Met zo'n TT van een oud (?) moderator...quote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:16 schreef BradleyQ het volgende:
Voorts zijn wij van mening dat... Ohja, geen politiek meer bedrijven hier. Denk niet dat het lang zal duren though.
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:19 schreef Omnifacer het volgende:
Jongens, ik ga nog even een sigaartje aansteken met een briefje van 500 en daarna mijn poetsnegerin een veeg geven. Tot morgen
Ow, en Mike, ruk ze vanavond.
Welke "oud (?) moderator"?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:19 schreef tralalala het volgende:
Met zo'n TT van een oud (?) moderator...
Nope, nu niet en nooit geweest ook.quote:
Ik heb zo'n idee dat we er voorlopig nog niet vanaf zijn.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:26 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Och, wat ben ik dat islam/wilders gezeik beu zeg.
Ik denk dat je er voorlopig minstens 4 jaar elke dag mee geconfronteerd wordt. Althans als deze formatie slaagt.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:26 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Och, wat ben ik dat islam/wilders gezeik beu zeg.
Jij balen. Jij dacht hier bij Film, TV & Radio op een rustig departement te zitten, krijg je dit soort onzin voor je kiezenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:26 schreef Mike het volgende:
[..]
Ik heb zo'n idee dat we er voorlopig nog niet vanaf zijn.
Mike is altijd in control.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:29 schreef Omnifacer het volgende:
Jij balen. Jij dacht hier bij Film, TV & Radio op een rustig departement te zitten, krijg je dit soort onzin voor je kiezen
Dan ben je eigenlijk dus best positief over de slagingskansen van dit eventuele kabinetquote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:28 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik denk dat je er voorlopig minstens 4 jaar elke dag mee geconfronteerd wordt. Althans als deze formatie slaagt.
Mensen die geen tv mogen kijken, maar wel een eigen tv-omroep hebben.:')quote:
Wat doet Peter daar trouwens bij de EO? Hij gaat toch met iedere vrouw die hij leuk vindt op vakantie terwijl hij getrouwd is ? Willen ze zo'n sloeber wel daar, of gedogen ze hem ?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:30 schreef Arcee het volgende:
[..]
Mensen die geen tv mogen kijken, maar wel een eigen tv-omroep hebben.:')
Als ze alleen gasten mogen ontvangen die zonder zonden zijn zou het een kort seizoen worden.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:32 schreef Paul-89 het volgende:
Wat doet Peter daar trouwens bij de EO? Hij gaat toch met iedere vrouw die hij leuk vindt op vakantie terwijl hij getrouwd is ? Willen ze zo'n sloeber wel daar, of gedogen ze hem ?
Ik zie het probleem niet ?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:35 schreef Arcee het volgende:
[..]
Als ze alleen gasten mogen ontvangen die zonder zonden zijn zou het een kort seizoen worden.
Idd zeg, Peter weet het verschil niet tussen het geld brengen en het op iemand's rekening stoppen in het buitenland. Bovendien dat gekakelquote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:35 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik zie het probleem niet ?![]()
Die Peter is echt te vol van zichzelf.
En het enige waarom hij vindt dat er meer geld moet naar ontwikkelingslanden moet, is dat zijn dochter daar een projectje heeft. Maar dat zegt hij er niet bij.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:49 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Idd zeg, Peter weet het verschil niet tussen het geld brengen en het op iemand's rekening stoppen in het buitenland. Bovendien dat gekakel_!
Maar het is voor jezelf een stuk beter te verantwoorden dat je naar Ned 1 kijkt, toch? Dat gevoel heb ik danquote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:48 schreef DrDentz het volgende:
Mooie aflevering. Eerst De Rijdende Rechter, daarna Peter R, ik hoef helemaal niet meer naar SBS6 te kijken voor mijn dagelijkse portie ordinair geschreeuw.
Aan de andere kant, als dit hét serieuze discussieprogramma van de Nederlandse televisie van het moment is komen we er als ontwikkeld land maar bekaaid vanafquote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:58 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Maar het is voor jezelf een stuk beter te verantwoorden dat je naar Ned 1 kijkt, toch? Dat gevoel heb ik dan
En je krijgt tussendoor niet programma's als , Shownieuws, Piet's weerbericht, Hart van Nederland, Popstars preview, Domino Day nog 4 dagen !!, etc. etc.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:58 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Maar het is voor jezelf een stuk beter te verantwoorden dat je naar Ned 1 kijkt, toch? Dat gevoel heb ik dan
Dat zei Gerrie Tokkie ook al. "Waarom geven we zoveel geld aan ontwikkelingshulp terwijl we hier zelf nog geen ontwikkeling hebben?"quote:Op woensdag 11 augustus 2010 01:00 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Aan de andere kant, als dit hét serieuze discussieprogramma van de Nederlandse televisie van het moment is komen we er als ontwikkeld land maar bekaaid vanaf
Dat was pure zelfkennis.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 01:02 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Dat zei Gerrie Tokkie ook al. "Waarom geven we zoveel geld aan ontwikkelingshulp terwijl we hier zelf nog geen ontwikkeling hebben?"
Straks zijn P&W er weer, da's al wat beter.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 01:00 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Aan de andere kant, als dit hét serieuze discussieprogramma van de Nederlandse televisie van het moment is komen we er als ontwikkeld land maar bekaaid vanaf
www.twitter.com/RoelJewelquote:Op woensdag 11 augustus 2010 01:13 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Straks zijn P&W er weer, da's al wat beter.
Roel_Jewel, wat is jouw twitter?
Kom op zeg, dat is toch gewoon goedkoop scoren. Was een persoonlijke aanval, totaal niet relevant. Gelukkig ging Linschoten, de heer die hij is, er niet op in.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:40 schreef pberends het volgende:
LOL, ik heb normaliter een hekel aan Peter R. maar gister ie toch wel een mooie uitspraak tegen die VVD-blaaskaak Linschoten: "Misschien had u het te druk met de DSB Bank..."![]()
.
was inderdaad een onzin, maar wel grappigquote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:45 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Kom op zeg, dat is toch gewoon goedkoop scoren. Was een persoonlijke aanval, totaal niet relevant. Gelukkig ging Linschoten, de heer die hij is, er niet op in.
Zeg dat maar tegen al die DSB-slachtoffers!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:45 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Kom op zeg, dat is toch gewoon goedkoop scoren. Was een persoonlijke aanval, totaal niet relevant. Gelukkig ging Linschoten, de heer die hij is, er niet op in.
Tsjongejonge zeg. Stel je toch niet zo aan. Dat heeft hier geen zak mee te maken. Maar goed jij ziet een goed gesoigneerde VVD-er zitten dus zul je per definitie wel negatief en azijnzeikerig moeten doen.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:02 schreef pberends het volgende:
[..]
Zeg dat maar tegen al die DSB-slachtoffers!
Linschoten was Chief Risk Officer (CRO) bij DSB, en heeft de belastingbetaler cq banken honderden miljoenen euro's gekost aan wanbeleid bij DSB. So fuck him.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:05 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Tsjongejonge zeg. Stel je toch niet zo aan. Dat heeft hier geen zak mee te maken. Maar goed jij ziet een goed gesoigneerde VVD-er zitten dus zul je per definitie wel negatief en azijnzeikerig moeten doen.
Peter R. is inderdaad lachwekkend slecht als het op politiek aankomt.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:00 schreef BMD het volgende:
[..]
was inderdaad een onzin, maar wel grappig. En iemand die een 'regering' met de PVV rechtvaardigt, noem ik geen heer
![]()
Peter R maakte zich echt belachelijk, houd het lekker bij crime fighter zijn
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:02 schreef pberends het volgende:
Zeg dat maar tegen al die DSB-slachtoffers!
En daardoor kan hij zich in een discussie niet correct gedragen? Rot toch op man. Waarschijnlijk is hij, in jouw gedachtegang, ook een slecht vader en slaat hij zijn wijf.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:08 schreef pberends het volgende:
[..]
Linschoten was Chief Risk Officer (CRO) bij DSB, en heeft de belastingbetaler cq banken honderden miljoenen euro's gekost aan wanbeleid bij DSB. So fuck him.
Jij bent Yvon Jaspers?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:13 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
En daardoor kan hij zich in een discussie niet correct gedragen? Rot toch op man. Waarschijnlijk is hij, in jouw gedachtegang, ook een slecht vader en slaat hij zijn wijf.
Lakemanquote:
Ik vond het overigens wel weer een prachtpunt van Linschoten dat hij over 'particuliere initiatieven' begon en Peter R. hier een beetje mee te kak zettequote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:55 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
En het enige waarom hij vindt dat er meer geld moet naar ontwikkelingslanden moet, is dat zijn dochter daar een projectje heeft. Maar dat zegt hij er niet bij.
Een prachtpunt? DENK EENS AAN AL DIE DSB SLACHTOFFERS GOKKERDJU!11221!one@1quote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:37 schreef pberends het volgende:
Ik vond het overigens wel weer een prachtpunt van Linschoten dat hij over 'particuliere initiatieven' begon en Peter R. hier een beetje mee te kak zette.
Zoiets als "Wij gaan jullie eens ff... " ?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:50 schreef Omnifacer het volgende:
Overigens: een vriend van me doet wel eens wat voor MeetKate. Hij smst net opgetogen dat ze na de aflevering van gister hun eerste hatemail van een PVV-er hebben gekregen
Ik vermoed dat Peter R. na de uitzending die Pakistaanse schrijfster heeft gebanged als vorm van ontwikkelingshulp.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:32 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Wat doet Peter daar trouwens bij de EO? Hij gaat toch met iedere vrouw die hij leuk vindt op vakantie terwijl hij getrouwd is ? Willen ze zo'n sloeber wel daar, of gedogen ze hem ?
Vanavond weer lekker ouderwetens rellen bij de EO.quote:Vanavond te gast in Knevel en Van den Brink: Kamran Ullah, ondernemer en hoofdredacteur van Campus TV, anti-radicaliseringsdeskundige Mohammed Cheppih en Wanda Beemsterboer, moeder van de vermoorde Nadine.
Op de dag dat de Ramadan begint gaan Kamran Ullah, ondernemer en hoofdredacteur van Campus TV en anti- radicaliseringdeskundige Mohammed Cheppih met elkaar in debat over de mogelijke regeringsdeelname van de PVV. Wat betekent dit voor hen als moslim?
Nee. Is nog veel te prematuur voor dat soort debatten.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:37 schreef LangeTabbetje het volgende:
met elkaar in debat over de mogelijke regeringsdeelname van de PVV. Wat betekent dit voor hen als moslim?
Kan je hier - gezien de status van de onderhandelingen - ook maar iets zinnigs over zeggen ?
Gut, wat jammer zeg.quote:Helaas, helaas, een van de beide Moslims heeft zich zojuist teruggetrokken. Het debat vanavond in #KvdB gaat niet door.
http://twitter.com/TijsvandenBrink/status/20878206908quote:@TijsvandenBrink Niet bashen, alleen het gaat elke dag wel over Wilders?
't Is maar wat je wil zien, Tijsquote:@lukehoussart Verder gebeurt er nauwelijks iets deze zomer. We hebben niet veel keus.
Waarom hadden ze als exitgast niet die weggelopen moslim van Jeroen Pauw?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://twitter.com/andriesgknevel/status/20905417531
[..]
Gut, wat jammer zeg.
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:00 schreef pberends het volgende:
[..]
Waarom hadden ze als exitgast niet die weggelopen moslim van Jeroen Pauw?
Kwantiteit boven kwaliteit dusquote:Begrijp kritiek dat we te veel aan "Wilders" doen. Gastenkeuze overigens zeer evenwichtig pro/contra. Kijkers lopen niet weg, integendeel!
quote:Helaas, helaas, een van de beide Moslims heeft zich zojuist teruggetrokken. Het debat vanavond in #KvdB gaat niet door.
35 minutes ago via web
De gastenlijst verandert van minuut tot minuut.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:00 schreef DrDentz het volgende:
Wanda Beemsterboer komt ook niet? Wel een andere 'moeder van slachtoffer' Cindy van het Ende, moeder van de mishandelde Jelte.
Mag niet. Net zo duivels als winkelen op zondag.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:06 schreef Van_Poppel het volgende:
Waar bemoeit die fucking Slob zich mee! Als je terminaal bent, moet je het recht hebben om op een fatsoenlijke manier dood te gaan.
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:17 schreef BradleyQ het volgende:
[..]
Alle Wilders fans houden wijselijk hun mond.
Geert krijgt wel een visum om te spreken tegen de Islam op 11-9.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:17 schreef BradleyQ het volgende:
Ga jij eens ergens anders puberen.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:23 schreef fioooon het volgende:
Ik dat vrouwtje in het rood aan tafel KIM HOLLAND?
Misschien ook eerder dan juni aangevraagd?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:21 schreef golfer het volgende:
[..]
Geert krijgt wel een visum om te spreken tegen de Islam op 11-9.
Die blusinstallatie moet toch afdoende zijn...quote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:24 schreef Drassss het volgende:
Het is jammer dat je hier niet op scherp mag schieten op mensen die brandweer/ambulance personeel lastig vallen.
Jelte in elkaar geslagen door nieuwe Nederlandersquote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:17 schreef BradleyQ het volgende:
[..]
Ja maar voor een visum voor 3 maanden of meer gelden veel strengere regels.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:21 schreef golfer het volgende:
[..]
Geert krijgt wel een visum om te spreken tegen de Islam op 11-9.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |