Alhoewel ik in het stukje voor Flammie wel heel erg mijn best doe om een beetje rustig te pratenquote:Op woensdag 28 juli 2010 00:22 schreef JoepiePoepie het volgende:
Voor Flammie: Audio van de superspannende vervolgthriller:
Henk gaat naar de supermarkt!
Leek een beetje Kim Holland welquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:34 schreef Michielos het volgende:
en Joepie:
tering wat een huillands accent
whehee komen dalijk die fok users Joepie betichten dat ze Kim Holland isquote:
Nee nee nee, ik wil juist een stukje Nederlands gesproken tekst van jouquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:20 schreef Darkwolf het volgende:
However. Als ik de tijd en motivatie vind, wil ik best wel mijn stem in het Engels ter Uwen oren brengen hoor!
Huillandsquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:34 schreef Michielos het volgende:
en Joepie:
tering wat een huillands accent
Nou, zal ik het verhaaltje dan maar veranderen in 'Henk gaat naar de sexshop!'quote:
Kim Huilland dan hequote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:38 schreef Michielos het volgende:
whehee komen dalijk die fok users Joepie betichten dat ze Kim Holland is
En kipfilet voor de herenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:51 schreef Bastard het volgende:
Nee laat lekker staan hoor, bij de supermarkt zijn ook komkommers te koop
En paardenvlees voor jouquote:
Maar dan ben je toch trouwens helemaal geen Brit? Ik ben een mengelmoes van Nederlands-Indisch-Chinees, maar ik heb toch echt 100% de Nederlandse (Huillandse) nationaliteitquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:20 schreef Darkwolf het volgende:
Verders ben ik dus gewoon geboren en getogen in Nederland. (Nederlandse mams, Engelse paps.)
Nederlands-Joods-Engels.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:32 schreef JoepiePoepie het volgende:
Maar dan ben je toch trouwens helemaal geen Brit? Ik ben een mengelmoes van Nederlands-Indisch-Chinees, maar ik heb toch echt 100% de Nederlandse (Huillandse) nationaliteit![]()
Nein!quote:Trouwens, jij als 'Brit', ben jij ook zo'n fan vanRik Mayall
?
Maakt niet uit, in 2012 vergaat de aardequote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:46 schreef Darkwolf het volgende:
heb ook serieus een verblijfsvergunning die afloopt in 2013....![]()
Wat ergquote:Nein!
Oh ja. TRU!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:48 schreef JoepiePoepie het volgende:
Maakt niet uit, in 2012 vergaat de aarde.
DJ (Roger) Shah or GTFO!quote:Wat erg!
Kim Huillandquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:47 schreef JoepiePoepie het volgende:
Deel 2 van de erotische thriller:
Henk gaat naar de supermarkt!
Opgedragen aan Bastard, Lavenderr, Darkwolf, Michielos, Flammie, _Led_, en mediaconsument!
Veel plezier met dit hoorspel en stay tuned voor deel 3!
Oh, is het Kim weer?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 07:53 schreef Bastard het volgende:
[..]
Kim Huilland![]()
Wederom geil hoorspelletje hoor
Vreemd.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:46 schreef Darkwolf het volgende:
Nederlands-Joods-Engels.
It's a long story, maar ben van nationaliteit echt Brits sinds mijn geboorte en heb ook serieus een verblijfsvergunning die afloopt in 2013....![]()
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:33 schreef R0N1N het volgende:
Je bent dus net zo Brits als ik Duits.
Anyway, who cares wer sich interessiert
Darkwolf 'mens' noemen is als Kelly 'man' noemen of als cavia 'marmot' noemen.quote:
Je bent wat je bent, ook al was je liever iets anders.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:15 schreef JoepiePoepie het volgende:
Darkwolf 'mens' noemen is als Kelly 'man' noemen of als cavia 'marmot' noemen.
De verhouding betreft de "binnenkant" even daar gelaten, ben ik hoe dan ook fysiek 100 procent mens ja. QFT.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:31 schreef R0N1N het volgende:
Je bent wat je bent, ook al was je liever iets anders.
Dus, ja ... DW = mens, geen paard & Kelly is man, ook zonder 'flubber'
Het weer is inderdaad lekker aan het kloten en het kwakkelen. Best crap inderdaad ja!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 14:00 schreef sararaats het volgende:
redelijk. ik word pissig van het slechte weer.
Je praat in de verleden tijd.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 15:14 schreef JoepiePoepie het volgende:
Bastard, hoe lang ben jij eigenlijk moderator geweest en ben je dat alleen van TRU geweest?
En je bent nog steeds blauw, ga je andere FOK-taken verrichten ofzo?
Dat dan weer wel.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 15:15 schreef R0N1N het volgende:
Ik vind het anders een prima werken-op-kantoor weertje
Ja, werken, fokken, soep eten, raam openquote:Op donderdag 5 augustus 2010 15:15 schreef R0N1N het volgende:
Ik vind het anders een prima werken-op-kantoor weertje
Bedankt Bastard, welkom Lavenderrquote:Op donderdag 5 augustus 2010 15:20 schreef Darkwolf het volgende:
Je praat in de verleden tijd.
Dat vindt ik eng.
Waarom?
Omdat het nu net lijkt alsof Bastard er mee gaat stoppen?
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 15:30 schreef R0N1N het volgende:
Bij "Je bent nog steeds blauw" krijg ik ook hele andere associaties![]()
Niet helemaal. Je hebt ons nog!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 10:05 schreef R0N1N het volgende:
T'is hier vandaag al net zo druk als op m'n werk geloof ik.
Daar zit ik nu ook in m'n ééntje...
Dan ga je toch gewoon niet werken vandaag...quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 10:05 schreef R0N1N het volgende:
T'is hier vandaag al net zo druk als op m'n werk geloof ik.
Daar zit ik nu ook in m'n eentje...
Ik geloof zo'n 2 en half jaar dat ik hier mod ben, ik heb een tijdje daarvoor ook nog een blauw kleurtje gehad voor GAM.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 15:14 schreef JoepiePoepie het volgende:
Bastard, hoe lang ben jij eigenlijk moderator geweest en ben je dat alleen van TRU geweest?
En je bent nog steeds blauw, ga je andere FOK-taken verrichten ofzo?
Aah, gelukkig toch nog iemandquote:
Yeah, zit er hard aan te denken mezelf een middagje verlof te gunnenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 10:47 schreef JoepiePoepie het volgende:
Dan ga je toch gewoon niet werken vandaag...Ik werk vandaag ook niet, misschien straks een beetje hobby'en achter mijn computer.
Maar vanmiddag eerst de wekelijkse boodschappen doen!
Welkom !quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 10:56 schreef Bastard het volgende:
Oh ik krijg net door dat ik vanmiddag dan echt weer bij het klootjesvolk ga horen
Bedankt voor je antwoord, zat ik de vragen net te crossposten...quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 10:50 schreef Bastard het volgende:
Ik geloof zo'n 2 en half jaar dat ik hier mod ben, ik heb een tijdje daarvoor ook nog een blauw kleurtje gehad voor GAM.
En ik zal eens kijken of ze al zwarte verf besteld hebben, maakt het ook duidelijker
Ah, net op tijd voor de vrijdagmiddagrel dusquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 10:56 schreef Bastard het volgende:
Oh ik krijg net door dat ik vanmiddag dan echt weer bij het klootjesvolk ga horen
Ah, dan kun jij dus mooi mijn boodschappen gaan doenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 11:01 schreef R0N1N het volgende:
Yeah, zit er hard aan te denken mezelf een middagje verlof te gunnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |