Bastard, ik vind je een kanjer, enorm bedankt voor je goede modwerk op TRU en don't be a strangerquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:45 schreef Snakey het volgende:
Je gelooft het niet, maar Bastard heeft het licht gezien!
*kuch, dat was niet erg geloofwaardig geloof ik.![]()
Anyway, Bastard heeft het vreselijk druk en daardoor amper nog tijd om te modden. Erg jammer, want we waarderen Bastard als mod enorm.
Thanks voor al je tijd en inzet Bastard, we hopen je weer terug te zien zodra je werkloos bent en je kinderen de deur uit zijn.![]()
Tegelijkertijd hebben we vervanging gezocht, en gevonden! En wel in Lavenderr.
Welkom op TRU Lavenderr. We zijn er zeker van een waardig opvolger gevonden te hebben voor Bastard. Succes.
Deel 1 staat hier:quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:47 schreef JoepiePoepie het volgende:
Deel 2 van de erotische thriller:
Henk gaat naar de supermarkt!
Opgedragen aan Bastard, Lavenderr, Darkwolf, Michielos, Flammie, _Led_, en mediaconsument!
Veel plezier met dit hoorspel en stay tuned voor deel 3!
Ja, ik zag het, voel me zeer vereerd, en ga morgen eens rustig luisteren. Leuk!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:24 schreef JoepiePoepie het volgende:
Maar Bastard blijft hier nog wel posten, toch?
En eeh, ga je nu modden in BNW en TRU, Lavenderr? Rare hobby hoor! Straks ga je nog met treintjes spelen
!
Oh, ik heb trouwens eerder op de avond deel 2 van de erotische thriller 'Henk gaat naar de supermarkt' opgenomen en heb die onder andere opgedragen aan jou:
[..]
Deel 1 staat hier:
TRU OH 245: Stemmen met fantastische mogelijkheden!
Ja doe dat. Lekker rustig luisteren 40 seconden lang met een hapje en een drankje erbijquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:47 schreef Lavenderr het volgende:
Ja, ik zag het, voel me zeer vereerd, en ga morgen eens rustig luisteren. Leuk!
Bastard was een van de eerste TRU'ers die ik leerde 'kennen' hierquote:Ja, Bastard blijft gelukkig posten hier, zonder hem zou TRU TRU niet zijn he?
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:09 schreef Dubby het volgende:
Ik ben benieuwd wat hier allemaal achter zit en wat er is bekokstoofd achter de schermen.
Nah, er is niks bekokstoofd en er zit niks achter. Het stond gewoon in de sterrenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:19 schreef senesta het volgende:Om maar in de stijl van BNW te blijven?
Als jij tegen bent, ben ik automatisch voorquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |