Nog afgezien dat ik de vorige sloot.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 00:08 schreef alors het volgende:
2 topics, maar tong opende voor zijn beurt...
Dit dus.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 23:53 schreef tong80 het volgende:
Duh.
Ik mag hem graag zien. Maar 50 % van zijn opmerkingen ben ik het niet mee eens.
Maar hij zegt altijd waar het opstaat.
Jammer dat ie geen verstand van voetballen heeft. Anders was het een mooie vervanger van Hans Kraaij geweest.
Van Der Laan is een intellectueel en een barmhartig man.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 00:47 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dit dus.
En Vd Laan heb ik in tien minuten al leukere en verstandiger dingen horen zeggen dan Cohen in al die jaren.
Ik heb begrepen dat vriend en vijand hem betrouwbaar noemen. Zo'n man moet je hebben voor een wereldstad.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 02:22 schreef BradleyQ het volgende:
Van Der Laan is een intellectueel en een barmhartig man.
de deze opmerking vond ik ook al zo vreemd uit een CU -mond te komenquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 10:23 schreef pberends het volgende:
Knevel: "Waarom gebruikte deze vrouw geen voorbehoedsmiddelen?"
Misschien omdat ze teveel EO keek, Andries!![]()
![]()
Jort zal wel nooit meer mogen komen nu.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:39 schreef FreezePop het volgende:
(helaas) moet ik het stukje van Dumpert halen. Maar Jort was een held gister. Jort opent even een boekje over de EO.
http://www.dumpert.nl/med(...)l_vierkanthoofd.html
Zal wel meevallen. Johan Derksen mocht ook gewoon weer komen, na zijn christelijke uitglijder tegen SGP-leider Bas van der Vliesquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:35 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Jort zal wel nooit meer mogen komen nu.
Wat een debiel wijf inderdaad zeg. Conclusie was dat het vaker voorkomt zowel in de huidige tijd als vroegerquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:39 schreef golfer het volgende:
Corine de Ruiter die er nooit voor schroomt om zonder iemand zelf te hebben onderzocht op afstand een diagnose en een psychologisch profiel van een verdachte op te stellen.
Wat een koning die Eberhard!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 23:30 schreef DrDentz het volgende:
Zie het verschil van toen en nu. 'Flikker op ouwehoer'.
primaquote:Op maandag 9 augustus 2010 15:03 schreef golfer het volgende:
Voorlopige gastenlijst voor vanavond:
Ron Jans, trainer van SC Heerenveen, CDA-prominent Doekle Terpstra en oud-CDA Kamerlid Annie Schreijer-Pierik.
Gaap.quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:30 schreef golfer het volgende:
Oh..en oorlogsverslaggever Arnold Karskens.
K&vdB zijn bang voor de bezuinigingen op de publieke omroep, vandaar dat ze opeens lekker links gaan doen.quote:Op maandag 9 augustus 2010 17:53 schreef Van_Poppel het volgende:
Inderdaad mooie gasten. Valt me op dat K&vdB de linkervleugel van het CDA veel spreekruimte geven. Een goede zaak!
Pauw en Witteman zouden i.i.g. met deze gastenkeuze helemaal worden afgemaakt.quote:Op maandag 9 augustus 2010 19:41 schreef pberends het volgende:
[..]
K&vdB zijn bang voor de bezuinigingen op de publieke omroep, vandaar dat ze opeens lekker links gaan doen.
Ik mis ze, onze linkschmannen!quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:10 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Pauw en Witteman zouden i.i.g. met deze gastenkeuze helemaal worden afgemaakt.
Hij zal wel álles weten van het proces omtrent Charles Taylor...quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:31 schreef DrDentz het volgende:
Moet er weer een bejaarde nazi voor het gerecht gesleept worden?
Dat dus.quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:31 schreef DrDentz het volgende:
Moet er weer een bejaarde nazi voor het gerecht gesleept worden?
Idd.quote:Op maandag 9 augustus 2010 19:40 schreef pberends het volgende:
[..]
Gaap.
Ik word altijd zo moe van die man.
Vooral omdat hij zijn 'oorlogsverslaggever'-verleden zo uit zit te buiten.
Inderdaad.quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:16 schreef henkde_j het volgende:
Is die vrouw van de SGP? Damn wat een christen accent
Normen en waarden, wat een facade zeg.quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:17 schreef Van_Poppel het volgende:
Terpstra slaat de nagel op de kop! Als partij van de "normen en waarden" kun je het niet maken te heulen met een stel fascisten
Ja, stel je voor dat je die zou hebben.quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:18 schreef Lagrinta het volgende:
Normen en waarden, wat een facade zeg.
Ze is weer eens los gelaten van haar boerderij.quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:17 schreef golfer het volgende:
Ik krijg zo'n jeuk van dat hypocriete gristenwijf.
Uitgesleten groefje denk ikquote:Op maandag 9 augustus 2010 23:21 schreef golfer het volgende:
3x De kiezer heeft gekozen en de kiezers hebben altijd gelijk en er moet brood op de plank komen.
Ze draait steeds dezelfde plaat af.
Nee, voor een echte christen is Terpstra een judas hoor. En dat blauwe figuur naast hem is zelfs een echte facist.quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:17 schreef alors het volgende:
Doekle verwoordt wel een groot deel van de achterban in deze.
Nou idd zegquote:Op maandag 9 augustus 2010 23:21 schreef golfer het volgende:
3x De kiezer heeft gekozen en de kiezers hebben altijd gelijk en er moet brood op de plank komen.
Ze draait steeds dezelfde plaat af.
Complete nonsense. Alsof andere partijen geen normen en waarden hebben. Als je daarmee je wil profileren ben je een behoorlijk provinciaalse partij.quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:20 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, stel je voor dat je die zou hebben.
quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:22 schreef Opa2012 het volgende:
[..]
En dat blauwe figuur naast hem is zelfs een echte facist.
het is ook volkomen idioot, hitler had een hekel aan Joden, wilders is pro-joodsquote:Op maandag 9 augustus 2010 23:22 schreef cultheld het volgende:
Nou ben ik geen fan van Wilders, maar de vergelijking met Hitler is volstrekt misplaatst. Haal dan McCarthy of Lieberman aan.
quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:24 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
het is ook volkomen idioot, hitler had een hekel aan Joden, wilders is pro-joods
enge man die doekele
Hij heeft toch gelijk...als je zo over Joden praat als Wilders over Moslims dan wordt je een antisemiet genoemd. Je moet daar gewoon niet mee in zee willen gaan.quote:
hoezo die smiley, nazi's en hitler aanhangers vinden Wilders een jodenknechtquote:
quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:22 schreef cultheld het volgende:
Nou ben ik geen fan van Wilders, maar de vergelijking met Hitler is volstrekt misplaatst. Haal dan McCarthy of Lieberman aan.
Het gaat helemaal niet om dat ze dezelfde poppetjes haten, de poppetjes zijn inwisselbaar.quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:27 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
hoezo die smiley, nazi's en hitler aanhangers vinden Wilders een jodenknecht
maar dat snap jij vast niet
Dat vind ik ook niet.... De Duitsers werden vernederd, zaten in een uitzichtloze positie, hadden honger en zochten naar een uitweg. Dan is het nog steeds verkeerd maar ergens wel logisch dat een slechte ideologie naar boven komt.quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:22 schreef cultheld het volgende:
er is altijd strijd tussen verschillende poppetjes, maar hou dan de nazi's er buitenquote:Op maandag 9 augustus 2010 23:28 schreef alors het volgende:
[..]
Het gaat helemaal niet om dat ze dezelfde poppetjes haten, de poppetjes zijn inwisselbaar.
Daar waar het principes betreft wel, ja.quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:30 schreef alors het volgende:
Het is idd geruisloos stil binnen de VVD.
Aantrekkelijke vrouw.quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:03 schreef golfer het volgende:
oud-CDA Kamerlid Annie Schreijer-Pierik.
Zou de erudiete golfer dan misschien zo ruimhartig willen zijn om uit te leggen wat ik niet begrepen heb?quote:
Wilders is juist geen racisme in mijn ogen. De stemmers misschien deels wel, maar moslims zijn geen ras en het heeft ook niks met buitenlanders te maken. PVV trekt hele andere stemmers dan een Janmaat bijvoorbeeld.quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:29 schreef Be-Smart het volgende:
[..]
Dat vind ik ook niet.... De Duitsers werden vernederd, zaten in een uitzichtloze positie, hadden honger en zochten naar een uitweg. Dan is het nog steeds verkeerd maar ergens wel logisch dat een slechte ideologie naar boven komt.
Voor de Nederlandse stemmers op Wilders is alleen puur racisme het argument. Louis Theroux kan z'n documentaire over de racistische Zuid-Afrikanen van een paar jaar gelden nu ook wel in VINEX-wijk Ypenburg opnemen.
Tuurlijk, kijk naar Jan Mulderquote:Op maandag 9 augustus 2010 23:32 schreef Van_Poppel het volgende:
Personen uit de sportwereld blijken toch degelijk maatschappelijk geëngageerd te kunnen zijn. Van Humberto Tan had ik het niet verwacht, van Jans ook niet.
Hoe een liberale partij zich inlaat met een partij, die een maatschappij met Uber- en Untermenchen wil creëren, is idd zeer verontrustend.quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:31 schreef golfer het volgende:
[..]
Daar waar het principes betreft wel, ja.
quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:31 schreef cultheld het volgende:
Zou de erudiete golfer dan misschien zo ruimhartig willen zijn om uit te leggen wat ik niet begrepen heb?
Deze tekst van jou op de provocerende en expres geplaatste retorische opmerking van Ron Jans die net zo provocerend en retorisch was als veel van de opmerkingen van Wilders.quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:22 schreef cultheld het volgende:
Jans is een hoger opgeleid persoon en is jarenlang Duits leraar geweestquote:Op maandag 9 augustus 2010 23:32 schreef Van_Poppel het volgende:
Personen uit de sportwereld blijken toch degelijk maatschappelijk geëngageerd te kunnen zijn. Van Humberto Tan had ik het niet verwacht, van Jans ook niet.
Pff, alsof mensen gelijk zijn. Dat Afrikanen dommer zijn dan Europeanen mag je niet zeggen, maar wel dat Aziaten slimmer zijn.quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:34 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hoe een liberale partij zich inlaat met een partij, die een maatschappij met Uber- en Untermenchen wil creëren, is idd zeer verontrustend.
"Hitler was ook democratisch gekozen in 1933". Die vergelijking maakt hij doelbewust. Volstrekt misplaatst.quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:35 schreef golfer het volgende:
[..]
[..]
Deze tekst van jou op de provocerende en expres geplaatste retorische opmerking van Ron Jans die net zo provocerend en retorisch was als veel de van opmerkingen van Wilders.
Begrijp je het nu een klein beetje?
Zoals racisme en kleuisme?quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:32 schreef Van_Poppel het volgende:
Dat dus.quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:26 schreef golfer het volgende:
Jans. Spijker boven op de kop met dezelfde soort domme retoriek als Wildersen die wordt dus niet gesnapt door een stel aan tafel.
Dat moet de toekomst nog uitwijzen. In 1933 waren heel veel mensen er ook nog helemaal niet achter dat hun democratisch verkozen leider zo fout zou zijn.quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:36 schreef cultheld het volgende:
"Hitler was ook democratisch gekozen in 1933". Die vergelijking maakt hij doelbewust. Volstrekt misplaatst.
Overigens hoor ik je niet klagen over de doelbewust door Wilders misplaatste opmerkingen en vergelijkingen over hele bevolkingsgroepen?quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:36 schreef cultheld het volgende:
"Hitler was ook democratisch gekozen in 1933". Die vergelijking maakt hij doelbewust. Volstrekt misplaatst.
En wat zei Wilders ook alweer? De koran is net zo erg als Mein Kampf...quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:36 schreef cultheld het volgende:
[..]
Zei Ron Jans toen ie een trainingkamp organiseerde.quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:40 schreef alors het volgende:
[..]
En wat zei Wilders ook alweer? De koran is net zo erg als Mein Kampf...
quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zei Ron Jans toen ie een trainingkamp organiseerde.
Als je wat meer leest dan alleen krantjes, zou je kunnen weten dat Wilders qua gedachtegoed diametraal tegenover dat van Adolf Hitler staat. Wilders is nog het best met Avigdor Lieberman en de vroegere senator McCarthy te vergelijken. Ook geen frisse types, waarbij Lieberman zelfs extremistische ideeën koestert, maar bepaald niet te vergelijken met Hitler.quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:38 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat moet de toekomst nog uitwijzen. In 1933 waren heel veel mensen er ook nog helemaal niet achter dat hun democratisch verkozen leider zo fout zou zijn.
Bij Wilders weten we het nu ook nog niet.
1 ding weten we wel al: hij is in ieder geval geen democraat.
Hoe kom je er bij?quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:40 schreef golfer het volgende:
[..]
Overigens hoor ik je niet klagen over de doelbewust door Wilders misplaatste opmerkingen en vergelijkingen over hele bevolkingsgroepen?
Die vergelijking heeft hij van Churchill gejat. Ik ben het er niet geheel mee eens, maar je kunt ook weer niet zeggen dat het nergens op slaat.quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:40 schreef alors het volgende:
[..]
En wat zei Wilders ook alweer? De koran is net zo erg als Mein Kampf...
Wat begrijp je nou niet aan doelbewuste provocerende retoriekquote:Op maandag 9 augustus 2010 23:44 schreef cultheld het volgende:
Als je wat meer leest dan alleen krantjes, zou je kunnen weten dat Wilders qua gedachtegoed diametraal tegenover dat van Adolf Hitler staat. Wilders is nog het best met Avigdor Lieberman en de vroegere senator McCarthy te vergelijken. Ook geen frisse types, waarbij Lieberman zelfs extremistische ideeën koestert, maar bepaald niet te vergelijken met Hitler.
Vanwege dat afschuwlijke blauwe overhemd, boer 1e klas (en daarmee beledig ik de echte boeren).quote:
Ah, dat is hoe je hem bestrijdt? Jezelf verlagen tot zijn tactieken? Dat vind ik wel erg pedant.quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:50 schreef golfer het volgende:
[..]
Wat begrijp je nou niet aan doelbewuste provocerende retoriek
Wat Jans expres deed en wat Wilders dagelijks doet?
En wat begrijp je niet aan de vergelijking van het bewust willen uitsluiten van hele bevolkingsgroepen en het gedachtengoed van Wilders die hetzelfde doet?
Daar ben ik geen voorstander van hoor.quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:50 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Een kopvoddentaks komt niet bepaald respectvol over, toch?
Goede inhoudelijke opmerking.quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:52 schreef Opa2012 het volgende:
Vanwege dat afschuwlijke blauwe overhemd, boer 1e klas (en daarmee beledig ik de echte boeren).
Is vaak de beste manier om z'n volgers tot nadenken te stemmen.quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:52 schreef cultheld het volgende:
Ah, dat is hoe je hem bestrijdt? Jezelf verlagen tot zijn tactieken? Dat vind ik wel erg pedant.
Nee, de essentie van de retoriek van Wilders blootleggen.quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:52 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ah, dat is hoe je hem bestrijdt? Jezelf verlagen tot zijn tactieken? Dat vind ik wel erg pedant.
Toch vormen dit soort clowneske opmerkingen de basis van zijn verkiezingsprogramma. Ook zijn standpunt over etnische registratie is op z'n minst eng te noemen.quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:52 schreef cultheld het volgende:
[..]
Daar ben ik geen voorstander van hoor.
Oog om oog, tand om tandquote:Op maandag 9 augustus 2010 23:54 schreef golfer het volgende:
[..]
Is vaak de beste manier om z'n volgers tot nadenken te stemmen.
Kwaad met kwaad bestrijden enzo.
Retoriek met retoriek.
Misschien dat Henk en Ingrid/Anja het ook ooit eens begrijpen dan.
Voor Wilders hoeft niemand bang te zijn want Nederland is simpelweg te klein om voor wie dan ook een bedreiging te kunnen zijn. Je kunt beter Duitsland in de gaten houden want Duitsland is het machtigste land ter wereld en het nazisme zit daar in de genen (vergeet niet dat de Duitsers tot 1945 achter Hitler bleven staan ondanks dat 95% van de holocaust afwist danwel had kunnen weten).quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:50 schreef golfer het volgende:
[..]
Wat begrijp je nou niet aan doelbewuste provocerende retoriek
Wat Jans expres deed en wat Wilders dagelijks doet?
En wat begrijp je niet aan de vergelijking van het bewust willen uitsluiten van hele bevolkingsgroepen en het gedachtengoed van Wilders die hetzelfde doet?
Daar heb ik zo'n ranzige Hitler-vergelijking niet voor nodig. McCarthy startte een heksenjacht tegen het communisme, Wilders voert een heksenjacht tegen de islam. Wat Wilders niet doet, is moslims opjagen omdat ze islamitisch zijn opgegroeid. Iets wat Hitler wel deed met Joden. Joodse kinderen moesten sterven vanwege het feit dat ze geboren waren. Als je iemand die voor dergelijke daden verantwoordelijk is in een volzin durft te vergelijken met Wilders (wiens vergelijking van de Koran met Mein Kampf bepaald niet fris is, maar in geen verhouding staat tot dit soort holle kretologie van meneer Jans), beledig je daar niet alleen Wilders en zijn stemmers mee, maar trivialiseer je ook de verpersoonlijking van het kwaad. Dan kan de bedoeling van meneer Jans wel zijn om aan te tonen dat Wilders in potentie net zo gevaarlijk is als Hitler, maar tegelijkertijd hoeft iemand dus slechts zo ver te gaan als Wilders om met de grootste misdadiger uit de Europese geschiedenis te worden vergeleken.quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:54 schreef marcodej het volgende:
[..]
Nee, de essentie van de retoriek van Wilders blootleggen.
Ja, want Nederlanders verschillen genetisch ontzettend veel van Duitsersquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:02 schreef Opa2012 het volgende:
[..]
Voor Wilders hoeft niemand bang te zijn want Nederland is simpelweg te klein om voor wie dan ook een bedreiging te kunnen zijn. Je kunt beter Duitsland in de gaten houden want Duitsland is het machtigste land ter wereld en het nazisme zit daar in de genen (vergeet niet dat de Duitsers tot 1945 achter Hitler bleven staan ondanks dat 95% van de holocaust afwist danwel had kunnen weten).
Ik stem ook al niet op de PVV. De SP vind ik trouwens nog wat enger dan de PVV. Eurosceptisch, antiglobalistisch, tegen het grootkapitaal en hier en daar nog steeds wat communistische trekjes. Daar komt bovenop dat deze partij i.t.t. de PVV wél salonfähig is.quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:55 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Toch vormen dit soort clowneske opmerkingen de basis van zijn verkiezingsprogramma. Ook zijn standpunt over etnische registratie is op z'n minst eng te noemen.
Een PVV-er die zinnen met meer dan 5 woorden kan formuleren .quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:03 schreef cultheld het volgende:
[..]
Daar heb ik zo'n ranzige Hitler-vergelijking niet voor nodig. McCarthy startte een heksenjacht tegen het communisme, Wilders voert een heksenjacht tegen de islam. Wat Wilders niet doet, is moslims opjagen omdat ze islamitisch zijn opgegroeid. Iets wat Hitler wel deed met Joden. Joodse kinderen moesten sterven vanwege het feit dat ze geboren waren. Als je iemand die voor dergelijke daden verantwoordelijk is in een volzin durft te vergelijken met Wilders (wiens vergelijking van de Koran met Mein Kampf bepaald niet fris is, maar in geen verhouding staat tot dit soort holle kretologie van meneer Jans), beledig je daar niet alleen Wilders en zijn stemmers mee, maar trivialiseer je ook de verpersoonlijking van het kwaad. Dan kan de bedoeling van meneer Jans wel zijn om aan te tonen dat Wilders in potentie net zo gevaarlijk is als Hitler, maar tegelijkertijd hoeft iemand dus slechts zo ver te gaan als Wilders om met de grootste misdadiger uit de Europese geschiedenis te worden vergeleken.
Extreem links en Extreemn rechts zitten niet zo ver uit elkaarquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:04 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik stem ook al niet op de PVV. De SP vind ik trouwens nog wat enger dan de PVV. Eurosceptisch, antiglobalistisch, tegen het grootkapitaal en hier en daar nog steeds wat communistische trekjes. Daar komt bovenop dat deze partij i.t.t. de PVV wél salonfähig is.
Heb je het tegen mij?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:07 schreef golfer het volgende:
Jeetje, jij hebt tegenwoordig ook al stemrecht.
Right en iedereen zat in het verzet mocht nu de oorlog uitbreken. Doe me een lol zeg. Mensen kiezen eieren voor hun geld. Dat is normaal als het kwaad al geschied is. In Iran gaan er toch ook geen miljoenen meer de straat op.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:02 schreef Opa2012 het volgende:
[..]
Voor Wilders hoeft niemand bang te zijn want Nederland is simpelweg te klein om voor wie dan ook een bedreiging te kunnen zijn. Je kunt beter Duitsland in de gaten houden want Duitsland is het machtigste land ter wereld en het nazisme zit daar in de genen (vergeet niet dat de Duitsers tot 1945 achter Hitler bleven staan ondanks dat 95% van de holocaust afwist danwel had kunnen weten).
Haha. Fail.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:03 schreef cultheld het volgende:
[..]
Daar heb ik zo'n ranzige Hitler-vergelijking niet voor nodig. McCarthy startte een heksenjacht tegen het communisme, Wilders voert een heksenjacht tegen de islam. Wat Wilders niet doet, is moslims opjagen omdat ze islamitisch zijn opgegroeid. Iets wat Hitler wel deed met Joden. Joodse kinderen moesten sterven vanwege het feit dat ze geboren waren. Als je iemand die voor dergelijke daden verantwoordelijk is in een volzin durft te vergelijken met Wilders (wiens vergelijking van de Koran met Mein Kampf bepaald niet fris is, maar in geen verhouding staat tot dit soort holle kretologie van meneer Jans), beledig je daar niet alleen Wilders en zijn stemmers mee, maar trivialiseer je ook de verpersoonlijking van het kwaad. Dan kan de bedoeling van meneer Jans wel zijn om aan te tonen dat Wilders in potentie net zo gevaarlijk is als Hitler, maar tegelijkertijd hoeft iemand dus slechts zo ver te gaan als Wilders om met de grootste misdadiger uit de Europese geschiedenis te worden vergeleken.
Hij is een facist vanwege de minachting voor de kiezer, een racist omdat hij bepaalde groepen mensen uitsluit en een debiel door die Godwin.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:23 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Haha. Fail.
Jans vergeleek Wilders met Hitler, niet om een betoog te houden dat Wilders op dezelfde manier haat als Hitler.
Maar om te laten zien hoe Wilders herrie schopt door schokkende uitspraken te doen. En dit pakte goed uit aan je reacties te zien
Aha, dus als iemand 'schokkende uitspraken doet' mag je dat naar voren brengen door zelf nog controversiëler uit de hoek te komen met Hitler-vergelijkingen? Praat het vooral goed, het is een ranzige vergelijking.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:23 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Haha. Fail.
Jans vergeleek Wilders met Hitler, niet om een betoog te houden dat Wilders op dezelfde manier haat als Hitler.
Maar om te laten zien hoe Wilders herrie schopt door schokkende uitspraken te doen. En dit pakte goed uit aan je reacties te zien
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:38 schreef cultheld het volgende:
[..]
Aha, dus als iemand 'schokkende uitspraken doet' mag je dat naar voren brengen door zelf nog controversiëler uit de hoek te komen met Hitler-vergelijkingen? Praat het vooral goed, het is een ranzige vergelijking.
Echt een beschamende vertoning om bejaarden zo lastig te vallen. Ook al hebben ze een fout verleden. Karstensquote:Op maandag 9 augustus 2010 23:49 schreef marcodej het volgende:
Ah, dat slechte Willibrord-wannabe stukje weer.
Dat de verkiezingen niet eerlijk waren kan kloppen maar na de verkiezingen in het voorjaar van 1933 bezat Hitler een absolute meerderheid in het parlement. Dus misschien had jij toch beter moeten opletten bij geschiedenislessen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:07 schreef Vasilevski het volgende:
Ron Jans heeft zeker beter opgelet bij Duits dan bij geschiedenis, of misschien heeft hij ooit eens op tv die soundbite ("Hitler werd ook verkozen!") gehoord. Het klopt dat Hitler in zekere zin 'verkozen' is. Hij haalde echter nooit de absolute meerderheid, en er was natuurlijk geen sprake van open, vrije verkiezingen.
Heeft hij Susan Smit zwanger gemaakt?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:09 schreef golfer het volgende:
Straks:
VVD-prominent Robin Linschoten, priester en presentator Antoine Bodar, de Pakistaanse schrijfster Naema Tahir en Peter R. de Vries over de stichting van zijn dochter en een kabinet met gedoogsteun van de PVV.
quote:
het wordt wel een erg anti-Wilders uitzending vavavond volgens mijquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:09 schreef golfer het volgende:
Straks:
VVD-prominent Robin Linschoten, priester en presentator Antoine Bodar, de Pakistaanse schrijfster Naema Tahir en Peter R. de Vries over de stichting van zijn dochter en een kabinet met gedoogsteun van de PVV.
Elke avond is anti-Wildersquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:00 schreef computergirl het volgende:
[..]
het wordt wel een erg anti-Wilders uitzending vavavond volgens mij
Daar is overigens niets mis mee.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:00 schreef computergirl het volgende:
[..]
het wordt wel een erg anti-Wilders uitzending vavavond volgens mij
nou een beetje hoor en wederhoor mag van mij ook wel hoor. Anders krijgen we nog erger het gedemoniseer-verhaalquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:12 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Daar is overigens niets mis mee.
Dan moet ie zelf maar eens op een uitnodiging ingaan en komen opdagen in zo'n programma. Maar dat weigert Wilders consequent.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:24 schreef computergirl het volgende:
nou een beetje hoor en wederhoor mag van mij ook wel hoor. Anders krijgen we nog erger het gedemoniseer-verhaal
bij K&vd B is hij toch juist wel geweest?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:33 schreef golfer het volgende:
[..]
Dan moet ie zelf maar eens op een uitnodiging ingaan en komen opdagen in zo'n programma. Maar dat weigert Wilders consequent.
Wilders verdient het om gedemoniseerd te worden...je kunt van een drol geen moorkop maken hequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:24 schreef computergirl het volgende:
[..]
nou een beetje hoor en wederhoor mag van mij ook wel hoor. Anders krijgen we nog erger het gedemoniseer-verhaal
We hadden gisteren toch dat CDA-boerinnetje? Ook Nijpels is al te gast geweest.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:53 schreef Woussie1987 het volgende:
Ik begin er zo langzamerhand een beetje genoeg van te krijgen van dit programma. Sinds ze weer begonnen zijn met het programma, gaat het alleen maar over.
Vanavond met Peter R. de Vries die ook kritisch is over Wilders. Wanneer komt er nou eens iemand die pro-wilders? (pvv-leden uitgezonderd).
Dat is de kracht van Wilders, dat is ook niet alleen bij dit programma, dat is ook bij P&W en DWDD. Hij hoeft zelf nergens te verschijnen, alleen maar af en toe wat te roepen en hij is weer dagelijks in het nieuws.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:53 schreef Woussie1987 het volgende:
Ik begin er zo langzamerhand een beetje genoeg van te krijgen van dit programma. Sinds ze weer begonnen zijn met het programma, gaat het alleen maar over Wilders.
Wildersquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:34 schreef computergirl het volgende:
[..]
bij K&vd B is hij toch juist wel geweest?
Klopt...ze gedogen nu een partij die absoluut niet liberaal is.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:22 schreef BradleyQ het volgende:
De VVD heeft haar eigen morele graf gegraven.
Inderdaad. Een liberaal behoort te vechten voor de grondrechten van anderen. Niet die van politieke bondgenoten (en Mark Rutte zorgt sowieso voor een forse toename van de armoede, laten we het daar maar niet over hebben).quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:23 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Klopt...ze gedogen nu een partij die absoluut niet liberaal is.
Hij is i.i.g een publiek figuur dat zijn maatschappelijke betrokkenheid toont. Dat zouden meer bekende Nederlanders moeten doen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:25 schreef Christiaan het volgende:
Ik krijg echt heel, heel veel kriebels van De Vries. Wat een hoop domheid op botten.
Dus Wilders afzeiken = maatschappelijke betrokkenheid tonen? Wat een onzin.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:28 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hij is i.i.g een publiek figuur dat zijn maatschappelijke betrokkenheid toont. Dat zouden meer bekende Nederlanders moeten doen.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:30 schreef DrDentz het volgende:
Ontwikkelingshulp.. mooi bruggetje naar zijn dochter
Dat meen je niet.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:28 schreef MrBadGuy het volgende:
Peter R. een held? Hij is een even grote schreeuwer en heeft even veel nuance als Wilders
Linschoten heeft zichzelf al klem geluld, of heb je niet geluisterd?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:30 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Dus Wilders afzeiken = maatschappelijke betrokkenheid tonen? Wat een onzin.
TOen tegen Brinkman, bij DWDD, was hij sterker dan zijn opponent, maar tegen een zwaargewicht als Linschoten heeft hij geen schijn van kans.
Nee, alleen gekeken, zonder geluid.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:31 schreef BradleyQ het volgende:
[..]
Dat meen je niet.![]()
[..]
Linschoten heeft zichzelf al klem geluld, of heb je niet geluisterd?
Wat hij nu zegt over ontwikkelingshulp = maatschappelijke betrokkenheid tonen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:30 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Dus Wilders afzeiken = maatschappelijke betrokkenheid tonen? Wat een onzin.
TOen tegen Brinkman, bij DWDD, was hij sterker dan zijn opponent, maar tegen een zwaargewicht als Linschoten heeft hij geen schijn van kans.
Exact.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:34 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Wat hij nu zegt over ontwikkelingshulp = maatschappelijke betrokkenheid tonen.
Het is gewoon een kwestie van beschaving om een klein gedeelte van onze welvaart in te leveren. Als je ziet wat er bij een IKEA op een gemiddelde zaterdagmiddag wordt besteed, dan getuigt het van decadentie en egoïsme om op ontwikkelingshulp te beknibbelen.
Dat vind jij. Dat geld komt bij de verkeerde mensen terecht. Verhalen genoeg over gehoord van mijn vader. Stond hij in Nigeria bij een dorpshoofd die een dikke Mercedes had. "Die betalen wij van geld uit Europa".quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:34 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Het is gewoon een kwestie van beschaving om een klein gedeelte van onze welvaart in te leveren. Als je ziet wat er bij een IKEA op een gemiddelde zaterdagmiddag wordt besteed, dan getuigt het van decadentie en egoïsme om op ontwikkelingshulp te beknibbelen.
inderdaad meneer de vries weet wel effe hoe het allemaal moet, ik krijg echt een hekel aan die eigengeilerd. Terwijl ik altijd graag naar z'n programma's keekquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:31 schreef Omnifacer het volgende:
Nu stijft hij op hoor, Peter, kan hij over zijn vredelievende dochter praten. Kijk mij eens een betrokkenb dochter hebben.
Wat hij nu vertoont is verhevenheid, niks betrokkenheid.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:34 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hij kon nog net geen traan uitpersen om het af te maken..quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
Asociale hork, Peter RRRRR. En zelf maar proberen te scoren over de rug van kinderen zonder kommetje rijst. Gatverdamme.![]()
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:39 schreef BradleyQ het volgende:
Achja, de liberalen hebben natuurlijk ook eerst Afrika geplunderd totdat ze na 300 jaar tot de ontdekking kwamen dat slavernij toch eigenlijk niks met vrijheid te maken heeft.
Daarom, onthoudt het goed: Linkse mensen denken wél na.
Als je kranten goed leest, dan snap je dat rechts in ieder geval nooit met originele ideeën komt, tenzij ze natuurlijk destructief zijn. Dan komen er boekenplanken vol ideeën.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:41 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Jij bent zeker ook zo'n type die roept dat rechts altijd generaliseert?
Ik neem aan dat je emigreren bedoelt. Graag, types als jij ben ik liever kwijt dan rijk.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:41 schreef BradleyQ het volgende:
Overigens, de paus krijgt hier zendtijd van mijn belastinggeld. Ik denk dat ik ga immigreren.
Hij heeft de buit binnen, en nu denkt hij dat hij alles kan maken/zeggen..quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:41 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik ben echt compleet afgeknapt op die peterrr, echt jaren z'n programma gekeken maar het is echt genoeg geweest.
Emigreren ja, foutje bedankt.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:42 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je emigreren bedoelt. Graag, types als jij ben ik liever kwijt dan rijk.
Linkse mensen zijn geestelijk gehandicapt, aldus Berlusconi. Hard maar wel leuk.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:41 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Jij bent zeker ook zo'n type die roept dat rechts altijd generaliseert?
Over hoe ze het geld van een ander het best kunnen verdelen?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:39 schreef BradleyQ het volgende:
Daarom, onthoudt het goed: Linkse mensen denken wél na.
Ik lees alleen het Vrije Volkquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:42 schreef BradleyQ het volgende:
[..]
Als je kranten goed leest, dan snap je dat rechts in ieder geval nooit met originele ideeën komt, tenzij ze natuurlijk destructief zijn. Dan komen er boekenplanken vol ideeën.
Wanneer ontstond de middenklasse?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:43 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Over hoe ze het geld van een ander het best kunnen verdelen?
Tuurlijk..alle ontwikkelingshulp afschaffen en dan zijn alle problemen opgelost. Als je vindt dat geld op een verkeerde manier wordt gebruikt, dan moet je daar wat aan doen. Je moet niet aan de hoogte van het bedrag komen. Maargoed, jullie vinden het blijkbaar belangrijker dat jullie villa blijft gesubsidieerd.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:38 schreef Omnifacer het volgende:
Makkelijk natuurlijk, "ze hebben geen kommetje rijst, mbuuu". Je bent voor het publiek moreel dan al in het voordeel. Toch had Linschoten gewoon gelijk.
misschien een idee om eens nuchter na te denken in plaats van gelul over rechtste en linkse hokjesquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:42 schreef BradleyQ het volgende:
[..]
Als je kranten goed leest, dan snap je dat rechts in ieder geval nooit met originele ideeën komt, tenzij ze natuurlijk destructief zijn. Dan komen er boekenplanken vol ideeën.
Sorry, maar op deze ongenuanceerde en ongenuanceerde onzin ga ik niet. Volgens mij trek jij je elke avond af op Bert Koenders, of zit ik ernaast?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:44 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Tuurlijk..alle ontwikkelingshulp afschaffen en dan zijn alle problemen opgelost. Als je vindt dat geld op een verkeerde manier wordt gebruikt, dan moet je daar wat aan doen. Je moet niet aan de hoogte van het bedrag komen. Maargoed, jullie vinden het blijkbaar belangrijker dat jullie villa blijft gesubsidieerd.
Vraag me af of z'n ego in een vliegtuig pastquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:46 schreef Mike het volgende:
Als Peter R de Vries echt zo begaan zou zijn met kinderen in Afrika, dan gaf-ie z'n baan op en ging daar gewoon werken.
Ik vind het inderdaad ten eerste veel belangrijker dat wij het hier goed hebben, erg he? Jij gooit je geld blijkbaar liever in een bodemloze put die Afrika heet?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:44 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Tuurlijk..alle ontwikkelingshulp afschaffen en dan zijn alle problemen opgelost. Als je vindt dat geld op een verkeerde manier wordt gebruikt, dan moet je daar wat aan doen. Je moet niet aan de hoogte van het bedrag komen. Maargoed, jullie vinden het blijkbaar belangrijker dat jullie villa blijft gesubsidieerd.
Peter heeft Steve gewoon getergt, zo gek vind ik het niet dat Steve hem toen zo heeft aangepaktquote:
of z'n dikke BMW, die hebbje toch heul niet nodig in Afrikaquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:46 schreef Mike het volgende:
Als Peter R de Vries echt zo begaan zou zijn met kinderen in Afrika, dan gaf-ie z'n baan op en ging daar gewoon werken.
1-0, maar dat was dan ook niet zo moeilijk.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:47 schreef Arcee het volgende:
Linschoten vs. Peter R., inclusief DSB-sneer.
Makkelijk argument, maar dat geeft ook het niveau aan van de rechtsen hier.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:46 schreef Mike het volgende:
Ik doelde ook op Peter die niet wist hoe hij zo snel mogelijk de benen moest nemenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:48 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Peter heeft Steve gewoon getergt, zo gek vind ik het niet dat Steve hem toen zo heeft aangepakt
Schoen/misdaadmaker, blijf gewoon bij je fokking leest!
Wat nou Ghana, zet dan hier een project op voor kansarme kindkes, rot op met dat Ghana gedoe van je dochter...
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:49 schreef jenna12893 het volgende:
Peter R de Vries... ik kotste op hem in de Joran vd Sloot tijd, maar vanavond was hij weer geweldig
Hij pakte die VVD'er prima aan en sloeg de spijker op de kop over de PVV.
Peter
Het lijkt hier zo onderhand wel stormfront.orgquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:49 schreef BradleyQ het volgende:
[..]
Makkelijk argument, maar dat geeft ook het niveau aan van de rechtsen hier.
Dat er verschrikkelijk veel kinderen doodgaan boeit dan niet hè. Want wij moeten het hier goed hebben.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:48 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Ik vind het inderdaad ten eerste veel belangrijker dat wij het hier goed hebben, erg he? Jij gooit je geld blijkbaar liever in een bodemloze put die Afrika heet?
Welk rechts? Ik denk dat het links=progressief en rechts=conservatief allang niet meer klopt. Ook het vooroordeel rechts=dom, links=intellectueel ook niet. Hmmm, jammer, waar blijven de hokjes?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:42 schreef BradleyQ het volgende:
[..]
wat een onzin, peterrr viel compleet door de mand met z'n zogenaamde politiek correctie gelulquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:49 schreef jenna12893 het volgende:
Peter R de Vries... ik kotste op hem in de Joran vd Sloot tijd, maar vanavond was hij weer geweldig
Hij pakte die VVD'er prima aan en sloeg de spijker op de kop over de PVV.
Peter
Ik ben niet rechts en ben ook niet tegen ontwikkelingshulp. Ik vind de aanvallen van de Vries alleen wel erg makkelijk, als-ie zelf liever met Emmys boven z'n hoofd staat te zwaaien dan zich in te zetten.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:49 schreef BradleyQ het volgende:
[..]
Linkse users krijgen vaker bans.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:50 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Het lijkt hier zo onderhand wel stormfront.org
Dat nivau is idd bijzonder laag. Triest eigenlijk dat dat volk straks die land moet gaan besturen (en helaas kapot zal maken).quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:49 schreef BradleyQ het volgende:
[..]
Is "Ikke, ikke, ikke en de rest kan stikke." jouw levensmotto?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:48 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Ik vind het inderdaad ten eerste veel belangrijker dat wij het hier goed hebben, erg he? Jij gooit je geld blijkbaar liever in een bodemloze put die Afrika heet?
Alsof het sturen van geld dat ineens zou oplossenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:50 schreef jenna12893 het volgende:
[..]
Dat er verschrikkelijk veel kinderen doodgaan boeit dan niet hè. Want wij moeten het hier goed hebben.
Je moest eens weten hoeveel mensen wél gered zijn door ontwikkelingshulp. Maar nee, mensen als jij willen vooral datgene wat mis gaat benadrukken om 's nachts toch nog te kunnen slapen waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:51 schreef Arcee het volgende:
Decennia lang geld sturen naar Afrika heeft iig geen drol geholpen, dus met meer geld sturen koop je alleen je morele schuldgevoel af.
daar ben ik het compleet mee eens, blijkbaar moet je per se rechts of links zijn. Een tussenweg lijkt niet te bestaanquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:50 schreef Euridice het volgende:
[..]
Welk rechts? Ik denk dat het links=progressief en rechts=conservatief allang niet meer klopt. Ook het vooroordeel rechts=dom, links=intellectueel ook niet. Hmmm, jammer, waar blijven de hokjes?
Nee helpt niets joh. Steek lekker je kop in het zand. Geld sturen en zorgen dat kinderen te eten en drinken krijgen helpt niets joh. Slaap lekker.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Alsof het sturen van geld dat ineens zou oplossen.
Dus hij mag niet misdaadverslaggever zijn? Omdat hij een mening heeft? Je doet toch gewoon het werk dat je het beste kunt? En wie weet is hij daar al maanden geweest, maar wil hij niet opscheppen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:51 schreef Mike het volgende:
[..]
Ik ben niet rechts en ben ook niet tegen ontwikkelingshulp. Ik vind de aanvallen van de Vries alleen wel erg makkelijk, als-ie zelf liever met Emmy's boven z'n hoofd staat te zwaaien dan zich in te zetten.
Het boeit wel, maar wat wil je eraan doen? Er komen dan nog veel meer mensen bij, hoe ga je die dan allemaal helpen?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:50 schreef jenna12893 het volgende:
Dat er verschrikkelijk veel kinderen doodgaan boeit dan niet hè.
En hoeveel geld is er NIET op de juiste plek terechtgekomen? Ik denk dat je heel erg schrikt.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:53 schreef jenna12893 het volgende:
[..]
Je moest eens weten hoeveel mensen wél gered zijn door ontwikkelingshulp. Maar nee, mensen als jij willen vooral datgene wat mis gaat benadrukken om 's nachts toch nog te kunnen slapen waarschijnlijk.
Zo denkt dat soort mensen ja.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:52 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Is "Ikke, ikke, ikke en de rest kan stikke." jouw levensmotto?
Blijf maar lekker naïef.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:53 schreef jenna12893 het volgende:
[..]
Nee helpt niets joh. Steek lekker je kop in het zand. Geld sturen en zorgen dat kinderen te eten en drinken krijgen helpt niets joh. Slaap lekker.
Inderdaad, als de aidsremmers en anti-biotica er niet meer komen dan kun je volgende week een paar miljoen mensen opvegen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:53 schreef jenna12893 het volgende:
[..]
Je moest eens weten hoeveel mensen wél gered zijn door ontwikkelingshulp. Maar nee, mensen als jij willen vooral datgene wat mis gaat benadrukken om 's nachts toch nog te kunnen slapen waarschijnlijk.
En daarom maar stoppen zodat je die mensen die voorheen wél gered werden, in het vervolg creperen?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
En hoeveel geld is er NIET op de juiste plek terechtgekomen? Ik denk dat je heel erg schrikt.
Kom eens met cijfers dan? Oh wacht, Wilders haalt alleen bronnen aan die in zijn straatje passen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
En hoeveel geld is er NIET op de juiste plek terechtgekomen? Ik denk dat je heel erg schrikt.
ach praat toch niet zo'n onzin, vrijwel al dat geld is verdwenen in de zakken van corrupte bestuurders van ontwikkelingslandenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:53 schreef jenna12893 het volgende:
[..]
Wie heeft het over STOPPEN? Halveren of een lager bedrag betekent niet STOPPEN he.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:55 schreef jenna12893 het volgende:
[..]
En daarom maar stoppen zodat je die mensen die voorheen wél gered werden, in het vervolg creperen?
Damn, wat heb jij voor manier van denken zeg.
Nee, datgene wat misgaat negeren, daar worden mensen beter van.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:53 schreef jenna12893 het volgende:
Hij mag best een mening hebben. Maar ga niet half zitten te huilen op tv alsof door een half procent minder ontwikkelingshulp de wereld vergaat. Dat is namelijk gewoon hypocriet. Hij is vrij om al z'n spaargeld naar Afrika te brengen, maar ik gok zo dat-ie dat niet doet.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:54 schreef BradleyQ het volgende:
[..]
Dus hij mag niet misdaadverslaggever zijn? Omdat hij een mening heeft? Je doet toch gewoon het werk dat je het beste kunt? En wie weet is hij daar al maanden geweest, maar wil hij niet opscheppen.
En bovendien, die VVD'er was duidelijk zo naïef als een paardenbloem en kwam zelf volstrekt niet met argumenten.
Ik hoop dat je kunt slapen, met zulke walgelijke ideeën waardoor veel kinderen zullen creperen. Echt, ik hoop dat je nog kunt slapen.quote:
Is dit de dochter van Peter?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:56 schreef jenna12893 het volgende:
[..]
Ik hoop dat je kunt slapen, met zulke walgelijke ideeën waardoor veel kinderen zullen creperen. Echt, ik hoop dat je nog kunt slapen.
Inderdaad. En misschien gaan er wel zoveel kinderen dood omdat er gewoon teveel van zijn? Een groot tekort aan voedsel en water, maar in Afrika blijft men lekker door neuken en baren.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:50 schreef jenna12893 het volgende:
[..]
Dat er verschrikkelijk veel kinderen doodgaan boeit dan niet hè. Want wij moeten het hier goed hebben.
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:56 schreef jenna12893 het volgende:
[..]
Ik hoop dat je kunt slapen, met zulke walgelijke ideeën waardoor veel kinderen zullen creperen. Echt, ik hoop dat je nog kunt slapen.
Heb je mij dat zien schrijven? Jezus. Je moet datgene wat fout gaat aanpakken, maar jemag op geen enkele wijze korten op ontwikkelingshulp. Doe je dat wel, dan heb je bloed aan je handen. Zo is het gewoon.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:56 schreef Arcee het volgende:
[..]
Nee, datgene wat misgaat negeren, daar worden mensen beter van.
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:57 schreef Omnifacer het volgende:
jenna, waarom verdoe je je tijd hier op een forum? Ga snel naar buiten, er ligt een zwerver om de hoek, die kan wel een dekentje gebruiken!11
Hoi, daten?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:56 schreef jenna12893 het volgende:
[..]
Dit idd.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:57 schreef Nuchterheid het volgende:
En er wel zoveel kinderen dood omdat er gewoon teveel van zijn? Een groot tekort aan voedsel en water, maar in Afrika blijft men lekker door neuken en baren.
Ik heb er niet echt kijk op ofzo, maar volgens mij is juist door ontwikkelingshulp de bevolkingsgroei echt extreem gestegen. (Wat het probleem weer erger maakt)quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:53 schreef jenna12893 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:57 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Inderdaad. En misschien gaan er wel zoveel kinderen dood omdat er gewoon teveel van zijn? Een groot tekort aan voedsel en water, maar in Afrika blijft men lekker door neuken en baren.
Pff, bewaar je cliche's zeg. Vertel eens, hoeveel hulp geeft Nederland en wat vind jij daar te weinig aan?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:57 schreef jenna12893 het volgende:
[..]
Heb je mij dat zien schrijven? Jezus. Je moet datgene wat fout gaat aanpakken, maar jemag op geen enkele wijze korten op ontwikkelingshulp. Doe je dat wel, dan heb je bloed aan je handen. Zo is het gewoon.
Huh? Ik heb helemaal geen vader meer idioot.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:58 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]jenna is gewoon keihard gehersenspoeld door haar linkse vader...
Zeg hypocriet die je bent! 0,3 % van het BBP besteden aan ontwikkelingshulp is dik in orde. Maar wil je naar 0,2 % dan ben je een asociale rechtse zak. We hebben het over een getal en wat voor getal. De wereld had alleen gered kunnen worden maar dat is niet gebeurd, gebeurt niet en zal nooit gebeuren. Dat komt omdat de wereld niet homogeen is.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:50 schreef jenna12893 het volgende:
[..]
Wat je zegt ben je zelf, slaap lekker jenna...quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:56 schreef jenna12893 het volgende:
[..]
Ja, erg hè. Dat rechtse zwakzinnige volk hier heeft echt de intelligentie van een deurmat. Ongelooflijk.quote:
Kijk, dit is typisch links. Niet alleen een mening hebben, maar die mening ook op paternalistische en moralistische manier uitdragen. Ik kots op jou, en op je ouders.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:58 schreef jenna12893 het volgende:
[..]
'Great minds' ???
Wat schattig dat je dat van jezelf denkt
Komt mede door de maatschappij. Mogen we trots op zijn, maar in Nederland sta je er gewoon alleen voor. Dan gaan mensen zich ook individualistisch gedragen. Kwestie van oorzaak en gevolg.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:52 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Is "Ikke, ikke, ikke en de rest kan stikke." jouw levensmotto?
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:00 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Wat je zegt ben je zelf, slaap lekker jenna...
Maar... Ik heb je telefoonnummer nog niet.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:00 schreef jenna12893 het volgende:
[..]
Ja, erg hè. Dat rechtse zwakzinnige volk hier heeft echt de intelligentie van een deurmat. Ongelooflijk.
Ik ga ook weg hier. Wat een stelletje gedrochten hier zeg. Om op te kotsen.
Laat ze lekker buigen voor hun grote blonde leider.![]()
Door wie ben je dan gehersenspoeld, je extreemlinkse stiefvader?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:59 schreef jenna12893 het volgende:
[..]
Huh? Ik heb helemaal geen vader meer idioot.
heb jij cijfers dan?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:55 schreef BradleyQ het volgende:
[..]
Kom eens met cijfers dan? Oh wacht, Wilders haalt alleen bronnen aan die in zijn straatje passen.
Yeah right, ik heb gelezen dat Wilders wiet rookt en dark rooms bezoekt.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:01 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
heb jij cijfers dan?
Ik heb gelezen dat circa 90% van het ingezamelde geld voor Haïti zoals gebruikelijk is verdwenen in ieder geval
Misschien kan dat rechtse zwakzinnige volk dan wat ontwikkelingshulp ontvangen?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:00 schreef jenna12893 het volgende:
Ja, erg hè. Dat rechtse zwakzinnige volk hier heeft echt de intelligentie van een deurmat. Ongelooflijk.
Moet jij nu niet in Afrika zitten om dat kansloze volk wat seksuele voorlichting te geven?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:00 schreef jenna12893 het volgende:
[..]
Ontkennen dat door ontwikkelingshulp de bevolkingsgroei extreem gestegen is...quote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:00 schreef jenna12893 het volgende:
[..]
Gadver...goed dat jij niet 100 jaar geleden bent geboren.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:57 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Inderdaad. En misschien gaan er wel zoveel kinderen dood omdat er gewoon teveel van zijn? Een groot tekort aan voedsel en water, maar in Afrika blijft men lekker door neuken en baren.
Inderdaad, je mening als morele waarheid verkondigen.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:00 schreef Omnifacer het volgende:
Kijk, dit is typisch links. Niet alleen een mening hebben, maar die mening ook op paternalistische en moralistische manier uitdragen. Ik kots op jou, en op je ouders.
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:02 schreef Arcee het volgende:
[..]
Misschien kan dat rechtse zwakzinnige volk dan wat ontwikkelingshulp ontvangen?
Bezuinigen op ontwikkelingshulp kun je alleen verantwoorden als blijkt dat er enorm veel geld niet op de juiste plek terecht komt, daar waar het hoort en niet bij allerlei bijzaken. Als blijkt dat diverse ontwikkelingshulporganisaties er een enorme organisatorische puinhoop van hebben gemaakt, nou ok dan, dan mag er wel wat van af.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Alsof het sturen van geld dat ineens zou oplossen.
oké uitgeluld dus.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:02 schreef BradleyQ het volgende:
[..]
Yeah right, ik heb gelezen dat Wilders wiet rookt en dark rooms bezoekt.
Die stemmen massaal op de SP en PVV.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:03 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Gadver...goed dat jij niet 100 jaar geleden bent geboren.
Maargoed, het is i.i.g. mooi dat Tokkies tegenwoordig ook worden vertegenwoordigd in de Tweede Kamer.
Bekijk die opmerking nog is objectief en zeg dan opnieuw dat ik daarin ongelijk had.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:03 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Gadver...goed dat jij niet 100 jaar geleden bent geboren.
Maargoed, het is i.i.g. mooi dat Tokkies tegenwoordig ook worden vertegenwoordigd in de Tweede Kamer.
Dus we laten de derde wereld maar creperen? Is het dan niet beter die organisaties beter te controleren? Het is wel heel makkelijk het continent, dat door de Westerse wereld de afgelopen eeuwen helemaal is leeg gezogen, op deze manier en om deze reden te dumpen.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:03 schreef Euridice het volgende:
[..]
Bezuinigen op ontwikkelingshulp kun je alleen verantwoorden als blijkt dat er enorm veel geld niet op de juiste plek terecht komt, daar waar het hoort en niet bij allerlei bijzaken. Als blijkt dat diverse ontwikkelingshulporganisaties er een enorme organisatorische puinhoop van hebben gemaakt, nou ok dan, dan mag er wel wat van af.
Vroeger (!) betaalde je omroepgeld, en als je dat niet deed, was je een zwartkijker en kon je een boete krijgen met je tv in huis, haha, sinds weetikveelwanneer werd er ingevoerd dat elke nederlander de omroepkosten via de belasting ging betalen, Geen wonder dat er weerstand onstond tegen de publieke omroep.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |