Zij die sterven groeten U. Ofzo.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 10:56 schreef Bastard het volgende:
Oh ik krijg net door dat ik vanmiddag dan echt weer bij het klootjesvolk ga horen
Nee, Dat is 'arbeid'. Tenzij je m'n huidige uurloon x3 er voor over hebtquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 11:01 schreef JoepiePoepie het volgende:
Ah, dan kun jij dus mooi mijn boodschappen gaan doen.
Niet eens met paard en wagenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 11:07 schreef Darkwolf het volgende:
Ga trouwens een lekker een weekendje naar Belgie.
En hoef maar tot Breda, want daar word ik opgehaald met de auto. Hoe chill is dat!
Onder mijn bureauquote:
Deze post doet me trouwens denken aan die Tweaker die jaren geleden overleden is. Die ging op vakantie en voor de grap postte hij vlak voordat hij wegging:quote:
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 11:18 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Deze post doet me trouwens denken aan die Tweaker die jaren geleden overleden is. Die ging op vakantie en voor de grap postte hij vlak voordat hij wegging:
"Zij die sterven groeten u!"
Het was zijn laatste post, want hij overleed vlak daarna (auto-ongeluk dacht ik).
Nou, ik ken het verhaal van Tweakers, maar misschien dat die jongen ook wel op Fok zat.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 11:19 schreef Bastard het volgende:Vlgs mij een fokker, en het was toen hij ging skieen
Natuurlijk niet! Lijk wel gek! Want wie moet dan voor de kar? Ja precies, nou hooi he? Trap ik dus niet in, echt niet!quote:
Ach, als je er plezier in hebt is dit geen grote ramp toch?quote:Ik kan in de zomer niet weg in de weekenden, omdat mijn vriend elk weekend als karikaturist op locatie werkt en ik help hem met spullen heen en weer sjouwen, op- en afbouwen. En soms blijf ik er ook bij zitten om te helpen met verkopen.
De oude snoepert!quote:Onder mijn bureau!
Hij heeft het gewoon druk, want na JP moet hij snel weer door naar zijn vrouw. Die is er ook nog!quote:
Het is in elk geval een volhouder / doordouwerquote:
GoT - In memoriam: Irrelevant.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 11:19 schreef Bastard het volgende:Vlgs mij een fokker, en het was toen hij ging skieen
Hij kan zich natuurlijk niet los *kuch rukkenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 11:18 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nog steeds? Kan ie er ook niks van
Leuke woordspelingquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:09 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hij kan zich natuurlijk niet los *kuch rukken
Uurtje of 6 ookquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 11:30 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Het is in elk geval een volhouder / doordouwer![]()
Maarre, het lang volhouden is iets anders dan er niks van kunnen !!!
Ik doe 't niet vaak (véél te weinig) maar als ik 't doe ... dan ook maar gelijk laaaaaaaaang
![]()
M'n laatste 'verovering' waggelde wijdbeens de deur uit na een uurtje of 6
(& das niet gelogen. Was wel de eerste keer zo erg)
Daar zeg je wat !quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:09 schreef Lavenderr het volgende:
Hij kan zich natuurlijk niet los *kuch rukken
Jij was toch een vent ???quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:15 schreef Bastard het volgende:
Uurtje of 6 ook
Zeg ik heb nog wel meer te doen hoor!
Mn record is geloof ik 6x op een dag, maar dat waren nog mijn jonge jaren!!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:19 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Jij was toch een vent ???![]()
M'n record is 14(Maar toen was ik nog jong & onder 'invloed' (XTC)
)
Zijn tong hangt op zijn schoenenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:16 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Daar zeg je wat !![]()
Misschien moeten we de Politie bellen. Vrijheids beroving ! Slavernij ! Mensonwaardige sex !
arme _Led_ ...
Zegt ie op reactie #69quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:21 schreef Bastard het volgende:
Mn record is geloof ik 6x op een dag, maar dat waren nog mijn jonge jaren!!
8x in 8 uur. Toen ik nog 19 wasquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:21 schreef Bastard het volgende:
Mn record is geloof ik 6x op een dag, maar dat waren nog mijn jonge jaren!!
Ja, verheug je je er al op?! Nog even wachten tot je zwart bentquote:
Verzuurde ex-moderator!quote:
Nou, kruip dan maar alvast onder Lavenderr haar bureauquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:32 schreef Bastard het volgende:
Moet me wel gaan inlikken nu bij de modjes weer
Veel plezier DW en tot maandagquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 11:07 schreef Darkwolf het volgende:
Ga trouwens een lekker een weekendje naar Belgie.
En hoef maar tot Breda, want daar word ik opgehaald met de auto. Hoe chill is dat!
[..]
Zij die sterven groeten U. Ofzo.
Ben nog niet weg. Was het maar zo Moet nog een uurtje vertoeven op kantoor helaas...quote:
Nee, niet in de bergen voor zover ik weet.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:52 schreef R0N1N het volgende:
Belgïe![]()
Mooi land, raar volk![]()
Waar in Belgïe ga je eigenlijk heen DW, als ik vragen mag ?
Toch niet de bergen & bossen in he ? Want dan wordt ik nog stik jaloers ook !
Furmeet? As in vacht?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:54 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Ben nog niet weg. Was het maar zo Moet nog een uurtje vertoeven op kantoor helaas...![]()
[..]
Nee, niet in de bergen voor zover ik weet.
Het is een uurtje rijden vanaf Breda. Meer weet ik niet. Heb geen adres, niets.
Dus als jullie mij maandag niet meer terug zien, blame the furries!
(Het is namelijk een furmeet op een locatie waar ik nog nooit geweest ben en ken 5 van de 7 man NIET. Gaat nog leuk worden met z'n allen in een huis....)
Ja. En moet er nu ook aan geloven.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:35 schreef Lavenderr het volgende:
Furmeet? As in vacht?
*googlen gaat
Als knuffeldier verkleed dus. Apart. Had er nog nooit van gehoord.
Als wat voor dier ga jij?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:45 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Ja. En moet er nu ook aan geloven.
Op Eurofurence 16 (furmeet van 1000+ man) krijg ik mijn eerste suit aangeleverd. Kan je wel even de foto's PMen als je wilt.
Was het maar zo.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:47 schreef Lavenderr het volgende:
Als wat voor dier ga jij?
Oh domme vraag, als paard natuurlijk
quote:
Yeah! Het is zoverquote:
Bitchquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:30 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Yeah! Het is zover!
Join the club
Zie je wel, nu al een verzuurde ex-mod!quote:
Ik heb de moderator al geroepen, want dit kan natuurlijk niet.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:46 schreef JoepiePoepie het volgende:
Zie je wel, nu al een verzuurde ex-mod!
Bastard meent het niet, die is dol op JoepiePoepie en verder is het ook een sweetiequote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:11 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Ik heb de moderator al geroepen, want dit kan natuurlijk niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |