Alhoewel ik in het stukje voor Flammie wel heel erg mijn best doe om een beetje rustig te pratenquote:Op woensdag 28 juli 2010 00:22 schreef JoepiePoepie het volgende:
Voor Flammie: Audio van de superspannende vervolgthriller:
Henk gaat naar de supermarkt!
Leek een beetje Kim Holland welquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:34 schreef Michielos het volgende:
en Joepie:
tering wat een huillands accent
whehee komen dalijk die fok users Joepie betichten dat ze Kim Holland isquote:
Nee nee nee, ik wil juist een stukje Nederlands gesproken tekst van jouquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:20 schreef Darkwolf het volgende:
However. Als ik de tijd en motivatie vind, wil ik best wel mijn stem in het Engels ter Uwen oren brengen hoor!
Huillandsquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:34 schreef Michielos het volgende:
en Joepie:
tering wat een huillands accent
Nou, zal ik het verhaaltje dan maar veranderen in 'Henk gaat naar de sexshop!'quote:
Kim Huilland dan hequote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:38 schreef Michielos het volgende:
whehee komen dalijk die fok users Joepie betichten dat ze Kim Holland is
En kipfilet voor de herenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:51 schreef Bastard het volgende:
Nee laat lekker staan hoor, bij de supermarkt zijn ook komkommers te koop
En paardenvlees voor jouquote:
Maar dan ben je toch trouwens helemaal geen Brit? Ik ben een mengelmoes van Nederlands-Indisch-Chinees, maar ik heb toch echt 100% de Nederlandse (Huillandse) nationaliteitquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:20 schreef Darkwolf het volgende:
Verders ben ik dus gewoon geboren en getogen in Nederland. (Nederlandse mams, Engelse paps.)
Nederlands-Joods-Engels.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:32 schreef JoepiePoepie het volgende:
Maar dan ben je toch trouwens helemaal geen Brit? Ik ben een mengelmoes van Nederlands-Indisch-Chinees, maar ik heb toch echt 100% de Nederlandse (Huillandse) nationaliteit![]()
Nein!quote:Trouwens, jij als 'Brit', ben jij ook zo'n fan vanRik Mayall
?
Maakt niet uit, in 2012 vergaat de aardequote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:46 schreef Darkwolf het volgende:
heb ook serieus een verblijfsvergunning die afloopt in 2013....![]()
Wat ergquote:Nein!
Oh ja. TRU!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:48 schreef JoepiePoepie het volgende:
Maakt niet uit, in 2012 vergaat de aarde.
DJ (Roger) Shah or GTFO!quote:Wat erg!
Kim Huillandquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:47 schreef JoepiePoepie het volgende:
Deel 2 van de erotische thriller:
Henk gaat naar de supermarkt!
Opgedragen aan Bastard, Lavenderr, Darkwolf, Michielos, Flammie, _Led_, en mediaconsument!
Veel plezier met dit hoorspel en stay tuned voor deel 3!
Oh, is het Kim weer?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 07:53 schreef Bastard het volgende:
[..]
Kim Huilland![]()
Wederom geil hoorspelletje hoor
Vreemd.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:46 schreef Darkwolf het volgende:
Nederlands-Joods-Engels.
It's a long story, maar ben van nationaliteit echt Brits sinds mijn geboorte en heb ook serieus een verblijfsvergunning die afloopt in 2013....![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |