Ja, maar ik kan bijna hetzelfde abonnement nemen (alleen 25 sms i.p.v. onbeperkt sms) voor 24,40.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:37 schreef Warrick21 het volgende:
[..]
Dat is wel voordelig voor 1 jaar en een gratis toestel.
Ja op zich hebben ze mijn handtekening ofzo nog niet.. Maar heb wel met mijn My Vodafone account verlengd.. Denk dat dat in principe wel voldoende is voor hun om dat als tekenen te rekenen..quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:33 schreef Visitor.Q het volgende:
[..]
Ik had hem bij T mobiel besteld (als in; nog niets getekend, ze hebben mijn naam in een bestandje gezet voor als hij weer leverbaar was), en dat duurde allemaal zo ontzettend lang dat ik hem online heb besteld met oversluiten naar VF. Nog wel even de order bij TM gecancelled toen ik de desire ook daadwerkelijk binnen had. Maar wat is die telefoon (nog steeds) slecht leverbaar zeg...
zo kun je bezig blijven natuurlijkquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:20 schreef resque het volgende:
mja ik zou sowieso nu voor de galaxy s gaan als ik nu kon kiezen, want de desire is nu alweer poosje uit en galaxy s is net weer een tikje beter
Toch heb ik bij HTC een beter gevoel dan bij Samsung.. Dus naar mijn mening kan je dan beter een iets oudere/mindere High end HTC kiezen dan een Samsung.. Maar dat zeg ik.. Das mijn meningquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:20 schreef resque het volgende:
mja ik zou sowieso nu voor de galaxy s gaan als ik nu kon kiezen, want de desire is nu alweer poosje uit en galaxy s is net weer een tikje beter
Als ik nu kon kiezen zegt ie hequote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:22 schreef Salatrel het volgende:
[..]
zo kun je bezig blijven natuurlijk
ik voel die pijn broeder! mijne is T-mobile branded dus ik heb nog geen froyo updatequote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:34 schreef Renesite het volgende:
Simlock vrij is mijn voda ook. Hi werkte er prima in. Alleen is dat kreng branded govverdorie!
Klopt gewoon. Heeft mn broer ook gedaan. Kostte niks.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:08 schreef Aventura het volgende:
Inderdaad, daarom twijfel ik ook een beetje (zie mijn eerste post in deze draad). Ik denk haast dat het een fout is op de Telfortsite. Op andere sites waar je ook kan verlengen met Telfort 1 jaar betaal je fors bij.
Als je nu na een update geen Vodafone startscherm hebt zit je wel goed.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:44 schreef Ireyon het volgende:
Hoe weet je nou eigenlijk of je toestel branded is? 'k Lees her en der dat hij bijv. alleen branded is als je hem bij Vodafone zelf hebt gekocht, maar de mijne komt van BelCompany af dus..?
In principe is de Desire een prima telefoon hoor. Ik ken echter iemand met en samsung galaxy s, en die ziet er toch net weer iets gelikter uit. Maar daarentegen is de ondersteuning van HTC bij xda beter.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:25 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Toch heb ik bij HTC een beter gevoel dan bij Samsung.. Dus naar mijn mening kan je dan beter een iets oudere/mindere High end HTC kiezen dan een Samsung.. Maar dat zeg ik.. Das mijn mening
Je kan gewoon je telefoon unbranden hoor.. Of vindt je dat te link om te doen?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 23:23 schreef abruzzese het volgende:
Ik heb me nu na veel ergeren na de update Vodafone 360 erbij neergelegt en moet met mijn HTC Desire 2 jaar doen .
Natuurlijk kun je alle forums afgaan over de kritische berichten van Vodafone 360 update maar je kunt er toch niets aan doen dan alleen maar meer ergeren .
Ben nu wel benieuwd of Vodafone Android 2.2 features gaan aanpassen en misschien verwijderenigen gaan uitvoeren .
Ik hoop dat Android 2.2 een sterke verbetering word en zo tevreden Vodafone klanten blij gaan maken .
Welke ROM heb je gebruikt?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 00:31 schreef resque het volgende:
[..]
In principe is de Desire een prima telefoon hoor. Ik ken echter iemand met en samsung galaxy s, en die ziet er toch net weer iets gelikter uit. Maar daarentegen is de ondersteuning van HTC bij xda beter.
Ik heb trouwens net mijn Desire geunbrand en er een custom 2.2 rom op draaien. Ik was namelijk de vodafone crap zat! Werkt als een tierelier!
Een beetje eigen research is geen overbodige luxe hoor.. Als je op de website van HTC kijkt of op Tweakers of een willekeurige telefoonshop website dan kun je bij alle telefoons de specificaties bekijken..quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 00:58 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik zit mij te oriënteren op een aankoop van een HTC toestel.
Nu zie ik dat HTC vrij veel smartphone modellen kent, kan iemand mij uitleggen wat de verschillen zijn tussen de volgende modellen: Wildfire, Legend, Hero, Desire en HD?
Dus hoe verschillen ze in specificaties en functionaliteit? Hoe zijn ze opgedeeld, welke vallen in de low-, mid- of high-end categorie?
Snel gezegd zijn de Wildfire en de Legend meer een soort "instapmodel". Zijn beide minder krachtig dan een Desire. De Hero is inmiddels een redelijk verouderd model. De HD is volgens mij een Windows Mobile toestel. Dus niet te vergelijken met de overige toestellen die allemaal op Android draaien. (Wildfire en Legend op Android 2.1, Hero standaard op 1.6 maar laatst geupdate naar 2.1 in een iets uitgeklede versie, Desire draait nu 2.2).quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 00:58 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik zit mij te oriënteren op een aankoop van een HTC toestel.
Nu zie ik dat HTC vrij veel smartphone modellen kent, kan iemand mij uitleggen wat de verschillen zijn tussen de volgende modellen: Wildfire, Legend, Hero, Desire en HD?
Dus hoe verschillen ze in specificaties en functionaliteit? Hoe zijn ze opgedeeld, welke vallen in de low-, mid- of high-end categorie?
Je hebt 'm na de update nog kunnen unbranden?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 00:31 schreef resque het volgende:
[..]
In principe is de Desire een prima telefoon hoor. Ik ken echter iemand met en samsung galaxy s, en die ziet er toch net weer iets gelikter uit. Maar daarentegen is de ondersteuning van HTC bij xda beter.
Ik heb trouwens net mijn Desire geunbrand en er een custom 2.2 rom op draaien. Ik was namelijk de vodafone crap zat! Werkt als een tierelier!
Ik krijg helaas niet eens een gold card gefixed... hij blijft zeuren dat hij de CID niet kan vinden bij het aanmaken van gold card.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 01:41 schreef IceDustbin2 het volgende:
Over de mensen die zeuren over geen Froyo 2.2 hebben, en een branded toestel hebben. Zelfs een blinde kip kan de Desire updaten naar non-branded bevroren yoghurt software... Ja, da's uit ervaring
degene van jouw link: http://forum.xda-develope(...)7487457&postcount=16quote:
Ik ben eigenlijk ook niet echt tevreden over de update van HTC. Ik ga als ik binnenkort tijd heb ook eens kijken naar een custom ROM.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 09:17 schreef DennisMoore het volgende:
Hmm, geen gmail-melding in de tray terwijl ik wel nieuwe mail heb... De browser gedraagt zich soms raar...
'k Ben nou niet dol-enthousiast over dat Froyo eigenlijk...
Wacht het nog even af. Die foutjes zijn waarschijnlijk de reden dat Vodafone en T-Mobile nog wachten met de update. HTC is bezig met fixes als het goed is.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 11:02 schreef Spike1506 het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk ook niet echt tevreden over de update van HTC. Ik ga als ik binnenkort tijd heb ook eens kijken naar een custom ROM.
Bron?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 11:29 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
HTC is bezig met fixes als het goed is.
Is een aanname van mij, maar geen onrealistische: Vodafone en T-Mobile hebben aangegeven te wachten op bugfixes van HTC. HTC zou dan wel compleet gestoord zijn als ze niet bezig zijn met deze bugfixes.quote:
Ik heb nog niks gebruikt want ik wacht nog steeds tot hij geleverd wordt.. Maar ik ga de originele HTC ROM gebruiken denk ik..quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 10:47 schreef resque het volgende:
[..]
degene van jouw link: http://forum.xda-develope(...)7487457&postcount=16
En die werkt tot nu toe goed, eerst had ik last dat mijn camera niet meer werkte en de telefoon hing als ik ging filmen. Toen de Radio geupdate en daarna werkte ie helemaal goed!
Welke heb jij gebruikt dan?
Als je geen froyo update hebt nu dan is je toestel sowieso branded.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:12 schreef BasNijmegen het volgende:
Sow! Ben terug van vakantie en er is een hoop gebeurt in de markt.
Meteen gesjekt voor de 2.2 update, maar handmatig vindt mijn toestel geen updates.
Meen dat mijn toestel niet branded is (heb Vodafone, maar zie daar niets van terug op toestel).
Zeker 'bugs' die gerelateerd zijn aan branded toestellen dan ofzo.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:15 schreef elfzesendertig het volgende:
Vodafone en T-Mobile hebben aangegeven te wachten op bugfixes van HTC.
Volgens mij is die update even gestopt.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:21 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Als je geen froyo update hebt nu dan is je toestel sowieso branded.
In ieder geval één iemand die mij van een duidelijk antwoord voorziet. Dank je hartelijk.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 08:24 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Snel gezegd zijn de Wildfire en de Legend meer een soort "instapmodel". Zijn beide minder krachtig dan een Desire. De Hero is inmiddels een redelijk verouderd model. De HD is volgens mij een Windows Mobile toestel. Dus niet te vergelijken met de overige toestellen die allemaal op Android draaien. (Wildfire en Legend op Android 2.1, Hero standaard op 1.6 maar laatst geupdate naar 2.1 in een iets uitgeklede versie, Desire draait nu 2.2).
Kon wel hetzelfde zeggen als DaFrenk, maar dat maakt het allemaal zo dubbelopquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:37 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
In ieder geval één iemand die mij van een duidelijk antwoord voorziet. Dank je hartelijk.
De HTC Desire gaat het worden.![]()
Heb je je SD kaart in je telefoon eerste geunmount, en daarna en format?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 08:50 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Ik krijg helaas niet eens een gold card gefixed... hij blijft zeuren dat hij de CID niet kan vinden bij het aanmaken van gold card.
Geef je Vodafone simkaart nog even geduld. De dag is nog niet om.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 11:08 schreef Ireyon het volgende:
Hmm dit is niet zo cool.. Gisteren was de laatste dag van m'n T-Mobile abo en vandaag zou m'n Vodafone abo moeten starten, maar als ik het simkaartje verwissel, doet-ie niet echt veel meer..
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:21 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Dat kloptquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 16:04 schreef BasNijmegen het volgende:
[..]
maar heb niets op de phone dat duidt op Vodafone ofzo
Als je gewoon een unbranded toestel hebt, maar T-Mobile of Vodafone als provider, dan heb je hem toch ook nog niet? Of zijn alle toestellen van die providers branded?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:21 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Gebruiken mensen dat ding echtquote:Op zondag 8 augustus 2010 21:33 schreef Dennis101 het volgende:
Ik weet niet of het anderen is opgevallen, maar bij mij werkt de optische trackpad een stuk beter na de Froyo update.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |