Ja, gereformeerd geil klinkt het he?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 18:02 schreef nokwanda het volgende:
Ik heb nog nooit iemand op zo'n geweldige manier "ouwe rukker" horen zeggen![]()
Wat een VPRO-stemmetje
Nou, ik denk dat een katholiek priester er ook wel raad mee zou wetenquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 18:03 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, gereformeerd geil klinkt het he?
Inderdaad, maakt niet uit wat ze zegt, je krijgt vanzelf zin in sexquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 18:08 schreef nokwanda het volgende:Dat is het.... Joepie kan de ergste dingen irl gewoon zeggen. Ze komt er toch wel weg mee met dat stemmetje.
Hahaha, jaquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 18:42 schreef Bastard het volgende:
[..]
Inderdaad, maakt niet uit wat ze zegt, je krijgt vanzelf zin in sex
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 18:42 schreef Bastard het volgende:
[..]
Inderdaad, maakt niet uit wat ze zegt, je krijgt vanzelf zin in sex
Ik heb echt nooit mazzel daar hahaha, als ik iets nodig heb dan is het er nooit en als ik het gekocht heb staat daar precies wat ik wilde hebbenquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:55 schreef nokwanda het volgende:
kringloop
Als alles wat er in ons huis staat weg zou vliegen als je kringloop riep, dan zou er niet veel blijven staan
Nou, liever VARA dan, want ik wilde vroeger bij Kinderen voor Kinderenquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 18:02 schreef nokwanda het volgende:
Ik heb nog nooit iemand op zo'n geweldige manier "ouwe rukker" horen zeggen![]()
Wat een VPRO-stemmetje
Nou, da's dus perfect voor TRUquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 18:03 schreef Lavenderr het volgende:
Ja, gereformeerd geil klinkt het he?
Voor wat betreft je stem kun je nu NOG zo bij Kinderen voor Kinderenquote:Op zondag 8 augustus 2010 13:28 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Nou, liever VARA dan, want ik wilde vroeger bij Kinderen voor Kinderen
Alhoewel, VPRO is natuurlijk wel de zender van mijn heldKees van Kooten
, die ouwe rukker
!
[..]
Nou, da's dus perfect voor TRU!
Hmm, voor wat betreft lengte en schoenmaat ook...quote:Op zondag 8 augustus 2010 18:50 schreef nokwanda het volgende:
Voor wat betreft je stem kun je nu NOG zo bij Kinderen voor Kinderen
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:00 schreef JoepiePoepie het volgende:
Deel 3 van de erotische vervolgthriller:
Henk gaat naar de supermarkt!
Het verhaaltje wordt echt steeds spannender, ik hou het bijna niet meer!
Dit deel is trouwens niet opgedragen aan mediaconsument, omdat:
Op donderdag 5 augustus 2010 15:20 schreef mediaconsument het volgende:
en dat er een bullshit geluidsfragmentje is opgedragen aan mij door iemand waar ik niets mee van doen wil hebben.
Maar wel aan:
nokwanda, R0N1N, Flammie, Michielos, Senesta, Lavenderr, Bastard, _Led_
En Darkwolf vervult een speciale rol in deze aflevering!
Veel plezier ermee!
Ja maar ik lees altijd alles braaf terug vanaf het moment dat ik FOK! heb afgesloten, dus kwam deeltje 3 keurig tegen hier boven. Toch bedankt, sweety!quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:48 schreef JoepiePoepie het volgende:
Nog even speciaal voor Darkwolf de erotische vervolgthriller nog even spammen, want meestal is hij maandagochtend wel in dit topic:
Bedankt Bastard, welkom Lavenderrquote:Op maandag 9 augustus 2010 10:14 schreef _Led_ het volgende:
Que??? ..Wat de bloedpoep ????
Bastard zwart ? Is 2012 te vroeg begonnen ofzo ????
En bedankt.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:00 schreef JoepiePoepie het volgende:
<snip>Dit deel is trouwens niet opgedragen aan mediaconsument, omdat:
[]
Maar wel aan:
nokwanda, R0N1N, Flammie, Michielos, Senesta, Lavenderr, Bastard, _Led_
En Darkwolf vervult een speciale rol in deze aflevering!
Veel plezier ermee!
Huh, ja wat raar! Dat je in Belgie niet verkleed mag. Vieren ze dan ook geen carnaval daar?quote:Op maandag 9 augustus 2010 09:19 schreef Darkwolf het volgende:
Overigens was het gewoon een get together dit weekend en heb veel nieuwe mensen leren kennen.
Geen verkleed partijen dus, maar gewoon gezellig chillen.
Het persoon die ons uitnodigde zei zelfs: jammer dat we niet kunnen suiten. Als we de straat op gaan zal binnen 10 minuten de politie voor de deur.
Tja. Nooit verder op ingegaan. Maar achteraf denk ik dan: zijn die wetten in Belgie omtrent verhulling van identificatie zo streng dan?
Nou ja, het zal wel. Gewoon in menselijke suit was het allemaal ook gezellig en dikke pret!
Ja hoor, met spullen heen en weer lopen sjouwen, geslapen, op stap geweest, op FOK gepost, film gekeken, deel 3 van de erotische thriller opgenomen, Tweakers gelezen, enzovoort...quote:Hebben de andere TRU-ers ook een fijn weekend gehad?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |