Nee:quote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:04 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Claus heeft niet in de wehrmacht gezeten
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:16 schreef Manono het volgende:
wat is meneer Aantjes nog bij de tijd zeg
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:05 schreef DrDentz het volgende:
[..]
De SS had misschien ook een linkse vleugel
Waar heb je het over ?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:59 schreef Apache4U het volgende:
Als je nog niet bang was om oud te worden ben je dat nu wel. Tjongejonge.
Ik kijk nu. Zover ben ik nog niet.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:34 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Je valt uit bed en wordt niet geholpen. Nee lekker vooruitzicht.
Mwoah.quote:
Hij was geweldig. Ik ben niet van zijn politiek. Maar wat ie zei was geweldig. Zal me niet verbazen als ie lidmaatschap opzegt.quote:
SS-verleden verder maar vergeten?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 01:30 schreef tong80 het volgende:
Hij was geweldig. Ik ben niet van zijn politiek. Maar wat ie zei was geweldig. Zal me niet verbazen als ie lidmaatschap opzegt.
Hij zei dat-ie dat juist niet ging doen om de mensen uit zijn partij die daar al tijden op hopen dat te misgunnen.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 01:30 schreef tong80 het volgende:
Hij was geweldig. Ik ben niet van zijn politiek. Maar wat ie zei was geweldig. Zal me niet verbazen als ie lidmaatschap opzegt.
Alleen maar focussen op zijn verleden is ook een beetje kansloos.quote:
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:04 schreef SonicVolcano het volgende:
Er zit ook een Johan Derksen achter Johan Derksen
Blijkbaar is het anderen ook opgevallenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:41 schreef henkde_j het volgende:
Nog een Dereksen look a like achter Aantjes![]()
Wat een dom wijf ookquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:47 schreef Manono het volgende:
zeker geen incident, toestand in veel verzorgingstehuizen is dramatisch, weinig personeel hoge werkdruk lage salarissen
net of mevrouw meteen expert is op het gebied van verzorgingshuizen
Inderdaad, ongelooflijk!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:42 schreef golfer het volgende:
Niet te geloven. Die verzorgende in dat tehuis.
Als jij bejaardenverzorger was had je er waarschijnlijk ook flink de pest in.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:47 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Inderdaad, ongelooflijk!:(!
"Denkt u nou echt dat ik u op ga rapen?"
Wat is dat?!?! Noem me naïef, maar dit vind ik echt ECHT buiten alle proporties.
Dus jij gaat dit gedrag nog goedpraten ook?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:48 schreef pberends het volgende:
[..]
Als jij bejaardenverzorger was had je er waarschijnlijk ook flink de pest in.
haha is dat zo, misschien dat ik hem daarom zo sympathiek vindquote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:39 schreef alors het volgende:
Ed Nijpels, wat een vreselijk arrogante zelfingenomen koude kak kwal is dat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |