quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:33 schreef Dennis101 het volgende:
Ik weet niet of het anderen is opgevallen, maar bij mij werkt de optische trackpad een stuk beter na de Froyo update.
Ja, om te navigeren door websites en soms om typefouten te corrigeren als je een tekst typt.quote:
Vooral op fok is het handig als je een lange quote maakt enzo...quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:30 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
[..]
Ja, om te navigeren door websites en soms om typefouten te corrigeren als je een tekst typt.
Traag op wat voor manier?quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:30 schreef Zwansen het volgende:
Gister geprobeerd een post op fok te plaatsen. Typen ging echt verschrikkelijk traag, heel vreemd.
Voor dat laatste is ie erg handig inderdaad, ook om te copy-pasten in tekst, Met een vinger kan je niet nauwkeurig genoeg tekst selecteren.quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:30 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
[..]
Ja, om te navigeren door websites en soms om typefouten te corrigeren als je een tekst typt.
Ja. Merkte trouwens ook dat het bij smsen af en toe voorkwam. Probeer nu wat apps te verwijden/verplaatsen van mn telefoon, kijken of het daar aan ligt.quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:34 schreef APK het volgende:
[..]
Traag op wat voor manier?
Lange tijd tussen het aantoetsen van een letter voor 'ie in het reactiescherm verschijnt?
Hetzelfde geldt voor bijvoorbeeld de topiclijsten van FOK als je de baggerlay-out gebruikt. Dan moet je of heel ver inzoomen, of je gebruikt die trackpad om snel te scrollen zegmaar.quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:36 schreef Flurry het volgende:
[..]
Voor dat laatste is ie erg handig inderdaad, ook om te copy-pasten in tekst, Met een vinger kan je niet nauwkeurig genoeg tekst selecteren.
Ik heb er zelf geen last van, maar draai ook nauwelijks apps.quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:38 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ja. Merkte trouwens ook dat het bij smsen af en toe voorkwam. Probeer nu wat apps te verwijden/verplaatsen van mn telefoon, kijken of het daar aan ligt.
Draai je 2.2 of nog 2.1? Onder 2.1 had ik er ook nog wel eens last van, na de update totaal niet meer.quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:30 schreef Zwansen het volgende:
Gister geprobeerd een post op fok te plaatsen. Typen ging echt verschrikkelijk traag, heel vreemd.
Hmm ja 't klinkt zo wel handig inderdaad.. Misschien moet 'k het mezelf toch maar eens aanleren, was al gewend geraakt aan gewoon misklikken en opnieuw proberenquote:Op zondag 8 augustus 2010 22:39 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Hetzelfde geldt voor bijvoorbeeld de topiclijsten van FOK als je de baggerlay-out gebruikt. Dan moet je of heel ver inzoomen, of je gebruikt die trackpad om snel te scrollen zegmaar.
ja.quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:45 schreef Enchanter het volgende:
Is het een beetje een makkelijke telefoon voor een simpele ziel zoals ik ?
Dat dus, hiervoor leek het wel of dat ding een eigen wil had.quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:47 schreef erikkll het volgende:
Mij was het ook opgevallen dat de optische trackball véél beter luistert naar wat ik wilHet is voornamelijk dat hij niet meer naar omhoog/omlaag gaat als ik naar links/rechts beweeg en andersom
-zorgen dat je geen vodafone branded toestel hebtquote:
Door even handmatig te zoeken naar updates. Of je moet een branded telefoon hebben, dan moet je nog even geduld hebben. Heel het vorige topic gaat hier ongeveer over.quote:
Nah, browser schokt me teveel en die gebruik ik best veel...quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:49 schreef Warrick21 het volgende:
Wat een slecht topic title, mijn froyo is heerlijk!
Dat is het enige minpunt wat ik heb kunnen vinden, daar tegenover staan zeer veel voordelen.quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:54 schreef Fendy het volgende:
[..]
Nah, browser schokt me teveel en die gebruik ik best veel...
Zeer veel...720p video kan ik me nog voorstellen, al schokt dat bij afspelen op de telefoon zelf. Verder de trackball, al gebruik ik die niet heel veel. Apps op SD wordt nog maar door 2 apps bij mij ondersteund...zaklampje...quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:55 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Dat is het enige minpunt wat ik heb kunnen vinden, daar tegenover staan zeer veel voordelen.
Wifi hotspot, wat ik momenteel gebruik bijvoorbeeld, verder ziet het er allemaal weer wat gelikter uit en werkt het gewoon soepeler. En van die zaklamp heb ik afgelopen week al dankbaar gebruik gemaakt. Daarbij nog wat kleine dingen gefixed die me eerder negatief opvielen.quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:57 schreef Fendy het volgende:
[..]
Zeer veel...720p video kan ik me nog voorstellen, al schokt dat bij afspelen op de telefoon zelf. Verder de trackball, al gebruik ik die niet heel veel. Apps op SD wordt nog maar door 2 apps bij mij ondersteund...zaklampje...
Wat verder nog?
Wel even wennen, maar daarna zeker.quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:45 schreef Enchanter het volgende:
Is het een beetje een makkelijke telefoon voor een simpele ziel zoals ik ?
week weggeweest, dus vorige topic geheel gemist. Ik heb geen branded toestel, maar bij nu controleren heeft hij geen updates. Ik zal vorige topic maar eens doorlezen.quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:53 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Door even handmatig te zoeken naar updates. Of je moet een branded telefoon hebben, dan moet je nog even geduld hebben. Heel het vorige topic gaat hier ongeveer over.
Jammer van dat vodafone, voor de restquote:Op zondag 8 augustus 2010 23:30 schreef progje het volgende:
ikvan mijn Desire..
Echt mijn beste toestel sinds tijden!
Vodafone heeft toch het eerste jaar de abonnementskosten voor de helft van de prijs?quote:Op zondag 8 augustus 2010 23:36 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik zit in de fase van het vergelijken van abonnementen. Omdat ik heb begrepen dat Vodafone goede snelheden haalt en soepel is in zijn Fair Use Policy, lijkt Vodafone de beste optie, maar daarentegen zijn ze duurder dan KPN, Hi en T-Mobile.
Ik heb gekozen voor de (2 jarige abo) Vodafone Bel + SMS + Web 150 (150 belminuten of 150 SMS).
Maandelijkse kosten 22,50 e/pm (in plaats van 29,50 e/pm).
Kosten los toestel 113e (+ 7e verzendkosten + 24,50 aansluitkosten).
Uitgerekend totale kosten: 684,5 euro.
Goede deal of niet?
Ik wil hem bestellen via Typhone.nl maar daar was de enige actie die ze met dit abo hebben dat ik over de 24 maanden 22,50e betaal in plaats van de normale 29,50e.quote:Op zondag 8 augustus 2010 23:38 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Vodafone heeft toch het eerste jaar de abonnementskosten voor de helft van de prijs?
Dat komt dus op hetzelfde neerquote:Op zondag 8 augustus 2010 23:39 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ik wil hem bestellen via Typhone.nl maar daar was de enige actie die ze met dit abo hebben dat ik over de 24 maanden 22,50e betaal in plaats van de normale 29,50e.
Swype.quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:31 schreef Fendy het volgende:
Iemand nog een idee hoe je aan Swype komt sinds de beta niet meer te downen is van de officiele site?
9 euro duurder over de 24 maanden? Dat is toch niets?quote:
1e jaar: 14,75quote:Op zondag 8 augustus 2010 23:42 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
9 euro duurder over de 24 maanden? Dat is toch niets?
Heb ik al gedaan. Het verschil is 9 euro.quote:Op zondag 8 augustus 2010 23:44 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
1e jaar: 14,75
2e jaar: 29,50
You do the math
Het is inderdaad een iets andere actie dan eerst, maar goed, ik vind het wel een redelijk bedrag. Ik heb zelf de 200 versie. Er zit ook een gratis sms verdubbelaar bij, dus het is in jouw geval 150 minuten of 300 smsjes.quote:Op zondag 8 augustus 2010 23:50 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Heb ik al gedaan. Het verschil is 9 euro.
(14,75x12) + (29,50x12) = 531.
22,50x24 = 540
Ik zat net het contract door te lezen en inderdaad 300 SMS'jes.quote:Op zondag 8 augustus 2010 23:52 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Het is inderdaad een iets andere actie dan eerst, maar goed, ik vind het wel een redelijk bedrag. Ik heb zelf de 200 versie. Er zit ook een gratis sms verdubbelaar bij, dus het is in jouw geval 150 minuten of 300 smsjes.
Waarbij je de kans hebt dat hij branded is, dan zou ik hem gewoon in een andere winkel halen.quote:Op maandag 9 augustus 2010 00:07 schreef APK het volgende:
Je kunt 'em ook gewoon in een Vodafoneshop halen, of zit dat niet in de buurt?
Dat was die van mij niet en je kunt 'em binnen 7 dagen terugbrengen....quote:Op maandag 9 augustus 2010 00:08 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Waarbij je de kans hebt dat hij branded is, dan zou ik hem gewoon in een andere winkel halen.
In principe niet? Wat wordt er niet goed weergegeven van?quote:Op maandag 9 augustus 2010 00:17 schreef Michie23 het volgende:
Even iets anders, de weergave van Fok is niet helemaal lekker op mijn Desire. Moet ik dingen instellen?
2-jarige abonnementen:quote:Op zondag 8 augustus 2010 23:36 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik zit in de fase van het vergelijken van abonnementen. Omdat ik heb begrepen dat Vodafone goede snelheden haalt en soepel is in zijn Fair Use Policy, lijkt Vodafone de beste optie, maar daarentegen zijn ze duurder dan KPN, Hi en T-Mobile.
Ik heb gekozen voor de (2 jarige abo) Vodafone Bel + SMS + Web 150 (150 belminuten of 150 SMS).
Goede deal of niet?
damn, da's verdomd goedkoopquote:Op maandag 9 augustus 2010 00:58 schreef Zwansen het volgende:
[..]
2-jarige abonnementen:
Bel lekker naar je provider en vraag wanneer je abo is afgelopen. Dan gaan zij wel een leuk prijsje voor je maken. Zo heb ik de Desire voor 19.95 per maand, 1 jaar abonnement en niets bijbetalen.
Die grote kortingen moeten alsnog betaald worden, die krijg je pas vaak als je vaak buiten je bundel belt, daar verdienen ze pas mee.quote:Op maandag 9 augustus 2010 00:58 schreef Zwansen het volgende:
[..]
2-jarige abonnementen:
Bel lekker naar je provider en vraag wanneer je abo is afgelopen. Dan gaan zij wel een leuk prijsje voor je maken. Zo heb ik de Desire voor 19.95 per maand, 1 jaar abonnement en niets bijbetalen.
Wat is daarquote:Op maandag 9 augustus 2010 07:17 schreef marcel-o het volgende:
en weer een die er niet mee om kan gaan[TK] HTC Desire
wel als ie m met n i-Phail vervangtquote:Op maandag 9 augustus 2010 07:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wat is daaraan? Als iemand het toestel niet bevalt doet diegene het weg, zo raar is dat toch niet?
Iedereen z'n eigen smaak hequote:Op maandag 9 augustus 2010 08:11 schreef marcel-o het volgende:
[..]
wel als ie m met n i-Phail vervangt
Nou ja, zo'n fail is het niet, als je de verkoopcijfers bekijkt. Jee, ieder zijn smaak, de een wil een appstore dat gecontroleerd wordt, de ander een open store. Ik heb nu een Desire, maar ook een iPad en voor beide Stores is wat te zeggen. Overigens ben ik met beide producten erg tevreden.quote:Op maandag 9 augustus 2010 08:11 schreef marcel-o het volgende:
[..]
wel als ie m met n i-Phail vervangt
niet officieel verkrijgbaar, maar wel via een downloadlink te downloaden:quote:
Deze deal heb ik zaterdag bij de vodafone shop (Rotterdam Centrum) gehad, zonder bij te hoeven betalen. Ook GSMEasy had deze, en kreeg je er nog een XboX 360 bij (zij leveren de Desire tijdelijk niet meer)! Even verder kijken zou ik zeggen voor dit abonnement.quote:Op zondag 8 augustus 2010 23:36 schreef Asskicker14 het volgende:
Goede deal of niet?
Ja, maar het afgelopen jaar heb ik vrij weinig boven mijn bundel gebeld. Sowieso nooit een rekening hoger dan 50 euro gehad.quote:Op maandag 9 augustus 2010 01:27 schreef Adames het volgende:
[..]
Die grote kortingen moeten alsnog betaald worden, die krijg je pas vaak als je vaak buiten je bundel belt, daar verdienen ze pas mee.
Had je dit gisteren niet kunnen melden?quote:Op maandag 9 augustus 2010 10:18 schreef Tim21 het volgende:
[..]
Deze deal heb ik zaterdag bij de vodafone shop (Rotterdam Centrum) gehad, zonder bij te hoeven betalen. Ook GSMEasy had deze, en kreeg je er nog een XboX 360 bij (zij leveren de Desire tijdelijk niet meer)! Even verder kijken zou ik zeggen voor dit abonnement.
daar heb je toch die mooie 'Volg Topic' knop voor tegenwoordig!quote:Op maandag 9 augustus 2010 11:31 schreef MuRKie het volgende:
Mijn TerugVindPhone was weg![]()
Mag dat niet meer?
- Nee.quote:Op maandag 9 augustus 2010 11:36 schreef IceDustbin2 het volgende:
[..]
daar heb je toch die mooie 'Volg Topic' knop voor tegenwoordig!
Ontopic:
Is er nou een applicatie voor pingen oid voor android?
en what is dat swipe oid waar mensen het over hebben?
ok, geinstalleerd, lijkt me handig.quote:Op maandag 9 augustus 2010 11:39 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
- Nee.
- Swype is een toetsenbord, zoek maar eens op youtube/google. Ik zag dat deze ook standaard op de Samsung Galaxy S zit, daar maken ze zelfs reclame mee.
-Ja, whatsapp is uit in beta fase voor android, link staat een paar posts naar boven.quote:Op maandag 9 augustus 2010 11:39 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
- Nee.
- Swype is een toetsenbord, zoek maar eens op youtube/google. Ik zag dat deze ook standaard op de Samsung Galaxy S zit, daar maken ze zelfs reclame mee.
Even naar instellingen - Taal en toetsenbord en daar swype aantikkenquote:Op maandag 9 augustus 2010 12:00 schreef IceDustbin2 het volgende:
[..]
ok, geinstalleerd, lijkt me handig.
maar, hoe 'run' ik t nu? Geen shortcut, en ook niet 'geactiveerd' als ik sms probeer te typen?
Swype is toch een standaard fuctie in Android 2.2?quote:Op maandag 9 augustus 2010 12:13 schreef GieJay het volgende:
[..]
-Ja, whatsapp is uit in beta fase voor android, link staat een paar posts naar boven.
[..]
Even naar instellingen - Taal en toetsenbord en daar swype aantikken
In sommige telefoons wel, maar niet in de Desire.quote:Op maandag 9 augustus 2010 12:22 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Swype is toch een standaard fuctie in Android 2.2?
quote:Op maandag 9 augustus 2010 11:36 schreef IceDustbin2 het volgende:
[..]
daar heb je toch die mooie 'Volg Topic' knop voor tegenwoordig!
Ontopic:
Is er nou een applicatie voor pingen oid voor android?
en what is dat swipe oid waar mensen het over hebben?
Sterker nog, ik heb het vrijdag (was dus ook vrijdag dat ik daar was) al gemeld in het Desire topic: HTC Desire #19: Waar we Froyo steeds meer uitpluizen!quote:Op maandag 9 augustus 2010 11:11 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Had je dit gisteren niet kunnen melden?
Dit is een beetje mosterd na de maaltijd, ik ben uitgegaan van de Tweakers Pricewatch. Ik heb doorbij ook gekeken naar de shopreviews. En GSMeasy heeft overwegend slechte klantbeoordelingen. Daarnaast heb ik niet echt overwogen om het in een Vodafone shop te kopen aangezien ik ervan uitging dat het via internet haast altijd goedkoper moest zijn. Beetje jammer wel, als ik had geweten dat ik niet hoefde bij te betalen, dan had ik het wel daar besteld.
De wildfire heeft toch ook een 'glazen' scherm? die bekras je in principe niet zomaar hoor. Je merkt best goed dat zo'n screenprotector er op zit, vind ik. Scherm reageert minder snel en minder nauwkeurig.quote:Op maandag 9 augustus 2010 13:09 schreef Loveless85 het volgende:
Ik vraag het maar even hier, aangezien de Wildfire geen eigen topique heeft en het centrale Android topic ook momenteel ff op z'n gat ligt;
Wat zijn jullie ervaringen met screenprotectors? Ik zie ze bij DealExtreme voor 1$ - 2$ per 2 stuks. Zijn dit fijne dingen? Heb je er 'last' van in het gebruik (bijv. dat je aanrakingen minder snel geregistreerd worden oid?) en kan je zomaar iedere screenprotector er op plakken of moet je nog goed opletten welke ivm beschadigen aan je scherm oid?
?quote:Op maandag 9 augustus 2010 12:05 schreef HardRemy het volgende:
als ik hem nu koop bij vodafone, issie dan AMOLED of niet?
Ik weet het niet, tis nl. wel een wat ander scherm dan de Desire hoor, Desire heeft iig qua afmeting en resolutie/helderheid een beter schermquote:Op maandag 9 augustus 2010 13:11 schreef erikkll het volgende:
[..]
De wildfire heeft toch ook een 'glazen' scherm? die bekras je in principe niet zomaar hoor. Je merkt best goed dat zo'n screenprotector er op zit, vind ik. Scherm reageert minder snel en minder nauwkeurig.
Geen AMOLED.. De reden dat ze zo slecht leverbaar zijn komt doordat ze nu met SLCD geleverd gaan worden.. Deze moeten ook eerste geproduceerd worden. Dus hoogst waarschijnlijk krijg jij er ook 1 met SLCD.. Tenzij je er nog een krijgt uit een voorraad die nog beschikbaar was..?quote:
kan dus niks vinden.quote:Op zondag 8 augustus 2010 23:12 schreef Adames het volgende:
[..]
week weggeweest, dus vorige topic geheel gemist. Ik heb geen branded toestel, maar bij nu controleren heeft hij geen updates. Ik zal vorige topic maar eens doorlezen.
Hij is tijdelijk uitverkocht, maar is er nog een groot verschil tussen die 2 schermen in bijv. resolutie of zo?quote:Op maandag 9 augustus 2010 13:41 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Geen AMOLED.. De reden dat ze zo slecht leverbaar zijn komt doordat ze nu met SLCD geleverd gaan worden.. Deze moeten ook eerste geproduceerd worden. Dus hoogst waarschijnlijk krijg jij er ook 1 met SLCD.. Tenzij je er nog een krijgt uit een voorraad die nog beschikbaar was..?
done that, maar als ik een nieuw bericht wil typen krijg ik t standaard android toetsenbord...quote:Op maandag 9 augustus 2010 12:13 schreef GieJay het volgende:
[..]
Even naar instellingen - Taal en toetsenbord en daar swype aantikken
en dan gaan swypen!quote:Op maandag 9 augustus 2010 13:54 schreef IceDustbin2 het volgende:
[..]
done that, maar als ik een nieuw bericht wil typen krijg ik t standaard android toetsenbord...
SLCD is beter leesbaar in zonlicht, AMOLED heeft hoger contrast.. SLCD is zuiniger met weergave van lichte beelden, AMOLED is zuiniger met donkere weergave..quote:Op maandag 9 augustus 2010 13:43 schreef HardRemy het volgende:
[..]
Hij is tijdelijk uitverkocht, maar is er nog een groot verschil tussen die 2 schermen in bijv. resolutie of zo?
Oké bedankt, neem ik hem tochquote:Op maandag 9 augustus 2010 13:57 schreef MuRKie het volgende:
[..]
SLCD is beter leesbaar in zonlicht, AMOLED heeft hoger contrast.. SLCD is zuiniger met weergave van lichte beelden, AMOLED is zuiniger met donkere weergave..
dan krijg ik elke keer 1 letters, zoals altijd.. hint was meer; nothing changed... heb de swype tutorial wel (stukje) gedaan, snap hoe t werkt. Maar mn toetsenbord is niet swype-baar..quote:
Is Bel+Sms+Web 150 niet 150min/300sms, en dus met sms-verdubbelaar 600sms?quote:Op zondag 8 augustus 2010 23:52 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Het is inderdaad een iets andere actie dan eerst, maar goed, ik vind het wel een redelijk bedrag. Ik heb zelf de 200 versie. Er zit ook een gratis sms verdubbelaar bij, dus het is in jouw geval 150 minuten of 300 smsjes.
Nee, bij GSMWijzer krijg je het toestel namenlijk gratis (icm hetzelfde abonnement).quote:Op zondag 8 augustus 2010 23:36 schreef Asskicker14 het volgende:
Goede deal of niet?
Ik kan het me niet voorstellen. Ik kan je wel adviseren bij een BC of Phonehouse je telefoon te kopen om gezeik met branding te voorkomen (wat ik zelf dus niet heb gedaanquote:Op maandag 9 augustus 2010 13:58 schreef HardRemy het volgende:
[..]
Oké bedankt, neem ik hem toch
hopelijk krijg ik er geen spijt van
Ik was eigenlijk van plan hem te kopen in de online Vodafone winkelquote:Op maandag 9 augustus 2010 15:04 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Ik kan het me niet voorstellen. Ik kan je wel adviseren bij een BC of Phonehouse je telefoon te kopen om gezeik met branding te voorkomen (wat ik zelf dus niet heb gedaan)
Heb ik ook gedaan maar ik kan het je afraden..quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:27 schreef HardRemy het volgende:
[..]
Ik was eigenlijk van plan hem te kopen in de online Vodafone winkel
Wat bedoel je met unbranded?quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:57 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Heb ik ook gedaan maar ik kan het je afraden..
Dan kan je beter via de BC webshop doen ofzo..
Dan krijg je ten minste een unbranded toestel zonder gekloot van dat Vodafone personeel wat niet weet waar ze het over hebben..
Dat er geen provider gerelateerde bloatware op staat. Zoals 360, vodafone live en widgets en troep. Gewoon zoals de fabrikant hem bedoeld heeft so to say...quote:
Kloptquote:Op maandag 9 augustus 2010 11:31 schreef MuRKie het volgende:
Mijn TerugVindPhone was weg![]()
Mag dat niet meer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |