Alhoewel ik in het stukje voor Flammie wel heel erg mijn best doe om een beetje rustig te pratenquote:Op woensdag 28 juli 2010 00:22 schreef JoepiePoepie het volgende:
Voor Flammie: Audio van de superspannende vervolgthriller:
Henk gaat naar de supermarkt!
Leek een beetje Kim Holland welquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:34 schreef Michielos het volgende:
en Joepie:
tering wat een huillands accent
whehee komen dalijk die fok users Joepie betichten dat ze Kim Holland isquote:
Nee nee nee, ik wil juist een stukje Nederlands gesproken tekst van jouquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:20 schreef Darkwolf het volgende:
However. Als ik de tijd en motivatie vind, wil ik best wel mijn stem in het Engels ter Uwen oren brengen hoor!
Huillandsquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:34 schreef Michielos het volgende:
en Joepie:
tering wat een huillands accent
Nou, zal ik het verhaaltje dan maar veranderen in 'Henk gaat naar de sexshop!'quote:
Kim Huilland dan hequote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:38 schreef Michielos het volgende:
whehee komen dalijk die fok users Joepie betichten dat ze Kim Holland is
En kipfilet voor de herenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:51 schreef Bastard het volgende:
Nee laat lekker staan hoor, bij de supermarkt zijn ook komkommers te koop
En paardenvlees voor jouquote:
Maar dan ben je toch trouwens helemaal geen Brit? Ik ben een mengelmoes van Nederlands-Indisch-Chinees, maar ik heb toch echt 100% de Nederlandse (Huillandse) nationaliteitquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:20 schreef Darkwolf het volgende:
Verders ben ik dus gewoon geboren en getogen in Nederland. (Nederlandse mams, Engelse paps.)
Nederlands-Joods-Engels.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:32 schreef JoepiePoepie het volgende:
Maar dan ben je toch trouwens helemaal geen Brit? Ik ben een mengelmoes van Nederlands-Indisch-Chinees, maar ik heb toch echt 100% de Nederlandse (Huillandse) nationaliteit![]()
Nein!quote:Trouwens, jij als 'Brit', ben jij ook zo'n fan vanRik Mayall
?
Maakt niet uit, in 2012 vergaat de aardequote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:46 schreef Darkwolf het volgende:
heb ook serieus een verblijfsvergunning die afloopt in 2013....![]()
Wat ergquote:Nein!
Oh ja. TRU!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:48 schreef JoepiePoepie het volgende:
Maakt niet uit, in 2012 vergaat de aarde.
DJ (Roger) Shah or GTFO!quote:Wat erg!
Kim Huillandquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:47 schreef JoepiePoepie het volgende:
Deel 2 van de erotische thriller:
Opgedragen aan Bastard, Lavenderr, Darkwolf, Michielos, Flammie, _Led_, en mediaconsument!
Veel plezier met dit hoorspel en stay tuned voor deel 3!
Oh, is het Kim weer?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 07:53 schreef Bastard het volgende:
[..]
Kim Huilland![]()
Wederom geil hoorspelletje hoor
Vreemd.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:46 schreef Darkwolf het volgende:
Nederlands-Joods-Engels.
It's a long story, maar ben van nationaliteit echt Brits sinds mijn geboorte en heb ook serieus een verblijfsvergunning die afloopt in 2013....![]()
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:33 schreef R0N1N het volgende:
Je bent dus net zo Brits als ik Duits.
Anyway, who cares wer sich interessiert
Darkwolf 'mens' noemen is als Kelly 'man' noemen of als cavia 'marmot' noemen.quote:
Je bent wat je bent, ook al was je liever iets anders.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:15 schreef JoepiePoepie het volgende:
Darkwolf 'mens' noemen is als Kelly 'man' noemen of als cavia 'marmot' noemen.
De verhouding betreft de "binnenkant" even daar gelaten, ben ik hoe dan ook fysiek 100 procent mens ja. QFT.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:31 schreef R0N1N het volgende:
Je bent wat je bent, ook al was je liever iets anders.
Dus, ja ... DW = mens, geen paard & Kelly is man, ook zonder 'flubber'
Het weer is inderdaad lekker aan het kloten en het kwakkelen. Best crap inderdaad ja!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 14:00 schreef sararaats het volgende:
redelijk. ik word pissig van het slechte weer.
Je praat in de verleden tijd.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 15:14 schreef JoepiePoepie het volgende:
Bastard, hoe lang ben jij eigenlijk moderator geweest en ben je dat alleen van TRU geweest?
En je bent nog steeds blauw, ga je andere FOK-taken verrichten ofzo?
Dat dan weer wel.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 15:15 schreef R0N1N het volgende:
Ik vind het anders een prima werken-op-kantoor weertje
Ja, werken, fokken, soep eten, raam openquote:Op donderdag 5 augustus 2010 15:15 schreef R0N1N het volgende:
Ik vind het anders een prima werken-op-kantoor weertje
Bedankt Bastard, welkom Lavenderrquote:Op donderdag 5 augustus 2010 15:20 schreef Darkwolf het volgende:
Je praat in de verleden tijd.
Dat vindt ik eng.
Waarom?
Omdat het nu net lijkt alsof Bastard er mee gaat stoppen?
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 15:30 schreef R0N1N het volgende:
Bij "Je bent nog steeds blauw" krijg ik ook hele andere associaties![]()
Niet helemaal. Je hebt ons nog!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 10:05 schreef R0N1N het volgende:
T'is hier vandaag al net zo druk als op m'n werk geloof ik.
Daar zit ik nu ook in m'n ééntje...
Dan ga je toch gewoon niet werken vandaag...quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 10:05 schreef R0N1N het volgende:
T'is hier vandaag al net zo druk als op m'n werk geloof ik.
Daar zit ik nu ook in m'n eentje...
Ik geloof zo'n 2 en half jaar dat ik hier mod ben, ik heb een tijdje daarvoor ook nog een blauw kleurtje gehad voor GAM.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 15:14 schreef JoepiePoepie het volgende:
Bastard, hoe lang ben jij eigenlijk moderator geweest en ben je dat alleen van TRU geweest?
En je bent nog steeds blauw, ga je andere FOK-taken verrichten ofzo?
Aah, gelukkig toch nog iemandquote:
Yeah, zit er hard aan te denken mezelf een middagje verlof te gunnenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 10:47 schreef JoepiePoepie het volgende:
Dan ga je toch gewoon niet werken vandaag...Ik werk vandaag ook niet, misschien straks een beetje hobby'en achter mijn computer.
Maar vanmiddag eerst de wekelijkse boodschappen doen!
Welkom !quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 10:56 schreef Bastard het volgende:
Oh ik krijg net door dat ik vanmiddag dan echt weer bij het klootjesvolk ga horen
Bedankt voor je antwoord, zat ik de vragen net te crossposten...quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 10:50 schreef Bastard het volgende:
Ik geloof zo'n 2 en half jaar dat ik hier mod ben, ik heb een tijdje daarvoor ook nog een blauw kleurtje gehad voor GAM.
En ik zal eens kijken of ze al zwarte verf besteld hebben, maakt het ook duidelijker
Ah, net op tijd voor de vrijdagmiddagrel dusquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 10:56 schreef Bastard het volgende:
Oh ik krijg net door dat ik vanmiddag dan echt weer bij het klootjesvolk ga horen
Ah, dan kun jij dus mooi mijn boodschappen gaan doenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 11:01 schreef R0N1N het volgende:
Yeah, zit er hard aan te denken mezelf een middagje verlof te gunnen
Zij die sterven groeten U. Ofzo.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 10:56 schreef Bastard het volgende:
Nee, Dat is 'arbeid'. Tenzij je m'n huidige uurloon x3 er voor over hebtquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 11:01 schreef JoepiePoepie het volgende:
Ah, dan kun jij dus mooi mijn boodschappen gaan doen.
Niet eens met paard en wagenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 11:07 schreef Darkwolf het volgende:
Ga trouwens een lekker een weekendje naar Belgie.
En hoef maar tot Breda, want daar word ik opgehaald met de auto. Hoe chill is dat!
Onder mijn bureauquote:
Deze post doet me trouwens denken aan die Tweaker die jaren geleden overleden is. Die ging op vakantie en voor de grap postte hij vlak voordat hij wegging:quote:
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 11:18 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Deze post doet me trouwens denken aan die Tweaker die jaren geleden overleden is. Die ging op vakantie en voor de grap postte hij vlak voordat hij wegging:
"Zij die sterven groeten u!"
Het was zijn laatste post, want hij overleed vlak daarna (auto-ongeluk dacht ik).
Nou, ik ken het verhaal van Tweakers, maar misschien dat die jongen ook wel op Fok zat.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 11:19 schreef Bastard het volgende:Vlgs mij een fokker, en het was toen hij ging skieen
Natuurlijk niet! Lijk wel gek! Want wie moet dan voor de kar? Ja precies, nou hooi he? Trap ik dus niet in, echt niet!quote:
Ach, als je er plezier in hebt is dit geen grote ramp toch?quote:Ik kan in de zomer niet weg in de weekenden, omdat mijn vriend elk weekend als karikaturist op locatie werkt en ik help hem met spullen heen en weer sjouwen, op- en afbouwen. En soms blijf ik er ook bij zitten om te helpen met verkopen.
De oude snoepert!quote:Onder mijn bureau!
Hij heeft het gewoon druk, want na JP moet hij snel weer door naar zijn vrouw. Die is er ook nog!quote:
Het is in elk geval een volhouder / doordouwerquote:
GoT - In memoriam: Irrelevant.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 11:19 schreef Bastard het volgende:Vlgs mij een fokker, en het was toen hij ging skieen
Hij kan zich natuurlijk niet los *kuch rukkenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 11:18 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nog steeds? Kan ie er ook niks van
Leuke woordspelingquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:09 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hij kan zich natuurlijk niet los *kuch rukken
Uurtje of 6 ookquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 11:30 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Het is in elk geval een volhouder / doordouwer![]()
Maarre, het lang volhouden is iets anders dan er niks van kunnen !!!
Ik doe 't niet vaak (véél te weinig) maar als ik 't doe ... dan ook maar gelijk laaaaaaaaang
![]()
M'n laatste 'verovering' waggelde wijdbeens de deur uit na een uurtje of 6
(& das niet gelogen. Was wel de eerste keer zo erg)
Daar zeg je wat !quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:09 schreef Lavenderr het volgende:
Hij kan zich natuurlijk niet los *kuch rukken
Jij was toch een vent ???quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:15 schreef Bastard het volgende:
Uurtje of 6 ook
Zeg ik heb nog wel meer te doen hoor!
Mn record is geloof ik 6x op een dag, maar dat waren nog mijn jonge jaren!!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:19 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Jij was toch een vent ???![]()
M'n record is 14(Maar toen was ik nog jong & onder 'invloed' (XTC)
)
Zijn tong hangt op zijn schoenenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:16 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Daar zeg je wat !![]()
Misschien moeten we de Politie bellen. Vrijheids beroving ! Slavernij ! Mensonwaardige sex !
arme _Led_ ...
Zegt ie op reactie #69quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:21 schreef Bastard het volgende:
Mn record is geloof ik 6x op een dag, maar dat waren nog mijn jonge jaren!!
8x in 8 uur. Toen ik nog 19 wasquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:21 schreef Bastard het volgende:
Mn record is geloof ik 6x op een dag, maar dat waren nog mijn jonge jaren!!
Ja, verheug je je er al op?! Nog even wachten tot je zwart bentquote:
Verzuurde ex-moderator!quote:
Nou, kruip dan maar alvast onder Lavenderr haar bureauquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:32 schreef Bastard het volgende:
Moet me wel gaan inlikken nu bij de modjes weer
Veel plezier DW en tot maandagquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 11:07 schreef Darkwolf het volgende:
Ga trouwens een lekker een weekendje naar Belgie.
En hoef maar tot Breda, want daar word ik opgehaald met de auto. Hoe chill is dat!
[..]
Zij die sterven groeten U. Ofzo.
Ben nog niet weg. Was het maar zo Moet nog een uurtje vertoeven op kantoor helaas...quote:
Nee, niet in de bergen voor zover ik weet.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:52 schreef R0N1N het volgende:
Belgïe![]()
Mooi land, raar volk![]()
Waar in Belgïe ga je eigenlijk heen DW, als ik vragen mag ?
Toch niet de bergen & bossen in he ? Want dan wordt ik nog stik jaloers ook !
Furmeet? As in vacht?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:54 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Ben nog niet weg. Was het maar zo Moet nog een uurtje vertoeven op kantoor helaas...![]()
[..]
Nee, niet in de bergen voor zover ik weet.
Het is een uurtje rijden vanaf Breda. Meer weet ik niet. Heb geen adres, niets.
Dus als jullie mij maandag niet meer terug zien, blame the furries!
(Het is namelijk een furmeet op een locatie waar ik nog nooit geweest ben en ken 5 van de 7 man NIET. Gaat nog leuk worden met z'n allen in een huis....)
Ja. En moet er nu ook aan geloven.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:35 schreef Lavenderr het volgende:
Furmeet? As in vacht?
*googlen gaat
Als knuffeldier verkleed dus. Apart. Had er nog nooit van gehoord.
Als wat voor dier ga jij?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:45 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Ja. En moet er nu ook aan geloven.
Op Eurofurence 16 (furmeet van 1000+ man) krijg ik mijn eerste suit aangeleverd. Kan je wel even de foto's PMen als je wilt.
Was het maar zo.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:47 schreef Lavenderr het volgende:
Als wat voor dier ga jij?
Oh domme vraag, als paard natuurlijk
quote:
Yeah! Het is zoverquote:
Bitchquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:30 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Yeah! Het is zover!
Join the club
Zie je wel, nu al een verzuurde ex-mod!quote:
Ik heb de moderator al geroepen, want dit kan natuurlijk niet.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:46 schreef JoepiePoepie het volgende:
Zie je wel, nu al een verzuurde ex-mod!
Bastard meent het niet, die is dol op JoepiePoepie en verder is het ook een sweetiequote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:11 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Ik heb de moderator al geroepen, want dit kan natuurlijk niet.
quote:
Ik ookquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 23:12 schreef senesta het volgende:
[..]
Bastard zwart, boh ik moet nog wel even wennen hoor
Jah, die was alleen nog voor crew natuurlijk !quote:
quote:
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 11:34 schreef nokwanda het volgende:
[..]Staat raar. Blauw staat je beter
O gawd, is Henk inmiddels op de groenteafdeling aangekomen?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:02 schreef JoepiePoepie het volgende:
Dit:
vind ik toch zo'n geweldige reclame he!
Oeh, enne, als ik straks tijd heb, dan ga ik deel 3 opnemen van de erotische vervolgthriller.
Maar wel aan:quote:Op donderdag 5 augustus 2010 15:20 schreef mediaconsument het volgende:
en dat er een bullshit geluidsfragmentje is opgedragen aan mij door iemand waar ik niets mee van doen wil hebben.
Leuk fotoquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:44 schreef Lavenderr het volgende:
[ afbeelding ]
Die zat gisteravond in de tuin, dit is de grootste die ik tot nu toe gezien heb. Hij bleef heel geduldig zitten totdat ik de foto gemaakt had. Of hij was bang en hield zich doodstil, kan ook.
Aparte dieren vind ik het. Niet echt aantrekkelijk, grauw.
OMG!!!quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:00 schreef JoepiePoepie het volgende:
Deel 3 van de erotische vervolgthriller:
Het verhaaltje wordt echt steeds spannender, ik hou het bijna niet meer!
Dit deel is trouwens niet opgedragen aan mediaconsument, omdat:
[..]
Maar wel aan:
nokwanda, R0N1N, Flammie, Michielos, Senesta, Lavenderr, Bastard, _Led_
En Darkwolf vervult een speciale rol in deze aflevering!
Veel plezier ermee!
Ja ik vind het ook wel ff wennen geloof ikquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 11:34 schreef nokwanda het volgende:
[..]Staat raar. Blauw staat je beter
ROFL ik lag dubbel echt net Kim Huilland mn man zei das een kinderstem lol kan nie wachten tot deel 4quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:47 schreef JoepiePoepie het volgende:
Deel 2 van de erotische thriller:
Opgedragen aan Bastard, Lavenderr, Darkwolf, Michielos, Flammie, _Led_, en mediaconsument!
Veel plezier met dit hoorspel en stay tuned voor deel 3!
Ik droom ook weleens over eten, maar net voor ik het in mijn mond wil steken is de droom voorbij.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 15:46 schreef sararaats het volgende:
wat ik gisteren had weet ik niet, ik viel maar in slaap en droomde over een pizza
neequote:Op zaterdag 7 augustus 2010 15:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik droom ook weleens over eten, maar net voor ik het in mijn mond wil steken is de droom voorbij.
Heb jij wel een hapje van je pizza kunnen nemen?
Ja spannend hequote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:39 schreef Lavenderr het volgende:
O gawd, is Henk inmiddels op de groenteafdeling aangekomen?
Laat me raden, hij kiest komkommers en aubergines?
En in dl.4 krijgen we te horen wat hij daar allemaal mee doet?
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 15:38 schreef mousy31 het volgende:
ROFL ik lag dubbel echt net Kim Huilland mn man zei das een kinderstem lol kan nie wachten tot deel 4
Hihi is dit je echte stem?
Hahahaha zoals je Darkwolf speelde,quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 16:40 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Ja spannend he! Hou jij het ook niet meer? Ik hou het echt niet meer hoor
!
[..]Ja, da's mijn echte normale dagelijkse stem! En ik heb inderdaad weleens gehad dat als ik de telefoon opnam dat er gevraagd werd of m'n moeder thuis is...
Maar ik heb ook weleens dingen voor de radio gedaan (vrijwillig en betaald), dus er zitten ook voordelen aan zo'n stem!
Mooie ogen heeft ie welquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:44 schreef Lavenderr het volgende:
[ afbeelding ]
Die zat gisteravond in de tuin, dit is de grootste die ik tot nu toe gezien heb. Hij bleef heel geduldig zitten totdat ik de foto gemaakt had. Of hij was bang en hield zich doodstil, kan ook.
Aparte dieren vind ik het. Niet echt aantrekkelijk, grauw.
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:00 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Maar wel aan:
Veel plezier ermee!
Nou, dat gaat me toch een beetje te ver, dan maar geen prinsquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 17:28 schreef nokwanda het volgende:
Ik vind ze best eng, maar als ik beter ga kijken zit er heel veel moois aan. Misschien moet je hem gewoon kussen
Ja, gereformeerd geil klinkt het he?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 18:02 schreef nokwanda het volgende:
Ik heb nog nooit iemand op zo'n geweldige manier "ouwe rukker" horen zeggen![]()
Wat een VPRO-stemmetje
Nou, ik denk dat een katholiek priester er ook wel raad mee zou wetenquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 18:03 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, gereformeerd geil klinkt het he?
Inderdaad, maakt niet uit wat ze zegt, je krijgt vanzelf zin in sexquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 18:08 schreef nokwanda het volgende:Dat is het.... Joepie kan de ergste dingen irl gewoon zeggen. Ze komt er toch wel weg mee met dat stemmetje.
Hahaha, jaquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 18:42 schreef Bastard het volgende:
[..]
Inderdaad, maakt niet uit wat ze zegt, je krijgt vanzelf zin in sex
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 18:42 schreef Bastard het volgende:
[..]
Inderdaad, maakt niet uit wat ze zegt, je krijgt vanzelf zin in sex
Ik heb echt nooit mazzel daar hahaha, als ik iets nodig heb dan is het er nooit en als ik het gekocht heb staat daar precies wat ik wilde hebbenquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:55 schreef nokwanda het volgende:
kringloop
Als alles wat er in ons huis staat weg zou vliegen als je kringloop riep, dan zou er niet veel blijven staan
Nou, liever VARA dan, want ik wilde vroeger bij Kinderen voor Kinderenquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 18:02 schreef nokwanda het volgende:
Ik heb nog nooit iemand op zo'n geweldige manier "ouwe rukker" horen zeggen![]()
Wat een VPRO-stemmetje
Nou, da's dus perfect voor TRUquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 18:03 schreef Lavenderr het volgende:
Ja, gereformeerd geil klinkt het he?
Voor wat betreft je stem kun je nu NOG zo bij Kinderen voor Kinderenquote:Op zondag 8 augustus 2010 13:28 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Nou, liever VARA dan, want ik wilde vroeger bij Kinderen voor Kinderen
Alhoewel, VPRO is natuurlijk wel de zender van mijn heldKees van Kooten
, die ouwe rukker
!
[..]
Nou, da's dus perfect voor TRU!
Hmm, voor wat betreft lengte en schoenmaat ook...quote:Op zondag 8 augustus 2010 18:50 schreef nokwanda het volgende:
Voor wat betreft je stem kun je nu NOG zo bij Kinderen voor Kinderen
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:00 schreef JoepiePoepie het volgende:
Op donderdag 5 augustus 2010 15:20 schreef mediaconsument het volgende:
en dat er een bullshit geluidsfragmentje is opgedragen aan mij door iemand waar ik niets mee van doen wil hebben.
Maar wel aan:
Veel plezier ermee!
Ja maar ik lees altijd alles braaf terug vanaf het moment dat ik FOK! heb afgesloten, dus kwam deeltje 3 keurig tegen hier boven. Toch bedankt, sweety!quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:48 schreef JoepiePoepie het volgende:
Nog even speciaal voor Darkwolf de erotische vervolgthriller nog even spammen, want meestal is hij maandagochtend wel in dit topic:
Bedankt Bastard, welkom Lavenderrquote:Op maandag 9 augustus 2010 10:14 schreef _Led_ het volgende:
Que??? ..Wat de bloedpoep ????
Bastard zwart ? Is 2012 te vroeg begonnen ofzo ????
En bedankt.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:00 schreef JoepiePoepie het volgende:
<snip>Dit deel is trouwens niet opgedragen aan mediaconsument, omdat:
[]
Maar wel aan:
Veel plezier ermee!
Huh, ja wat raar! Dat je in Belgie niet verkleed mag. Vieren ze dan ook geen carnaval daar?quote:Op maandag 9 augustus 2010 09:19 schreef Darkwolf het volgende:
Overigens was het gewoon een get together dit weekend en heb veel nieuwe mensen leren kennen.
Geen verkleed partijen dus, maar gewoon gezellig chillen.
Het persoon die ons uitnodigde zei zelfs: jammer dat we niet kunnen suiten. Als we de straat op gaan zal binnen 10 minuten de politie voor de deur.
Tja. Nooit verder op ingegaan. Maar achteraf denk ik dan: zijn die wetten in Belgie omtrent verhulling van identificatie zo streng dan?
Nou ja, het zal wel. Gewoon in menselijke suit was het allemaal ook gezellig en dikke pret!
Ja hoor, met spullen heen en weer lopen sjouwen, geslapen, op stap geweest, op FOK gepost, film gekeken, deel 3 van de erotische thriller opgenomen, Tweakers gelezen, enzovoort...quote:Hebben de andere TRU-ers ook een fijn weekend gehad?
We zullen hem missen in het blauw he? Hij heeft het hartstikke goed gedaan op TRUquote:Op maandag 9 augustus 2010 10:14 schreef _Led_ het volgende:
Que??? ..Wat de bloedpoep ????
Bastard zwart ? Is 2012 te vroeg begonnen ofzo ????
Er zit een kern van waarheid in daar sommige mensen deze activiteiten inderdaad als plezierig ervaren.quote:Op maandag 9 augustus 2010 11:37 schreef JoepiePoepie het volgende:
Maar normaal gesproken gaan mensen toch seks hebben met elkaar in zo'n pluche pak? Zitten er dan gaten op de juiste plekken ofzo en dat je er daarom niet mee over straat mag?
Geef nou even antwoord op de vraag over die gatenquote:Op maandag 9 augustus 2010 11:59 schreef Darkwolf het volgende:
Er zit een kern van waarheid in daar sommige mensen deze activiteiten inderdaad als plezierig ervaren.
Echter heb je -dankzij de media- slechts een heel klein puntje van een grote zakdoek te pakken, daar de meeste mensen gewoon graag suiten met hele andere doeleinden.
Die aflevering over furries van de televisie serie "CSI" is dan ook alles behalve gelieft bij furries.
Je moet je eerder voorstellen dat het ze het gewoon leuk vinden om in een character te treden en deze uit te beelden. Even lekker alles vergeten en lekker gek doen.
Je komt ze dan ook vooral tegen op evenementen om mensen te enterainen en een glimlach op hun gezicht te doen laten toveren. Hier doen de meeste furries het voor.
Soms word dit ook groots georganiseerd zoals in en met de Keukenhof vorig jaar en ook dit jaar in samenwerking met Ouwehand Dierenpark in Rhenen in september.
Vond dit niet echt relevant meer na de post zoals die geworden is en had toevallig het volgende stukje geschrapt:quote:Op maandag 9 augustus 2010 12:01 schreef JoepiePoepie het volgende:
Geef nou even antwoord op de vraag over die gaten!
Het is maandag. Iedereen moet nog op gang komen. Probeer het morgen nog eens!quote:Op maandag 9 augustus 2010 12:05 schreef JoepiePoepie het volgende:
Oh, ik ben trouwens dit weekend ook nog naar de supermarkt geweest, net als Henk, maar ik maak daar helaas niet van die spannende erotische dingen mee die hij allemaal meemaakt in de supermarkt
Zeker weten!quote:Op maandag 9 augustus 2010 11:52 schreef senesta het volgende:
Ik was jarig dit weekend, wat een gedoe ook altijd![]()
Maar we hebben het weer gehad
Verder veel in de tuin bezig geweest, ik heb weer behoorlijk last van hooikoorts lijkt wel al zegt de hooikoorts radar dat het minimaal is met pollen momenteelOf ik moet eens een andere uitgebreidere allergietest laten doen.
Topspin
[..]
We zullen hem missen in het blauw he? Hij heeft het hartstikke goed gedaan op TRU
Ja maar, hoe gaan die mensen dan seks met elkaar hebben in zo'n pak als er geen gaten in zitten? Of is dat pak alleen voor het opgeilen en voorspel, en als puntje bij paaltje komt, gaat (net zoals bij normale mensenquote:Op maandag 9 augustus 2010 12:08 schreef Darkwolf het volgende:
Vond dit niet echt relevant meer na de post zoals die geworden is en had toevallig het volgende stukje geschrapt:
Er is niet EEN suit in heel Nederland die deze gaten heeft. Als deze bestaan, dan heb ik ze nog nooit gezien en de rest van de Nederlandse furry community ook niet.
Zo duidelijker?
Wut?quote:Op zondag 8 augustus 2010 13:30 schreef JoepiePoepie het volgende:
Er komt waarschijnlijk geen echte discussie meer:
U leest mijn post niet of U wilt deze niet lezen. Of U zit een spelletje met mij te spelen. Of allebei?quote:Op maandag 9 augustus 2010 12:19 schreef JoepiePoepie het volgende:
Ja maar, hoe gaan die mensen dan seks met elkaar hebben in zo'n pak als er geen gaten in zitten? Of is dat pak alleen voor het opgeilen en voorspel, en als puntje bij paaltje komt, gaat (net zoals bij normale mensen) alles uit?
Moet je gewoon zijn postgeschiedenis lezen en dit:quote:Op maandag 9 augustus 2010 12:34 schreef R0N1N het volgende:
Heb 'm even vanuit 'eerlijkheid' hierheen getransporteerd![]()
[..]
Wut?![]()
Wat heeft 'ie nou weer gedaan / wat heb ik gemist ?
O ja, hij denkt dat het zwart worden van Bastard onder andere mijn schuld is...quote:Heb 'm donderdag, zo goed en kwaad als het ging, via PM nog enig advies gegeven. Hierbij maakte hij al opmerkingen over bepaalde situaties die ik ECHT anders zie, of gewoon niet. (Zoals de reden achter het vertrek van Bastard en zo.)
Nee, daar ben ik het niet mee eens. Maar dat komt ook omdat hij al vanaf dat ik mijn eerste post in TRU plaatste, zich paranoia gedraagt tegenover mij, dus ik kan geen objectief oordeel meer over hem vormenquote:Anyway, ergens heb ik wel wat met 'm te doen. Zeker omdat hij wel een punt heeft (had ?) over het getreiter.
Oh, is dat zoquote:Dat gezegd hebbende, valt mij op dat JoepiePoepie de laatste tijd zeer positief aan het veranderen is wat dat betreft
Ik lees het wel, jij schrijft:quote:Op maandag 9 augustus 2010 12:42 schreef Darkwolf het volgende:
U leest mijn post niet of U wilt deze niet lezen. Of U zit een spelletje met mij te spelen. Of allebei?
Daar bedoel je toch mee dat die 'sommige mensen' seks met elkaar hebben in zo'n pluche pakquote:Op maandag 9 augustus 2010 11:59 schreef Darkwolf het volgende:
Er zit een kern van waarheid in daar sommige mensen deze activiteiten inderdaad als plezierig ervaren.
Dat klopt, maar ik schreef ook:quote:Op maandag 9 augustus 2010 12:53 schreef JoepiePoepie het volgende:
Daar bedoel je toch mee dat die 'sommige mensen' seks met elkaar hebben in zo'n pluche pak
...Dus we zitten nu in een loop, me dunkt. Daarom snap ik je niet en heb je wellicht deze reactie gemist?quote:Op maandag 9 augustus 2010 12:08 schreef Darkwolf het volgende:
Er is niet EEN suit in heel Nederland die deze gaten heeft. Als deze bestaan, dan heb ik ze nog nooit gezien en de rest van de Nederlandse furry community ook niet.
Zo duidelijker?
En daarom schreef ik ook:quote:
quote:Op maandag 9 augustus 2010 12:19 schreef JoepiePoepie het volgende:
Ja maar, hoe gaan die mensen dan seks met elkaar hebben in zo'n pak als er geen gaten in zitten? Of is dat pak alleen voor het opgeilen en voorspel, en als puntje bij paaltje komt, gaat (net zoals bij normale mensen) alles uit?
Furries is niet alleen fursuiten.quote:
OMGquote:Op maandag 9 augustus 2010 12:52 schreef JoepiePoepie het volgende:
Moet je gewoon zijn postgeschiedenis lezen en dit:
Uit de mailbox van de (F)A's en mods #4
Yep, en toen ik dat durfde te betwijfelen kwam 'ie met een stukje FB aanzetten waar ik dat HELEMAAL NIET uit haalquote:
Dat is me duidelijkquote:Nee, daar ben ik het niet mee eens. Maar dat komt ook omdat hij al vanaf dat ik mijn eerste post in TRU plaatste, zich paranoia gedraagt tegenover mij, dus ik kan geen objectief oordeel meer over hem vormen.
quote:Oh, is dat zo! Hmm, daar moet ik dan maar weer snel verandering in gaan brengen
Oh, en ik gebruikte het nog wel als excuus om 1% uit een PM bericht te vermelden, iets wat ik anders als not-done beschouwquote:Maar eehm, volgens mij is er zo'n ongeschreven regel dat je niet over gebanden mag praten, dus eeh, ander onderwerp:
Ik kom zelden in de supermarktquote:R0N1N, maak jij net als Henk, ook van die spannende erotische avonturen mee in de supermarkt? Zo ja, vertel er eens wat over (liefst met begeleidende audio)!
Heeey, nog gefeliciteerd met je verhaardag. Wist nieteens dat jij ook al in deze zonnige maand harig wasquote:Op maandag 9 augustus 2010 11:52 schreef senesta het volgende:
Ik was jarig dit weekend, wat een gedoe ook altijd![]()
Maar we hebben het weer gehad
Verder veel in de tuin bezig geweest, ik heb weer behoorlijk last van hooikoorts lijkt wel al zegt de hooikoorts radar dat het minimaal is met pollen momenteelOf ik moet eens een andere uitgebreidere allergietest laten doen.
Topspin
[..]
We zullen hem missen in het blauw he? Hij heeft het hartstikke goed gedaan op TRU
Hoi Sara, met wat?quote:Op maandag 9 augustus 2010 13:47 schreef sararaats het volgende:
hoi iedereen, ik ben heel actief aan een inhaalrace begonnen.
Okee, succes daarmee danquote:Op maandag 9 augustus 2010 14:00 schreef sararaats het volgende:
[..]
m'n verloren tijd inhalen wegens omstandigheden
ik noem dat een inhaalrace
quote:Op maandag 9 augustus 2010 13:47 schreef sararaats het volgende:
Ik ga ook aan een inhaalrace beginnen, geef me nog 4 maanden en jogy is op zwart, wat ik je brom !quote:Op maandag 9 augustus 2010 13:47 schreef sararaats het volgende:
En jij blauw of misschien zelfs roodquote:Op maandag 9 augustus 2010 15:48 schreef _Led_ het volgende:
Ik ga ook aan een inhaalrace beginnen, geef me nog 4 maanden en jogy is op zwart, wat ik je brom !
Maar waarom worden ze dan furry genoemd als ze niet zo'n pak hebben? Zijn ze dan extreem behaard ofzo? Het tegenovergestelde van smoothiesquote:Op maandag 9 augustus 2010 13:14 schreef Darkwolf het volgende:
Furries is niet alleen fursuiten.
Sterker nog, het grootste deel van furries hebben niet eens zo'n pak en anderen zijn er niet eens geinteresseerd.
Nee. Dat heeft alles te maken met een fascinatie voor antromorphische dieren. Daar draait het om.quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:56 schreef JoepiePoepie het volgende:
Maar waarom worden ze dan furry genoemd als ze niet zo'n pak hebben? Zijn ze dan extreem behaard ofzo? Het tegenovergestelde van smoothies!
Aha, het is dus gewoon een beetje kinderachtig gedragquote:Op maandag 9 augustus 2010 16:01 schreef Darkwolf het volgende:
Nee. Dat heeft alles te maken met een fascinatie voor antromorphische dieren. Daar draait het om.
En dat drukt zich weer uit in de art, plushies en... fursuits. (To name a few examples.)
De ene is een artist, de ander kijkt weer naar art en nog een ander heeft een bed vol plushies liggen.
Het is ook niet vreemd dat veel furries helemaal gek zijn van -bijvoorbeeld- Disney films.
Nee, vind je dat geen lekker chickie?quote:Op maandag 9 augustus 2010 16:09 schreef _Led_ het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb het even op me in laten werken, maar nee, het doet me niks
quote:Sandra - 15 juni 2007 om 15:19
Ik heb ook een Second Life :-). Alhoewel, ik heb me daar ooit ingeschreven en toen een paar dagen daar af en toe rondgewandeld. Later met m'n nieuwe laptop had ik het aanvankelijk niet meer geinstalleerd, omdat ik ergens las dat het niet op Vista zou werken, en ik vond er toch al niet zoveel aan. Maar op een gegeven moment was ik nieuwsgierig geworden en toen heb ik het toch weer ginstalleerd, maar toen ben ik daar maar een uurtje geweest en toen was ik het alweer zat (ik denk dat dat een maandje geleden is). Daarna ben ik er nooit meer geweest. Ik voel ook absoluut niet de behoefte om daar dingen te gaan kopen of een huis neer te zetten of allemaal vrienden te gaan maken. Bovendien heb ik een hekel aan chatten.
Misschien als ik me ooit weer een keertje ontzettend verveel, dat ik er weer eens ga kijken. Dus ik val onder de inactieve gebruikers :-).
Mijn Second Life-naam is Mihoen Beerbaum en ik heb me aangesloten bij de Tweakers-groep ;-).
Jij hebt geen blauwe jurk talenten vrees ikquote:Op maandag 9 augustus 2010 15:51 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
En jij blauw of misschien zelfs rood?
quote:Op maandag 9 augustus 2010 16:09 schreef _Led_ het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb het even op me in laten werken, maar nee, het doet me niks
Jij werkt normaal enkel met kaalgeschoren partner(s) ?quote:Op maandag 9 augustus 2010 16:38 schreef Lavenderr het volgende:
Die laatste lijkt me geen pretje voor de 'gever' (Fok-benaming)
Al die haren in je mond
Ja, als in 'arbeid verrichten'.quote:
Yeah, geen haar op, maar tussen je tanden. Het kriebelt ook zo in je neusquote:Op maandag 9 augustus 2010 16:38 schreef Lavenderr het volgende:
Die laatste lijkt me geen pretje voor de 'gever' (Fok-benaming)
Al die haren in je mond
Lijkt me een (lelijk) schilderij. Zie ook het lelijke schilderij links.quote:Op maandag 9 augustus 2010 16:50 schreef JoepiePoepie het volgende:
Wie staat er eigenlijk achter dat raam te koekeloeren op deze foto?
Om het gemis irl te compenseren, lijkt me duidelijk.quote:Op maandag 9 augustus 2010 17:06 schreef JoepiePoepie het volgende:Waarom, waarom, waarom...
Gaat het hier altijd over SEKS?! Ik heb het eerder gezegd: Het gaat hier veel vaker over seks dan in de SEX-slowchat.
Soms post iemand hier een berichtje over iets totaal anders, maar een paar posts later gaat het toch weer over seks...
quote:Op maandag 9 augustus 2010 17:10 schreef _Led_ het volgende:
Ja, da's heel grappig, overal waar jij komt gaat het ineens over sex
Als verstokt vrijgezel, die zelden aan 'one night stands' doet, kan ik dat volledig beamenquote:Op maandag 9 augustus 2010 17:15 schreef Michielos het volgende:
Om het gemis irl te compenseren, lijkt me duidelijk.
quote:Op maandag 9 augustus 2010 17:10 schreef _Led_ het volgende:
Ja, da's heel grappig, overal waar jij komt gaat het ineens over sex
Zegt ie met een maansteen in z'n hol...quote:Op maandag 9 augustus 2010 17:15 schreef Michielos het volgende:
Om het gemis irl te compenseren, lijkt me duidelijk.
Mijn baas is wél bijna kaal, dus jaquote:Op maandag 9 augustus 2010 16:43 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Jij werkt normaal enkel met kaalgeschoren partner(s) ?
quote:Op maandag 9 augustus 2010 17:23 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Zegt ie met een maansteen in z'n hol...
Gewoon omdatquote:Op maandag 9 augustus 2010 17:06 schreef JoepiePoepie het volgende:
Waarom, waarom, waarom...
Gaat het hier altijd over SEKS?! Ik heb het eerder gezegd: Het gaat hier veel vaker over seks dan in de SEX-slowchat.
Soms post iemand hier een berichtje over iets totaal anders, maar een paar posts later gaat het toch weer over seks...
quote:Op maandag 9 augustus 2010 17:23 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Zegt ie met een maansteen in z'n hol...
Mooie helm, wat voor motor rijd je?quote:Op maandag 9 augustus 2010 17:57 schreef R0N1N het volgende:
Nou, heb m'n portie Sex Chat weer gehad voor vandaag, ik ga m'n avatar thuis brengen
Hmm... o.k., is goedquote:Op maandag 9 augustus 2010 17:24 schreef _Led_ het volgende:
waar mijn hart vol van is loopt jouw mond van over, ofzoiets.
Oh my...quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:52 schreef Lavenderr het volgende:
Nee JP, koest. Rijden is dit keer niet dubbelzinnig bedoeld
Gedemoniseerd en gepasseerdquote:Op maandag 9 augustus 2010 19:02 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Hmm... o.k., is goed![]()
![]()
[..]
Oh my...! Eerst ga je van mijn topic:
Twee geloven op een kussen, daar slaapt de duivel tussen!
een sekstopic maken samen met R0N1N, Michielos, en nokwanda, terwijl ik er niet was (en niemand die mij dan even belt om mee te doen he) en nu de onschuldigerd uithangen alsof ik degene ben, die overal een sekstopic van maakt
!
Ik voel me gedemoniseerd(en gepasseerd ook nog steeds, omdat ik toen niet gebeld ben om mee te doen
)!
Dank je. Zeker zo van voren heeft 'ie wel een soort 'Alien' look. Vond 'm wel toepasselijk voor 't forumquote:Op maandag 9 augustus 2010 18:52 schreef Lavenderr het volgende:
Mooie helm, wat voor motor rijd je?
Nee JP, koest. Rijden is dit keer niet dubbelzinnig bedoeld
Bloodsucker !!!quote:
Het was wel reuze gezellig, zo zonder jou ...quote:Oh my...! Eerst ga je van mijn topic:
Twee geloven op een kussen, daar slaapt de duivel tussen!
een sekstopic maken samen met R0N1N, Michielos, en nokwanda, terwijl ik er niet was (en niemand die mij dan even belt om mee te doen he) en nu de onschuldigerd uithangen alsof ik degene ben, die overal een sekstopic van maakt
!
Ik voel me gedemoniseerd(en gepasseerd ook nog steeds, omdat ik toen niet gebeld ben om mee te doen
)!
Beautyquote:Op maandag 9 augustus 2010 19:23 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Dank je. Zeker zo van voren heeft 'ie wel een soort 'Alien' look. Vond 'm wel toepasselijk voor 't forum
Ik heb 'n BMW F650 GS - Enduro
[ afbeelding ]
& als ik moet kiezen tussen rijden op deze, of 'rijden' op z'n JP's ... tja, dat wordt moeilijk kiezen hoor
Edit:
aah, plaatje doet 't weer eens niet ...ik zoek ff wat anders ...)
edit2:
jup, deze doet 't
In een auto is het dan ook veel makkelijker om seks te hebbenquote:
Dat denk jij ...quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:28 schreef JoepiePoepie het volgende:
In een auto is het dan ook veel makkelijker om seks te hebben![]()
Tja, wat maakt het nog uit, ik heb nu toch al 'de naam'...
hohoho, ik heb je geen naam gegeven hoorquote:Op maandag 9 augustus 2010 20:28 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
In een auto is het dan ook veel makkelijker om seks te hebben![]()
Tja, wat maakt het nog uit, ik heb nu toch al 'de naam'...
Je weet niet wat je mist ! Echt.quote:
Blijft die foto nouquote:Op maandag 9 augustus 2010 19:45 schreef Lavenderr het volgende:
Mijn vader heeft een Yamaha Fazer, ik meen 600.
Ook zwart. Mooi ding.
Even zoeken of ik een foto heb.
Já! Dat is hem!quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:56 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Blijft die foto nou![]()
![]()
Ik neem aan zoiets:
[ afbeelding ]
is ook wel dat je zegt
Nouquote:Op maandag 9 augustus 2010 20:44 schreef R0N1N het volgende:
Het laat zich niet uitleggen (zeker niet door mij) maar, het is zo ongeloofelijk lekker, dat ik het haast ergens mee zou vergelijken, maar dan lijk ik net op JoepiePoepie. die denkt ook alleen maar daar aan, nou dan weet je wel wat ik bedoel
![]()
quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:37 schreef Lavenderr het volgende:
En ja, ik meende het hoor, vind jouw motor heel mooi. Erg mooi slank model voor een BNW.
Naakt?quote:
Oh men, je hebt gelijkquote:Op maandag 9 augustus 2010 22:20 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Nou! Da's helemaal niet waar! Ik denk ook weleens aan eeeeh.... een plakbandautomaat
!
[ afbeelding ]
[..]
Brave New World...Over 'waar het hart van vol is' gesproken...
Daarom is die van mij een partial en geen full suit. Zelf heb ik dus in een full suit gelopen en hooooooly crap zeg!quote:Op maandag 9 augustus 2010 16:07 schreef JoepiePoepie het volgende:
Aha, het is dus gewoon een beetje kinderachtig gedrag. Maar het lijkt me trouwens verschrikkelijk warm zo'n pak
!
U begon daar juist mee. Sterker nog, met man en macht probeerde ik dus het hele seks aspect en furry te scheiden maar U bleef toch gefocussed op het seksueele aspect, waar van akte!quote:Op maandag 9 augustus 2010 17:06 schreef JoepiePoepie het volgende:Waarom, waarom, waarom...
Waarom 'u'quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 08:15 schreef Darkwolf het volgende:
U begon daar juist mee. Sterker nog, met man en macht probeerde ik dus het hele seks aspect en furry te scheiden maar U bleef toch gefocussed op het seksueele aspect, waar van akte!![]()
Maar deze pakken hebben waarschijnlijk wel gaten op de juiste plekkenquote:Wat een super lelijke fursuits overigens... jullie pikken wel meteen de beste eruit zeg!
Rare pyama heb jij danquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 09:40 schreef R0N1N het volgende:
Wel lekker makkelijk zo'n Startrek conventie.
Kun je gewoon in je pyama
Niet eens een boxershort? Lijkt me namelijk irritant zo'n ding wat de hele nacht zit te bungelen en in de weg ligtquote:
Als je daar zo rondloopt moet je zelf toch ook het gevoel krijgen dat er ergens iets mis is gegaan in je leven zou ik denkenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 09:08 schreef Darkwolf het volgende:
Een greepje uit de Eurofurence 15 foto doos:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Misschien is het niet duidelijk op die foto's te zien, maar deze pakken zijn veeeeel mooier.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 09:31 schreef JoepiePoepie het volgende:
Hmm, ik zie niet zo waarom deze pakken mooier zouden zijn dan die _Led_ gepost heeft!
Nee.quote:Was jij hierbij? En die vos die op die bank ligt is zeker dronken.
Ja, omdat een furry een bepaalde affiniteit heeft met een specifiek dier over het algemeen.quote:En is er nog een reden waarom iemand bijvoorbeeld per se een vos wil zijn en geen konijn ofzo?
Natuurlijk! Dat mag jij vinden. Ieder zijn meug toch?quote:Nou, ik vind het wel een beetje kinderachtig. In mijn real life ken ik iemand die Trekkie is en die gaat soms ook verkleed en naar zo'n Star-Trek-conventie waar ze allemaal verkleed gaan. Ik ben nooit meegegaan, maar hij is ooit geinterviewd door SBS6 tijdens zo'n conventie, nou, ik vond het echt superkinderachtig
Nee hoor. Het zijn gewoon tweevoeters zoals jij en ik.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 09:59 schreef _Led_ het volgende:
Als je daar zo rondloopt moet je zelf toch ook het gevoel krijgen dat er ergens iets mis is gegaan in je leven zou ik denken
Ja maar, die van _Led_ zijn bezig met heftige seks. Ik weet niet hoe jouw kleren erbij hangen als je bezig bentquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 10:12 schreef Darkwolf het volgende:
Kijk nog eens goed naar die andere fursuits die _LED_ gepost heeft. Wat vooral opvalt is dat de armen en benen als vodden om het lijf hangen.
Soms.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 09:59 schreef JoepiePoepie het volgende:
Niet eens een boxershort? Lijkt me namelijk irritant zo'n ding wat de hele nacht zit te bungelen en in de weg ligt.
Nee sorry. Die gaat niet op.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 10:18 schreef JoepiePoepie het volgende:
Ja maar, die van _Led_ zijn bezig met heftige seks. Ik weet niet hoe jouw kleren erbij hangen als je bezig bent?
Oh nee, nu gaat het er weer over...
Ja, nou, je bent in ieder geval 'incognito', kun je van dat pyama feestje niet zeggenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 09:59 schreef _Led_ het volgende:
Als je daar zo rondloopt moet je zelf toch ook het gevoel krijgen dat er ergens iets mis is gegaan in je leven zou ik denken
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 10:22 schreef R0N1N het volgende:
In de weg liggen doet 'ie nooit. Soms is het ook wel handig, je valt niet zo snel uit bed
"Make love IN bed" krijgt opeens een hele nieuwe definitie...quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 10:24 schreef JoepiePoepie het volgende:![]()
Heb je dan een gat in je matras gemaakt waar die in past?
Nee, heb geen vriendin, oh nee wacht ...quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 10:24 schreef JoepiePoepie het volgende:![]()
Heb je dan een gat in je matras gemaakt waar die in past?
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 10:28 schreef Darkwolf het volgende:
"Make love IN bed" krijgt opeens een hele nieuwe definitie...![]()
Potverdikkeme nu doe ik nog mee ook!
Ja ja ja sorry, ik vind 't zelf ook vreselijk maar ik denk vaak sneller dan ik tiep - dus dan loop ik in gedachten al 2 alinea's vooruit en dan schrik ik me later dood van de wanstaltig domme fouten die ik gemaakt heb.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 10:09 schreef JoepiePoepie het volgende:
Waarom schrijven zoveel mensen:
'ik vindt' en 'ik wordt'
?
Zelfs mensen van wie je het totaal niet verwacht.
Als je zulke uitspraken doet zou je je al af moeten vragen waar het mis gegaan isquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 10:16 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Nee hoor. Het zijn gewoon tweevoeters zoals jij en ik.
Waar is er mis gegaan...quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 10:41 schreef _Led_ het volgende:
Als je zulke uitspraken doet zou je je al af moeten vragen waar het mis gegaan is
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 10:39 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Ja ja ja sorry, ik vind 't zelf ook vreselijk maar ik denk vaak sneller dan ik tiep - dus dan loop ik in gedachten al 2 alinea's vooruit en dan schrik ik me later dood van de wanstaltig domme fouten die ik gemaakt heb.
Maar gelukkig heb ik jou om me daarop te wijzen
Meestal fix ik ze 2 minuten later als ik ze zie zo snel mogelijk weer in de hoop dat het nog niemand is opgevallen
"Interessant"quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:51 schreef _Led_ het volgende:
Best interessant om te zien hoe iemand zo wordt als Lambiekje !
We zien het hier live gebeuren met SalvadOR : Desinformatie en desinformanten.
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 10:39 schreef _Led_ het volgende:
Ja ja ja sorry, ik vindt 't zelf ook vreselijk
Nou, maar als iemand in een pluche pak verkleed als konijn tegenover me staat, kan ik die echt niet serieus nemen. Vind je me nu kortzichtig?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:28 schreef Darkwolf het volgende:
Ironisch genoeg zijn furs heel open en relaxed wat dat aan gaat.. Ook in grote groepen.
Maar jij bent toch ook geen jongerequote:Normaliter dealt ze dan echt met van die groepen jongeren die de buurt wakker houden en er een bende van maken. Ze zag ons heel graag terug en dat gaat begin 2011 ook zeker weer gebeuren.
En Henk dan?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:13 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Deel 4 van de erotische thriller gaat over _Led_ die straf krijgt van de juf!
Je krijgt enkel toestemming om 'm op mij te baseren als je eerst zorgt dat ie op waarheid gebaseerd isquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:13 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Deel 4 van de erotische thriller gaat over _Led_ die straf krijgt van de juf!
Wel als iemand met alle geweld zichzelf moet en zal verzuipen en mensen die 'm willen helpen op hun neus slaatquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:08 schreef R0N1N het volgende:
[..]
"Interessant"![]()
Als er iemand verzuipt in een sloot, ga je dan ook vol interesse staan kijken hoe dat nou precies in z'n werk gaat ?
Ik vind het gewoon "triest".
Heb jij erbij gefantaseerd dat hij bloot is danquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:34 schreef Lavenderr het volgende:
En Henk dan?
Laat je die nu op de groentenafdeling staan in zijn blootje?
Nou, begin dan maar alvast met het maken van nog meer typefoutenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:37 schreef _Led_ het volgende:
Je krijgt enkel toestemming om 'm op mij te baseren als je eerst zorgt dat ie op waarheid gebaseerd is
Nee.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:33 schreef JoepiePoepie het volgende:
Nou, maar als iemand in een pluche pak verkleed als konijn tegenover me staat, kan ik die echt niet serieus nemen. Vind je me nu kortzichtig?
Het is relatief. Sommige mensen ver in de twintig kunnen zich ook nog als beesten gedragen.quote:Maar jij bent toch ook geen jongere?
Geen oude koeien uit de sloot halen nu. Tevens was dit per direct gerelativeerd destijds na die initieele post. Case closed.quote:En aan de andere kant heb jij ook een keer gezegd dat dat je op je verjaardag op 4 mei geen rekening houdt met geluidsoverlast.
Ik moet eerlijk bekennen dat ik enorm gefantaseerd heb over Henkquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:39 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Heb jij erbij gefantaseerd dat hij bloot is dan? Het is een erotische thriller Lavenderr, geen porno
! Erotisch is allemaal net iets subtieler dan porno
.
Is hij een lekker ding in jouw fantasie dan? In mijn fantasie niet, maar dat komt omdat Flammie het personage verzonnen heeft. Ik Flammie associeer in Thailand. Ik een Henk ken die naar Thailand verhuisd is. Deze Henk vind ik absoluut geen lekker ding. Alhoewel deze Henk tegenwoordig wel een erg mooie vrouw heeft.
Dan nog blijft het een trieste gebeurtenis.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:38 schreef _Led_ het volgende:
Wel als iemand met alle geweld zichzelf moet en zal verzuipen en mensen die 'm willen helpen op hun neus slaat
Hulp inschakelen is namelijk verboden op Fok! in BNW en TRU.
O ja, da's waar: Henk moet natuurlijk wel eerst uit de serie geschreven wordenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:54 schreef Lavenderr het volgende:
Ik moet eerlijk bekennen dat ik enorm gefantaseerd heb over Henk
En nu gooi je ineens _Led_ in de strijd. Bedankt hoor
Ja, zoiets! Je bent veel te abrupt bezig nu.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:20 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
O ja, da's waar: Henk moet natuurlijk wel eerst uit de serie geschreven worden! Misschien een scene waarin hij Lavenderr ontmoet terwijl hij een wortel staat te kopen... En dat Lavenderr tegen hem zegt dat ze thuis veel lekkerder wortels heeft. En ook kipfilet
!
En dan kunnen er andere personages in!
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:27 schreef Lavenderr het volgende:
Ja, zoiets! Je bent veel te abrupt bezig nu.
Ik begrijp dat je _Led_ graag mee ziet spelen, maar dan zomaar alle andere spelers hup, weg, dat kan niet. Je vergeet ook Darkwolf die net in galop de winkel in kwam. Of was die alweer weg?
Kortom, beetje werken aan je script JP
Btw, wortels en kipfilet, de combinatie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar goed, ik moet niet meer gaan verraden nu.
[ Bericht 1% gewijzigd door JoepiePoepie op 10-08-2010 14:53:31 ]Op dinsdag 11 januari 2011 13:20 schreef Bastard het volgende:
Je lijkt af en toe wel een kind dat alles maar roept wat in je hoofd opkomt!
En wanneer maakt Led zijn opwachting? In deel 5?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:38 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Darkwolf was niet in de winkel, die was aan de telefoon! En Henk zou een wortel voor hem meenemen, maar Henk gaat nu met jou mee. En Darkwolf zit op zijn wortel te wachten, en wordt steeds bozer, woedend
! Omdat Henk niks meer van zich laat horen. Dus Darkwolf gaat in zijn woede iets verschrikkelijks doen (Z'n furry-paardenpak kapot knippen ofzo) en dan komt dus uiteindelijk het thrilleraspect in het verhaal naar boven
!
Maar goed, ik moet niet meer gaan verraden nu.
Alsnog gedaanquote:
Lavenderr, spoiler in je quote a.j.b.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:52 schreef Lavenderr het volgende:
En wanneer maakt Led zijn opwachting? In deel 5?
Uiteraard, maar dat goed klaarmaken geld voor alle kipfiletquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:52 schreef Lavenderr het volgende:
<snip>
R0N1N, dat ziet er toch wel lekker uitmits goed klaargemaakt
Is dat niet een beetje de verkeerde beweegreden ?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:47 schreef Darkwolf het volgende:
Phoe. Vandaag maar weer eens naar paps toe gaan. Ben ik een tijdje al niet meer geweest.
Bad horsey!
Als ik een ding wel flink hekel, dan zijn het "verplichte" social visits.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:03 schreef R0N1N het volgende:
Is dat niet een beetje de verkeerde beweegreden ?
Je gaat langs uit schuldgevoel i.p.v. zomaar, omdat het leuk & gezellig is. Of til ik er nu te zwaar aan ?
ow die hekel ik ook. Hele jaar zie je elkaar niet en dan moet je opeens gaanquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:44 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Als ik een ding wel flink hekel, dan zijn het "verplichte" social visits.
Dus ja, dat je het te zwaar aantilt is de understatement van het jaar!
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:47 schreef Darkwolf het volgende:
Phoe. Vandaag maar weer eens naar paps toe gaan. Ben ik een tijdje al niet meer geweest.
Bad horsey!
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:44 schreef Darkwolf het volgende:
Als ik een ding wel flink hekel, dan zijn het "verplichte" social visits.
Dus ja, dat je het te zwaar aantilt is de understatement van het jaar!
Dit is een hint he! Jij wilt gewoon graag in deel 6 figurerenquote:
NEEEEeeeeeeeeequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:29 schreef JoepiePoepie het volgende:
Dit is een hint he! Jij wilt gewoon graag in deel 6 figureren!
Of eeeh, heet jij toevallig Henk?
Nee. Ik heet geen Henk, maar je mag me best zo noemenquote:
Oh, ik dacht al dat ik de enige was. Duurt idd heel erg lang.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:38 schreef R0N1N het volgende:
![]()
De introductie duurt langer dan het verhaal![]()
& ik weet niet welke maat onderbroek die Henk draagt, maar het is in elk geval te klein !
Ja he, tis net als de eerst keer sex.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:49 schreef Lavenderr het volgende:
Oh, ik dacht al dat ik de enige was. Duurt idd heel erg lang.
En dan heb je het en is het voorbij voor je het weet.
ehm... die klinkt "bewerkt"quote:Maar hoe vond je de stem van JP?
Dat dacht ik ook, maar durfde dat niet te zeggenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:13 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Ja he, tis net als de eerst keer sex.![]()
[..]
ehm... die klinkt "bewerkt"
Edit: yep. ik ben vrij zeker dat er minstens met de 'pitch' is gerommeld.![]()
Nou, ik heb ook nog wel filmpjes hoor, waar mijn stem net zo is. Zie pmquote:
Het is gewoon opgenomen met de geluidsrecorder van Vista met een kapotte headset van 2 euro waarvan alleen de mic nog werkt. Verder een youtube-filmpje voor het paardengeluid en een ringtone van mijn eigen telefoon. Gewoon allemaal achter elkaar opgenomen, niet geknipt, niet geplakt.quote:Edit: yep. ik ben vrij zeker dat er minstens met de 'pitch' is gerommeld.![]()
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:59 schreef JoepiePoepie het volgende:
Nou, ik heb ook nog wel wel filmpjes hoor, waar mijn stem net zo is. Zie pm. En nadat je dat filmpje hebt gezien, wil ik wel graag een rectificatie en een foto van jou
!
"professioneel audio kan bewerken"quote:Het is gewoon opgenomen met de geluidsrecorder van Vista met een kapotte headset van 2 euro waarvan alleen de mic nog werkt. Maar ja, in ieder geval wel bedankt voor het compliment dat het lijkt alsof ik professioneel audio kan bewerken, want dat kan ik helemaal niet
Ja maar, ik heb geen editor gebruiktquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:21 schreef R0N1N het volgende:
"professioneel audio kan bewerken"Een beetje wav editor heeft pitch control hoor.
Bovendien: Waarom zou ik zulke trucs met mijn stem uithalen? Ik vind mijn eigen stem al kinderachtig genoegquote:Het is gewoon opgenomen met de geluidsrecorder van Vista met een kapotte headset van 2 euro waarvan alleen de mic nog werkt. Verder een youtube-filmpje voor het paardengeluid en een ringtone van mijn eigen telefoon. Gewoon allemaal achter elkaar opgenomen, niet geknipt, niet geplakt.
ja,ja,ja ... ik spreek je ook niet tegen, behalve dat je begint over profi-spul, terwijl ik weet, dat jij weet dat dat niet nodig isquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:28 schreef JoepiePoepie het volgende:
Ja maar, ik heb geen editor gebruikt! Zie ook de edit in mijn vorige post:
Maar dat is juist mijn verkouden stemquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:34 schreef R0N1N het volgende:
Filmpje klinkt inderdaad anders. Stuk normaler
Smashing Pumpkinsquote:
'Versneld'..., Ik doe daar juist zo m'n best om een beetje rustig te pratenquote:In de audio klinkt je stem alleen versneld & Hoger (oftewel, pitch (speciaal voor Lavenderr)
Waarom ?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:28 schreef JoepiePoepie het volgende:
Bovendien: Waarom zou ik zulke trucs met mijn stem uithalen? Ik vind mijn eigen stem al kinderachtig genoeg! In sommige situaties doe ik zelfs mijn best om wat geforceerd te praten zodat ik iets volwassener lijk
.
Nee joh, juist om serieus genomen te worden. Zoals met zakelijke contacten bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:37 schreef R0N1N het volgende:
Waarom ?
Om niet herkend te worden b.v. ?
Heb ik allemaal al genoeg gedaan, heeft niet geholpenquote:TIP:Veel roken & wisky drinken
Tja... ik kon gewoon wachten tot 'de baard in de keel' ...quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:41 schreef JoepiePoepie het volgende:
Nee joh, juist om serieus genomen te worden. Zoals met zakelijke contacten bijvoorbeeld.
[..]
Heb ik allemaal al genoeg gedaan, heeft niet geholpen!
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:44 schreef R0N1N het volgende:
Tja... ik kon gewoon wachten tot 'de baard in de keel' ...![]()
Voor die tijd werd mij ook wel eens aan de telefoon gevraagd of m'n man thuis was
Hmm, dan moeten wij gaan samenwonen *, aangezien ze aan mij weleens vragen of mijn moeder thuis is. Dan ben jij dus mijn moederquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |