Wat je zegt ben je zelf, slaap lekker jenna...quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:56 schreef jenna12893 het volgende:
[..]
Ik hoop dat je kunt slapen, met zulke walgelijke ideeën waardoor veel kinderen zullen creperen. Echt, ik hoop dat je nog kunt slapen.
Ja, erg hè. Dat rechtse zwakzinnige volk hier heeft echt de intelligentie van een deurmat. Ongelooflijk.quote:
Kijk, dit is typisch links. Niet alleen een mening hebben, maar die mening ook op paternalistische en moralistische manier uitdragen. Ik kots op jou, en op je ouders.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:58 schreef jenna12893 het volgende:
[..]
'Great minds' ???
Wat schattig dat je dat van jezelf denkt
Komt mede door de maatschappij. Mogen we trots op zijn, maar in Nederland sta je er gewoon alleen voor. Dan gaan mensen zich ook individualistisch gedragen. Kwestie van oorzaak en gevolg.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:52 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Is "Ikke, ikke, ikke en de rest kan stikke." jouw levensmotto?
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:00 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Wat je zegt ben je zelf, slaap lekker jenna...
Maar... Ik heb je telefoonnummer nog niet.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:00 schreef jenna12893 het volgende:
[..]
Ja, erg hè. Dat rechtse zwakzinnige volk hier heeft echt de intelligentie van een deurmat. Ongelooflijk.
Ik ga ook weg hier. Wat een stelletje gedrochten hier zeg. Om op te kotsen.
Laat ze lekker buigen voor hun grote blonde leider.![]()
Door wie ben je dan gehersenspoeld, je extreemlinkse stiefvader?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:59 schreef jenna12893 het volgende:
[..]
Huh? Ik heb helemaal geen vader meer idioot.
heb jij cijfers dan?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:55 schreef BradleyQ het volgende:
[..]
Kom eens met cijfers dan? Oh wacht, Wilders haalt alleen bronnen aan die in zijn straatje passen.
Yeah right, ik heb gelezen dat Wilders wiet rookt en dark rooms bezoekt.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:01 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
heb jij cijfers dan?
Ik heb gelezen dat circa 90% van het ingezamelde geld voor Haïti zoals gebruikelijk is verdwenen in ieder geval
Misschien kan dat rechtse zwakzinnige volk dan wat ontwikkelingshulp ontvangen?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:00 schreef jenna12893 het volgende:
Ja, erg hè. Dat rechtse zwakzinnige volk hier heeft echt de intelligentie van een deurmat. Ongelooflijk.
Moet jij nu niet in Afrika zitten om dat kansloze volk wat seksuele voorlichting te geven?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:00 schreef jenna12893 het volgende:
[..]
Ontkennen dat door ontwikkelingshulp de bevolkingsgroei extreem gestegen is...quote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:00 schreef jenna12893 het volgende:
[..]
Gadver...goed dat jij niet 100 jaar geleden bent geboren.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:57 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Inderdaad. En misschien gaan er wel zoveel kinderen dood omdat er gewoon teveel van zijn? Een groot tekort aan voedsel en water, maar in Afrika blijft men lekker door neuken en baren.
Inderdaad, je mening als morele waarheid verkondigen.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:00 schreef Omnifacer het volgende:
Kijk, dit is typisch links. Niet alleen een mening hebben, maar die mening ook op paternalistische en moralistische manier uitdragen. Ik kots op jou, en op je ouders.
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:02 schreef Arcee het volgende:
[..]
Misschien kan dat rechtse zwakzinnige volk dan wat ontwikkelingshulp ontvangen?
Bezuinigen op ontwikkelingshulp kun je alleen verantwoorden als blijkt dat er enorm veel geld niet op de juiste plek terecht komt, daar waar het hoort en niet bij allerlei bijzaken. Als blijkt dat diverse ontwikkelingshulporganisaties er een enorme organisatorische puinhoop van hebben gemaakt, nou ok dan, dan mag er wel wat van af.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Alsof het sturen van geld dat ineens zou oplossen.
oké uitgeluld dus.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:02 schreef BradleyQ het volgende:
[..]
Yeah right, ik heb gelezen dat Wilders wiet rookt en dark rooms bezoekt.
Die stemmen massaal op de SP en PVV.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:03 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Gadver...goed dat jij niet 100 jaar geleden bent geboren.
Maargoed, het is i.i.g. mooi dat Tokkies tegenwoordig ook worden vertegenwoordigd in de Tweede Kamer.
Bekijk die opmerking nog is objectief en zeg dan opnieuw dat ik daarin ongelijk had.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:03 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Gadver...goed dat jij niet 100 jaar geleden bent geboren.
Maargoed, het is i.i.g. mooi dat Tokkies tegenwoordig ook worden vertegenwoordigd in de Tweede Kamer.
Dus we laten de derde wereld maar creperen? Is het dan niet beter die organisaties beter te controleren? Het is wel heel makkelijk het continent, dat door de Westerse wereld de afgelopen eeuwen helemaal is leeg gezogen, op deze manier en om deze reden te dumpen.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:03 schreef Euridice het volgende:
[..]
Bezuinigen op ontwikkelingshulp kun je alleen verantwoorden als blijkt dat er enorm veel geld niet op de juiste plek terecht komt, daar waar het hoort en niet bij allerlei bijzaken. Als blijkt dat diverse ontwikkelingshulporganisaties er een enorme organisatorische puinhoop van hebben gemaakt, nou ok dan, dan mag er wel wat van af.
Vroeger (!) betaalde je omroepgeld, en als je dat niet deed, was je een zwartkijker en kon je een boete krijgen met je tv in huis, haha, sinds weetikveelwanneer werd er ingevoerd dat elke nederlander de omroepkosten via de belasting ging betalen, Geen wonder dat er weerstand onstond tegen de publieke omroep.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |