Met zo'n TT van een oud (?) moderator...quote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:16 schreef BradleyQ het volgende:
Voorts zijn wij van mening dat... Ohja, geen politiek meer bedrijven hier. Denk niet dat het lang zal duren though.
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:19 schreef Omnifacer het volgende:
Jongens, ik ga nog even een sigaartje aansteken met een briefje van 500 en daarna mijn poetsnegerin een veeg geven. Tot morgen
Ow, en Mike, ruk ze vanavond.
Welke "oud (?) moderator"?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:19 schreef tralalala het volgende:
Met zo'n TT van een oud (?) moderator...
Nope, nu niet en nooit geweest ook.quote:
Ik heb zo'n idee dat we er voorlopig nog niet vanaf zijn.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:26 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Och, wat ben ik dat islam/wilders gezeik beu zeg.
Ik denk dat je er voorlopig minstens 4 jaar elke dag mee geconfronteerd wordt. Althans als deze formatie slaagt.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:26 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Och, wat ben ik dat islam/wilders gezeik beu zeg.
Jij balen. Jij dacht hier bij Film, TV & Radio op een rustig departement te zitten, krijg je dit soort onzin voor je kiezenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:26 schreef Mike het volgende:
[..]
Ik heb zo'n idee dat we er voorlopig nog niet vanaf zijn.
Mike is altijd in control.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:29 schreef Omnifacer het volgende:
Jij balen. Jij dacht hier bij Film, TV & Radio op een rustig departement te zitten, krijg je dit soort onzin voor je kiezen
Dan ben je eigenlijk dus best positief over de slagingskansen van dit eventuele kabinetquote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:28 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik denk dat je er voorlopig minstens 4 jaar elke dag mee geconfronteerd wordt. Althans als deze formatie slaagt.
Mensen die geen tv mogen kijken, maar wel een eigen tv-omroep hebben.:')quote:
Wat doet Peter daar trouwens bij de EO? Hij gaat toch met iedere vrouw die hij leuk vindt op vakantie terwijl hij getrouwd is ? Willen ze zo'n sloeber wel daar, of gedogen ze hem ?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:30 schreef Arcee het volgende:
[..]
Mensen die geen tv mogen kijken, maar wel een eigen tv-omroep hebben.:')
Als ze alleen gasten mogen ontvangen die zonder zonden zijn zou het een kort seizoen worden.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:32 schreef Paul-89 het volgende:
Wat doet Peter daar trouwens bij de EO? Hij gaat toch met iedere vrouw die hij leuk vindt op vakantie terwijl hij getrouwd is ? Willen ze zo'n sloeber wel daar, of gedogen ze hem ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |