abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84946229
Zo toestel is vandaag verzonden naar de Belcompany winkel en kan hem in 1 a 3 werkdagen ophalen. Reden van de vertragende verlenging is dat er een systeemfout was, maar super opgelost want ik heb ter compensatie een kadobon gekregen. Waarde onbekend, maar het feit dat ze er 1 aanbieden is al super :-)

Heb wel al een hoesje gekocht, officieel voor een iphone 3gs maar hij past om de desire.

En wat een vette aanbieding aventura. Dik 100 euro onder de nieuwprijs van het toestel bij een losse webshop.
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 18:46:25 #242
67938 MuRKie
..warm as butters..
pi_84948487
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 16:49 schreef Murmeli het volgende:

[..]

mja ik zit er zelf een beetje over te denken om, als ik hem volgende week niet krijg, hoe dan ook die bestelling van het toestel en dus het abbo stop te zetten. Ik vind dat ik dingen die nog niet geleverd zijn stop moet kunnen zetten namelijk. (geen idee of vodafone dat ook snapt).
maar wanneer had je gebeld dan? allemaal deze week, of verspreid over een paar weken?
Afgelopen dinsdag werd gezegd dat hij al 2 dagen onderweg was met de koerier. Woensdag werd gezegd dat hij niet leverbaar was en gisteren werd gezegd dat hij onderweg was.. Allemaal deze week dus..
Ik heb ook geprobeerd mijn bestelling te annuleren maar dat kan tot 7 dagen na verlenging en bij mij was het al 2 weken geleden.. Eerste wat ik doe als ik een branded heb is hem unbranden.. En dan ga ik puur voor het principe naar Vodafone bellen en nogmaals vragen of de Desire's die zij uitleveren unbranded zijn. Als ze dan weer zeggen dat ze unbranded zijn dan ga ik ze vragen hoe het dan kan dat ik een branded telefoon heb.. Maar dan moet wel eerst blijken dat ik een branded telefoon krijg natuurlijk.. Als ik hem ooit nog krijg.. :')
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 19:33:40 #243
46802 Visitor.Q
Neemt alles op!
pi_84950445
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 18:46 schreef MuRKie het volgende:

[..]

Afgelopen dinsdag werd gezegd dat hij al 2 dagen onderweg was met de koerier. Woensdag werd gezegd dat hij niet leverbaar was en gisteren werd gezegd dat hij onderweg was.. Allemaal deze week dus..
Ik heb ook geprobeerd mijn bestelling te annuleren maar dat kan tot 7 dagen na verlenging en bij mij was het al 2 weken geleden.. Eerste wat ik doe als ik een branded heb is hem unbranden.. En dan ga ik puur voor het principe naar Vodafone bellen en nogmaals vragen of de Desire's die zij uitleveren unbranded zijn. Als ze dan weer zeggen dat ze unbranded zijn dan ga ik ze vragen hoe het dan kan dat ik een branded telefoon heb.. Maar dan moet wel eerst blijken dat ik een branded telefoon krijg natuurlijk.. Als ik hem ooit nog krijg.. :')
Ik had hem bij T mobiel besteld (als in; nog niets getekend, ze hebben mijn naam in een bestandje gezet voor als hij weer leverbaar was), en dat duurde allemaal zo ontzettend lang dat ik hem online heb besteld met oversluiten naar VF. Nog wel even de order bij TM gecancelled toen ik de desire ook daadwerkelijk binnen had. Maar wat is die telefoon (nog steeds) slecht leverbaar zeg...
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 19:49:03 #244
168979 Plasterk
Is de plas sterk?
pi_84951035
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 17:27 schreef Aventura het volgende:
Niet echt een inhoudelijke vraag, maar: ik mag binnenkort verlengen bij Telfort en ik heb mijn oog op dit toestel laten vallen. Heb nu een iPhone 3G, ben eigenlijk een beetje klaar met Apple en bovendien nieuwsgierig naar een Android-toestel. Het is een heel goede aanbieding vind ik zelf: 1 jaar verlengen, 300 belminuten en internet voor 24,40 euro per maand. Het toestel kost me dan 0 euro.

Nu heb ik ook even gekeken op de geijkte sites als studentmobiel, typhone enzo, maar daar zijn de deals VEEL slechter! Daar betaal je bij welke 1-jarige abboverlenging zo nog 150-200 euro bij voor het toestel.

Ik vraag me nu af of het een foutje is op de Telfortsite of hebben meer van jullie de HTC Desire zo voordelig gekregen?
Ik heb verlengd bij telfort in de winkel zelf (krijg je dezelfde korting) Ik heb 200 min, onbeperkt sms en internetbundel voor 40 e. 1 jaar met gratis toestel.
pi_84951351
Mooi apparaatje zo'n desire :)

Zit zelf een beetje in dubio of het de aanschaf waard is. Zit momenteel met een Sony Xperia X1 bij een tweejarig abonnement van Vodafone. m'n abonnement heb ik nu een jaar en kan over 8 maanden verlengd worden.

Echter vertoont mijn huidige telefoon heel veel kuren zoals: fysieke toetsenbord dat nog maar half werkt, telefoon begint letterlijk uit elkaar te vallen (lees: afbrokkelen), de software is extreem traag, batterijduur is echt een halve dag bij gematigd gebruik, telefoon valt regelmatig uit bij het minste of geringste. Kortom ben er dus niet erg over te spreken. Ben er overigens wel heel zuinig op geweest dus daar ligt het niet aan.

Ik zit eigenlijk aan de volgende constructies te denken:

1. Koop nu een goedkope Wildfire doe daar nog even 8 maanden tot een jaartje mee en bij verlenging van m'n abonnement krijg ik een high end toestel.

2. Koop nu de HTC desire en wanneer mijn abonnement weer verlengd mag worden over 8 maanden verkoop ik het gratis toestel dat ik op dat moment zal krijgen om m'n Desire aankoop een beetje terug te verdienen. Of misschien op dat moment het abonnement verlengen met slechts een jaar dus een iets minder toestel dat ik dan gratis krijg.

Reden dat ik m'n simkaart niet in een simpel telefoontje van 50 euro stop is dat ik veel gebruik maak van internet op m'n mobiel en daar dus ook nog een jaar voor betaal.

Morgen toch maar eens bij de Mediamarkt kijken of ze allebei te testen zijn.

[ Bericht 1% gewijzigd door TheGloaming op 06-08-2010 20:04:44 ]
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 20:00:41 #246
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_84951429
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 19:49 schreef Plasterk het volgende:

[..]

Ik heb verlengd bij telfort in de winkel zelf (krijg je dezelfde korting) Ik heb 200 min, onbeperkt sms en internetbundel voor 40 e. 1 jaar met gratis toestel.
40 euro per maand? Dat is toch helemaal niet voordelig?

edit: o wacht je hebt zeker zo'n smartphone abbo?
pi_84952760
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 20:00 schreef Aventura het volgende:

[..]

40 euro per maand? Dat is toch helemaal niet voordelig?

edit: o wacht je hebt zeker zo'n smartphone abbo?
Dat is wel voordelig voor 1 jaar en een gratis toestel.
  Moderator vrijdag 6 augustus 2010 @ 20:38:07 #248
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_84952779
1 jaar, niet twéé jaar he?

Daarnaast: voordeel van telfort: je bent al abonnee en dergelijke. Nadeel: internet is vrij traag omdat je de 3e in rij bent op het KPN netwerk.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_84952907
mmm een desire topic, kom ik lekker op tijd achter ;)
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 20:47:37 #250
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_84953132
Heeft de Desire in Froyo nog steeds geen officiele 802.11n-support? Ik heb geen problemen met rooten, maar om voor zo'n functie (naast wat anderen) weer op te moeten passen met updaten OTA is ook weer zo dom. Daarnaast is het ook gewoon raar dat "hackers" zo'n functie inbouwen en HTC zelf het niet doet.
Ik zou haast voor de Samsung Galaxy S gaan...
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 20:54:07 #251
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_84953372
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 20:37 schreef Warrick21 het volgende:

[..]

Dat is wel voordelig voor 1 jaar en een gratis toestel.
Ja, maar ik kan bijna hetzelfde abonnement nemen (alleen 25 sms i.p.v. onbeperkt sms) voor 24,40.
Ook 1 jaar dus en 200 belminuten.
  Moderator vrijdag 6 augustus 2010 @ 21:04:34 #252
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_84953825
Zo! Da's niks!
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 21:08:51 #253
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_84954002
Inderdaad, daarom twijfel ik ook een beetje (zie mijn eerste post in deze draad). Ik denk haast dat het een fout is op de Telfortsite. Op andere sites waar je ook kan verlengen met Telfort 1 jaar betaal je fors bij.
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 21:19:18 #254
67938 MuRKie
..warm as butters..
pi_84954460
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 19:33 schreef Visitor.Q het volgende:

[..]

Ik had hem bij T mobiel besteld (als in; nog niets getekend, ze hebben mijn naam in een bestandje gezet voor als hij weer leverbaar was), en dat duurde allemaal zo ontzettend lang dat ik hem online heb besteld met oversluiten naar VF. Nog wel even de order bij TM gecancelled toen ik de desire ook daadwerkelijk binnen had. Maar wat is die telefoon (nog steeds) slecht leverbaar zeg...
Ja op zich hebben ze mijn handtekening ofzo nog niet.. Maar heb wel met mijn My Vodafone account verlengd.. Denk dat dat in principe wel voldoende is voor hun om dat als tekenen te rekenen..
pi_84956865
mja ik zou sowieso nu voor de galaxy s gaan als ik nu kon kiezen, want de desire is nu alweer poosje uit en galaxy s is net weer een tikje beter
pi_84956975
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 22:20 schreef resque het volgende:
mja ik zou sowieso nu voor de galaxy s gaan als ik nu kon kiezen, want de desire is nu alweer poosje uit en galaxy s is net weer een tikje beter
zo kun je bezig blijven natuurlijk :)
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 22:25:50 #257
67938 MuRKie
..warm as butters..
pi_84957125
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 22:20 schreef resque het volgende:
Toch heb ik bij HTC een beter gevoel dan bij Samsung.. Dus naar mijn mening kan je dan beter een iets oudere/mindere High end HTC kiezen dan een Samsung.. Maar dat zeg ik.. Das mijn mening O~)
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 22:26:37 #258
19529 Fendy
True Spirit
pi_84957178
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 22:22 schreef Salatrel het volgende:

[..]

zo kun je bezig blijven natuurlijk :)
Als ik nu kon kiezen zegt ie he ;)

Geldt voor mij ook trouwens, maar ik kan nu niet kiezen dus boeiend. April 2012 kan ik wel weer kiezen, moet je eens opletten wat er dan voor fraais is. Vast Full HD op je scherm en filmen, 15 megapixel met 8938 optische zoom, gigabit internet en......

qwerty toetsenbord
Op dinsdag 21 december 2010 13:44 schreef Houniet het volgende:
Je hebt gelijk Fen.
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 22:31:17 #259
6941 APK
Factual, I think.
pi_84957360
Whehehe, die Desire die ik vorige week bij de Vodfoon-shop gehaald heb is niet alleen unbranded maar ook SIM-lockvrij. :D

Tenminste, dat concludeer ik nadat ik met de SIM-card van T-Mobile van een vriend gewoon kon bellen.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  Moderator vrijdag 6 augustus 2010 @ 22:34:52 #260
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_84957552
Simlock vrij is mijn voda ook. Hi werkte er prima in. Alleen is dat kreng branded govverdorie!
pi_84957728
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 22:34 schreef Renesite het volgende:
Simlock vrij is mijn voda ook. Hi werkte er prima in. Alleen is dat kreng branded govverdorie!
ik voel die pijn broeder! mijne is T-mobile branded dus ik heb nog geen froyo update :(
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 22:41:55 #262
6941 APK
Factual, I think.
pi_84957936
I feel the pain too.
pi_84958047
Hoe weet je nou eigenlijk of je toestel branded is? 'k Lees her en der dat hij bijv. alleen branded is als je hem bij Vodafone zelf hebt gekocht, maar de mijne komt van BelCompany af dus..?
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 22:49:19 #264
273430 HalvinCarris
Weet iemand waar HalvinCarris?
pi_84958311
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 21:08 schreef Aventura het volgende:
Inderdaad, daarom twijfel ik ook een beetje (zie mijn eerste post in deze draad). Ik denk haast dat het een fout is op de Telfortsite. Op andere sites waar je ook kan verlengen met Telfort 1 jaar betaal je fors bij.
Klopt gewoon. Heeft mn broer ook gedaan. Kostte niks.
Op maandag 18 januari 2010 14:11 schreef Mint_Clansell het volgende:
Username: HalvinCarris
Hoe simpel kun je zijn om gewoon de eerste letter van de voor- en achternaam om te draaien? :')
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 22:52:34 #265
6941 APK
Factual, I think.
pi_84958496
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 22:44 schreef Ireyon het volgende:
Hoe weet je nou eigenlijk of je toestel branded is? 'k Lees her en der dat hij bijv. alleen branded is als je hem bij Vodafone zelf hebt gekocht, maar de mijne komt van BelCompany af dus..?
Als je nu na een update geen Vodafone startscherm hebt zit je wel goed.

Heel veel paniek, van een paar personen met pech, denk ik.
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 23:23:35 #266
160987 abruzzese
Veel geld veel vrijheid
pi_84959908
Ik heb me nu na veel ergeren na de update Vodafone 360 erbij neergelegt en moet met mijn HTC Desire 2 jaar doen .
Natuurlijk kun je alle forums afgaan over de kritische berichten van Vodafone 360 update maar je kunt er toch niets aan doen dan alleen maar meer ergeren .
Ben nu wel benieuwd of Vodafone Android 2.2 features gaan aanpassen en misschien verwijderenigen gaan uitvoeren .
Ik hoop dat Android 2.2 een sterke verbetering word en zo tevreden Vodafone klanten blij gaan maken .
Hardlopen is mijn grote passie en loop ongeveer 3000 KM per jaar
pi_84962596
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 22:25 schreef MuRKie het volgende:

[..]

Toch heb ik bij HTC een beter gevoel dan bij Samsung.. Dus naar mijn mening kan je dan beter een iets oudere/mindere High end HTC kiezen dan een Samsung.. Maar dat zeg ik.. Das mijn mening O~)
In principe is de Desire een prima telefoon hoor. Ik ken echter iemand met en samsung galaxy s, en die ziet er toch net weer iets gelikter uit. Maar daarentegen is de ondersteuning van HTC bij xda beter.

Ik heb trouwens net mijn Desire geunbrand en er een custom 2.2 rom op draaien. Ik was namelijk de vodafone crap zat! Werkt als een tierelier!
pi_84963514
Ik zit mij te oriënteren op een aankoop van een HTC toestel.

Nu zie ik dat HTC vrij veel smartphone modellen kent, kan iemand mij uitleggen wat de verschillen zijn tussen de volgende modellen: Wildfire, Legend, Hero, Desire en HD?

Dus hoe verschillen ze in specificaties en functionaliteit? Hoe zijn ze opgedeeld, welke vallen in de low-, mid- of high-end categorie?
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_84963643
Pfff... 'k Weet dat dit niet GoT is, maar sommige vragen... geez.
pi_84964766
Over de mensen die zeuren over geen Froyo 2.2 hebben, en een branded toestel hebben. Zelfs een blinde kip kan de Desire updaten naar non-branded bevroren yoghurt software... Ja, da's uit ervaring ;)
Hiroshima '45, Chernobyl '86, Windows '95
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 01:46:06 #271
67938 MuRKie
..warm as butters..
pi_84964832
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 23:23 schreef abruzzese het volgende:
Ik heb me nu na veel ergeren na de update Vodafone 360 erbij neergelegt en moet met mijn HTC Desire 2 jaar doen .
Natuurlijk kun je alle forums afgaan over de kritische berichten van Vodafone 360 update maar je kunt er toch niets aan doen dan alleen maar meer ergeren .
Ben nu wel benieuwd of Vodafone Android 2.2 features gaan aanpassen en misschien verwijderenigen gaan uitvoeren .
Ik hoop dat Android 2.2 een sterke verbetering word en zo tevreden Vodafone klanten blij gaan maken .
Je kan gewoon je telefoon unbranden hoor.. Of vindt je dat te link om te doen?
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 00:31 schreef resque het volgende:

[..]

In principe is de Desire een prima telefoon hoor. Ik ken echter iemand met en samsung galaxy s, en die ziet er toch net weer iets gelikter uit. Maar daarentegen is de ondersteuning van HTC bij xda beter.

Ik heb trouwens net mijn Desire geunbrand en er een custom 2.2 rom op draaien. Ik was namelijk de vodafone crap zat! Werkt als een tierelier!
Welke ROM heb je gebruikt?
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 00:58 schreef Asskicker14 het volgende:

Nu zie ik dat HTC vrij veel smartphone modellen kent, kan iemand mij uitleggen wat de verschillen zijn tussen de volgende modellen: Wildfire, Legend, Hero, Desire en HD?

Dus hoe verschillen ze in specificaties en functionaliteit? Hoe zijn ze opgedeeld, welke vallen in de low-, mid- of high-end categorie?
Een beetje eigen research is geen overbodige luxe hoor.. Als je op de website van HTC kijkt of op Tweakers of een willekeurige telefoonshop website dan kun je bij alle telefoons de specificaties bekijken.. oO<
pi_84967205
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 00:58 schreef Asskicker14 het volgende:

Snel gezegd zijn de Wildfire en de Legend meer een soort "instapmodel". Zijn beide minder krachtig dan een Desire. De Hero is inmiddels een redelijk verouderd model. De HD is volgens mij een Windows Mobile toestel. Dus niet te vergelijken met de overige toestellen die allemaal op Android draaien. (Wildfire en Legend op Android 2.1, Hero standaard op 1.6 maar laatst geupdate naar 2.1 in een iets uitgeklede versie, Desire draait nu 2.2).
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 08:49:07 #273
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_84967338
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 00:31 schreef resque het volgende:

[..]

Je hebt 'm na de update nog kunnen unbranden?
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 08:50:13 #274
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_84967346
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 01:41 schreef IceDustbin2 het volgende:
Over de mensen die zeuren over geen Froyo 2.2 hebben, en een branded toestel hebben. Zelfs een blinde kip kan de Desire updaten naar non-branded bevroren yoghurt software... Ja, da's uit ervaring ;)
Ik krijg helaas niet eens een gold card gefixed... hij blijft zeuren dat hij de CID niet kan vinden bij het aanmaken van gold card.
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
pi_84967503
Hmm, geen gmail-melding in de tray terwijl ik wel nieuwe mail heb... De browser gedraagt zich soms raar...

'k Ben nou niet dol-enthousiast over dat Froyo eigenlijk...
pi_84968605
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 01:46 schreef MuRKie het volgende:

[..]

Welke ROM heb je gebruikt?

degene van jouw link: http://forum.xda-develope(...)7487457&postcount=16

En die werkt tot nu toe goed, eerst had ik last dat mijn camera niet meer werkte en de telefoon hing als ik ging filmen. Toen de Radio geupdate en daarna werkte ie helemaal goed!

Welke heb jij gebruikt dan?
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 11:02:44 #277
159635 Spike1506
NullPointerException
pi_84968902
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 09:17 schreef DennisMoore het volgende:
Hmm, geen gmail-melding in de tray terwijl ik wel nieuwe mail heb... De browser gedraagt zich soms raar...

'k Ben nou niet dol-enthousiast over dat Froyo eigenlijk...
Ik ben eigenlijk ook niet echt tevreden over de update van HTC. Ik ga als ik binnenkort tijd heb ook eens kijken naar een custom ROM.
pi_84969035
Hmm dit is niet zo cool.. Gisteren was de laatste dag van m'n T-Mobile abo en vandaag zou m'n Vodafone abo moeten starten, maar als ik het simkaartje verwissel, doet-ie niet echt veel meer..
pi_84969535
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 11:02 schreef Spike1506 het volgende:

[..]

Ik ben eigenlijk ook niet echt tevreden over de update van HTC. Ik ga als ik binnenkort tijd heb ook eens kijken naar een custom ROM.
Wacht het nog even af. Die foutjes zijn waarschijnlijk de reden dat Vodafone en T-Mobile nog wachten met de update. HTC is bezig met fixes als het goed is.
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 11:56:14 #280
19529 Fendy
True Spirit
pi_84970143
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 11:29 schreef elfzesendertig het volgende:

[..]

HTC is bezig met fixes als het goed is.
Bron?
Op dinsdag 21 december 2010 13:44 schreef Houniet het volgende:
Je hebt gelijk Fen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo