ach praat toch niet zo'n onzin, vrijwel al dat geld is verdwenen in de zakken van corrupte bestuurders van ontwikkelingslandenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:53 schreef jenna12893 het volgende:
[..]
Je moest eens weten hoeveel mensen wél gered zijn door ontwikkelingshulp. Maar nee, mensen als jij willen vooral datgene wat mis gaat benadrukken om 's nachts toch nog te kunnen slapen waarschijnlijk.
Wie heeft het over STOPPEN? Halveren of een lager bedrag betekent niet STOPPEN he.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:55 schreef jenna12893 het volgende:
[..]
En daarom maar stoppen zodat je die mensen die voorheen wél gered werden, in het vervolg creperen?
Damn, wat heb jij voor manier van denken zeg.
Nee, datgene wat misgaat negeren, daar worden mensen beter van.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:53 schreef jenna12893 het volgende:
Je moest eens weten hoeveel mensen wél gered zijn door ontwikkelingshulp. Maar nee, mensen als jij willen vooral datgene wat mis gaat benadrukken om 's nachts toch nog te kunnen slapen waarschijnlijk.
Hij mag best een mening hebben. Maar ga niet half zitten te huilen op tv alsof door een half procent minder ontwikkelingshulp de wereld vergaat. Dat is namelijk gewoon hypocriet. Hij is vrij om al z'n spaargeld naar Afrika te brengen, maar ik gok zo dat-ie dat niet doet.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:54 schreef BradleyQ het volgende:
[..]
Dus hij mag niet misdaadverslaggever zijn? Omdat hij een mening heeft? Je doet toch gewoon het werk dat je het beste kunt? En wie weet is hij daar al maanden geweest, maar wil hij niet opscheppen.
En bovendien, die VVD'er was duidelijk zo naïef als een paardenbloem en kwam zelf volstrekt niet met argumenten.
Ik hoop dat je kunt slapen, met zulke walgelijke ideeën waardoor veel kinderen zullen creperen. Echt, ik hoop dat je nog kunt slapen.quote:
Is dit de dochter van Peter?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:56 schreef jenna12893 het volgende:
[..]
Ik hoop dat je kunt slapen, met zulke walgelijke ideeën waardoor veel kinderen zullen creperen. Echt, ik hoop dat je nog kunt slapen.
Inderdaad. En misschien gaan er wel zoveel kinderen dood omdat er gewoon teveel van zijn? Een groot tekort aan voedsel en water, maar in Afrika blijft men lekker door neuken en baren.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:50 schreef jenna12893 het volgende:
[..]
Dat er verschrikkelijk veel kinderen doodgaan boeit dan niet hè. Want wij moeten het hier goed hebben.
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:56 schreef jenna12893 het volgende:
[..]
Ik hoop dat je kunt slapen, met zulke walgelijke ideeën waardoor veel kinderen zullen creperen. Echt, ik hoop dat je nog kunt slapen.
Heb je mij dat zien schrijven? Jezus. Je moet datgene wat fout gaat aanpakken, maar jemag op geen enkele wijze korten op ontwikkelingshulp. Doe je dat wel, dan heb je bloed aan je handen. Zo is het gewoon.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:56 schreef Arcee het volgende:
[..]
Nee, datgene wat misgaat negeren, daar worden mensen beter van.
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:57 schreef Omnifacer het volgende:
jenna, waarom verdoe je je tijd hier op een forum? Ga snel naar buiten, er ligt een zwerver om de hoek, die kan wel een dekentje gebruiken!11
Hoi, daten?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:56 schreef jenna12893 het volgende:
[..]
Dit idd.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:57 schreef Nuchterheid het volgende:
En er wel zoveel kinderen dood omdat er gewoon teveel van zijn? Een groot tekort aan voedsel en water, maar in Afrika blijft men lekker door neuken en baren.
Ik heb er niet echt kijk op ofzo, maar volgens mij is juist door ontwikkelingshulp de bevolkingsgroei echt extreem gestegen. (Wat het probleem weer erger maakt)quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:53 schreef jenna12893 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:57 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Inderdaad. En misschien gaan er wel zoveel kinderen dood omdat er gewoon teveel van zijn? Een groot tekort aan voedsel en water, maar in Afrika blijft men lekker door neuken en baren.
Pff, bewaar je cliche's zeg. Vertel eens, hoeveel hulp geeft Nederland en wat vind jij daar te weinig aan?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:57 schreef jenna12893 het volgende:
[..]
Heb je mij dat zien schrijven? Jezus. Je moet datgene wat fout gaat aanpakken, maar jemag op geen enkele wijze korten op ontwikkelingshulp. Doe je dat wel, dan heb je bloed aan je handen. Zo is het gewoon.
Huh? Ik heb helemaal geen vader meer idioot.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:58 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]jenna is gewoon keihard gehersenspoeld door haar linkse vader...
Zeg hypocriet die je bent! 0,3 % van het BBP besteden aan ontwikkelingshulp is dik in orde. Maar wil je naar 0,2 % dan ben je een asociale rechtse zak. We hebben het over een getal en wat voor getal. De wereld had alleen gered kunnen worden maar dat is niet gebeurd, gebeurt niet en zal nooit gebeuren. Dat komt omdat de wereld niet homogeen is.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:50 schreef jenna12893 het volgende:
[..]
Dat er verschrikkelijk veel kinderen doodgaan boeit dan niet hè. Want wij moeten het hier goed hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |