Hij is een facist vanwege de minachting voor de kiezer, een racist omdat hij bepaalde groepen mensen uitsluit en een debiel door die Godwin.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:23 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Haha. Fail.
Jans vergeleek Wilders met Hitler, niet om een betoog te houden dat Wilders op dezelfde manier haat als Hitler.
Maar om te laten zien hoe Wilders herrie schopt door schokkende uitspraken te doen. En dit pakte goed uit aan je reacties te zien
Aha, dus als iemand 'schokkende uitspraken doet' mag je dat naar voren brengen door zelf nog controversiėler uit de hoek te komen met Hitler-vergelijkingen? Praat het vooral goed, het is een ranzige vergelijking.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:23 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Haha. Fail.
Jans vergeleek Wilders met Hitler, niet om een betoog te houden dat Wilders op dezelfde manier haat als Hitler.
Maar om te laten zien hoe Wilders herrie schopt door schokkende uitspraken te doen. En dit pakte goed uit aan je reacties te zien
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:38 schreef cultheld het volgende:
[..]
Aha, dus als iemand 'schokkende uitspraken doet' mag je dat naar voren brengen door zelf nog controversiėler uit de hoek te komen met Hitler-vergelijkingen? Praat het vooral goed, het is een ranzige vergelijking.
Echt een beschamende vertoning om bejaarden zo lastig te vallen. Ook al hebben ze een fout verleden. Karstensquote:Op maandag 9 augustus 2010 23:49 schreef marcodej het volgende:
Ah, dat slechte Willibrord-wannabe stukje weer.
Dat de verkiezingen niet eerlijk waren kan kloppen maar na de verkiezingen in het voorjaar van 1933 bezat Hitler een absolute meerderheid in het parlement. Dus misschien had jij toch beter moeten opletten bij geschiedenislessen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:07 schreef Vasilevski het volgende:
Ron Jans heeft zeker beter opgelet bij Duits dan bij geschiedenis, of misschien heeft hij ooit eens op tv die soundbite ("Hitler werd ook verkozen!") gehoord. Het klopt dat Hitler in zekere zin 'verkozen' is. Hij haalde echter nooit de absolute meerderheid, en er was natuurlijk geen sprake van open, vrije verkiezingen.
Heeft hij Susan Smit zwanger gemaakt?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:09 schreef golfer het volgende:
Straks:
VVD-prominent Robin Linschoten, priester en presentator Antoine Bodar, de Pakistaanse schrijfster Naema Tahir en Peter R. de Vries over de stichting van zijn dochter en een kabinet met gedoogsteun van de PVV.
quote:
het wordt wel een erg anti-Wilders uitzending vavavond volgens mijquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:09 schreef golfer het volgende:
Straks:
VVD-prominent Robin Linschoten, priester en presentator Antoine Bodar, de Pakistaanse schrijfster Naema Tahir en Peter R. de Vries over de stichting van zijn dochter en een kabinet met gedoogsteun van de PVV.
Elke avond is anti-Wildersquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:00 schreef computergirl het volgende:
[..]
het wordt wel een erg anti-Wilders uitzending vavavond volgens mij
Daar is overigens niets mis mee.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:00 schreef computergirl het volgende:
[..]
het wordt wel een erg anti-Wilders uitzending vavavond volgens mij
nou een beetje hoor en wederhoor mag van mij ook wel hoor. Anders krijgen we nog erger het gedemoniseer-verhaalquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:12 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Daar is overigens niets mis mee.
Dan moet ie zelf maar eens op een uitnodiging ingaan en komen opdagen in zo'n programma. Maar dat weigert Wilders consequent.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:24 schreef computergirl het volgende:
nou een beetje hoor en wederhoor mag van mij ook wel hoor. Anders krijgen we nog erger het gedemoniseer-verhaal
bij K&vd B is hij toch juist wel geweest?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:33 schreef golfer het volgende:
[..]
Dan moet ie zelf maar eens op een uitnodiging ingaan en komen opdagen in zo'n programma. Maar dat weigert Wilders consequent.
Wilders verdient het om gedemoniseerd te worden...je kunt van een drol geen moorkop maken hequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:24 schreef computergirl het volgende:
[..]
nou een beetje hoor en wederhoor mag van mij ook wel hoor. Anders krijgen we nog erger het gedemoniseer-verhaal
We hadden gisteren toch dat CDA-boerinnetje? Ook Nijpels is al te gast geweest.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:53 schreef Woussie1987 het volgende:
Ik begin er zo langzamerhand een beetje genoeg van te krijgen van dit programma. Sinds ze weer begonnen zijn met het programma, gaat het alleen maar over.
Vanavond met Peter R. de Vries die ook kritisch is over Wilders. Wanneer komt er nou eens iemand die pro-wilders? (pvv-leden uitgezonderd).
Dat is de kracht van Wilders, dat is ook niet alleen bij dit programma, dat is ook bij P&W en DWDD. Hij hoeft zelf nergens te verschijnen, alleen maar af en toe wat te roepen en hij is weer dagelijks in het nieuws.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:53 schreef Woussie1987 het volgende:
Ik begin er zo langzamerhand een beetje genoeg van te krijgen van dit programma. Sinds ze weer begonnen zijn met het programma, gaat het alleen maar over Wilders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |