Nee:quote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:04 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Claus heeft niet in de wehrmacht gezeten
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:16 schreef Manono het volgende:
wat is meneer Aantjes nog bij de tijd zeg
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:05 schreef DrDentz het volgende:
[..]
De SS had misschien ook een linkse vleugel
Waar heb je het over ?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:59 schreef Apache4U het volgende:
Als je nog niet bang was om oud te worden ben je dat nu wel. Tjongejonge.
Ik kijk nu. Zover ben ik nog niet.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:34 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Je valt uit bed en wordt niet geholpen. Nee lekker vooruitzicht.
Mwoah.quote:
Hij was geweldig. Ik ben niet van zijn politiek. Maar wat ie zei was geweldig. Zal me niet verbazen als ie lidmaatschap opzegt.quote:
SS-verleden verder maar vergeten?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 01:30 schreef tong80 het volgende:
Hij was geweldig. Ik ben niet van zijn politiek. Maar wat ie zei was geweldig. Zal me niet verbazen als ie lidmaatschap opzegt.
Hij zei dat-ie dat juist niet ging doen om de mensen uit zijn partij die daar al tijden op hopen dat te misgunnen.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 01:30 schreef tong80 het volgende:
Hij was geweldig. Ik ben niet van zijn politiek. Maar wat ie zei was geweldig. Zal me niet verbazen als ie lidmaatschap opzegt.
Alleen maar focussen op zijn verleden is ook een beetje kansloos.quote:
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:04 schreef SonicVolcano het volgende:
Er zit ook een Johan Derksen achter Johan Derksen
Blijkbaar is het anderen ook opgevallenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:41 schreef henkde_j het volgende:
Nog een Dereksen look a like achter Aantjes![]()
Wat een dom wijf ookquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:47 schreef Manono het volgende:
zeker geen incident, toestand in veel verzorgingstehuizen is dramatisch, weinig personeel hoge werkdruk lage salarissen
net of mevrouw meteen expert is op het gebied van verzorgingshuizen
Inderdaad, ongelooflijk!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:42 schreef golfer het volgende:
Niet te geloven. Die verzorgende in dat tehuis.
Als jij bejaardenverzorger was had je er waarschijnlijk ook flink de pest in.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:47 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Inderdaad, ongelooflijk!:(!
"Denkt u nou echt dat ik u op ga rapen?"
Wat is dat?!?! Noem me naïef, maar dit vind ik echt ECHT buiten alle proporties.
Dus jij gaat dit gedrag nog goedpraten ook?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:48 schreef pberends het volgende:
[..]
Als jij bejaardenverzorger was had je er waarschijnlijk ook flink de pest in.
haha is dat zo, misschien dat ik hem daarom zo sympathiek vindquote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:39 schreef alors het volgende:
Ed Nijpels, wat een vreselijk arrogante zelfingenomen koude kak kwal is dat
CUquote:
Oh dan ga ik zeker kijken. Die zullen ze wel de hemd van de mouw vragen.quote:
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:16 schreef golfer het volgende:
Vanavond zijn te gast: journalist Kustaw Bessems, politicus Ed Nijpels en Tweede Kamerlid Arie Slob.
quote:Nijpels, door critici ook wel gezien als een 'baantjesstapelaar die graag op recepties verschijnt met een glas champagne', is door de brief in een lastig parket gebracht.
Dat de EO zijn naam verkeerd schrijft op hun site betekent nog niet dat jij het ook moet doen.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:49 schreef Evertjan het volgende:
Maarten van Rossum de rechtse PvdA'r
Dat klopt.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:09 schreef Haaibaaike het volgende:
PVV komt niet in de regering zegt Maarten van Rossem
Klopt...volgens mij was ie vroeger een linksliberaal. De VVD heeft een behoorlijke ruk naar rechts gemaakt.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:14 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat klopt.
Overigens is die zakkenvullende Edje Kadetje in de loop der jaren steeds rechtser geworden.
Met figuren als politiek onbenul van Rossem zou jij, als vrouw, geen stemrecht hebben.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:09 schreef Haaibaaike het volgende:
PVV komt niet in de regering zegt Maarten van Rossem
Toch vreemd dan dat ie hoogleraar Amerikanistiek is gewordenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:17 schreef Opa2012 het volgende:
[..]
Met figuren als politiek onbenul van Rossem zou jij, als vrouw, geen stemrecht hebben.
Wat vind je erger: een 'eng-rechtse' VVD met 24-PVV zetels of een 'fatsoenlijke' VVD met 40-PVV zetels?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:21 schreef golfer het volgende:
Wilders snoept natuurlijk aan de rechterkant van de VVD de kiezers weg, dus kronkelt diezelfde VVD steeds meer.
Knevel en van den Brink schreeuwen te hardquote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:26 schreef DrDentz het volgende:
Maarten mompelt er steeds zo zachtjes doorheen, ik kan zijn wijsheid niet tot me nemen.
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:32 schreef alors het volgende:
Ed Nijpels is hét bewijs dat je als kneus echt wonderlijk ver kan komen in deze maatschappij.
Ik neem VVD'ers niet meer serieus. Dat scheelt.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:33 schreef tong80 het volgende:
Succes Nijpels met Wilders.
Ik wil je over een half jaar weer horen.
Het levert hem vast nog wel weer een commissariaatje extra ergens op.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:32 schreef alors het volgende:
Ed Nijpels is hét bewijs dat je als kneus echt wonderlijk ver kan komen in deze maatschappij.
Zullen we Maarten voordragen als zomergast voor volgend jaar?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:40 schreef tong80 het volgende:
Van Rossem
Hier kunnen de EO masters niet tegenop.
Behalve hun stem verheffen
Heerlijk
lijkt wel of hij teveel gedronken heeftquote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:32 schreef alors het volgende:
Hij bralt weer als vanouds, Edje.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:42 schreef venomsnake het volgende:
Nijpels geeft weer eens geen antwoord op een vraag.
Su praat 'r altyd.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:42 schreef Manono het volgende:
[..]
lijkt wel of hij teveel gedronken heeft
jammergenoeg heb je het begrip held al tot op de schil uitgehold maar gelukkig is er worshipsmileyquote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:40 schreef tong80 het volgende:
Van Rossem
Hier kunnen de EO masters niet tegenop.
Behalve hun stem verheffen
Heerlijk
Ken je dit? http://www.vpro.nl/progra(...)leveringen/38365016/quote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:41 schreef golfer het volgende:
[..]
Zullen we Maarten voordragen als zomergast voor volgend jaar?
Kan ie gewoon in z'n eentje 3 uur lang uit z'n hoofd een monoloog houden.
Nee. Ga ik binnenkort maar eens beluisteren.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:35 schreef Mike het volgende:
Ken je dit? http://www.vpro.nl/progra(...)leveringen/38365016/
Zeker doen. Is de moeite waard.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:41 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee. Ga ik binnenkort maar eens beluisteren.
Onze DSB-heldquote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:32 schreef alors het volgende:
Hij is een toppertje!quote:
Hij wil graag een cordon sanitaire; dan weten we zeker dat Wilders de volgende verkiezingen de grootste wordt.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:52 schreef Van_Poppel het volgende:
Heerlijk dat cynisme van Van Rossem
Komt voor an & eefje iets te laat geloof ikquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:55 schreef Quyxz_ het volgende:
Een trace en track systeem, wat leuk zeg.![]()
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:18 schreef Quyxz_ het volgende:
Haha, wat een koning die Frits Wester.
In Somalië staan vast wel wat kapers klaar....quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:18 schreef Gillette_M5 het volgende:
Wie weet wil er iemand nog wel de rode zee met Laura bevaren, ha ha ha
Dat arm kind.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
In Somalië staan vast wel wat kapers klaar....![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |