quote:
Ik ookquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 23:12 schreef senesta het volgende:
[..]
Bastard zwart, boh ik moet nog wel even wennen hoor
Jah, die was alleen nog voor crew natuurlijk !quote:
quote:
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 11:34 schreef nokwanda het volgende:
[..]Staat raar. Blauw staat je beter
O gawd, is Henk inmiddels op de groenteafdeling aangekomen?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:02 schreef JoepiePoepie het volgende:
Dit:
vind ik toch zo'n geweldige reclame he!
Oeh, enne, als ik straks tijd heb, dan ga ik deel 3 opnemen van de erotische vervolgthriller.
Maar wel aan:quote:Op donderdag 5 augustus 2010 15:20 schreef mediaconsument het volgende:
en dat er een bullshit geluidsfragmentje is opgedragen aan mij door iemand waar ik niets mee van doen wil hebben.
Leuk fotoquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:44 schreef Lavenderr het volgende:
[ afbeelding ]
Die zat gisteravond in de tuin, dit is de grootste die ik tot nu toe gezien heb. Hij bleef heel geduldig zitten totdat ik de foto gemaakt had. Of hij was bang en hield zich doodstil, kan ook.
Aparte dieren vind ik het. Niet echt aantrekkelijk, grauw.
OMG!!!quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:00 schreef JoepiePoepie het volgende:
Deel 3 van de erotische vervolgthriller:
Henk gaat naar de supermarkt!
Het verhaaltje wordt echt steeds spannender, ik hou het bijna niet meer!
Dit deel is trouwens niet opgedragen aan mediaconsument, omdat:
[..]
Maar wel aan:
nokwanda, R0N1N, Flammie, Michielos, Senesta, Lavenderr, Bastard, _Led_
En Darkwolf vervult een speciale rol in deze aflevering!
Veel plezier ermee!
Ja ik vind het ook wel ff wennen geloof ikquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 11:34 schreef nokwanda het volgende:
[..]Staat raar. Blauw staat je beter
ROFL ik lag dubbel echt net Kim Huilland mn man zei das een kinderstem lol kan nie wachten tot deel 4quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:47 schreef JoepiePoepie het volgende:
Deel 2 van de erotische thriller:
Opgedragen aan Bastard, Lavenderr, Darkwolf, Michielos, Flammie, _Led_, en mediaconsument!
Veel plezier met dit hoorspel en stay tuned voor deel 3!
Ik droom ook weleens over eten, maar net voor ik het in mijn mond wil steken is de droom voorbij.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 15:46 schreef sararaats het volgende:
wat ik gisteren had weet ik niet, ik viel maar in slaap en droomde over een pizza
neequote:Op zaterdag 7 augustus 2010 15:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik droom ook weleens over eten, maar net voor ik het in mijn mond wil steken is de droom voorbij.
Heb jij wel een hapje van je pizza kunnen nemen?
Ja spannend hequote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:39 schreef Lavenderr het volgende:
O gawd, is Henk inmiddels op de groenteafdeling aangekomen?
Laat me raden, hij kiest komkommers en aubergines?
En in dl.4 krijgen we te horen wat hij daar allemaal mee doet?
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 15:38 schreef mousy31 het volgende:
ROFL ik lag dubbel echt net Kim Huilland mn man zei das een kinderstem lol kan nie wachten tot deel 4
Hihi is dit je echte stem?
Hahahaha zoals je Darkwolf speelde,quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 16:40 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Ja spannend he! Hou jij het ook niet meer? Ik hou het echt niet meer hoor
!
[..]Ja, da's mijn echte normale dagelijkse stem! En ik heb inderdaad weleens gehad dat als ik de telefoon opnam dat er gevraagd werd of m'n moeder thuis is...
Maar ik heb ook weleens dingen voor de radio gedaan (vrijwillig en betaald), dus er zitten ook voordelen aan zo'n stem!
Mooie ogen heeft ie welquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:44 schreef Lavenderr het volgende:
[ afbeelding ]
Die zat gisteravond in de tuin, dit is de grootste die ik tot nu toe gezien heb. Hij bleef heel geduldig zitten totdat ik de foto gemaakt had. Of hij was bang en hield zich doodstil, kan ook.
Aparte dieren vind ik het. Niet echt aantrekkelijk, grauw.
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:00 schreef JoepiePoepie het volgende:
Deel 3 van de erotische vervolgthriller:
Het verhaaltje wordt echt steeds spannender, ik hou het bijna niet meer!
Dit deel is trouwens niet opgedragen aan mediaconsument, omdat:
[..]
Maar wel aan:
nokwanda, R0N1N, Flammie, Michielos, Senesta, Lavenderr, Bastard, _Led_
En Darkwolf vervult een speciale rol in deze aflevering!
Veel plezier ermee!
Nou, dat gaat me toch een beetje te ver, dan maar geen prinsquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 17:28 schreef nokwanda het volgende:
Ik vind ze best eng, maar als ik beter ga kijken zit er heel veel moois aan. Misschien moet je hem gewoon kussen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |