damn, da's verdomd goedkoopquote:Op maandag 9 augustus 2010 00:58 schreef Zwansen het volgende:
[..]
2-jarige abonnementen:
Bel lekker naar je provider en vraag wanneer je abo is afgelopen. Dan gaan zij wel een leuk prijsje voor je maken. Zo heb ik de Desire voor 19.95 per maand, 1 jaar abonnement en niets bijbetalen.
Die grote kortingen moeten alsnog betaald worden, die krijg je pas vaak als je vaak buiten je bundel belt, daar verdienen ze pas mee.quote:Op maandag 9 augustus 2010 00:58 schreef Zwansen het volgende:
[..]
2-jarige abonnementen:
Bel lekker naar je provider en vraag wanneer je abo is afgelopen. Dan gaan zij wel een leuk prijsje voor je maken. Zo heb ik de Desire voor 19.95 per maand, 1 jaar abonnement en niets bijbetalen.
Wat is daarquote:Op maandag 9 augustus 2010 07:17 schreef marcel-o het volgende:
en weer een die er niet mee om kan gaan[TK] HTC Desire
wel als ie m met n i-Phail vervangtquote:Op maandag 9 augustus 2010 07:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wat is daaraan? Als iemand het toestel niet bevalt doet diegene het weg, zo raar is dat toch niet?
Iedereen z'n eigen smaak hequote:Op maandag 9 augustus 2010 08:11 schreef marcel-o het volgende:
[..]
wel als ie m met n i-Phail vervangt
Nou ja, zo'n fail is het niet, als je de verkoopcijfers bekijkt. Jee, ieder zijn smaak, de een wil een appstore dat gecontroleerd wordt, de ander een open store. Ik heb nu een Desire, maar ook een iPad en voor beide Stores is wat te zeggen. Overigens ben ik met beide producten erg tevreden.quote:Op maandag 9 augustus 2010 08:11 schreef marcel-o het volgende:
[..]
wel als ie m met n i-Phail vervangt
niet officieel verkrijgbaar, maar wel via een downloadlink te downloaden:quote:
Deze deal heb ik zaterdag bij de vodafone shop (Rotterdam Centrum) gehad, zonder bij te hoeven betalen. Ook GSMEasy had deze, en kreeg je er nog een XboX 360 bij (zij leveren de Desire tijdelijk niet meer)! Even verder kijken zou ik zeggen voor dit abonnement.quote:Op zondag 8 augustus 2010 23:36 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik zit in de fase van het vergelijken van abonnementen. Omdat ik heb begrepen dat Vodafone goede snelheden haalt en soepel is in zijn Fair Use Policy, lijkt Vodafone de beste optie, maar daarentegen zijn ze duurder dan KPN, Hi en T-Mobile.
Ik heb gekozen voor de (2 jarige abo) Vodafone Bel + SMS + Web 150 (150 belminuten of 150 SMS).
Maandelijkse kosten 22,50 e/pm (in plaats van 29,50 e/pm).
Kosten los toestel 113e (+ 7e verzendkosten + 24,50 aansluitkosten).
Uitgerekend totale kosten: 684,5 euro.
Goede deal of niet?
Ja, maar het afgelopen jaar heb ik vrij weinig boven mijn bundel gebeld. Sowieso nooit een rekening hoger dan 50 euro gehad.quote:Op maandag 9 augustus 2010 01:27 schreef Adames het volgende:
[..]
Die grote kortingen moeten alsnog betaald worden, die krijg je pas vaak als je vaak buiten je bundel belt, daar verdienen ze pas mee.
Had je dit gisteren niet kunnen melden?quote:Op maandag 9 augustus 2010 10:18 schreef Tim21 het volgende:
[..]
Deze deal heb ik zaterdag bij de vodafone shop (Rotterdam Centrum) gehad, zonder bij te hoeven betalen. Ook GSMEasy had deze, en kreeg je er nog een XboX 360 bij (zij leveren de Desire tijdelijk niet meer)! Even verder kijken zou ik zeggen voor dit abonnement.
daar heb je toch die mooie 'Volg Topic' knop voor tegenwoordig!quote:Op maandag 9 augustus 2010 11:31 schreef MuRKie het volgende:
Mijn TerugVindPhone was weg![]()
Mag dat niet meer?
- Nee.quote:Op maandag 9 augustus 2010 11:36 schreef IceDustbin2 het volgende:
[..]
daar heb je toch die mooie 'Volg Topic' knop voor tegenwoordig!
Ontopic:
Is er nou een applicatie voor pingen oid voor android?
en what is dat swipe oid waar mensen het over hebben?
ok, geinstalleerd, lijkt me handig.quote:Op maandag 9 augustus 2010 11:39 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
- Nee.
- Swype is een toetsenbord, zoek maar eens op youtube/google. Ik zag dat deze ook standaard op de Samsung Galaxy S zit, daar maken ze zelfs reclame mee.
-Ja, whatsapp is uit in beta fase voor android, link staat een paar posts naar boven.quote:Op maandag 9 augustus 2010 11:39 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
- Nee.
- Swype is een toetsenbord, zoek maar eens op youtube/google. Ik zag dat deze ook standaard op de Samsung Galaxy S zit, daar maken ze zelfs reclame mee.
Even naar instellingen - Taal en toetsenbord en daar swype aantikkenquote:Op maandag 9 augustus 2010 12:00 schreef IceDustbin2 het volgende:
[..]
ok, geinstalleerd, lijkt me handig.
maar, hoe 'run' ik t nu? Geen shortcut, en ook niet 'geactiveerd' als ik sms probeer te typen?
Swype is toch een standaard fuctie in Android 2.2?quote:Op maandag 9 augustus 2010 12:13 schreef GieJay het volgende:
[..]
-Ja, whatsapp is uit in beta fase voor android, link staat een paar posts naar boven.
[..]
Even naar instellingen - Taal en toetsenbord en daar swype aantikken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |