 e/pm (in plaats van 29,50 e/pm).
Kosten los toestel 113e (+ 7e verzendkosten + 24,50 aansluitkosten).
Uitgerekend totale kosten: 684,5 euro.
Goede deal of niet?
Ik wil hem bestellen via Typhone.nl maar daar was de enige actie die ze met dit abo hebben dat ik over de 24 maanden 22,50e betaal in plaats van de normale 29,50e.quote:Op zondag 8 augustus 2010 23:38 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Vodafone heeft toch het eerste jaar de abonnementskosten voor de helft van de prijs?
Dat komt dus op hetzelfde neerquote:Op zondag 8 augustus 2010 23:39 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ik wil hem bestellen via Typhone.nl maar daar was de enige actie die ze met dit abo hebben dat ik over de 24 maanden 22,50e betaal in plaats van de normale 29,50e.
Swype.quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:31 schreef Fendy het volgende:
Iemand nog een idee hoe je aan Swype komt sinds de beta niet meer te downen is van de officiele site?
9 euro duurder over de 24 maanden? Dat is toch niets?quote:
1e jaar: 14,75quote:Op zondag 8 augustus 2010 23:42 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
9 euro duurder over de 24 maanden? Dat is toch niets?
Heb ik al gedaan. Het verschil is 9 euro.quote:Op zondag 8 augustus 2010 23:44 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
1e jaar: 14,75
2e jaar: 29,50
You do the math
Het is inderdaad een iets andere actie dan eerst, maar goed, ik vind het wel een redelijk bedrag. Ik heb zelf de 200 versie. Er zit ook een gratis sms verdubbelaar bij, dus het is in jouw geval 150 minuten of 300 smsjes.quote:Op zondag 8 augustus 2010 23:50 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Heb ik al gedaan. Het verschil is 9 euro.
(14,75x12) + (29,50x12) = 531.
22,50x24 = 540
Ik zat net het contract door te lezen en inderdaad 300 SMS'jes.quote:Op zondag 8 augustus 2010 23:52 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Het is inderdaad een iets andere actie dan eerst, maar goed, ik vind het wel een redelijk bedrag. Ik heb zelf de 200 versie. Er zit ook een gratis sms verdubbelaar bij, dus het is in jouw geval 150 minuten of 300 smsjes.
Waarbij je de kans hebt dat hij branded is, dan zou ik hem gewoon in een andere winkel halen.quote:Op maandag 9 augustus 2010 00:07 schreef APK het volgende:
Je kunt 'em ook gewoon in een Vodafoneshop halen, of zit dat niet in de buurt?
Dat was die van mij niet en je kunt 'em binnen 7 dagen terugbrengen....quote:Op maandag 9 augustus 2010 00:08 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Waarbij je de kans hebt dat hij branded is, dan zou ik hem gewoon in een andere winkel halen.
In principe niet? Wat wordt er niet goed weergegeven van?quote:Op maandag 9 augustus 2010 00:17 schreef Michie23 het volgende:
Even iets anders, de weergave van Fok is niet helemaal lekker op mijn Desire. Moet ik dingen instellen?
2-jarige abonnementen:quote:Op zondag 8 augustus 2010 23:36 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik zit in de fase van het vergelijken van abonnementen. Omdat ik heb begrepen dat Vodafone goede snelheden haalt en soepel is in zijn Fair Use Policy, lijkt Vodafone de beste optie, maar daarentegen zijn ze duurder dan KPN, Hi en T-Mobile.
Ik heb gekozen voor de (2 jarige abo) Vodafone Bel + SMS + Web 150 (150 belminuten of 150 SMS).
Maandelijkse kosten 22,50 e/pm (in plaats van 29,50 e/pm).
Kosten los toestel 113e (+ 7e verzendkosten + 24,50 aansluitkosten).
Uitgerekend totale kosten: 684,5 euro.
Goede deal of niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |