Dat de EO zijn naam verkeerd schrijft op hun site betekent nog niet dat jij het ook moet doen.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:49 schreef Evertjan het volgende:
Maarten van Rossum de rechtse PvdA'r
Dat klopt.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:09 schreef Haaibaaike het volgende:
PVV komt niet in de regering zegt Maarten van Rossem
Klopt...volgens mij was ie vroeger een linksliberaal. De VVD heeft een behoorlijke ruk naar rechts gemaakt.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:14 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat klopt.
Overigens is die zakkenvullende Edje Kadetje in de loop der jaren steeds rechtser geworden.
Met figuren als politiek onbenul van Rossem zou jij, als vrouw, geen stemrecht hebben.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:09 schreef Haaibaaike het volgende:
PVV komt niet in de regering zegt Maarten van Rossem
Toch vreemd dan dat ie hoogleraar Amerikanistiek is gewordenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:17 schreef Opa2012 het volgende:
[..]
Met figuren als politiek onbenul van Rossem zou jij, als vrouw, geen stemrecht hebben.
Wat vind je erger: een 'eng-rechtse' VVD met 24-PVV zetels of een 'fatsoenlijke' VVD met 40-PVV zetels?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:21 schreef golfer het volgende:
Wilders snoept natuurlijk aan de rechterkant van de VVD de kiezers weg, dus kronkelt diezelfde VVD steeds meer.
Knevel en van den Brink schreeuwen te hardquote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:26 schreef DrDentz het volgende:
Maarten mompelt er steeds zo zachtjes doorheen, ik kan zijn wijsheid niet tot me nemen.
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:32 schreef alors het volgende:
Ed Nijpels is hét bewijs dat je als kneus echt wonderlijk ver kan komen in deze maatschappij.
Ik neem VVD'ers niet meer serieus. Dat scheelt.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:33 schreef tong80 het volgende:
Succes Nijpels met Wilders.
Ik wil je over een half jaar weer horen.
Het levert hem vast nog wel weer een commissariaatje extra ergens op.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:32 schreef alors het volgende:
Ed Nijpels is hét bewijs dat je als kneus echt wonderlijk ver kan komen in deze maatschappij.
Zullen we Maarten voordragen als zomergast voor volgend jaar?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:40 schreef tong80 het volgende:
Van Rossem
Hier kunnen de EO masters niet tegenop.
Behalve hun stem verheffen
Heerlijk
lijkt wel of hij teveel gedronken heeftquote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:32 schreef alors het volgende:
Hij bralt weer als vanouds, Edje.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:42 schreef venomsnake het volgende:
Nijpels geeft weer eens geen antwoord op een vraag.
Su praat 'r altyd.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:42 schreef Manono het volgende:
[..]
lijkt wel of hij teveel gedronken heeft
jammergenoeg heb je het begrip held al tot op de schil uitgehold maar gelukkig is er worshipsmileyquote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:40 schreef tong80 het volgende:
Van Rossem
Hier kunnen de EO masters niet tegenop.
Behalve hun stem verheffen
Heerlijk
Ken je dit? http://www.vpro.nl/progra(...)leveringen/38365016/quote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:41 schreef golfer het volgende:
[..]
Zullen we Maarten voordragen als zomergast voor volgend jaar?
Kan ie gewoon in z'n eentje 3 uur lang uit z'n hoofd een monoloog houden.
Nee. Ga ik binnenkort maar eens beluisteren.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:35 schreef Mike het volgende:
Ken je dit? http://www.vpro.nl/progra(...)leveringen/38365016/
Zeker doen. Is de moeite waard.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:41 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee. Ga ik binnenkort maar eens beluisteren.
Onze DSB-heldquote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:32 schreef alors het volgende:
Hij is een toppertje!quote:
Hij wil graag een cordon sanitaire; dan weten we zeker dat Wilders de volgende verkiezingen de grootste wordt.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:52 schreef Van_Poppel het volgende:
Heerlijk dat cynisme van Van Rossem
Komt voor an & eefje iets te laat geloof ikquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:55 schreef Quyxz_ het volgende:
Een trace en track systeem, wat leuk zeg.![]()
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:18 schreef Quyxz_ het volgende:
Haha, wat een koning die Frits Wester.
In Somalië staan vast wel wat kapers klaar....quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:18 schreef Gillette_M5 het volgende:
Wie weet wil er iemand nog wel de rode zee met Laura bevaren, ha ha ha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |