Oma kan wel eens heel erg teleurgesteld worden.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nee, oma weet 't allemaal zeker![]()
. We zullen zien.,
Kan ze daar ook een boek over schrijvenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:24 schreef golfer het volgende:
[..]
Oma kan wel eens heel erg teleurgesteld worden.
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:25 schreef BradleyQ het volgende:
Laura ik zou willen dat je 18 was
Dan kon je spelen met mijn mast
Samen op de woeste zee
En tegelijk naar de WC
Ja, dus? Als iemand niet met z'n poten van kinderen afblijft, kan wat mij betreft veel.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:29 schreef DrDentz het volgende:
Toch vreemd iemand uit een koopwoning zetten.
Maar dit ging over ná het uitzitten van de straf hè.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ja, dus? Als iemand niet met z'n poten van kinderen afblijft, kan wat mij betreft veel.
Als je een koopwoning hebt, mag je wel kinderen verkrachten?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:29 schreef DrDentz het volgende:
Toch vreemd iemand uit een koopwoning zetten.
Ook dan. Dat we dat soort tuig maar es wat harder aanpakken. Of moeten we weer wachten totdat iemand weer in de fout gaat?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:32 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Maar dit ging over ná het uitzitten van de straf hè.
Iddquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:33 schreef henkde_j het volgende:
Fuck man. Dan heb je wel wat meegemaakt
Ja echt bizar/indrukwekkend...quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:33 schreef henkde_j het volgende:
Zit je in een tunnel, ga je naar buiten en is alles weggevaagdquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:33 schreef henkde_j het volgende:
Valt me ook op ja.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:35 schreef golfer het volgende:
Hij praat echt net zo als mijn ex-schoonouders met dat vette Indo-accent.
Dat is zijn redding geweest. Die tunnel.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:35 schreef MrBadGuy het volgende:
Zit je in een tunnel, ga je naar buiten en is alles weggevaagd
Hoezo? Ken jij mijn ex-schoonouders?quote:
Ik moest een beetje denken aan de Indo act van Najib Amhaliquote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:35 schreef golfer het volgende:
Hij praat echt net zo als mijn ex-schoonouders met dat vette Indo-accent.
Klopt. Maar ik ben benieuwd hoe de oorlog zou zijn verlopen zonder die atoombommen.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:40 schreef Supersoep het volgende:
In Amerika worden die bommenwerpers nog steeds in musea vereert. Wat een schandelijke oorlogsmisdaden waren dat. 100.000+ burgers in een paar dagen weggevaagd.
Aan de andere kant betekende het wel het einde van WO2. Ook genoeg Duitse steden zijn verwoest door de geallieerden, zijn dat ook schandelijke oorlogsmisdaden?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:40 schreef Supersoep het volgende:
In Amerika worden die bommenwerpers nog steeds in musea vereert. Wat een schandelijke oorlogsmisdaden waren dat. 100.000+ burgers in een paar dagen weggevaagd.
De meeste historici vinden het wel prima. Anders had de oorlog langer geduurd en meer slachtoffers geëist.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:40 schreef Supersoep het volgende:
Die firestorms in Duitsland waren bijna net zo dodelijk ja.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:42 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Aan de andere kant betekende het wel het einde van WO2. Ook genoeg Duitse steden zijn verwoest door de geallieerden, zijn dat ook schandelijke oorlogsmisdaden?
Het was niet meer nodig. Japan had al nauwelijks materiaal meer om enige weerstand te bieden en ze stonden al op het punt van overgave. De hele Japanse vloot was verreweg ook al vernietigd en ze konden geen kant meer op. Het doel was alleen nog de grotere eilanden zoals Honshu te verdedigen tegen de Engelsen/Amerikanen.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:42 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Klopt. Maar ik ben benieuwd hoe de oorlog zou zijn verlopen zonder die atoombommen.
Daarom dus. Japanners die hun land verdedigen zijn het gevaarlijkst.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:47 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Het was niet meer nodig. Japan had al nauwelijks materiaal meer om enige weerstand te bieden en ze stonden al op het punt van overgave. De hele Japanse vloot was verreweg ook al vernietigd en ze konden geen kant meer op. Het doel was alleen nog de grotere eilanden zoals Honshu te verdedigen tegen de Engelsen/Amerikanen.
Japan was niet echt een bedreiging meer, en dan kom je ineens nog eens met twee atoombommen aanzetten. Beetje overkill, letterlijk ook.
Soort Thaise Roodhemden.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:48 schreef BradleyQ het volgende:
[..]
Daarom dus. Japanners die hun land verdedigen zijn het gevaarlijkst.
Ach, het was gewoon niet nodig en een laf excuus om het maar even te testen. De brandbommen op de overwegend houten huizen in de Japanese steden richtte al genoeg verwoesting aan dus de overwinning was sowieso al binnen geweest.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:48 schreef BradleyQ het volgende:
[..]
Daarom dus. Japanners die hun land verdedigen zijn het gevaarlijkst.
Ik had soms ook wat vraagtekens en de enige bron voor zijn verhaal is hij zelf.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:47 schreef fioooon het volgende:
Ik twijfel aan de waarheid van het verhaal van deze man.
Kan best zo zijn maar: "The victor writes history". Hadden de Japanners maar niet moeten aanvallen. Zo is het wel.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:53 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ach, het was gewoon niet nodig en een laf excuus om het maar even te testen. De brandbommen op de overwegend houten huizen in de Japanese steden richtte al genoeg verwoesting aan dus de overwinning was sowieso al binnen geweest.
Ik had graag in de loop der jaren excuses gezien van de Amerikaanse regering, maar dat komt er ook niet van. In de tussentijd staat de Enola Gay wel tentoon in een museum met de meest respectloze nose-art op het toestel dat je maar kan verzinnen.
En dat in een periode waar Obama zo aandringt op een nucleair vrije wereld.
Alles gaat ver genoeg terug natuurlijk. De Japanners voelden zich sinds de 18e eeuw al gekleineerd door de Amerikanen (Matthew Perry, etc) dus de frustratie moest er een keer uit.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:55 schreef BradleyQ het volgende:
[..]
Kan best zo zijn maar: "The victor writes history". Hadden de Japanners maar niet moeten aanvallen. Zo is het wel.
Ja en ik vind het altijd zo'n rare discussie. Truman had weinig keuze... En als we alle onschuldige burgers gaan optellen die Japan heeft omgebracht in kampen dan komen we waarschijnlijk niet eens op gelijkspel uit. Want dan lijken de atoombommen eerder op een goede afstraffing.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:58 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Alles gaat ver genoeg terug natuurlijk. De Japanners voelden zich sinds de 18e eeuw al gekleineerd door de Amerikanen (Matthew Perry, etc) dus de frustratie moest er een keer uit.
Het was natuurlijk stom om Pearl Harbour aan te vallen, uit pure superioriteitswaanzin.
Die is best hard inderdaad.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:53 schreef Supersoep het volgende:
Ik had graag in de loop der jaren excuses gezien van de Amerikaanse regering, maar dat komt er ook niet van. In de tussentijd staat de Enola Gay Bockscar wel tentoon in een museum met de meest respectloze nose-art op het toestel dat je maar kan verzinnen.
Als Duitsland had gewonnen, dan wel.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:05 schreef DrDentz het volgende:
Zou een Duitse atoombom op New York ook goedgepraat worden
Tsja. Zo werkt dat.quote:
en dan kom je niet meer op fok!?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:33 schreef tong80 het volgende:
Met zo'n oma zou ik ook om de wereld gaan reizen.
Jort Kelderquote:Vanavond aan tafel bij Knevel en Van den Brink: de nieuwe burgemeester van Amsterdam, Eberhard van der Laan, hoogleraar Forensische Psychologie Corine de Ruiter, orka-expert Steve Hearn en Jort Kelder
Eerder de slimste van alle VVD'ers. Dat zegt natuurlijk vooral veel over de VVD.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:56 schreef BradleyQ het volgende:
[..]
Jort Kelder behoeft geen omschrijving?
Dat is nog wel de domste van het VVD stel trouwens.
Hij is idd een domme VVD'er, aangezien hij geen VVD heeft gestemdquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:56 schreef BradleyQ het volgende:
[..]
Jort Kelder behoeft geen omschrijving?
Dat is nog wel de domste van het VVD stel trouwens.
En ja hoor. Weer heeft ze zonder de vrouw/patiënt te onderzoeken alweer een diagnose.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:39 schreef golfer het volgende:
Corine de Ruiter die er nooit voor schroomt om zonder iemand zelf te hebben onderzocht op afstand een diagnose en een psychologisch profiel van een verdachte op te stellen.
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 23:16 schreef golfer het volgende:
[..]
En ja hoor. Weer heeft ze zonder de vrouw/patiënt te onderzoeken alweer een diagnose.
Wie? vd Laan?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 23:27 schreef DrDentz het volgende:
Wat is hij opeens 'plechtig' geworden.
Weinig verschil hoor. Hij is en blijft een Amsterdammer, maar is wat ouder en wijzer geworden.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 23:30 schreef DrDentz het volgende:
Zie het verschil van toen en nu. 'Flikker op ouwehoer'.
Hij had ze goed op de kast (waar ze niet uit mogen komen bij de EO) zitten.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 23:40 schreef Oidale het volgende:
JortPak die hypocriete zakken maar aan.
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 23:40 schreef Oidale het volgende:
JortPak die hypocriete zakken maar aan.
Snel van onderwerp veranderen iddquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 23:42 schreef golfer het volgende:
[..]
Hij had ze goed op de kast (waar ze niet uit mogen komen bij de EO) zitten.
En Knevel heeft Christenunie en CDA gestemd.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 23:51 schreef MrBadGuy het volgende:
En nu zegt Jort wel dat ie VVD heeft gestemd
Duh.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 23:51 schreef MrBadGuy het volgende:
En nu zegt Jort wel dat ie VVD heeft gestemd
Stiekem SGP denk ikquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 23:51 schreef DrDentz het volgende:
[..]
En Knevel heeft Christenunie en CDA gestemd.
Hoe oudwas ie toen ie hoofdredacteur van de Quote werd Golfert.quote:
"Hé Jortie Jortie"...op zich klinkt het wel goed.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 23:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Duh.
Ik mag hem graag zien. Maar 50 % van zijn opmerkingen ben ik het niet mee eens.
Maar hij zegt altijd waar het opstaat.
Jammer dat ie geen verstand van voetballen heeft. Anders was het een mooie vervanger van Hans Kraaij geweest.
29 jaar.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 23:57 schreef tong80 het volgende:
Hoe oudwas ie toen ie hoofdredacteur van de Quote werd Golfert.
Oh, je hebt het weer over mijquote:Zit net in een topic over mensen die hoogbegaafd zijn en de definitie van hoogdbegaafd
Goed punt idd, die mishandelingen worden ook ingegeven door religie, om niet te zeggen voornamelijk.quote:
Hij weet wel precies hoeveel Wesley en Yolanthe op hun bankrekening hebben staan en hoeveel die Hummer kost.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 23:58 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
"Hé Jortie Jortie"...op zich klinkt het wel goed.
Doc Kamagurka Golfer Tong was de eerste hoogbegaafde meet. Wees er trots op.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 23:59 schreef golfer het volgende:
[..]
29 jaar.
[..]
Oh, je hebt het weer over mij
Gezamenlijk kwamen we inderdaad wel op een IQ van 80.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 00:01 schreef tong80 het volgende:
Doc Kamagurka Golfer Tong was de eerste hoogbegaafde meet. Wees er trots op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |