Hmm... Ik krijg telkens de melding "unable tot connect"quote:Op donderdag 5 augustus 2010 09:55 schreef DaFrenk het volgende:
Nog een leuke Froyo tip:
Gebruik Chrome-To-Phone (ook bruikbaar in Firefox, zie artikel).
http://www.androidworld.nl/36382/howto-chrome-to-phone/
Heel eenvoudig links sturen naar je telefoon, maar ook afbeeldingen, youtubefilmpjes en; routebeschrijvingen vanuit Google Maps! Dus eerst relaxed je route plannen op de PC en dan met 1 druk op de knop naar je telefoon sturen. Prachtig systeem
Goede vraag, Google zal ze vast wel om een of andere reden opslaan, of wij eraan kunnen komen weet ik nietquote:Op donderdag 5 augustus 2010 18:59 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hmm... Ik krijg telkens de melding "unable tot connect"Oja, na 6x werkt het
Blijven de linkjes ook ergens opgeslagen of niet?
Ook weer verholpen door het inschakelen van plugins in ' op verzoek' te wijzigenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:48 schreef Black-Hole het volgende:
Scrollen gaat wel tergend langzaam na de update......
Heb je het nu over android 2.2 of over de Vodafone software? De Vodafone software schijnt nu wel weer te unbranden.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:40 schreef Spike1506 het volgende:
De update valt naar een paar dagen best tegen. Gmail dat niet fatsoenlijk synchroniseerd, Twitter dat ook niet meer fatsoenlijk synchroniseerd.. Zelfs niet naar een factory reset.
Ik denk dat, zodra de Desire met deze software versie, geroot kan worden een custom rom erop ga zetten.
Android 2.2quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:54 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Heb je het nu over android 2.2 of over de Vodafone software? De Vodafone software schijnt nu wel weer te unbranden.
Als ik jou was zou ik eerst checken of de telefoon wel branded is, er zijn volgens mij erg veel mensen met een Desire via Vodafone die een unbranded toestel hebben.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:48 schreef MuRKie het volgende:
Even een vraagje vooraf voor ik mijn Desire eindelijk binnen heb.
Stel dat ik een branded Desire krijg en ik unbrand hem voor ik die Vodafone update uitvoer. En ik zet er dan een originele HTC rom op. Is hij dan net zo origineel als een Desire bij de BC? Even voor de duidelijkheid voor mijzelf
En waar kan ik die originele ROM dan vinden? Iemand die dat weet?
Staat hij wellicht hier tussen?
mijn desire (branded, april of mei ofzo..) van vodafone zojuist ge-unbrand.. die goldcard maken stribbelde even tegen, maar na wat geknutsel werkt het. Updaten zelf was binnen een minuut klaarquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:25 schreef APK het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik eerst checken of de telefoon wel branded is, er zijn volgens mij erg veel mensen met een Desire via Vodafone die een unbranded toestel hebben.
Daar hebben ze het op Tweakers ook over, uitrol gestopt?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 01:09 schreef IceDustbin2 het volgende:
Edit vanaf foon: hij geeft hier nog wel aan 2.1-update 1... geen 2.2. Niks lijkt ook veranderd te zijn.. alleen heb ik nu die vodafone scene niet meer:p updates zijn er geen? Wat mis ik?
Ik ook, van Vodafone.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 01:59 schreef _Flea_ het volgende:
Hoe meer posts over Vodafone, hoe blijer ik wordt met m'n unbranded Desire
Ik ga het ook eerst checken.. Maar dan weet ik alvast hoe en wat ik moet doen mocht mijn Desire branded blijken..quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:25 schreef APK het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik eerst checken of de telefoon wel branded is, er zijn volgens mij erg veel mensen met een Desire via Vodafone die een unbranded toestel hebben.
dure wekkerquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 02:08 schreef APK het volgende:
Batterij doet het ook al 3 dagen, misschien omdat ik 'em alleen als wekker gebruik.
hmm, vaag..quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 01:53 schreef APK het volgende:
[..]
Daar hebben ze het op Tweakers ook over, uitrol gestopt?
Hier staat een manier om het handmatig te installeren als je durft: http://gathering.tweakers(...)ge/34465912#34465912
met GoT regels jaquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 11:40 schreef Salatrel het volgende:
wat is het nut van dit topic? op GoT loopt ook een Desire topic
Wow, hoe wat waar? Dat wil ik ook.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:38 schreef Salatrel het volgende:
zit mario kart (SNES) te spelen op me werk![]()
werkt goed
snesoid lite is de emu staat in de market.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:05 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Wow, hoe wat waar? Dat wil ik ook.
Heb ooit een keer een SNES emulator geprobeerd, maar kreeg er geen spellen op.
goffernondeju! bij vodabliep op de site staat ook nog dat ie is uitverkocht.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:28 schreef koemleit het volgende:
verwachtte leverdatum bij telfort is van 2 naar 10 augustus gegaan
Same here..quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:37 schreef Murmeli het volgende:
[..]
goffernondeju! bij vodabliep op de site staat ook nog dat ie is uitverkocht.
ik wil goffer mn desire hebben, NU!
mja ik zit er zelf een beetje over te denken om, als ik hem volgende week niet krijg, hoe dan ook die bestelling van het toestel en dus het abbo stop te zetten. Ik vind dat ik dingen die nog niet geleverd zijn stop moet kunnen zetten namelijk. (geen idee of vodafone dat ook snapt).quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:30 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Same here..
Heb drie keer gebeld voor de orderstatus.. krijg drie keer een ander antwoord..
Eerste keer was hij al een paar dagen met de koerier onderweg, tweede keer was hij nog niet geleverd en de derde keer was hij net onderweg met de koerier.. Gaat helemaal NERGENS over bij Vodafone.. Mijn volgende verlenging gaat niet meer gebeuren.. Hoe tevreden ik ook ben over het Vodafone netwerk.. Ik ga van provider veranderen (over 2 jaar)
Ik weet niet in welke regio je zit, maar bij de Vodafone shop in Rotterdam (Centrum) zijn ze nog op voorraad. Kon hem meenemen voor 22,50 pm (2jaar). Ik heb het laten lopen ivm slecht bereik van het Vodafone netwerk in mijn woonplaats (hoewel ze dit zelf ontkennen).quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:30 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Same here..
Heb drie keer gebeld voor de orderstatus.. krijg drie keer een ander antwoord..
Eerste keer was hij al een paar dagen met de koerier onderweg, tweede keer was hij nog niet geleverd en de derde keer was hij net onderweg met de koerier.. Gaat helemaal NERGENS over bij Vodafone.. Mijn volgende verlenging gaat niet meer gebeuren.. Hoe tevreden ik ook ben over het Vodafone netwerk.. Ik ga van provider veranderen (over 2 jaar)
dat is dus duurder. via internet hebbie t eerste jaar 50% korting (althans dat was in juli nog zo, toen wij hem bestelden)quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:08 schreef Tim21 het volgende:
[..]
Ik weet niet in welke regio je zit, maar bij de Vodafone shop in Rotterdam (Centrum) zijn ze nog op voorraad. Kon hem meenemen voor 22,50 pm (2jaar). Ik heb het laten lopen ivm slecht bereik van het Vodafone netwerk in mijn woonplaats (hoewel ze dit zelf ontkennen).
Per 1 augustus veranderde dat dus in wat Tim21 beschreefquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:11 schreef Murmeli het volgende:
[..]
dat is dus duurder. via internet hebbie t eerste jaar 50% korting (althans dat was in juli nog zo, toen wij hem bestelden)
Dit is de nieuwe aanbieding, komt ongeveer op hetzelfde neer.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:11 schreef Murmeli het volgende:
[..]
dat is dus duurder. via internet hebbie t eerste jaar 50% korting (althans dat was in juli nog zo, toen wij hem bestelden)
Afgelopen dinsdag werd gezegd dat hij al 2 dagen onderweg was met de koerier. Woensdag werd gezegd dat hij niet leverbaar was en gisteren werd gezegd dat hij onderweg was.. Allemaal deze week dus..quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:49 schreef Murmeli het volgende:
[..]
mja ik zit er zelf een beetje over te denken om, als ik hem volgende week niet krijg, hoe dan ook die bestelling van het toestel en dus het abbo stop te zetten. Ik vind dat ik dingen die nog niet geleverd zijn stop moet kunnen zetten namelijk. (geen idee of vodafone dat ook snapt).
maar wanneer had je gebeld dan? allemaal deze week, of verspreid over een paar weken?
Ik had hem bij T mobiel besteld (als in; nog niets getekend, ze hebben mijn naam in een bestandje gezet voor als hij weer leverbaar was), en dat duurde allemaal zo ontzettend lang dat ik hem online heb besteld met oversluiten naar VF. Nog wel even de order bij TM gecancelled toen ik de desire ook daadwerkelijk binnen had. Maar wat is die telefoon (nog steeds) slecht leverbaar zeg...quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:46 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Afgelopen dinsdag werd gezegd dat hij al 2 dagen onderweg was met de koerier. Woensdag werd gezegd dat hij niet leverbaar was en gisteren werd gezegd dat hij onderweg was.. Allemaal deze week dus..
Ik heb ook geprobeerd mijn bestelling te annuleren maar dat kan tot 7 dagen na verlenging en bij mij was het al 2 weken geleden.. Eerste wat ik doe als ik een branded heb is hem unbranden.. En dan ga ik puur voor het principe naar Vodafone bellen en nogmaals vragen of de Desire's die zij uitleveren unbranded zijn. Als ze dan weer zeggen dat ze unbranded zijn dan ga ik ze vragen hoe het dan kan dat ik een branded telefoon heb.. Maar dan moet wel eerst blijken dat ik een branded telefoon krijg natuurlijk.. Als ik hem ooit nog krijg..
Ik heb verlengd bij telfort in de winkel zelf (krijg je dezelfde korting) Ik heb 200 min, onbeperkt sms en internetbundel voor 40 e. 1 jaar met gratis toestel.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:27 schreef Aventura het volgende:
Niet echt een inhoudelijke vraag, maar: ik mag binnenkort verlengen bij Telfort en ik heb mijn oog op dit toestel laten vallen. Heb nu een iPhone 3G, ben eigenlijk een beetje klaar met Apple en bovendien nieuwsgierig naar een Android-toestel. Het is een heel goede aanbieding vind ik zelf: 1 jaar verlengen, 300 belminuten en internet voor 24,40 euro per maand. Het toestel kost me dan 0 euro.
Nu heb ik ook even gekeken op de geijkte sites als studentmobiel, typhone enzo, maar daar zijn de deals VEEL slechter! Daar betaal je bij welke 1-jarige abboverlenging zo nog 150-200 euro bij voor het toestel.
Ik vraag me nu af of het een foutje is op de Telfortsite of hebben meer van jullie de HTC Desire zo voordelig gekregen?
40 euro per maand? Dat is toch helemaal niet voordelig?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:49 schreef Plasterk het volgende:
[..]
Ik heb verlengd bij telfort in de winkel zelf (krijg je dezelfde korting) Ik heb 200 min, onbeperkt sms en internetbundel voor 40 e. 1 jaar met gratis toestel.
Dat is wel voordelig voor 1 jaar en een gratis toestel.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:00 schreef Aventura het volgende:
[..]
40 euro per maand? Dat is toch helemaal niet voordelig?
edit: o wacht je hebt zeker zo'n smartphone abbo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |