abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85076238
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 23:49 schreef henkde_j het volgende:
De Wilibrord techniek :')
Verzetsstrijder ben je altijd en overal
  maandag 9 augustus 2010 @ 23:50:00 #102
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_85076244
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 23:44 schreef cultheld het volgende:

Als je wat meer leest dan alleen krantjes, zou je kunnen weten dat Wilders qua gedachtegoed diametraal tegenover dat van Adolf Hitler staat. Wilders is nog het best met Avigdor Lieberman en de vroegere senator McCarthy te vergelijken. Ook geen frisse types, waarbij Lieberman zelfs extremistische ideeën koestert, maar bepaald niet te vergelijken met Hitler.
Wat begrijp je nou niet aan doelbewuste provocerende retoriek :?
Wat Jans expres deed en wat Wilders dagelijks doet?
En wat begrijp je niet aan de vergelijking van het bewust willen uitsluiten van hele bevolkingsgroepen en het gedachtengoed van Wilders die hetzelfde doet?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  maandag 9 augustus 2010 @ 23:50:11 #103
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_85076252
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 23:46 schreef cultheld het volgende:

[..]

Hoe kom je er bij?
Een kopvoddentaks komt niet bepaald respectvol over, toch?
  maandag 9 augustus 2010 @ 23:52:07 #104
306743 Opa2012
© 2010..2017
pi_85076357
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 23:48 schreef Van_Poppel het volgende:

[..]

?
Vanwege dat afschuwlijke blauwe overhemd, boer 1e klas (en daarmee beledig ik de echte boeren).
Hans Spekman (PvdA): 'Nivelleren is een feest!' [38 11 9 zetels]
pi_85076361
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 23:50 schreef golfer het volgende:

[..]

En wat begrijp je niet aan de vergelijking van het bewust willen uitsluiten van hele bevolkingsgroepen en het gedachtengoed van Wilders die hetzelfde doet?
Ah, dat is hoe je hem bestrijdt? Jezelf verlagen tot zijn tactieken? Dat vind ik wel erg pedant.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_85076378
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 23:50 schreef Van_Poppel het volgende:

[..]

Een kopvoddentaks komt niet bepaald respectvol over, toch?
Daar ben ik geen voorstander van hoor.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  maandag 9 augustus 2010 @ 23:52:52 #107
311468 Van_Poppel
pi_85076397
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 23:48 schreef henkde_j het volgende:
Geen domme vent die Jans ^O^
yep...zeer verademend. Ook klasse dat hij zich durft uit te spreken tegen Wilders en de PVV.
  maandag 9 augustus 2010 @ 23:53:01 #108
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_85076408
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 23:52 schreef Opa2012 het volgende:

Vanwege dat afschuwlijke blauwe overhemd, boer 1e klas (en daarmee beledig ik de echte boeren).
Goede inhoudelijke opmerking. ^O^
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  maandag 9 augustus 2010 @ 23:54:25 #109
123170 alors
zlata1234
pi_85076477
Ah, mevrouw wil even een wit voetje halen :')
know'm sayin?
word? word.
  maandag 9 augustus 2010 @ 23:54:32 #110
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_85076484
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 23:52 schreef cultheld het volgende:

Ah, dat is hoe je hem bestrijdt? Jezelf verlagen tot zijn tactieken? Dat vind ik wel erg pedant.
Is vaak de beste manier om z'n volgers tot nadenken te stemmen.
Kwaad met kwaad bestrijden enzo.
Retoriek met retoriek. ;)

Misschien dat Henk en Ingrid/Anja het ook ooit eens begrijpen dan. :)
Poef.....gone! ©golfer
pi_85076485
quote:

[..]

Nee, de essentie van de retoriek van Wilders blootleggen.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  maandag 9 augustus 2010 @ 23:55:52 #112
311468 Van_Poppel
pi_85076542
quote:

[..]

Daar ben ik geen voorstander van hoor.
Toch vormen dit soort clowneske opmerkingen de basis van zijn verkiezingsprogramma. Ook zijn standpunt over etnische registratie is op z'n minst eng te noemen.
  maandag 9 augustus 2010 @ 23:56:33 #113
311468 Van_Poppel
pi_85076577
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 23:54 schreef golfer het volgende:

[..]

Is vaak de beste manier om z'n volgers tot nadenken te stemmen.
Kwaad met kwaad bestrijden enzo.
Retoriek met retoriek. ;)

Misschien dat Henk en Ingrid/Anja het ook ooit eens begrijpen dan. :)
Oog om oog, tand om tand ;)
pi_85076602
En nu heb ik trek in een biologisch biertje.
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 00:02:03 #115
306743 Opa2012
© 2010..2017
pi_85076843
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 23:50 schreef golfer het volgende:

[..]

Voor Wilders hoeft niemand bang te zijn want Nederland is simpelweg te klein om voor wie dan ook een bedreiging te kunnen zijn. Je kunt beter Duitsland in de gaten houden want Duitsland is het machtigste land ter wereld en het nazisme zit daar in de genen (vergeet niet dat de Duitsers tot 1945 achter Hitler bleven staan ondanks dat 95% van de holocaust afwist danwel had kunnen weten).
Hans Spekman (PvdA): 'Nivelleren is een feest!' [38 11 9 zetels]
pi_85076912
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 23:54 schreef marcodej het volgende:

[..]

Nee, de essentie van de retoriek van Wilders blootleggen.
Daar heb ik zo'n ranzige Hitler-vergelijking niet voor nodig. McCarthy startte een heksenjacht tegen het communisme, Wilders voert een heksenjacht tegen de islam. Wat Wilders niet doet, is moslims opjagen omdat ze islamitisch zijn opgegroeid. Iets wat Hitler wel deed met Joden. Joodse kinderen moesten sterven vanwege het feit dat ze geboren waren. Als je iemand die voor dergelijke daden verantwoordelijk is in een volzin durft te vergelijken met Wilders (wiens vergelijking van de Koran met Mein Kampf bepaald niet fris is, maar in geen verhouding staat tot dit soort holle kretologie van meneer Jans), beledig je daar niet alleen Wilders en zijn stemmers mee, maar trivialiseer je ook de verpersoonlijking van het kwaad. Dan kan de bedoeling van meneer Jans wel zijn om aan te tonen dat Wilders in potentie net zo gevaarlijk is als Hitler, maar tegelijkertijd hoeft iemand dus slechts zo ver te gaan als Wilders om met de grootste misdadiger uit de Europese geschiedenis te worden vergeleken.
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 00:03:40 #117
311468 Van_Poppel
pi_85076934
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 00:02 schreef Opa2012 het volgende:

[..]

Voor Wilders hoeft niemand bang te zijn want Nederland is simpelweg te klein om voor wie dan ook een bedreiging te kunnen zijn. Je kunt beter Duitsland in de gaten houden want Duitsland is het machtigste land ter wereld en het nazisme zit daar in de genen (vergeet niet dat de Duitsers tot 1945 achter Hitler bleven staan ondanks dat 95% van de holocaust afwist danwel had kunnen weten).
Ja, want Nederlanders verschillen genetisch ontzettend veel van Duitsers :')
pi_85077009
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 23:55 schreef Van_Poppel het volgende:

[..]

Toch vormen dit soort clowneske opmerkingen de basis van zijn verkiezingsprogramma. Ook zijn standpunt over etnische registratie is op z'n minst eng te noemen.
Ik stem ook al niet op de PVV. De SP vind ik trouwens nog wat enger dan de PVV. Eurosceptisch, antiglobalistisch, tegen het grootkapitaal en hier en daar nog steeds wat communistische trekjes. Daar komt bovenop dat deze partij i.t.t. de PVV wél salonfähig is.
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 00:06:40 #119
311468 Van_Poppel
pi_85077095
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 00:03 schreef cultheld het volgende:

[..]

Daar heb ik zo'n ranzige Hitler-vergelijking niet voor nodig. McCarthy startte een heksenjacht tegen het communisme, Wilders voert een heksenjacht tegen de islam. Wat Wilders niet doet, is moslims opjagen omdat ze islamitisch zijn opgegroeid. Iets wat Hitler wel deed met Joden. Joodse kinderen moesten sterven vanwege het feit dat ze geboren waren. Als je iemand die voor dergelijke daden verantwoordelijk is in een volzin durft te vergelijken met Wilders (wiens vergelijking van de Koran met Mein Kampf bepaald niet fris is, maar in geen verhouding staat tot dit soort holle kretologie van meneer Jans), beledig je daar niet alleen Wilders en zijn stemmers mee, maar trivialiseer je ook de verpersoonlijking van het kwaad. Dan kan de bedoeling van meneer Jans wel zijn om aan te tonen dat Wilders in potentie net zo gevaarlijk is als Hitler, maar tegelijkertijd hoeft iemand dus slechts zo ver te gaan als Wilders om met de grootste misdadiger uit de Europese geschiedenis te worden vergeleken.
Een PVV-er die zinnen met meer dan 5 woorden kan formuleren . _O_ _O_ _O_
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 00:07:28 #120
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_85077127
Jeetje, jij hebt tegenwoordig ook al stemrecht. :P
Poef.....gone! ©golfer
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 00:09:31 #121
311468 Van_Poppel
pi_85077228
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 00:04 schreef cultheld het volgende:

[..]

Ik stem ook al niet op de PVV. De SP vind ik trouwens nog wat enger dan de PVV. Eurosceptisch, antiglobalistisch, tegen het grootkapitaal en hier en daar nog steeds wat communistische trekjes. Daar komt bovenop dat deze partij i.t.t. de PVV wél salonfähig is.
Extreem links en Extreemn rechts zitten niet zo ver uit elkaar ;)

Excuses wat betreft mijn PVV-beschuldigingen :)
pi_85077251
edit
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 00:10:21 #123
311468 Van_Poppel
pi_85077275
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 00:07 schreef golfer het volgende:
Jeetje, jij hebt tegenwoordig ook al stemrecht. :P
Heb je het tegen mij? :)
pi_85077288
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 00:02 schreef Opa2012 het volgende:

[..]

Right en iedereen zat in het verzet mocht nu de oorlog uitbreken. Doe me een lol zeg. Mensen kiezen eieren voor hun geld. Dat is normaal als het kwaad al geschied is. In Iran gaan er toch ook geen miljoenen meer de straat op.
pi_85077939
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 00:03 schreef cultheld het volgende:

[..]

Haha. Fail.

Jans vergeleek Wilders met Hitler, niet om een betoog te houden dat Wilders op dezelfde manier haat als Hitler.
Maar om te laten zien hoe Wilders herrie schopt door schokkende uitspraken te doen. En dit pakte goed uit aan je reacties te zien :D
Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')