Wildersquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:34 schreef computergirl het volgende:
[..]
bij K&vd B is hij toch juist wel geweest?
Klopt...ze gedogen nu een partij die absoluut niet liberaal is.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:22 schreef BradleyQ het volgende:
De VVD heeft haar eigen morele graf gegraven.
Inderdaad. Een liberaal behoort te vechten voor de grondrechten van anderen. Niet die van politieke bondgenoten (en Mark Rutte zorgt sowieso voor een forse toename van de armoede, laten we het daar maar niet over hebben).quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:23 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Klopt...ze gedogen nu een partij die absoluut niet liberaal is.
Hij is i.i.g een publiek figuur dat zijn maatschappelijke betrokkenheid toont. Dat zouden meer bekende Nederlanders moeten doen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:25 schreef Christiaan het volgende:
Ik krijg echt heel, heel veel kriebels van De Vries. Wat een hoop domheid op botten.
Dus Wilders afzeiken = maatschappelijke betrokkenheid tonen? Wat een onzin.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:28 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hij is i.i.g een publiek figuur dat zijn maatschappelijke betrokkenheid toont. Dat zouden meer bekende Nederlanders moeten doen.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:30 schreef DrDentz het volgende:
Ontwikkelingshulp.. mooi bruggetje naar zijn dochter
Dat meen je niet.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:28 schreef MrBadGuy het volgende:
Peter R. een held? Hij is een even grote schreeuwer en heeft even veel nuance als Wilders
Linschoten heeft zichzelf al klem geluld, of heb je niet geluisterd?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:30 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Dus Wilders afzeiken = maatschappelijke betrokkenheid tonen? Wat een onzin.
TOen tegen Brinkman, bij DWDD, was hij sterker dan zijn opponent, maar tegen een zwaargewicht als Linschoten heeft hij geen schijn van kans.
Nee, alleen gekeken, zonder geluid.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:31 schreef BradleyQ het volgende:
[..]
Dat meen je niet.![]()
[..]
Linschoten heeft zichzelf al klem geluld, of heb je niet geluisterd?
Wat hij nu zegt over ontwikkelingshulp = maatschappelijke betrokkenheid tonen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:30 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Dus Wilders afzeiken = maatschappelijke betrokkenheid tonen? Wat een onzin.
TOen tegen Brinkman, bij DWDD, was hij sterker dan zijn opponent, maar tegen een zwaargewicht als Linschoten heeft hij geen schijn van kans.
Exact.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:34 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Wat hij nu zegt over ontwikkelingshulp = maatschappelijke betrokkenheid tonen.
Het is gewoon een kwestie van beschaving om een klein gedeelte van onze welvaart in te leveren. Als je ziet wat er bij een IKEA op een gemiddelde zaterdagmiddag wordt besteed, dan getuigt het van decadentie en egoïsme om op ontwikkelingshulp te beknibbelen.
Dat vind jij. Dat geld komt bij de verkeerde mensen terecht. Verhalen genoeg over gehoord van mijn vader. Stond hij in Nigeria bij een dorpshoofd die een dikke Mercedes had. "Die betalen wij van geld uit Europa".quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:34 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Het is gewoon een kwestie van beschaving om een klein gedeelte van onze welvaart in te leveren. Als je ziet wat er bij een IKEA op een gemiddelde zaterdagmiddag wordt besteed, dan getuigt het van decadentie en egoïsme om op ontwikkelingshulp te beknibbelen.
inderdaad meneer de vries weet wel effe hoe het allemaal moet, ik krijg echt een hekel aan die eigengeilerd. Terwijl ik altijd graag naar z'n programma's keekquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:31 schreef Omnifacer het volgende:
Nu stijft hij op hoor, Peter, kan hij over zijn vredelievende dochter praten. Kijk mij eens een betrokkenb dochter hebben.
Wat hij nu vertoont is verhevenheid, niks betrokkenheid.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:34 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hij kon nog net geen traan uitpersen om het af te maken..quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
Asociale hork, Peter RRRRR. En zelf maar proberen te scoren over de rug van kinderen zonder kommetje rijst. Gatverdamme.![]()
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:39 schreef BradleyQ het volgende:
Achja, de liberalen hebben natuurlijk ook eerst Afrika geplunderd totdat ze na 300 jaar tot de ontdekking kwamen dat slavernij toch eigenlijk niks met vrijheid te maken heeft.
Daarom, onthoudt het goed: Linkse mensen denken wél na.
Als je kranten goed leest, dan snap je dat rechts in ieder geval nooit met originele ideeën komt, tenzij ze natuurlijk destructief zijn. Dan komen er boekenplanken vol ideeën.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:41 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Jij bent zeker ook zo'n type die roept dat rechts altijd generaliseert?
Ik neem aan dat je emigreren bedoelt. Graag, types als jij ben ik liever kwijt dan rijk.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:41 schreef BradleyQ het volgende:
Overigens, de paus krijgt hier zendtijd van mijn belastinggeld. Ik denk dat ik ga immigreren.
Hij heeft de buit binnen, en nu denkt hij dat hij alles kan maken/zeggen..quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:41 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik ben echt compleet afgeknapt op die peterrr, echt jaren z'n programma gekeken maar het is echt genoeg geweest.
Emigreren ja, foutje bedankt.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:42 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je emigreren bedoelt. Graag, types als jij ben ik liever kwijt dan rijk.
Linkse mensen zijn geestelijk gehandicapt, aldus Berlusconi. Hard maar wel leuk.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:41 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Jij bent zeker ook zo'n type die roept dat rechts altijd generaliseert?
Over hoe ze het geld van een ander het best kunnen verdelen?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:39 schreef BradleyQ het volgende:
Daarom, onthoudt het goed: Linkse mensen denken wél na.
Ik lees alleen het Vrije Volkquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:42 schreef BradleyQ het volgende:
[..]
Als je kranten goed leest, dan snap je dat rechts in ieder geval nooit met originele ideeën komt, tenzij ze natuurlijk destructief zijn. Dan komen er boekenplanken vol ideeën.
Wanneer ontstond de middenklasse?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:43 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Over hoe ze het geld van een ander het best kunnen verdelen?
Tuurlijk..alle ontwikkelingshulp afschaffen en dan zijn alle problemen opgelost. Als je vindt dat geld op een verkeerde manier wordt gebruikt, dan moet je daar wat aan doen. Je moet niet aan de hoogte van het bedrag komen. Maargoed, jullie vinden het blijkbaar belangrijker dat jullie villa blijft gesubsidieerd.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:38 schreef Omnifacer het volgende:
Makkelijk natuurlijk, "ze hebben geen kommetje rijst, mbuuu". Je bent voor het publiek moreel dan al in het voordeel. Toch had Linschoten gewoon gelijk.
misschien een idee om eens nuchter na te denken in plaats van gelul over rechtste en linkse hokjesquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:42 schreef BradleyQ het volgende:
[..]
Als je kranten goed leest, dan snap je dat rechts in ieder geval nooit met originele ideeën komt, tenzij ze natuurlijk destructief zijn. Dan komen er boekenplanken vol ideeën.
Sorry, maar op deze ongenuanceerde en ongenuanceerde onzin ga ik niet. Volgens mij trek jij je elke avond af op Bert Koenders, of zit ik ernaast?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:44 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Tuurlijk..alle ontwikkelingshulp afschaffen en dan zijn alle problemen opgelost. Als je vindt dat geld op een verkeerde manier wordt gebruikt, dan moet je daar wat aan doen. Je moet niet aan de hoogte van het bedrag komen. Maargoed, jullie vinden het blijkbaar belangrijker dat jullie villa blijft gesubsidieerd.
Vraag me af of z'n ego in een vliegtuig pastquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:46 schreef Mike het volgende:
Als Peter R de Vries echt zo begaan zou zijn met kinderen in Afrika, dan gaf-ie z'n baan op en ging daar gewoon werken.
Ik vind het inderdaad ten eerste veel belangrijker dat wij het hier goed hebben, erg he? Jij gooit je geld blijkbaar liever in een bodemloze put die Afrika heet?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:44 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Tuurlijk..alle ontwikkelingshulp afschaffen en dan zijn alle problemen opgelost. Als je vindt dat geld op een verkeerde manier wordt gebruikt, dan moet je daar wat aan doen. Je moet niet aan de hoogte van het bedrag komen. Maargoed, jullie vinden het blijkbaar belangrijker dat jullie villa blijft gesubsidieerd.
Peter heeft Steve gewoon getergt, zo gek vind ik het niet dat Steve hem toen zo heeft aangepaktquote:
of z'n dikke BMW, die hebbje toch heul niet nodig in Afrikaquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:46 schreef Mike het volgende:
Als Peter R de Vries echt zo begaan zou zijn met kinderen in Afrika, dan gaf-ie z'n baan op en ging daar gewoon werken.
1-0, maar dat was dan ook niet zo moeilijk.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:47 schreef Arcee het volgende:
Linschoten vs. Peter R., inclusief DSB-sneer.
Makkelijk argument, maar dat geeft ook het niveau aan van de rechtsen hier.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:46 schreef Mike het volgende:
Ik doelde ook op Peter die niet wist hoe hij zo snel mogelijk de benen moest nemenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:48 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Peter heeft Steve gewoon getergt, zo gek vind ik het niet dat Steve hem toen zo heeft aangepakt
Schoen/misdaadmaker, blijf gewoon bij je fokking leest!
Wat nou Ghana, zet dan hier een project op voor kansarme kindkes, rot op met dat Ghana gedoe van je dochter...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |